עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.dailymotion.com/cluster/tech/tag/computer/video/x109zf_computerimmersionhigh :silly:

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by Xilver,

    בנוסף למישהו כאן באתר שאמר לי שיש לו מקור אמין לכך שהסחורה שהם מביאים לא איכותית ולא תמיד יד ראשונה, קראתי באתר (היכן שבונים את המחשב) שהמחירים הם למשלמים במזומן בלבד, איך אוכל לדעת מה המחירים אם אשלם באשראי? ד.א- צ'ק נחשב למזומן? :s05:

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by shuy,

    http://news.walla.co.il/?w=//1045044

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  4. אשמח אם תוכלו לתת פה ביקורות על חנויות שכדאי להתרחק מהן... אבל לא סתם להשמיץ חנות ולהגיד "כן היא חנות מסריחה" אני מניח שאני אתחיל החנות היא KSP הסיפור שהיה כך היה, רציתי לקנות מספר חלקים למחשב, הייתי בסניף רעננה, וכמעט סגרתי עיסקה סגרנו על מעבד + לוח + מארז. כמובן בדקתי בקשר לאחריות ואמרו לי על המעבד + לוח 3 שנים. ( לוח 965 S3 של גיגבייט מעבד E6300 ) כמה ימים לאחר מכן הייתי בתל אביב והחלטתי לעשות את הקניה. ונכנסתי לסניף של עזריאלי, ביקשתי מהמוכר את החלקים שילמתי והכל ולאחר מכן שאלתי איפה מצויין שעל החלקים יש 3 שנים. רק לציין שאת המעבד קיבלתי בלי קופסא בלי כלום ערום בלי הגנה ומאוורר מסכן. אז זה עוד "החלקתי" ואז המוכר בא ואומר לי שאין 3 שנים אחריות ואם אני רוצה 3 שנים אני …

    • 402 תגובות
    • 64.1k צפיות
  5. טימטום בשיאו כנופיית גנבים שחשבה שעשתה שוד מוצלח של 14 טלפונים סלולרים מתקדמים בניו-יורק שחכה לכבות את ה GPS במכשירים, עבודת השוטרים לא היתה יכולה להיות קלה יותר ולא התקשתה להגיע אל הפורצים וראש הכנופיה שהחזיק בביתו את אחד המכשירים http://www.engadget.com/2007/01/20/thieves-jack-14-gps-devices-forget-to-turn-them-off

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  6. Started by PropHat,

    http://www.youtube.com/watch?v=DbYtqAWDF2U זה פשוט לא יוצא לי מהראש!!! ד"א הבנתי ש"Gunther" זאת בעצם בת.. יש מצב?

  7. Started by BoA,

    האם מישהו יודע אם יש אתר או תוכנה שדרכה ניתן למצוא שם של בן אדם דרך מספר טלפון?, כמו שפעם היה את האתר הזה של 441 שהיה נותן את השירות הזה (יענו הפוך מ144)

    • 3 תגובות
    • 3.4k צפיות
  8. Started by HitmanX,

    http://www.noshit.co.il/downloads/darda1.asf http://www.noshit.co.il/downloads/darda2.asf אין מילים פשוט :lol:

    • 1 תגובה
    • 774 צפיות
  9. Started by Omerole,

    הבנאדם מחקה 100 דמויות שונות בפחות מחמש דקות...פשוט חובה.. http://www.youtube.com/watch?v=UGVErE4sTGM פשוט הייתי חייב להביא לפה את זה,הרג אותי איזה כשרון.

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  10. Started by BetZeFer,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3354996,00.html :lol:

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  11. Started by BetZeFer,

    יש שיר ראפ חדש זה הולך ככה: Come on! you ready you ready go! משהו כזה

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  12. Started by anatoli,

    אהלן חברים, לאילו מכם שאוהבים את הסגנון של הרוק (בעיקר המתקדם), אני רוצה להמליץ על להקה בשם ELOY. אני בטוח שיש פה לא מעט שכבר מכירים אותם, אבל אני גיליתי אותם רק לא מזמן (שנה בערך) ורק לפני בערך חודש השגתי את כל האלבומים שלהם. מדובר על מוזיקה שהיא חזקה ומהירה. לאילו מכם שאוהבים רוק מתקדם עם קצב/מטאל שלא שובר את העצמות, מומלץ בחום. יש להם כמה אלבומים מוצלחים, לאילו שיותר בסגנון של הפרוג רוק הייתי ממליץ להתחיל מ-Time To Turn הותיק מ-82, ולאילו מכם שיותר אוהבים מטאל, הייתי ממליץ להתחיל מהדברים הקצת יותר מאוחרים כמו The Tides Return Forever. זה לא מטאל, אבל זה אלבום שהוא מהיר ויחסית ואני מאמין שיתאים מאוד גם לאילו שבאים יותר מהכיוון של המטאל. כמו כן, האלבום Performance שהוא ג…

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  13. Started by Omerole,

    סוף סוף,לכל מי שאולי שכח,מחר יוצא פרק 14 לאחר המתנה של חודשים!

    • 10 תגובות
    • 687 צפיות
  14. Started by Omerole,

    הסרטון הזה אותי קצת הפחיד...ככה באמת רצה כל תעשיית הדוגמנות היום?

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by sagi_10,

    אני מאמין שאני בין הנורמילם לגיקים...(מה לעשות שלהיות חבר בפורום הזה דורש תשלום כבד... :-X) ואתם? נ.ב עם צריך עוד קבוצות...רק דברו לא להתביש

    • 176 תגובות
    • 19.8k צפיות
  16. זה טרנס כזה זה הולך ככה HEROES.... HEROES.... LOSE CONTROL... זה מה שאני זוכר עכשיו אמרו לי שזה של פינק משהו וזה מתוך הסרט שיער (סרט ישן ולא ישראלי...) תודה

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Mr Gadget,

    אני מקדים את המאוחר, מזל טוב לליאור פרץ על יום הולדתו ה 19(אם אני לא טועה) שאמור להיות ב 23/1 אז מזל טוב ליאור שיהיה בהצלחה בחיים / לימודים / חברה ועד 120W

    • 110 תגובות
    • 5.6k צפיות
  18. Started by the red dragon,

    ישששששששששש איזה כיףףףףשביתה כול היום לא עד 10 לכול היווום http://news.walla.co.il/?w=/94/1044397

    • 10 תגובות
    • 823 צפיות
  19. Started by Kidney_stonE,

    http://www.dailymotion.com/visited/search/funny/video/xj873_billard-full-respect מת על כאלה... אם מישהו מכיר מקור לסרטונים נוספים של סנוקר/ביליארד (לא משחקים, אלא טריקים ומכות יפות) אני אשמח אם תדביקו אותם כאן. (כן , ראיתי שבסיום רשום http://trickshot.ic.cz/, ויש שם עוד מלא סרטונים ומדריכים ,רק חבל שלא באנגלית.. אבל אני מחפש עוד, אם אתם מכירים)

    • 7 תגובות
    • 897 צפיות
  20. Started by Googleness,

    (אם לא טעיתי מותר לפי החוקים להמליץ על חנויות) ראשית נציין שאני סתם לקוח שם ולא עובד אצלהם. נועה מחשבים נמצאת בנשר ברחוב בר יהודה 65, www.noacomp.co.il מדובר בחנות איכותית לכל דבר עם מספר גדול של עובדים ומבחר רב של מוצרים אך הסיבה שבגינה רציתי להמליץ כם עליהם היא בגלל השירות המעולה ויוצא הדופן שלהם. רכשתי מוצרים ממספר חנויות במשך השנים שהיו צריכים תיקון ו/או החלפה אולם תמיד נתקלתי בבירוקרטיה אשר דרש טלפונים על ימין ועל שמאל ופיקסוס של הקבלה וברדק שלם, השיא היה לפני שבוע שרצו לשלוח אותי לפוליגרף בכל מקרה באופן קבוע בנועה מחשבים יש שירות אדיב ביותר והמוכרים נחמדים מאוד וכשמתקלקל מוצר הם נוהגים כמעט תמיד להחליף אותו במוצר תקין וחדש, כך הם החליפו לי מארז שהיא מקולקל לפנ…

    • 31 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. בנסיוני לעשות משהו עם הדבק מגע (לא מה שאתם חושבים ) הדבק נדבק לי על האצבע ואין לי מושג איך להוציא אותו לא יוצא יש לכם דרכים?

    • 13 תגובות
    • 13.6k צפיות
  22. Started by lmlm,

    http://video.google.com/videoplay?docid=2741118165531349526 ;D ;D *קרדיט לRegMan שנתן לי קישור

    • 35 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. Started by BetZeFer,

    אהלן וסהלן מ ניסיון שלי כל מכשירי מוטורולה הזולים שאורנג' מוכרת כמו V3איכס E1000 E770 C330כולם מכשירים גרועים ביותר ואין ספק שמטרתם למכור כמה שיותר מכשירים גרועים לאנשים תמימים! אל תקנו אלא אם בא לכם להיות כל הזמן במחלקת תיקונים של אורנג'. :pissed: לקוח עצבני

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by ben060,

    www.surfplanet.co.il/logic.html משחק חשיבה מאתגר ביותר שמצריך הרבה היגיון, יכול להיות חלקם יודעם איך לעבור שלבים אז לא להרוס. תהנו. הגעתי לשלב 9 אנלא יודע איך מתקדמים

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  25. אני משתחרר עוד חצי שנה ולאחרונה התחלתי להתלבט בין מכינה באוניברסיטה ובין שיפור בגרויות. אני גר באשדוד, ולכן אם אגש למכינה אצטרך לגור במעונות באוניברסיטה בה אבחר ללמוד. אם אלמד בתיכון אקסטרני אגור אצל ההורים. יש לי ממוצע בגרות 90 עם בונוסים. ממוצע נמוך, אך אם אוסיף עוד 2 מקצועות של 5 יחידות בציון טוב ואשלים מ-3 יחידות מתמטיקה ל-5 בציון גבוהה, יהיה לי ממוצע בגרות מעל 100. (בסביבות 103 - 104, אם זיכרוני אינו מטעה אותי) פסיכומטרי אעשה בקרוב דרך בזמן הצבא. שאלות: א. כמה עולה מכינה? ב. משתלם בכלל ללכת למכינה? איך מלמדים שם? אני יודע שבבית ספר אקסטרני מלמדים המורים הטובים בארץ. אין לי מושג לגבי הרמה במכינה דרך אוניברסיטה. ג. מכינה או אקסטרני? ד. למישהו בפורום יש ניסיון עם מכינה?

    • 1 תגובה
    • 958 צפיות

דיונים חדשים בפורומים