כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
לפני ככה 5 שנים הייתה סידרה טלוויזיה שבא מרי קייט ואשלי שיחקו לסירוגין (הן היו קטנות מאד שמה), ובקיצור היו מלא אנשים שגרו בבית אחד , והיה להם כלב, ולמרי קייט היו שתי אחיות גדולות , אחת בת 13 והשנייה קצת שמנמונת , בת ככה 16! אני כלכך אהבתי תסידרה אבל אני לא זוכר תשם שלה ! תודה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 546 צפיות
-
-
-
האם יש כאן מישהו שקרא "נסיכה אפריקנית" שם רם אורן? בבקשה הגיבו כאן... זה חשוב אני צריך לדעת איך קוראים לדמויות המפתח... יש לי סיכום להגיש על זה ואני לא זוכר את השמות \: ולא, אין לי את הספר עכשיו
-
- 2 תגובות
- 779 צפיות
-
-
חיפשתי בכל מיני אתרי חיפוש, אבל כל האתרים שהגעתי אליהם נותנים זיכוי כספי לחנות שלהם ספציפית, כשאני בעצם מחפש מישהו שייקנה ממני את הטונרים. תודה.
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
ההרשמה לעתודה נסגרת מחר, והייתי רוצה להרשם במקרה ואני לא אתקבל למסלולים שאני רוצה במודיעין. השארתי את זה קצת לרגע האחרון, ככה שאני לא יכול להקדיש את כל המחשבה שהייתי רוצה לבחירת התאר ללימודים. אני מקווה בזמן שנשאר לקבל כמה שיותר חוות דעת, גם מחברי הפורום הזה. אמנם אני לא סגור על יעדי בחיים ועל מה אני רוצה ללמוד\לעבוד, אין לי ספק שזה נוטה יותר לכיוון המדעים המדוייקים - פיזיקה, מתמטיקה, מדעי המחשב, ומקצועות הנדסה שונים. העדיפויות הראשונות שלי הן 1. פסגות (כפול הנדסת חשמל+פיזיקה) 2. מדעי המחשב+מתמטיקה\פיזיקה תואר כפול ודו-חוגי זה אותו דבר? העקרון הוא שאם יש שני מקצועות שיש להם הרבה קורסים משותפים בתואר, ניתן פשוט "לחבר" בינהם? אם אני חושב שאני מסוגל, ומתעניין בשני הנושאים, …
-
- 3 תגובות
- 695 צפיות
-
-
אני מעוניין במשחק רשת טוב. אגב יש ברשותי כרטיס אשראי בינ"ל. והאם המחירים בח"ל של משחקים המוכים בהשוואה לכאן ?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה, אני מחפש המלצות על שירים\אלבומים\אמנים שיעשו לי את הלילה. בינתיים אני שומע Norah Jones שאני הולך לישון בשילוב עם Rob Costlow - Solo Piano באלבום החדש שלו - Woods of Chaos מאוד כיף ומרדים לשמוע על ווליום מינימאלי. תתחילו להמליץ! ובבקשה על תכניסו פה טראנסים וכל מה שבפירוש לא נכנס לקטגורית מוזיקה מרדימה. תודה.
-
- 15 תגובות
- 3k צפיות
-
-
איך אני יכול להוריד סרטים מ FLIX או YOUTUBE יש איזה דרך??? תודהה
-
- 15 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
תגידו חברי לנרגילה עם איזה סוג גחלים אתם משתמשים יש לי סטאר אדום והוא על הפנים אי אפשר לעשן הורס תטעם של הנרגילה השגתי מהצפון גחלים בשם "פגסוס" והם סוף הדרך מחזיקים שעה וגם שהם נגמרים הגחל לא מתפורר בכל מקום בארץ יש סוג אחר של גחלים ספרו באיזה סוג של גחלים וטעמים אתם משתמשים
-
- 25 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
ממש אבל ממש דומים
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
פתאום אני רוצה לקנות לעצמי כזה סלינקי, אף פעם לא היה לי... מישהו מכיר אתר של חנות, אונליין שיש בו אפשרות לרכוש כזה ? (מתכתי, לא פלסטי) חיפשתי ולצערי לא מצאתי כ"כ, מה שגם אין לי זמן להסתובב בחנויות בחוץ בימים האחרונים ובתקופה הקרובה. תודה.
-
- 14 תגובות
- 4k צפיות
-
-
התרגיל הוא כזה - הפתרונות הם; א. m>4 ב. m<2 ניסיתי כמעט בכל דרך אפשרית, אני פשוט לא מצליח. הסבירו לי לעשות בדרך עם דלתא, ניסיתי, תראו מה יצא - http://img119.imageshack.us/img119/8277/38604202rs3.jpg אשמח אם תסבירו לי איך לפתור את זה, תודה רבה מראש.
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
סיפורו של ילד מיסכן : http://www.fresh.co.il/vBulletin/printthread.php?t=88163
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעתי שטאבים אלה בעצם אקורדים לכאלה שלא יודעים לנגן... ;D אז רציתי לדעת איך מנגנים אותם בעצם ואיפה אפשר למצוא כאלה.. תודה!
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שלום. בכמה מקומות בהם שאלתי על קניית כרטיס מסך אמרו לי שקיימים 2 ספקים ראשיים וכמה קטנים. בגלל שעבר הרבה זמן ולא קיבלתי מה שהזמנתי, אני שואל כאן - האם מישהו יודע מי הספקים האלה? אפנה אליהם בעצמי. אני מחפש כ.מסך של GIGABYTE, ממשק AGP, דגם 9600. מי הספק? תודה
-
- 7 תגובות
- 694 צפיות
-
-
אני תוהה האם יש מועדון באזור ראשון ששמים בו שירים כאלו? אני פשוט לא סובל את המוזיקה ששמים ברוב המועדונים.. '39 Queen 02-19-2007 (And) Don't Believe Your Eyes Eddie & The Hot Rods 02-16-2007 (I Just) Died In Your Arms Cutting Crew 02-25-2007 (I Thought) You Wanted To Know Chris Stamey And The DB's 02-13-2007 19th Nervous Breakdown The Rolling Stones 04-06-2006 5 Minutes Garrison Starr 05-10-2006 Affair Of The Heart Rick Springfield 02-25-2007 All My Loving The Beatles 02-12-2007 Almost Saturday Night John Fogerty 02-15-2007 And Your Bird Can Sing The Beatles 04-06-2006 Before I Go Star…
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
אפילו רק על החלק של המשווה אין לי בעיה לקבל תשובה... ;D הדבר היחיד שהצלחתי סימנתי בשרטוט... ניסיתי לבצע משוואת מתחים \ זרמים אך יוצא לי חלוקה באפס וזה לא ממש מסתדר לי... תודה ! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
תגידו אני טועה או שיצא אתמול חוק חדש שמחייב !!!! כל באר ,מסעדה לשלם למלצרים ולברמנים משכורת מינימום ואסור לבעל הבית לגעת בטיפים שהם מקבלים מהלקוחות ...? אם כן כל הכבוד
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שלום אני מעצב את הספר מחזור של השיכבה שלי ואני צריך עזרה... אני צריך רעיונות לשער של כל כיתה .... ברעיון צריך להיות שתמונה של הכיתה איך שהוא אפשר גם רעיונות של לצייר דברים ... תודה רבה... לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
-
איך אני עונה על הסעיף הראשון? בסעיף ב' אני יודע למצוא את נק' העבודה, ואת ההגבר לאות קטן, אבל מעבר לכך ? מה הם רוצים ? איך עושים את ג' בלי לבצע נורטון בכניסה ? תודה ! [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש אתר שיש בו כל מיני סמפלים של לדוגמא צרחה או של צעדים של נעלי עקב שיהיה ניתן להוריד... מישהו מבין על מה אני מדבר בכלל?
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-


