עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. זו כבר נהייתה תופעה שבכל משחק כודרגל חייבים כמה אוהדים(מאות) לקבל מכות ולהזרק מחוץ לאיצטדיון, ומה נעשה בנידון ? שום דבר ! אתמול שברו לאוהד-ת את הרגל והרבה אוהדים קיבלו מכות וכו'..מה נסגר עם המשטרה שרק באה לאוהדים בטענות ?? http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=64&docID=17686〈=he

    • 72 תגובות
    • 5.8k צפיות
  2. Started by Sheik Yerbouti,

    ראיתי את הסרט אתמול והבנתי שאני צריך לראות אותו עוד 10 פעמים בערך כדי להבין. אני מנסה לפתח בעצמי את היכולת לחשיבה רב מימדית, אבל המניעים בסרט פשוט לא מובנים.

    • 0 תגובות
    • 564 צפיות
  3. מודיעין שדה, טירונות 4 חודש עוד שעה [ב-7 וחצי] ביי לכולם לפחות עד החמשוש הבא ;D

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. סוף החודש אני רוצה לטוס לאירופה, להתחיל באמסטרדם להמשיך לצרפת, ולחזור לארץ מלונדון. כך שבכל עיר בערך אני יהיה יומיים שלושה לכל היותר. צריך עזרה בלהבין איך עוברים ממדינה למדינה, כמה עולה וכ'ו.

    • 1 תגובה
    • 985 צפיות
  5. יום הולדת 18 היה לה היום אבל אני לא יודע מה להביא.. יש למישהו רעיון למתנה שישמח אותה?? תודה לכולם

    • 10 תגובות
    • 955 צפיות
  6. Started by arkadur,

    בשעה טובה אני אוטוטו מסיים את הלימודים (הנדסאי), ולפני הגיוס הקרב ובא (בקיץ, באזור יולי) אני רוצה לצאת ל"יורוטריפ".. הבנתי שלהאריך דרכון קיים אין בעיה האם אני זקוק לאישור מיוחד כדי שלא יורידו אותי מהמטוס? מה הפרוצדורה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. אהלן חברים, בלי נדר בחודשים יולי/יוני אני מתכנן לטוס עם חברים למזרח לתקופה לא ידועה.. כל מי שעשה טיול בסגנון הזה יעזור לי מאוד בעצות/טיפים/אתרים/ציוד וכו' כל תשובה תתקבל בברכה! תודה

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  8. כאן ניתן את השמות הגדולים של המוזיקה האלקטרונית, תנו המלצות חמות... אני נותן את Infected Mushroom - Becoming Insane אחד הטראקים החזקים, הבכורה הייתה באומן17 מסיבת הסגירה בירושלים. מוזמנים.. Aviko

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. כמו צלילים של הודעה , צילצולים מצחיקים , ודברים שסתם כיף לשמוע בסלולרי.

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  10. Started by zam,

    מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך להעלות תמונה להודעה? אני צריך את זה כמה שיותר מהר. תודה

    • 3 תגובות
    • 524 צפיות
  11. Started by night-fire,

    השיר שהיה עכשיו בשיר שלו כשרוני (או רני) והנינט הזאת רקדו (אני פשוט לא רואה את זה ואני שחכתי תשם של השיר ובדיוק שמעתי אותו ) תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 490 צפיות
  12. Started by Decktor,

    כן אני יודע שזה בקשה מוזרה אבל אני צריך מישהו שיכול לקרוא תעודה רשמית שאמא שלי קיבלה באזרבייג'אן. גרסה 3.2 מגהפיקסל גרסה 800x600 למען הסדר הטוב.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by waizman,

    יש לי אייפוד תקול והבעיה היא שהוא מאיזה סדרה של HP, אז APPLE לא מוכנים לגעת בו ו HP ישראל לא מכירים בו גם כן כי הוא מחו"ל. אני מחפש מעבדה פרטית שתוכל לתקן ת'דבר הזה כי חבל עליו. עדיף באיזור ירושלים אבל אני גמיש אם אין ברירה. תודה!

    • 5 תגובות
    • 729 צפיות
  14. מה שרואים בסרטון זה מעבר רק לאוטובוסים שנהגים חושבים שיוכלו לעקוף אם יצמדו לאוטובוס

    • 6 תגובות
    • 727 צפיות
  15. באיזה מנייה כדאי להשקיע שיש אצלה ריווחיות גדולה?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. בבקשה ...היה נחמד ... gmax at smile net il

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  17. הכתובת: - נערך - איך זה עובד? האתר מתחבר לICQ עם המספר והסיסמא שהבאתם לו ושולח את ההודעות.(כדאי לוודא שאפשר לשלוח עם המספר הזה הודעות לפני כן) ואל תדאגו, אני לא עושה את זה כדי לגנוב סיסמאות לICQ, יש לי דברים יותר טובים לעשות בחיים ;D אם אתם מגלים תקלה כלשהי או שיש לכם הערה או הצעה לשיפור תשלחו לי בבקשה ל bnaya.peretz@gmail.com. *ניתן להכנס לאתר גם דרך פלאפונים סלולרים , וניתן לצפות בו טוב דרך דפדפן operamini ( http://operamini.com)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. יש מלא שירים טובים באנגלית שגורמים לי לרצות לקנות דיסק שלם, אבל אני לא אזרוק כסף (:) אם אני לא בטוח שכל הדיסק שווה, יש איזה אתר שנותן לשמוע בסטרימינג כמויות גדולות של דיסקים, לפני קניה.. ? ;D

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by IG,

    דבר ראשון, על הז שלי שזה "ישן". השאלה: מה הקטע של ריבר? אני זוכר שבסרט "סרניטי" הסבירו פחות או יותר מה עשו לה, אבל אין לי כוח לראות אותו שוב, אבל אני רואה עכשו את הסידרה ונמאס לי מזה שהקטע הזה לא מובן :-\ תודה

  20. Started by Vatos-Locos,

    אחרי שחרשתי על ההוקס שלי שנה שלמה, הגיע הזמן לחזור לריף (מועאעאעאאעהאה)!! היה לי לפני שנה את ה reef text שנוחות ברמה מדהימה, אבל צריך לגוון... קיצר, איזה דגמים ראיתם שיש בוודאות שיש בארץ? (שאני לא אפנטז סתם על דברים מהאתר שלהם שבסוף לא יהיה פה...) עריכה: וואי, הקטלוג באתר שלהם ממש ממש ממש מזעזע, מה זה הכיעור הזה??...

    • 5 תגובות
    • 944 צפיות
  21. Started by שמואלל,

    שלום, אני מעונין לרכוש שם כמה דברים האם החנות אמינה ולא גנבת ושקרנית?ואיך השירות תודה.

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  22. שאפשר להציע להם הצעות שונות.

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  23. טוב אז אחרי המשחק של מכבי מול נתניה בבלומפילד הערב הלכתי לכיוון הרכב שלי באחת הצמתים התחלתי לעבור (באור ירוק!) את הכביש אבל שניה אחרי שירדתי לכביש האור להולכי רגל הפך לאדום. המשכתי ללכת כי הרי אני לא יעצור באמצע ואז שוטר תנועה שהיה במקום צורח לי לעצור במקום וכמובן שלא עצרתי כי אני לא מתכוון לעצור באמצע צומת עם מכוניות כשגמרתי לעבור הוא בא ורצה לתת לי דוח על מעבר במעבר חצייה באור אדום. הוא גם התחיל לצעוק עלי איזה חוצפה יש לי שהמשכתי לעבור וכשעניתי שאני לא יעצור באמצע כביש הוא ענה שהוא שוטר ואני יעשה כל מה שהוא אומר לי לעשות. הוא דיבר בקשר להזמין ניידת כדי שיתנו לי דוח ואז כשהניידת היתה קרובה הוא כיוון את התנועה (זה היה הבחור שאחראי על הרמזורים שם בצומת ליד בלומפילד) כדי לע…

    • 34 תגובות
    • 3.8k צפיות
  24. רציתי לדעת קצת מידע על כמה מכוניות בקשר לצריכת הדלק שלהם (חסכוני/ לא חסכוני/ רגיל). איך הם במוסך, מבחינת חלקים, טיפולים (בהנחה שהם במצב מצויין כשהם נקנים), וכל שאר הירקות.. המכוניות: פיאט אונו שנה: 1991-6 נפח: 1400 ידני. פגו 205 שנה: 1993 נפח: 1400 ידני. גולף שנה:1992 נפח: 1300 ידני. תודה.

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  25. Started by InFecT[0]r,

    למשהו יש פה נסיון עם האוטו הזה? שנת 2000 מנוע 2400

    • 90 תגובות
    • 9.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים