עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by artyom,

    לפני שאתם מסתכלים את זה תדעו שאלה תמונות קשות לצפיעה... מי שרוצה שיחתום גם על העצומה... http://youtube.com/watch?v=4UOGgUdNhVM לא מגיע לחיות האמסכנות האלה לסבול ככה

    • 1 תגובה
    • 737 צפיות
  2. Started by mt_nro,

    מחקתי...

    • 4 תגובות
    • 681 צפיות
  3. בטלפון שאלו אותי מה המושגים האלה ואיך הם עובדים IPCONFIG ,PING , הגדרת IP למחשב השאלה למה לצפות בהמשך ?? ועל מה כדי לחזור ול"התכונן" חחח (בחומרה אין לי בעיה וגם לא נראה לי צריך משהו שקשור לזה)

    • 7 תגובות
    • 999 צפיות
  4. האם העיצומים פוגעים בכם ? בתיכון שלי לפחות כולם יצטרכו לעשות את 005 לבד מכוון שאין לנו הרבה שעות לימוד, ואסור לעשות השלמות אחה''צ או בפסח, שישי וקיצר מותר ללמד בשעות מקוצצות וככה בחיים לא נסיים תחומר, הולכים להגיש אותנו שאנחנו יודעים עשירית מהחומר אני תומך במאבקם, אבל זה בא על חשבונינו, אז מה עושים ? נכון זאת בעיה כלל ארצית אבל עדיין אני זה שיצטרך לשבת מאוחר יותר ולהשלים תבגרויות.

    • 9 תגובות
    • 733 צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3376482,00.html היה לו משעמם כנראה כל היום בבית.... script kiddie בן 58

    • 10 תגובות
    • 963 צפיות
  6. יש למכר שלי דבר כזה כמו מסך קטן ויש לו חיבור ל USB והוא בא איתו אליי חיבר למחשב העביר לי דברים והלך איך קוראים לדבר הזה היו לו שם 100גיגה וזה מסך נגיעה נראה לי יש למישהו מושג ?

    • 7 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. Started by MeTaLhAmMeR,

    יש דבר כזה בנק לא מחייב כל חודש סכום כסף יחסית קטן? כל חודש אני מקבל מהבנק מכתב שבו פירוט העמלות שהם כביכול גובים מחשבון הבנק שלי בצורה אוטומטית כגון: עמלת מסלול 10 ש"ח הגבלת אחריות 21 ש"ח ויש עוד... מה זה לעזאזל!? אי אפשר לבטל את הדברים האלה? גם לכם יש את זה?

    • 11 תגובות
    • 881 צפיות
  8. אמא של גלעד שליט כותבת: מצמרר-תקראו ותעבירו. ושלא תחשבו אפילו למחוק זה הילד שלי !!! החיים הראשונים שבראתי, יצר גופי, נשמתי, ואהבתי. את קולו שמעתי ב20 שנה האחרונות, מהרגע שבא לאוויר העולם, ועד שיחת הטלפון האחרונה. "אמא, אני חוזר הבייתה , שומעת?" שומעת ילד..בבירור כמו את הבכי הראשון שלך. אני עדיין שומעת את הבכי שלך בלילות..כשהיית קטן..לא נתת לי לישון בלילה. הייתי שוכבת לידך ומרגיעה, כשהיית חולה פעם ראשונה פחדתי כמו ילדה קטנה, ממה? משפעת פשוטה. לקחתי אותך לכיתה א, וגרמת לי להבטיח שאני אחזור לקחת אותך.הבטחתי לחזור.ובשנים שבאו מעולם לא שברתי את ההבטחה שלי. תליתי את הציורים שלך על המקרר, על כל קירות המטבח, רק כדי שתדע שפה זה הבית שלך. כאן איתי,בין הציורים הישנים.והזכרונ…

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  9. Started by א אוהל,

    שיש כל הזמן בשיר yeah ועם קול מגעיל כזה

    • 2 תגובות
    • 524 צפיות
  10. Started by Xilver,

    הגעתי איכשהו לאתר הבא: www.peteranswers.com. השאלה שלי היא איך הוא עובד ואיך עשו את זה כל כך חכם?

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  11. תראו מה סימנתי ותגידו לי אתם, לדעתכם - איזה פרופיל יהיה לי? אז ככה: מכל הבעיות שרשומות שם, סימנתי ש: 1. חבלה בראש - חיובי, לא אושפז בגלל התופעה [הייתי קטן, מישהו זרק לי אבן בראש, ירד לי דם וזהו, חיברו לי את העור עם דבק מיוחד. 4. קושי בנשימה דרך האף - חיובי, לא אושפז בגלל התופעה 22. בעיות באשכים, בקע מפשעתי - חיובי, לא אושפז בגלל התופעה 30. טופלת ע"י פסיכולוג? חיובי 31. האם הינך משתמש בסמים \ אלכוהול? חיובי, כמה בירות בסופי שבוע 34. יתר לחץ דם [בסעיף הזה - בעיות אצל קרובי משפחה] - חיובי, אצל סבתא מצד אמא לסימון הרופא: 40. מחלות נוירולוגיות. חיובי, אני סובל מ-ADHD ובכן, מה דעתכם? עדיין 64?

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by Merrymoon,

    חזרתי מחודש של שכרות ופורענות בגרמניה, אחרי שפספסתי את הטיסה בשבת כי שתיתי חצי בקבוק ייגרמייסטר (חצי לפני הטיסה וחצי אחרי שפספסתי אותה). אין לי הרבה תמונות אבל עוד שבוע-שבועיים אני אפתח עוד. היה כיף, חבל שהייתי חולה חצי מהזמן. לא נורא, תמיד יש פעם באה. אני וחבר שלי משמאל למטה, מקדימה כמה חברים משתוללים בהופעה. עוד חברים קרועים... אני מנסה לא ליפול בפוגו. זה קצת קשה כשהרצפה חלקלקה מבירה, דם ושתן והאנשים גבוהים ממני ב-2 ראשים (בארץ אני רגילה שהם קטנים יותר ממני) קיצר, היה כיף... כשארגז בירה משובחת עולה 5 יורו ולא חצי משכורת זה באמת כיף. ומה אתם עשיתם בזמן הזה?

    • 111 תגובות
    • 11.2k צפיות
  13. Started by bla7,

    שלום לכולם, שמתי לב שיש כאן כמות לא מבוטלת של אנשים שעובדים על פיתוח גוף, ואפילו כאלה עם תעודה בנושא, אז רציתי להתייעץ בנוגע לקנייה. אני מעוניין לבנות מעין חדר כושר קטן בבית, התקציב הוא פחות או יותר 10,000 ש"ח, אבל זה כולל כנראה מכשיר קרוס טריינר (אליפטיקל). בקיצור, אני רוצה לקנות מכשיר אחד או יותר במסגרת התקציב, כך שתתאפשר פעילות גם מגוונת על כל קבוצת שרירים (אם אפשר) וגם יעילה ונוחה / בריאה מצד שני. האפשרויות יכולות לכלול ספות כושר עם מקום למשקולות, משקולות, מולטי טריינר וכן הלאה - אבל לא יותר משלושה דברים סה"כ, כי המקום פיסית מוגבל. עשיתי חיפוש של מולטי טריינרים והאמת, יש יותר מדי סוגים וקשה להבין מהתמונות מה באמת "קורה שם" - אני אלך פיסית לחנות כדי לראות מכשירים, …

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by LazyBoy,

    תפתחו את מעריב עסקים של היום בעמוד 6. הכותרת: "ערוץ אגו ישדרו קרבות UFC" oh yeah!

    • 5 תגובות
    • 660 צפיות
  15. Started by bluemail,

    אני יודע שזו שאלה אינפנטילת . מתי מתחילה חופשת פסח ?

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  16. באיזה ערוצים יהיו 5+גולד ו5+ LIVE.? איזה מספר ערוץ

    • 7 תגובות
    • 620 צפיות
  17. טוב אז ככה...!! אני קצת חולה ואני בגימלים (חייל) ובין השאר אני מנוי לאתר שיתוף קבצים RAPIDSHARE, האתר הזה מאפשר לך להוריד קבצים שאנשים מעלים אליו. עכשיו בטור מנוי יוצא לי גם להוריד יותר קבצים במהירות הרבה יותר גבוהה וגם לעלות קבצים כאהבה נפשי, אז אמרתי למה לא אני ישתף אנשים באוסף נשים הפרטי שיש לי... אז זה התחיל בקובץ עמוס התמונות של בר רפאלי- http://rapidshare.com/files/18677554/__1489___1512_.rar המשיך בקובץ מצויין שכולל תמונות של רותם סלע ואורית פוקס- http://rapidshare.com/files/20037137/israli.rar אחר כך הוספתי גם קובץ אולי המושלם ביותר שכולל תמונות שהגדרתי אותם גן עדן ועוד תיקייה שכולל כמה נשים שמדגימות את כל התנוחות האפשריות- http://rapidshare.com/files/20038595/ga…

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  18. אז מה קורה חבר'ה ? אתמול שמעתי אצל ידידה בפלאפון טראנס מסוים ששורט לך ת'צורה עם קטע מסוים שיש שם. מישהי שרה, לא הצלחתי כל כך לקלוט את המילים אבל אחרי זה יש קטע ששומעים בסראונד לא נורמלי עד כדי שהסתכלתי אחורה כדי לראות אם יש מש'ו מאחורי... מה שכן, רשום בפלאפון את השם של הלהקה, Beat Hackers. הורדתי את האלבום שלהם ואף אחד מהשירים לא תואם למה ששמעתי... אני יודע שאין מספיק מידע אבל אני אשמח לדעת אם מישהו מכיר את השיר... מודה מאוד לכולם ושיהיה לכם אחלה לילה, מתן

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אני לא מבין בשיט בשוק ההון ולהיכנס לזה לעומק אין לי ממש זמן.... בזמן היותי בקבע חסכתי לעצמי סכום קטן של כסף ונמאס לי שרובו סתם ככה יושב בבנק, אז הייתי רוצה להשקיע חלק קטן ממנו בבורסה, הבעיה היא שאני כמעט לא מבין כלום בזה ולא יודע למי צריך לפנות ומה מו מי.... הייתי רוצה לשאול אם שווה להיכנס לשוק ההון לתווך של כמה חודשים ולהרוויח מזה כמה שקלים נוספים?? הסכום שאני מעוניין להשקיע זה בסביבות 5 אלף שח, אולי קצת יותר....

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by SweeT_EviL,

    נכון יש את הTOP 250 של הסרטים? אז יש דבר כזה באתר שלהם לסדרות?

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  21. Started by redti,

    מי שרואה את התחרות של המלכת יופי של ישראל.. קודם כל הן כוסיות על רמה הפעם ודבר שני.. מישהו יודע איך קוראים לשיר שה2 ראפרים האלה שעלו שרו? ואם לא אז איך קוראים להם?

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  22. ומשקאות בכללי אם לא אכפת לכם תרשמו מחירים של המשקאות אני אישית אוהב לשתות מרטיני את הלבן ויש לי את האדום עוד מעט אני אטעם נראה איך זה בירה: אני אוהב הייניקן טובורג וקלסברג ושתיתי בחו"ל עוד איזו בירה אוסטרית טובה וודקה: זה לא ממש בקטע של אוהב אבל אני שותה פינלנדיה,אבסולוט,חורטיצה,ופרפקט כשיש בעיה בכסף רציתי לנסות רוסקי סטנדרט אבל שמעתי זה יקר כמה זה עולה בערך? ואיך אתם שותים את הוודקה? אני שותה לדוגמא נקי ואוכל משהו כמו מלפפון חמוץ או שותה מיץ אחר כך 8)

    • 32 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. הייתי בצו ראשון, וקיבלתי מיון לטייס שבוע הבא, מה זה אומר? מה הולך לי להיות שם ומה כדאי להתכונןן?

    • 10 תגובות
    • 7.6k צפיות
  24. Started by mrsph666,

    ערב טוב. לפני כמה שנים, כשהייתי בן כ-8, הלכתי לנוירולוג שקבע שאני סובל מ-ADHD. לאחר מכן, נשלחתי לטיפול אצל פסיכולוג. לא לקחתי ריטלין או כל דבר אחר. מעצם העובדה שאני מודע לבעיה שלי, אני מסוגל להיות מרוכז (יחסית) ורגוע, כי אני כל פעם 'עושה מעין REFRESH'. בשאלון שנשלח בצו הראשון ישנן שאלות, ובין השאר נשאל "האם אתה סובל ממחלות נוירולוגיות" והאם טופלת ע"י פסיכולוג? אם אני בוחר לשקר, ולענות "לא", האם הם בודקים את זה לעומק או מספיק להם מה שמסמנים? אגב, האם זה משפיע על הפרופיל? תודה.

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by Men7a,

    שלום... הזמנתי מזמן את המוצר הבא מנועה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6552 אחרי שעשו לי בעיות עם הכרטיס אשראי [בגלל טעות שלהם] סוף סוף באיחור של כמה שבועות קיבלתי את הודעה על דבר דואר... הלכתי לדואר להוציא את הדואר , הגעתי הביתה ופתאום אני מגלה שבעצם קיבלתי את המוצר הזה... http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6554 שעולה כמובן פחות לומרות ששילמתי על המוצר הקודם , והוא הרבה פחות טוב [קטודה אחת , וחיבור מסובך..] כמובן שמייד התקשרתי לנועה מחשבים אבל כנראה שהמיקום הגיאוגרפי שלי נתן להם סיבה לא להתייחס אליי... אני גר באילת וכמובן שלהגיע לחנות זאת בעיה אדירה ככה שרק דרך הטלפון יש לי איך להשיג אותם ההורים שלי דיברו איתם אבל הם תמיד אומרים "אנחנו נחזור א…

    • 11 תגובות
    • 760 צפיות

דיונים חדשים בפורומים