עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by dvir_k,

    ביום שני, בעזרת השם, אני טס לארה''ב. אני אשהה קצת בבולטימור במדינת מרילנד, בוושינגטון מעט וגם קצת בניו-יורק. מה כדאי ומשתלם לקנות בארה''ב? וכמה כסף כדאי לקחת בשביל זה?! תודה ושבת שלום לכולם

    • 9 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. כותרת עריכה:שגם יתנו עם קונים מחשב ב5000 כמה תשלומים ללא ריבית עם יש כאלו חניות

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by ronle,

    רציתי לומר תודה למור ולכל צוות HWZONE שנותנים לנו סיקור מתערוכת CeBIT 07 :yelclap:

    • 4 תגובות
    • 681 צפיות
  4. Folding@Home, הוא פרויקט חישוב והדמיה המנוהל על ידי אוניברסיטת סטאנפורד, ומטרתו לחקור את תהליך ההרכבה (או התקפלות- Folding) של הפרוטאינים השונים בגוף. תהליך התקפלות זה, אשר הכרחי לפעילותו התקינה של הגוף, עדיין אינו מובן במלואו למדענים בתחום. כאשר הפרוטאינים אינם 'מתקפלים' כראוי, נוצרות בעיות היכולות להתבטא במחלות כגון אלצהיימר, פרקינסון וסוגים שונים של סרטן. את תוכנת Folding@Home מורידים גולשים מכל רחבי העולם. על כל אחד מהמחשבים מריצה התוכנה סדרה של הדמיות ונוסחות מתמאטית, בעזרתן היא מחשבת מקטע מתוך תהליך ההתקפלות של הפרוטאין. על ידי חלוקת תהליך החישוב ליחידות עבודה המתפרסות על מאות אלפי מחשבים, משיג הפרויקט כוח חישוב גבוה ביותר, העובר בקלות את כוחם של מחשבי העל המתקדמים…

    • 56 תגובות
    • 3.6k צפיות
  5. Started by J0HNiE,

    מה דעתכם על הדיסק החדש שלהם? אני אישית חושב שהוא בסדר, אהבתי את השירים: Artillery Becoming Insane Heavyweight Change The Formality כל השאר נחמדים... מה דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 624 צפיות
  6. שלום, אני רוצה לדעת מה צריך בשביל להוציא תעודת ברוקר, כמה עולה מה צריך הכל. איפה אני יכול לברר את זה? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 757 צפיות
  7. Started by Vatos-Locos,

    למה... ? :'( :'( איזה עונה מעצבנת, כל 4 פרקים הם עושים הפסקה!!!

    • 3 תגובות
    • 763 צפיות
  8. ממצב אחים שמעו יש ת'משחק הזה שמשחקים ומתרכזים בו ושקועים בו ופתאום באמצע יש תמונה של איש מפחיד או משהו וקול וכולם נבהלים מיזה ואני רוצה לעשות את זה למישהו.... ואם לא זה אז איזשהו משחק פלאש שאפשר להוריד ולשנות קבצים ואז במקום finish או משהו משנים לתמונה מפחידה ושמים צליל מגניייב פליייז אני חייייב את זההההה

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by DimaX,

    מועדון לילה שולתתת!!1

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by spotash,

    איזה סרטים טובים מציגים בקולנוע עכשיו???

    • 4 תגובות
    • 640 צפיות
  11. :

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by avivlyaviv,

    צריך המלצה לכל מיני נעימות נעימות.... בסגנון של הנעימה משרק[מישהו יודע איך קוראים לנעימה הזאת]? תראו פה : http://www.youtube.com/watch?v=YgHcOQnlI1w שניה 24-27

    • 0 תגובות
    • 810 צפיות
  13. איזה קטע בב"ש אני עובר מהשוק לכיוון הקניון אני רואה ברמזור ממול ניידת חבר שלי לא רוצה לעבור אומר לי נותנים על זה דו"ח אני אומר לו שטויות אין מצב חח אני עובר הוא עוצר הניידת נוסעת אחרי מבקשת תעודת זהוץ(מזל לקחתי אותה איתי(בשביל לקנות וודקה חחח) ) אני אומר לו שאין לי אחרי כמה שנ' אני מביא לו הוא בודק במחשב שאני נקי בלי עברות ואומר לי פעם הבאה תלמד ומתחיל לרשום לי דו"ח אני מתחיל להתחרבן לו שאין לי כסף וכו' קיצר וויתר לי וואלה יותר אני לא עובר באדום חח חשבתי זה סתם ושמעתי יש בירושלים רמזור שיש שם מצלמה שמצלמת ואז דרך משרד הפנים שולחת דו"ח הביתה

    • 43 תגובות
    • 4.6k צפיות
  14. Started by Internal,

    אוקי שמעתי שיש מחר חג אירי יום הגינס ורציתי לשאול אם יש אירוע כלשהו בארץ או פאבים(עדיף בצפון) שחוגגים ויהיה שמח שם ומומלץ לבוא?

    • 5 תגובות
    • 647 צפיות
  15. Started by mikko,

    http://www.microsoft.com/israel/safeinternet/game/index.html איזה משחק שולתתתת OMG!!! כתבה על הנושא http://computers.walla.co.il/?w=/4007/1078335

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  16. קטע אמיתי מתוך תוכנית סטייל ג'רי ספרינגר שמתעלה על כל הפרודיות הכי הזויות על הג'אנר... פשוט לראות ולא להאמין כמה נמוך אפשר לרדת http://www.youtube.com/watch?v=zaXPxxk3sKg לדעתי צריך לחסל אותה . וכל מי שראה את הסרט המעולה Idiocracy יבין למה.

    • 67 תגובות
    • 4.9k צפיות
  17. http://bidur.finder.co.il/online/news/4870.html

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. ממש שביזות. מחצית ראשונה הייתה טובה, ועוד היו להם קצת מצבים, המחצית השנייה זה סיפור אחר (3 שערים ב-8 דקות). ואני עוד חשבתי שיש להם סיכוי. מה אומרים? * לכל בעלי הניידים, להביא אותם לסלון/חדר וכתוב משהו. יאללה, פנק אותה!!

    • 12 תגובות
    • 907 צפיות
  19. Started by pain_killer12,

    גם אני, כמו כל תלמיד תיכון בארץ מחכה למושיע הזה שנקרא מיקוד, אז הנה הוא. ידידה שלי השיגה אותו ושלחה לי. תהנו. [attachment deleted by admin]

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by Lol10k,

    ... די דחוף

    • 8 תגובות
    • 8.5k צפיות
  21. Started by Amit_Alcobi,

    נא לרשום משפטים ונימים יפים שאתם מכירים (כולל מרפי). לדוגמא: הטיפש אומר מה שהחכם חושב וכו'...

    • 57 תגובות
    • 9.4k צפיות
  22. Started by Thadar,

    2 שאלות. תאורטית המחירים על מחשבים (וציוד מחשבים) באילת צריכים להיות זולים יותר בגלל שהם לא כוללים מע"מ, האם "בפועל" הם באמת יותר זולים?? ואם כן, האם מישהוא מכם מכיר חנויות מחשבים באילת? תודה.

    • 4 תגובות
    • 907 צפיות
  23. נראה לי שלפי הנתונים האלו (כניסות לתפוז) משלמים להם לפרסמות, לכן זה לא משנה להם ד"א זה 8 שקל לכל 1000 כניסות אם הייתי רוצה לרמות בלי שום בעיה היו לי 1000 כניסות לפחות ביום.

    • 9 תגובות
    • 784 צפיות
  24. Started by artyom,

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים