כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני אישית הולך לישון בסביבות שעה 4 בלילה,אבל זה רק בחגים כשאין לימודים. ד''א - סתקלו באיזה שעה נפתח הסקר... 5 בבוקר
-
- 30 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
מכיוון שאין פורום "משוב" אני אכתוב את זה פה. שמתי לב שהרבה אנשים פותחים אשכולות בפורום תמיכה טכנית שקשורים לתוכנה,כי הם לא מבינים את ההבדל. כמו האשכול ההזוי הזה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=250385.0 או זה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=250480.0 (שעלה על זה שהוא לא במקום הנכון מאוחר מדי) קיצר אולי כדאי לשים את פורום תוכנה מתחת לחומרה וככה אנשים יראו שיש הבדל בין השניים
-
- 5 תגובות
- 625 צפיות
-
-
-
שלום רב למשתמשי HWZONE היקרים! יש שיר ישן נדמה לי של Bon Jovi ורואים כזה מעבורת של nasa ובשיר הוא אומר Ican see in your eyes you ....משהו כזה שיר מאוד מאוד מוכר. והינא שיר נוסף שאני מחפש קרוב לשנה ובמקרה שמעתי אותו בסופר והקלטתי בפלאפון http://rapidshare.com/files/24341431/Record000.mp3.html בבקשה תעזרו לי אתם לא יודעים כמה זה חשוב לי(תגבירו את הרמקולים די גבוה כי זה חלש נשמע.) תודה ולילה טוב[br]פורסם בתאריך: 4.04.2007 בשעה 22:02:21 אני מקווה שתצליחו לשמוע את זה באיכות סבירה.אני מקווה שלא מקפיץ הודעה נוספת אני פשוט חדש ולא ממש שולט בהכול פה עוד. אז אני מצטער אם אני מפריע
-
- 8 תגובות
- 645 צפיות
-
-
טוב אני מחפש טראנס יפה ששמעתי אצל דוד בתל אביב הוא בצבא עכשיו ואני בצפון אז עדיף כבר למצוא אותו הרימיקס מתחיל ככה can you feel the bit can you feel the bit אני לא מוצא אותו
-
- 0 תגובות
- 491 צפיות
-
-
היום ליגת האלופות, אז אמרתי יאללה נמלא ווינר... הנה הטופס: רומא - מנצ'סטר 1 צ'לסי - ולנסיה(+1) X יותר קרנות: צ'לסי - ולנסיה 1 זכום זכייה צפוי: 164 ש"ח זוכה או בוכה? Forza Roma!!!
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
-
-
-
תמונות שאני צילמתי : http://picasaweb.google.ru/scoo007/MifgashHwzone התמונות צולמו במצלמת SONY DSC-V3 7.2 MP נ.ב ---- תמונתו של "שומר החוק": http://lh4.google.ru/image/scoo007/RhPKCnjm65I/AAAAAAAAAFA/hxCcRYJmugo/DSC07976.JPG?imgmax=512
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הנה הראשון http://www.metacafe.co.il/watch/402860/beaver_cam_epic_movie/ הנה השני http://www.metacafe.co.il/watch/448952/russian_child_smoking/ הנה השלישי http://www.metacafe.co.il/watch/382822/playing_with_bike/ הנה הרביעי http://www.metacafe.co.il/watch/468829/drift_awesome/ הנה החמישי http://www.metacafe.co.il/watch/459274/how_to_wrestle_an_octopus/ הנה השישי http://www.metacafe.co.il/watch/378714/funy_cow/ השביעי http://www.metacafe.co.il/watch/479901/russian_wedding_catfight/ האחרון... http://www.metacafe.co.il/watch/431738/rally_car_jump/ אחרוןן http://www.metacafe.co.il/watch/479957/gorilla_prank/
-
- 0 תגובות
- 517 צפיות
-
-
-
-
למישהו יש סורק ויכול לסרוק את הכתבה על דחיית הבגרות בפיזיקה שפורסמה היום בעיתון של ידיעות? תודה!
-
- 3 תגובות
- 514 צפיות
-
-
סליחה מראש עם לא כתבתי אותם נכון וסליחה עם לא כתבתי את כולם =] כתבתי מה שעלה לי בראש
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
קיבלתי תאריך גיוס 20.5 (מאי) מישהו יודע לאיזה חיל אני הולך? חשוב לי לדעת
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
קודם כל חג שמח וכשר... עכשיו, אני לא יודע מה הסיסמה שלי של המשתמש בפורום המשתמש נשמר אוטומטית וככה אני לא צריך לכתוב כל פעם את הסיסמה אבל אם פעם זה התנתק לי או משהו כזה אז אני לא יכל להתחבר שוב למשתמש שלי... יש אפשרות כלשהי לדעת מה הסיסמה שלי? איזה משהו בפרופיל או משהו? (לא היה לי שאלה שרומזת לי מה הסיסמה) כשאני ידע את הסיסמה אני יחליף אותה לסיסמה אחרת שבטוח אני תמיד אזכור...
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני אם חומוס ובעע כבר נימאס אז איך אתם אוכלים את שלכם?
-
- 34 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אשמח לתגובות.
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-
-
תראו איזה דבר נחמד http://www.lyricsplugin.com/img/mediaplayer.gif http://www.lyricsplugin.com/img/winamp.gif הורדה: או מהאתר שלהם http://www.lyricsplugin.com תלחצו על DOWNLOAD למה שאתם צריכים (WMP/WINAMP) או תורידו מRAPIDSHARE: Winamp Windows Media Player
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אנשים צריך עזרה בזיהוי בשיר של רגב הוד - "בתלם אוהבים" א. מי המלחין\ המלחינה? ב. מאיזה אלבום לקוח השיר? ג. מי כתב? תודה!
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב ב-KSP, אבל ראיתי שכמה חלקים אצלם יקרים משמעותית מלמשל IQPC. רציתי לדעת אם מישהו התנסה עם ההתחייבות שלהם למחיר הזול ביותר? כלומר: אם אני יראה להם שהמחיר זול יותר ב-IQPC הם יורידו לי מחיר במקום? כמו כן, כיצד זה עובד עם מפרטי מחשב? אם מראים להם מפרט דומה, אך לא זהה לחלוטין יש מצב שהם יורידו את המחיר של המפרטים שלהם?
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
http://www.google.com/tisp/ תקנו אותי אם אני טועה.
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-


