עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by imber,

    מישהו בבקשה יכול להשוואות בין דרגות בישראל ובין דרגות באמריקה, לפי הסדר כמובן.טוראי , רבט , סמל , סמר , סגמ , סגן , סרן , רב סרן , סגן אלוף , אלוף משנה , תת אלוף , אלוף ורב אלוף.ומה זה אדמירל. תודה

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. אז זהו, שיהיה לך מזל טוב יא אוברקלוקר זקן. :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: ואחד לשנה הבאה בן 22, אע? ותהנה בסופ"ש (ותביא כבוד!)

    • 29 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. הקיץ מתקרב והזוג האחרון שלי נשבר :-\ מישהו ראה איזה מבצע טוב או מכיר חנות זולה באיזור המרכז? נכנסתי לאירוקה ושות' והכל היה איזה 600-700 שקל. אני חשבתי יותר על איזור ה200

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by GRiM,

    • 40 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. Started by Guy King,

    בלי הבדלי תרבויות או חינוך. מה יש במוזיקה שמהנה בני-אדם? איזה כמיקלים של "הנאה" זה יוצר? ולמה? ואיך?

    • 12 תגובות
    • 888 צפיות
  6. Started by amit_amit,

    שלום כולם לאחר ויכוח סוער שהיה לי היום על זה שהתעצבנתי על אנשים ען נרגילה ואמרתי שזה פשוט לא זה וא היה ריב על איזה סיגריה הכי טובה... אני הולך על מלברו אדום מה אתם מעדיפים? וגם כמה אתם מעשנים ביום?

    • 74 תגובות
    • 5.5k צפיות
  7. Started by subarel,

    הם כותבים ואני מצטט: "In he near future, we will update the program according to the progress of new world record" תראו את התאריך למטה.. בראל. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 722 צפיות
  8. Started by gollum,

    הוביטים שמנים ומטומטמים !

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  9. Started by Lol10k,

    לקחתי סוג אחר של כדורים והם לא השפיעו עלי,היא אמרה (הרופאה) שיש אנשים שזה לא משפיע עליהם,אז ביקשתי רקוטן. עשיתי בדיקת דם ואני צריך ללכת לבקש מרשם,אבל יש לי כמה שאלות: 1. זה עוזר? כמה זמן צריך לקחת את זה? 2. מה התופעות לוואי? הן חמורות? 3. כל כמה זמן צריך בדיקת דם? ואם יש לכם דברים להוסיף... תודה

    • 34 תגובות
    • 7.2k צפיות
  10. Started by Lol10k,

    הזמנתי היום ב5 איזה מוצר מהם,ואני גר במרכז תוך כמה זמן לדעתכם זה יחכה לי בדואר?

    • 9 תגובות
    • 691 צפיות
  11. צריך המלצה לחנות טובה ואמינה. אם למישהו יצא לקנות בנעה אני אשמח לחוות דעת תודה

    • 1 תגובה
    • 503 צפיות
  12. אני אפתח את הסיפור שלי העובדה שאני תמיד קונה אצל אריה... מאז שעברנו לעפולה (7 שנים) לפני כמה ימים אמא שלי הציעה לי עסקה, ללכת לקנות מצרכים, ואת שאר העודף אני יכול לשמור לעצמי ההסכם מאד משתלם... וגם אם אני יקנה אצל אריה ולא אצל גדי (כי במכולת של גדי הכל יקר) ישאר לי יותר עודף להלן רשימת המצרכים שאמא שלי ביקשה ממני לקנות לחם (לבן) - עולה 5 חלב (3 אחוז) - עולה 4.5 סוכר - עולה משהו כמו 4 אמא שלי נתנה לי 20 שקל ויצאתי לדרך! בדרכי למכולת פגשתי את חבר שלי חיים ואמרתי לו שלום, כשנכנסתי למכולת, קודם הלכתי למקרר של החלב, אחרי זה הלכתי למדף של הלחם ואז לקחתי סוכר... באתי לקופה לשלם, ופתאום הוא אומר לי 20 שקל... אני אומר לו: איך!?!? WTF! אז הוא אומר לי: זה לחם כשר לפסח, משהו…

    • 32 תגובות
    • 4.3k צפיות
  13. Started by SweeT_EviL,

    מה הדבר שראיתי שהיה הכי יפה בחיים שלכם(בלי תגובות מטומטמות בבקשה). כבר מכל מה שראיתי(וראיתי..), אני חייב לציין את הסדרה שעולה על כל סדרה שהייתה ועל כל סרט(ברור שזה לא אותו קטגוריה אבל עדין..) שאי פעם היה - Prison Break. בעיקרון סיימתי את פרק 18 של העונה השניה עכשיו(ועד מחר בערב כל העונה השניה, אז לבנתיים בלי ספוילרים =] כבר הרסו לי די הרבה..) ופשוט אין לי מה להגיד, ענק. לי ברור שהסדרה הזו בכמה רמות מכל מה שהוצג אי פעם בכל מקום.. מה איתכם, מה הדבר שאתכם הכי ריגש/הדהים/.... ? ובבקשה רק אחד כי כשבאמת רואים משהו מעולה אין עוד משהו לצידו

    • 81 תגובות
    • 5.4k צפיות
  14. Started by darkdude,

    מישהו יכול להמליץ על אתר להקלדה עיוורת? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי דברים טובים....

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by subarel,

    איפה שירתתם\משרתים בצבא?

    • 113 תגובות
    • 13.2k צפיות
  16. Started by Dr. Evil,

    אז קודם כל - אל תתחילו פה מריבה של משתמטים vs. מורעלים. ---- אז ככה, ככל הנראה אני לא אלך לצבא היות ולא קיבלתי צו ראשון (עד כה) היות ואין לי אזרחות, בסה"כ א'5. התנדבות לצה"ל - זה אומר שאני אתגייס לקרבי בלבד? אני מעדיף למשהו טכני או עתודה או משהו, אני אהיה יעיל שם הרבה יותר מאשר קרבי היות ויש לי בעיות בגב + פלטפוס. מישהו יכול להסביר לי איך הולכת ההתנדבות, מה התהליך ואיך אני מתנדב תכלס?

    • 29 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. Started by The Dom,

    איפה עשיתם/עדיין עושים את הקניות לחג? האם הקנייה הייתה זולה/משתלמת?

    • 7 תגובות
    • 707 צפיות
  18. Started by stone cold,

    לפני כמה חודשים היתה לי נסיעה קטנה לעשות אז חיפשתי דיסקים ברכב (הזקנה ואחד מהאחים שלי נוהגים ברכב הזה רוב הזמן) וניתקלתי בדיסק של בוב מארלי הכשיו אני לא יגיד שאהבתי את כל השירים אבל - no woman no cry (אני יודע שכולם מכירים) ועוד כמה שירים אהבתי אז אני מחפש המלצות לשירי רגאי טובים בסגנון כי אני נוב גמור בתחום ולא מכיר הרבה שירים מישהו יכול לזרוק המלצות ?

    • 24 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by idan_20,

    קניתי שם מחשב ב3500 שח. בדיוק עברתי דירה לדרום וביקשתי שישלחו לי את המחשב במישלוח (טעות מרה כל כך לא ממליץ לעשות זאת לעולם) כמו שאתם יודעים בSkyPc לוקחים 150 שקל הרכבה, קיבלתי את המחשב ואנשים! חשכו עיני! הרד דיסק לא מחובר, חסר מקל זיכרון, ועוד חלק עם שתי כניסות FIREWIRE ו USB שגם לא היה מחובר. *קניתי את המחשב לצורכי עריכת וידאו והדגשתי זאת בפני המוכר בחנות שאני חייב חייב FIREWIRE וחייב את המחשב באותו שבוע כי יש לי עבודה להכין. התקשרתי לחנות קיבלתי יחס מגעיל, אמרו לי 5 דקות אנחנו בודקים וחוזרים אלייך חזרו אחרי יותר משעה, המוכר שישבתי איתו ודרכו קניתי את המחשב התקשר אליי והתנצל אמר שהוא לא יודע מה להגיד... טוב חזרתי לראשון לחנות בסוף השבוע עם המחשב, נכנסתי לחנות אותו מוכר י…

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by idan_20,

    קניתי שם מחשב ב3500 שח. בדיוק עברתי דירה לדרום וביקשתי שישלחו לי את המחשב במישלוח (טעות מרה כל כך לא ממליץ לעשות זאת לעולם) כמו שאתם יודעים בSkyPc לוקחים 150 שקל הרכבה, קיבלתי את המחשב ואנשים! חשכו עיני! הרד דיסק לא מחובר, חסר מקל זיכרון, ועוד חלק עם שתי כניסות FIREWIRE ו USB שגם לא היה מחובר. *קניתי את המחשב לצורכי עריכת וידאו והדגשתי זאת בפני המוכר בחנות שאני חייב חייב FIREWIRE וחייב את המחשב באותו שבוע כי יש לי עבודה להכין. התקשרתי לחנות קיבלתי יחס מגעיל, אמרו לי 5 דקות אנחנו בודקים וחוזרים אלייך חזרו אחרי יותר משעה, המוכר שישבתי איתו ודרכו קניתי את המחשב התקשר אליי והתנצל אמר שהוא לא יודע מה להגיד... טוב חזרתי לראשון לחנות בסוף השבוע עם המחשב, נכנסתי לחנות אותו מ…

    • 81 תגובות
    • 6.1k צפיות
  21. Started by GRiM,

    http://www.metacafe.co.il/watch/448952/russian_child_smoking מפחיד.

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by night-fire,

    מהו עמוד הבית שלכם? לי יש שניים: 1.Walla בשביל האימייל 2.HWZone (איך לא )

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. פירסתי אתזה פעם אבל הפרסם שוב : סנובורד(גלישה) ראיתי את הסרטון הזה לפני איזה שבוע וזה היה הדבר הכי מטורף שראיתי. אל כנראה שלא ריאיתי הרבה My new dream

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  24. Started by bilbo,

    הי. אני מעוניין לקנות אופניים ולהתחיל לטייל בשבתות. משהוא פה יכול לנדב לי מידע לגבי קבוצות רכיבה למתחילים שאפשר להצטרף אלהם? כמה זמן דרוש כדי להכנס לכושר ? ומסלולים למתחילים .... אני לא רוצה לקבל התקף לב בשבת הראשונה

    • 8 תגובות
    • 882 צפיות
  25. Started by kudu,

    אני אפתח את הסיפור שלי בעובדה שאני מנוי בסלקום כבר שלוש שנים.. לפני חודש הציעו לי ממקום עבודתי לעבור לרשת אורנג כחלק מהסכם שיש לחברת אינטל עם אורנג. ההסכם מאד משתלם ועדיף בהרבה ממה שהיה לי ברשת סלקום אז רציתי לעבור, פניתי לסלקום בבקשה להתנתקות וכמובן שהפנו אותי לקשרי לקוחות (זה כמו שימור לקוחות בחברות האינטרנט). כמובן שהם פתאום באו לקראתי והבטיחו תנאים מעולים ושידרוגים. להלן סיכום התוכנית שהבטיחו לי: 37 אג לדקה לכל היעדים ללא דקה ראשונה (פעימות של 12 שניות) 3 יעדים בסלקום ב-9 אגורות לדקה שידרוג למכשיר דור שלישי ב25% הנחה ובלי קשר החזר מלא אם החשבון מעל 200 שקל אם משדרג למכשיר דור שלישי מקבל החזר נוסף של 10 שח עם מדבר מעל 100 20 שח אם מדבר מעל מאתיים ו30 שח אם מדבר מעל 30…

    • 20 תגובות
    • 3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים