עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by EviLeader,

    שלום לכולם, היום קיבלתי סוף כול סוף את המארז אורוורה 570 של ג'יגה ביט + ליברטי 400. על הליברטי 400 אני לא בדיוק מתכוון לעשות ביקורת אבל על ה570 אני ינסה. המארז הזה פשוט מדהים ואני שמח שקניתי אותו. ייתכן והמארז המומלץ ZERO יותר טוב אבל אני אוהב אותו תומר.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  2. השאלה בכותרת. והאם שווה ללמוד את זה באוניברסיטה הפתוחה?

    • 29 תגובות
    • 3.3k צפיות
  3. ראיתי אצל מישהו כשהייתי באילת מניפה ממש יפה של בוב מארלי מעשן גוינט משהו ממש יפה לשים בחדר , למישהו יש מושג איפה אני יכול לקנות אחת כזאת ? ובכלל איזה דברים יפים אני יכול לשים בחדר ואיפה לקנות כמו תמנוות יפות וכאלה , קניתי אתאמול תמונה מבד משהו יפה של אסולוט עם קוף ששותה ממש חמוד ... אז יאללה תעזרו לי תודה ...

    • 3 תגובות
    • 563 צפיות
  4. לא יצאה שום הודעה... היום הייתה שביתה בחטיבות הביניים אני לא מבין אם היא נמשכת או לא... מישהו יודע משהו??? תודה לעוזרים מראש

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  5. אז... חיברתי את ה-LINE OUT במחשב ל-LINE IN והקלטתי את זה, והעלתי את זה: http://d.turboupload.com/d/1762127/Virtual_Voice.mp3.html מי שלא שמע חובה עם אוזניות!

    • 2 תגובות
    • 534 צפיות
  6. Started by iem,

    למישהו יש מושג איך אני משיג את המדבקה האדומה בה מגיעים הציונים מהר מהרגיל ? המטרה היא לקבלה למוסד לימודים.... תודה !

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  7. כל פעם כשאני יוצא מהרכב אני מקבל חישמול. יש כבל כזה שאפשר לקנות שמתחבר לרכב ואז הוא מקצר את הגוף לאדמה. איך קוראים לו? איפה אפשר לקנות? נ.ב. למה אין פורום בנושא מכוניות? יש צילום וכו'. למה אין מכוניות?

    • 19 תגובות
    • 15.2k צפיות
  8. Started by אלימלך אגוז,

    בזמן האחרון עברו מהם כמה חברות די מרכזיות שעבדו איתם... ea עברה לאטארי ישראל, וורנר לתו השמיני ועכשיו סוני לnmc. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3394414,00.html מה אתם אומרים?

    • 9 תגובות
    • 894 צפיות
  9. זה מגניב לאללה , אתם חייבים לנסות את זה, תעצמו עיניים ותלחצו על פליי (אוזניות - חובה) : http://david-heron.me.uk/blog/2007/04/08/virtual-barbershop

    • 30 תגובות
    • 4.1k צפיות
  10. Started by Amit_Alcobi,

    הנה תוכנית שלא ידעתי לכתוב בבקשה עיזרו לי לפתור את התרגיל. התרגיל: בבית החולים ישנן מתנדבות, העובדות 6 ימים בשבוע, ובכל יום שתי משמרות נתוני הקלט (עבור חודש שלם, 30 יום) הם שלשות של: -מס' משמרות (1 או 2) -מס' היום בשבוע (1...7) -מס' התנדבות, שעבדו באותו יום ובאתה משמרת כאשר יש לחשב ולהציג: - היום בשבוע בו עבדו סה"כ הכי פחות מתנדבות (אם יש יותר מיום אחד אז יש להציג את כולם). -בהנחה שכל מתנדב מקבל בכל משמרת ארוחה העולה 20 ש"ח לבית החולים מהו הסכום הכולל ששילם בית החולים עבור כל הארוחות לכל החודש. א. (5 נק') בחר משתנים עיקריים, הגדר את טיפוסיהם, ותאר את תפקידם. ב. (7 נק') בצע פירוק של הבעיה לתת משימות כך שכל תת משימה תיפתר באמצעות פרוצדורה או פונקציה. הקפד לציין בכל פונקציה …

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  11. Started by iem,

    למישהו יש מושג מתי אמורים (הכי מדויק שניתן) להגיע לאינטרנט תוצאות מבחנים אלו ? אולי מישהו יודע מקשרים שיש לו או סתם מידע על היום המדוייק או השבוע הספציפי ?? תודה !

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  12. Started by iyehuda,

    הגעתי היום לKSP במטרה לקנות כמה רכיבי מחשב נתחיל עם זה שהמוצר שרציתי היו מסומנים בצבע ירוק ( קיימים בת"א ), אבל משום מה הם לא היו בכל אופן לקחתי מוצרים אחרים , לאחר חצי שעה בתור למחסן ביקשתי לבטל את ההזמנה , כי אני ממהר המחסנאי סירב בתוקף , אמר לי לחכות בתור לאחר כ 20 דקות נוספות הגיע התור שלי , ביקשתי לבטל הכל ככה זה אצלי פרנציפ ביטלתי ועוד החזירו לי פחות ממה ששילמתי ( אין מה לעשות ככה עובד המחשב של KSP ) בתור אחד שעובד שנים במחשבים לא מתקרב יותר ל KSP

    • 109 תגובות
    • 11.4k צפיות
  13. Started by Decktor,

    תמיד הבטחתי לאשתי שאם היא תפתח יוזר בפורום אני אפתח ת'רד מזל טוב. אז למרות שאני שונא ת'רדים של "אני חדש" הנה אחד לכבודה, ברוכה הבאה! http://hwzone.co.il/community/index.php?action=profile;u=35010

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  14. Started by Born2Kill,

    שלום, לכל חובבי הספורט המוטורי באתי לעדכן אותכם שב-3.5.07 מתחיל אליפות ראלי בארגנטינה. התחלת השידורים תהייה ביום חמישי (3.5.07) בערוץ 57 (יורוספורט) בשעה 19:30.

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  15. עונה 5 פרק 16. זה כדאי (ולא... אל תתחילו להמליץ על כל חרטא שאתם רואים... זה פרק טוב במיוחד- לא הזבל שרובכם רואים בד"כ (וגורמים לכם לפתוח ת'ראדים מטומטמים בסיגנון "מה מידת התחתונים המועדפת עליכם, ובכמה מידות הם קטנים עליכם..."))

    • 7 תגובות
    • 984 צפיות
  16. שאלה בHOT יש את ערוץ ניקלודיאון?

    • 1 תגובה
    • 763 צפיות
  17. Started by dante123,

    שלום אני מחפש אתר שמכיל תווים לתופים, כמו שמצוין. אני לא רוצה טאבים, אלא רק תווים.

    • 0 תגובות
    • 875 צפיות
  18. Started by 104952,

    http://youtube.com/watch?v=f5Pjo0WjBcs תסתכלו טוב על דקה 2-4 כשיש מכות

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by Jew,

    היי שוב.. אמי אמורה ללדת בעוד כ-5 חודשים בע"ה היא רוצה לקרוא לתינוק בשם אירופיי כלשהו....מה אתם מציעים? תביאו רשימת שמות אירופיים אם אתם מכירים מקור כזה..שמות יפים .. תודה לכולם!

    • 24 תגובות
    • 11k צפיות
  20. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=16386 :lol:

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. http://www.clickclickclick.com בהצלחה אנשים אם 50 אנשים ממכם שיחליטו כשהםא לא ליד המחשב להפעיל את התוכנה הזאת שמישהו מפה פירסם אותה http://dragonuv.bravehost.com/ClickInstall.zip אנחנו מהר מאוד נהיה ראשונים

    • 210 תגובות
    • 25.3k צפיות
  22. מקווה לתשובה מהירה .... מה כדאי חבילת נופש ב320 דולר כולל מלון 2 כוכבים או רק טיסה ב280 ולינה באכסניות באיזור ? קצת מוזר כי ב40 דולק כולה כבר יש מלון אכסניה ל 3 ימים בטוח יעלה 40 דולר ומעלה , כן ? בקיצור למי שכבר נסע אשמח לייעוץ ...... אגב איפה ניתן להשיג מחירים הכי טובים ליוון כיום ? (בדקת באיסטא.....ייקרים מדיי) תודה.

    • 3 תגובות
    • 719 צפיות
  23. Started by enzo,

    הפזמון "...........נגה וצדק................." מי שיש לו שמץ של המבצע ושם השיר. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 618 צפיות
  24. כן כן...מעבר לכל יצירות המופת שציינתם בת'רד השני חייבים להיות לפחות מספר סרטים גרועים במיוחד. אז לטובת הציבור בואו נכין רשימה של סרטים כל-כך נוראים, כל-כך זוועתיים, שזה פשע לצפות בהם בתקווה שזה יחסוך לנו כמה שעות בחיים אני אתחיל: נזיר חסין אש (או באנגלית Bulletproof Monk) קומדיית-פעולה איומה בכיכובו של סטיפלר מ"אמריקן פאי" והסיני מ"נמר דרקון". אל תצפו בזה בחיים! תורכם

    • 198 תגובות
    • 24.8k צפיות
  25. Started by chiki boy,

    http://www.hatufim.coo.co.il/? תעבירו הלאה אנשים..

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים