עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Mesatla,

    חחח סיפור מצחיק היום ב 12:30 (שבת) חתכתי את הגחנון ובלי כוונה באמצע החיתוך נכנסו לי האצבעות מתחת לסכין וחתכתי אותן , הייתי בלחץ והחזקתי את האגודל שנראתה לי פגועה שמתי ערק+צמר גפן והמשיך לרדת דם לא הבנתי למה ואז ראיתי... האצבע נפגעה גם כן היא חתוכה לחצי עד העצם אז מהר רצתי לשים ערק וצמר גפן ובאמצע הדרך הכול התחיל להיות מבולגן ראיתי נקודות שחורות אדומות וכחולות על הראייה שניה אחרי התעלפתי (נפלתי על הראש) התעוררתי וראיתי את כל המשפחה סביבי שמו לי מהר מהר תחבושת וקפה על הפציעה הייתי מעולף חצי דקה נתנו לי לשתות מים נתנו לי עוגה קפה וסוכר. מה שהיה מוזר זה שהתעלפתי וזה היה חצי דקה ולי זה נראה כמו חצי שניה יש לי לחץ דם נמוך 70 על 110 אני בן 15 ( סיפור מוזר )

    • 23 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. טימיייייייייייייייייייייייייייייייי :lol:

    • 6 תגובות
    • 664 צפיות
  3. Started by SciFi7,

    שלום, אמא שלי נוסעת ביום שלישי לארה"ב ואני רוצה שהיא תקנה לי ג'ינסים שם בגלל ששמעתי שהם ממש זולים הג'נסים בארה"ב.. אין לי מושג אבל מה המידות בארה"ב אני די בטוח שהם שונות מהארץ.. איך משווים את המדינות של הארץ למידות בארה"ב? אני בג'ינס 34 תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by AVL,

    מה זה הזבל הזה? לדעתי הם גזרו על עצמם גזר דין מוות עם האלבום הזה, הוא ממש ממש גרוע, אפילו בשבילם

    • 8 תגובות
    • 837 צפיות
  5. http://arstechnica.com/news.ars/post/20070502-student-creates-counter-strike-map-gets-kicked-out-of-school.html

    • 21 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. Started by eli_790,

    אשמח לקבל עזרה בנוגע למדיניות שליחת חבילות לארץ והאים יחייבו אותי במיסים על החבילה שכוללת בערכה חלקי מחשב כמו לוח זיכרון ומעבד והארד דיסק החלקים יקנו בארה"ב

    • 1 תגובה
    • 794 צפיות
  7. Started by com,

    שאלה בנושאי טלויזיה: אז ככה, יש לי זוג שכנים מאוד מאוד חביב, שמשתמשים בטלויזיה 29 רגילה, עם חיבור לכבלים, אנלוגי. (בלי ממיר דיגיטלי של הוט, רק באמצעות ההיפרבנד.) והם מרוצים וטובי לב. הם רואים את כל הערוצים הבסיסים, ערוץ 2, ערוץ 1, ספורט5, ערוץ 3, ערוץ 4 (סרטים) 10, וכו וכו וכו. אתמול, הם אמרו לי, שאיכשהוא, פתאום "נעלמו" להם כל הערוצים. אז הלכתי אלהם לבדוק מה קרה.. הכבל מחובר, הכל תקין. שאני סורק את התדרים והערוצים שם - מופיעים רק חלק קטן מהערוצים! לא עזר כמה סרקתי, וניסיתי, ושעות חיפשתי, מופיע רק בערך 7 ערוצים מהכבלים. (אגב, זה ערוצי כבלים, כמו הערוץ הראשון שמראה את ה"לוח שידורים", ככה שאין סיכוי שבעצם מחובר לשם אנטנה ולא כבלים של ממש) בא עוד חבר שמבין בכל השטויות האלו, ג…

    • 2 תגובות
    • 752 צפיות
  8. Started by UltraWaveMUSA,

    אני לוקח איתי את הגיטרה מחר ללג בעומר יש המלצות לשירים יפים?כמו נגיד המתוקות האחרונות של אריק ברמן או אשם של סנרגיה וכאלה... תודה :-*

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  9. Started by yonatanR,

    מישהו יודע מה המחירים לחלקי מחשב בפולין? תודה למגיבים.

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  10. Started by yonatanR,

    אני לא יודע אם זה המקום הנכון לשאול אבל מישהו יודע מה בערך המחירים לחלקי מחשב בפולין? תודה למגיבים.

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  11. קיים אתר או תוכנה שניתן דרכה לכוון מיתרים של גיטקה אקוסטית?

    • 9 תגובות
    • 841 צפיות
  12. Started by stingeR-,

    http://www.clickclickclick.com/default.asp יאללה להקליק!!!

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  13. אם מישהו זוכר היתה סדרה בשם אדון החיות...משהו בעבר עם איזה איש ששולט בחיות.. מישהו יודע מה השם של הסדרה באנגלית? וכנראה שזה לא ביסט-מאסטר כי ביקשתי מדוד שלי שיחפש לי והוא לא ממש הבין למה אני מתכוון.

    • 5 תגובות
    • 3.8k צפיות
  14. Started by Vatos-Locos,

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  15. Started by 114508534,

    מישהו שמע על זה ? יודע איך זה עובד?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום! קניתי מחשב חדש לא מזמן,ואני בתקופה האחרונה הדלקתי וכיביתי אותו משהו כמו פעמיים ביום. בזמן האחרון התחלתי לכבות אותו רק אחרי כמה שעות שהוא דלוק,כלומר להדליק אותו פעם אחת ביום ואחרי כמה שעות לכבות אותו. רציתי לדעת אם זה יכול להרוס לי את המחשב,להאיט אותוךאו לגרום לבעיה בחלקים הפנימיים שלו או כול בעיה אחרת שעלולה לגרום לתקלות. מקווה שהכול בסדר ולא קרה כלום ושתוכלו לעזור לי. תודה לעוזרים.

    • 62 תגובות
    • 4.2k צפיות
  17. Started by Born2Kill,

    לכל חובבי המכוניות למיניהם (במיוחד מכוניות מירוץ/ספורט) http://www.metacafe.co.il/watch/553055/gumball_3000_2007_start_from_the_perfect_spot/ WoOoOoOoOoOoW!!! תהנו!

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  18. כי זה לא שנותנים קישור להורדה או משהו, זה כולה קישור לאתר... מי שלא מכיר MOORHUNT זו תוכנה שמורדים דרכה קבצים (בלי להעלות[ניראה לי]).

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  19. http://www.vidi.co.il/view_video.php?viewkey=b2fe2ae2e26d917b6477&page=&viewtype=&category ;D

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. http://video.google.com/videoplay?docid=-3035119890962635754&hl=en הסרט גמר של כיתה יב' במגמת תקשורת וקולנוע הוא מדבר על השיעמום המטורף שזורם ביבנה בלילות בעיקרון הסרט הוא לפני 10 חודש אבל המצב הוא כרגע אותו דבר ... מקווה שאני אקבל פידבקים , הערות ,הארות ושאר ירקות

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by talel18,

    אז ככה..יש לי עור רגיש שאני נמצא בשמש בים ומשתזף אז צצות נקודות חן וזה מבאס אחושרמוטה מישהו יודע אם יש משחה כל שהיא שאפשר למרוח על העור ושאני יוכל להשתזף בלי שיצוצו לי נקודות חן תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 809 צפיות
  22. כותרת ^^ שיימכר בארץ ויהיה בעברית... יש את הספר של HOD-AMI של דורון סיוון, המדריך לטכנאי מחשבים.. ספר ממש טוב רק שהוא כבר ממש לא מעודכן ומתיישן..... למישהוא יש המלצה לספר אחר?

    • 1 תגובה
    • 452 צפיות
  23. http://img230.imageshack.us/img230/8778/60764706qj0.jpg אני צריך את החברה ואת הדגם..

    • 7 תגובות
    • 820 צפיות
  24. למי שלא מכיר את טורק הכוונה לסדרות כמו לוסט פריזון ואם יש גם לסרטים גם טוב תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 2.8k צפיות
  25. Started by avivlyaviv,

    עוד חודש וחצי ההורים שלי נוסעים לחו"ל>אירופה>ברצלונה+- אני מתכוון עוד חודש לקנות גיטרה חשמלית 'בעזרת השם', עכשיו חשבתי אולי כדאי שההורים יבאו משהו יותר זול מחול. התקציב דיי נמוך לצערי בסביבות 200$ אם יש למישהו המלצות אז אני מאוד אשמח, גם אתרים לכלי נגינה יעזרו. ד"א עם למישהו יש המלצות לאתרים מענינים בברצלונה אז שתפו(בעיקר טבע)

    • 0 תגובות
    • 511 צפיות

דיונים חדשים בפורומים