עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.ums4u.co.il/long/ יש שם כמה תמונות של מיקומים, וסקר, תצביעו ותביעו את דעתכם - תודה!!

    • 9 תגובות
    • 824 צפיות
  2. אם אפשר לקבל קישור לאתר כלשהו שמציע שרות חינמי להורד צילצולים ודברים למכשיר הנ"ל תודה

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  3. מקווה שאפשר לפרסם פה במידה ולא אבקש להעביר את ההודעה ולא לסגור , תודה! חברים שלום! אני מחפש חנות טובה ואמינה באיזור חיפה והקריות )אפשרי גם מהסביבה(. שמעתי על פריבל, אשמח לדעת האם אתם מכירים והאם קניתם אצלם חלקים. כמו כן הבנתי וקראתי שיש המון בעיות עם אייבורי, עכשיו יש בפרסומת שלהם איזשהו פירוט של אמינות החברה )היא חתמה על אמנת שירות(, האם המצב השתנה אצלם או שעדיף להמנע מללכת לשם בכל זאת. כמו כן אשמח לשמוע על חנויות נוספות. המון תודה על העזרה! כמו כן אני שוב מתנצל אם ההודעה לא במקומה.

    • 24 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. אתמול עליתי לאוטובוס והיו הרבה אנשים.פתאום אני קולט חייל עם מדים כחולים של חיל האויר ועם סיכת כנפ"צ. אז ראיתי שעל צידה השמאלי של החולצה יש גם סיכת טייס (הוא גם היה קצין-סגן). והבנתי שהוא טייס. אבל מה שלא הבנתי זה איך הוא הולך עם הסיכות והכל ומראה שהוא טייס (כל האוטובוס הסתכל עליו). הרי טייס זה סיווג הכי סודי בצה"ל.איפה בטחון המידע פה?! חשבתי לעצמי "מה הוא מטומטם הוא לא יודע שאסור.........." לא יודע מה האמת פה אבל אני לא חושב שמותר לטייסים לחשוף את עצמם ככה.

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. Started by D@rk3y,

    איך הסדרה? אפשר תקציר קצר בלי להרוס לי? (לא ויקיפדיה) לאיזו סדרה היא דומה? כמה פרקים היו עד היום? אני שוקל להתחיל לראות

    • 20 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. Started by Born2Kill,

    שלום, רציתי שתעלו לפה דברים שמאפיינים בנות במחשבים אז הנה 2 שאני יודע: *בנות עונות אחרי "שעה" באייסיקיו. *בנות מתנתקות ומתחברות כי מן הסתם במחשב של כל בת יש ספק ג'נרי שקורס כל רגע.

    • 74 תגובות
    • 8.2k צפיות
  7. ביום חמישי iakovl הגיע אלי במטרה להרכיב את הסוניק טאור שהביא איתו. וקודם כל אני חייב להגיד הבן אדם שפיץ , איך שהגיע אלי הביתה תוך פחות משתי דקות המחשב שלי מפורק ל20 חלקים מה שגרם לי לירידת לחץ הדם שלי .. זה היה דיי מפחיד לראות את המחשב שלי ששירת אותי בנאמנות 3 שנים מפורק ככה .. אצלי הוא קיבל יחס שונה ,הכי רחוק שהגיע אצלי זה החלפת זיכרון ופירוק כרטיס קול\מסך. אבל כמובן iakovl הרגיע אותי וראיתי שהמחשב שלי נמצא בידים טובות אז כבר לא פחדתי.. כשiakovl פירק את המחשב הוא ביקש מברשת.. אני מביא לו והתוצאות לפניכם.. האבק הזה הוא רק מהקדימה של המחשב שלי.. בשלב הבא מפרק את המאוור אינטל הישן שלי ומתפעל מהזנחת המחשב שבאמת היה כבר במצב גסיסה אבל לא נורא הוא סידר לי את כל המארז מחדש כול…

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. אני יודע שהשנה יצא סרט חדש אם אנימציה ממוחשבת מישהו צפה ויכול לתת ביקורת קטנה? אני יודע שזה ילדותי אבל בה לי ליראות סרט קליל אם הרבה אפקטים

    • 30 תגובות
    • 2.9k צפיות
  9. Started by Kurt,

    למה בword העתקת טקסט ללוח (Ctrl+C) לא נחשבת פעולה שניתן לבטל אותה(Ctrl+Z)? טובי המוחות מרטו שיערותיהם אז אל תתאמצו אפילו ;D

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. סתם התחשק לי להנות אז אני מגדיל אותו (עם הכפתור) לתצוגה גדולה יותר של יוטויוב ומגלה שהם מצאו דרך להפוך את נגן הפלאש ל full screen אמיתי ומלא כמעט לגמרי... הייתי בטוח שעדכון לאיזה תוסף בפיירפוקס שלי אחראי על העניין, ואז ניסיתי גם את הדפדפן מעלה האבק, שלצערי הוא עדיין חלק ממערכת ההפעלה - IE, וגם שם העניין עובד. שדרוג נחמד מבית יוטיוב-גוגל. FYI

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. ועכשיו לשאלות המתבקשות: למה ריצ'רד לא הזדקן מאז שבן היה ילד? מיהו אותו ג'ייקוב/דני דין? (שאגב מופיע לשבריר שניה) מהו החול המסתורי בכניסה לבקתה של ג'ייקוב? ולמה ג'ק חייב להיות כל-כך מעצבן? כל אלה מתווספים לעוד אינספור קצוות פתוחים שכנראה לעולם לא ייסגרו...לפחות עד שיאשפזו את התסריטאי או יקציבו לו דדליין לפני שהסדרה יורדת

    • 37 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. Started by HaEsrimVeArba,

    דודתי המתגוררת במוסקבה אוהבת את הארץ ומרבה לבקר בה, היא לא מעוניינת לפחות כרגע לעלות לארץ אבל כדי לפשט את כל תהליך הויזות וכו' היא רוצה לקבל אזרחות ישראלית. מי יודע איך מוצאים אזרחות?

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  13. Started by GRiM,

    17.05.2007 - מופע "מרוסיה באהבה" בפארק הירקון (ת"א), כניסה חינם. מישהו מתכוון להגיע?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by approx,

    עוד מישהו פה רואה את הערוץ הזה ? אני אוהב איך שהם מנסים לידחוף את המחשבים עם P4 המעפנים האלה כמה דברים דפקים שהם אמרו "לוח אם תומך ויסטה " wtf והמוכר לא יודע לדבר והוא מגמגם חחח

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by No_Man,

    ראית פעם באיזה תוכנית, משהו על זיכרון ריחני. מה זאת אומרת ? שמריחים משהו מסוים וזה כנראה מזכיר משהו \: לא בדיוק הבנתי. וקרה לי הרבה שהרחתי איזה ריח מוכר ופתאום נזכרתי בדברים מהגן ??? (שכנראה היה להם קשר לריח הזה). עד כמה חזק הדבר הזה ? כאילו, יכול להיות שאם אני אלמד למבחן בהיסטוריה עם ריח X שאני לא נחשף אליו כמעט בכלל, ואז במבחן אני אריח אותו שוב, אני אזכור יותר טוב ? סתם משהו שסיקרן אותי - זה המקום הכי מתאים לפרסם את ההודעה, אם יש צורך להעביר - > טעות שלי |:

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  16. Started by Born2Kill,

    עכשיו ברגעים אלה מתחיל הארוויזיון 2007, תתפללו שנקבל מקום מכובד. הלהקה שלנו היא "טיפקס" בשיר "Push The Button". ערוץ 11 בהצלחה! :xyxthumbs: :yelclap: :yelclap:

    • 61 תגובות
    • 3.9k צפיות
  17. Started by Jew,

    היי כולם! קראתי את הסיפור,"תחרות שחייה". לא הבנתי שום דבר בסיפור הזה,שום דבר ממש! מה שהבנתי זה ,שיש 3 מפגשים בסיפור בין המספר לבין עבדול כרים. מישהו יכול להסביר לי את הסיפור?את המפגשים לפחות? יש לי עליו עבודה,כיתה יא,אני מודה לכל עוזר!

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  18. על איזה יחידה מדובר? מה יהיה שם? צריך לבוא עם ידע לפני? אם כן איזה? פשוט אין שום פירוט..

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  19. Started by maoros,

    *כותרת* תודה.

    • 3 תגובות
    • 744 צפיות
  20. שלום לכולם, החלטתי שאני רוצה להתחיל לשווק לאנשים משחות תרמיות (לדוגמה). מה צריך לעשות כדי שהיבואן יסכים ויתאפשר לו למכור לך? צריך לפתוח עסק במרשם החברות? צריך לרדת למוכר? :s05: או שצריך פשוט לקנות כמות גדולה מאוד שנחשבת כבר ל"מסחרית"?

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  21. Started by אלימלך אגוז,

    נרשמתי, עשיתי אימות והכל אבל אני לא מצליח להפקיד כסף דרך הכרטיס אשראי. זה מה שמופיע לי: אין שום קישור לכרטיס אשראי... אם זה לא היה ברור, הוספתי כרטיס אשראי והקלדתי את ה4 ספרות מהחשבון. מה לעשות? תודה. עריכה: בעע, מסתבר שלא צריך להפקיד כסף כדי לשלם(עברתי על כל מדור העזרה ולא מצאתי את זה, רק במקום אחר ברשת ראיתי). אז בשביל מה יש את האפשרות הזאת?

    • 1 תגובה
    • 516 צפיות
  22. Started by yuuu,

    אהלן, מישהו יודע במקרה של מי הקידומת 1-222? האם זה שייך למשרדי ממשלה או משהו בסגנון? ראיתי מס' טלפון כזה במשרד הפנים ומשרד הרישוי. מה עלות השיחה לקידומת כזו? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. קיבלתי מוצר דפוק והחנות לא רוצה להכיר בזה שאני צריך לקבל מוצר חדש פועל. מישהו יודע אם יש איזה שהיא אגודת צרכן או איזה טלפון של מישהו במשרת התמ"ת שיכול לעזור לי?

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  24. Started by STi,

    שלום,מישהו אולי יודע להעריך מהו השכר לשעה של טכנאי מחשבים (כשהוא נותן שירות בבית הלקוח) תודה

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. זה רק אני או שהמחירים ירדו בזמן האחרון? :lol: [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 756 צפיות

דיונים חדשים בפורומים