כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
כבר שעה שאני רודף אחרי החרא הקטן הזה שמתעופף לי בחדר כשכל פעם אני שומע "פאף" "פק" ושאר צלילי התנגשות בקיר של היצור העיוור הזה בהתחלה ניסתי עוד להיות טוב איתו ואפילו פתחתי לו את שתי החלונות לרווחה כדי שיצא אבל למפגר הזה אין שום קורדינציה בסיסית כדי להעיף את עצמו מהחדר שלי אפילו! גם שמתי אוזניות וניסתי להתעלם ממנו אבל מה ? החרא הזה לא מספיק שהוא נתקע בקירות כל רגע אלה הוא גם נתקל בי כל שתי דקות ... כאילו בכוונה עד שאמרתי דיי הגיעו מיים עד נפש ! אפילו סרט בשקט בלילה אי אפשר לראות. ומי שפולש לטריטוריה שלי ומפר את שלוותי הענווה יאלץ לשאת בתוצאות ולא מזיז לי שחוק דרומי לא אושר עדיין פה זה חוקי הג'ונגל ! ואפילו חיה מפגרת כזו צריכה להכיר אותם (וגם אם לא אז אי ידיעת החוק…
-
- 47 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
איזו סידרת איכות. איך שהייתי מרותק לדבר הזה. http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=892257 האפקטים של שנות ה 80... מדהים. יצפאן ושרית סרי בתחילת דרכם. טירוף!
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
-
שלום יש לי שאלה, אני מתעניין בזמן האחרון באומנויות לחימה [ובמיוחד בלחימה עם כלי נשק] שמתי לב לאומנות הלחימה נינגיטסו, רציתי לדעת אם מישהו פה התאמן\מתאמן בה, האם היא מסובכת? דורשת כושר גופני טוב [שלי לא משהו בכל מקרה] והאם במרכז יש מקום מומלץ שמלמד אותה? [ראשון לציון ותל אביב נניח] [בן 17.5 אם זה משנה]
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התחיל עכשיו הפרק הראשון ב AXN. מעולה למי שרוצה להתחיל מההתחלה (לא ראה אף פעם).
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת איך הקטנוע ג'וי מאקס של סאנ יונג. איך הוא לנסיעות ארוכות, האם הוא אמין, נוח, איך הוא בנסיעות עם עליות ממושכות (למשל לירושלים)? אם יש לכם למטרות הבאות המלצות על קטנועים אחרים בעלי מנוע של 250 סמ"ק, בסביבות המחיר של 20,000 ש"ח, אשמח לשמוע.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים טובי לב שנהנים לעזור! יש לי ביום שני מתכונת בהיסטוריה ב' ואני מתכונן באינטנסיביות, אך כל זה לא יהיה שווה אם אני לא אדע איך בנויות השאלות ובערך מה יישאל... אני רוצה לבקש מאלה שמוכנים לעזור לי: צלמו 2 מתכונות(בסוף הספר) עם התשובות ועם השאלות בבקשה! (או לסרוק גם אפשר..) שילחו לי בפרטי תצלומים בבקשה!! זה ממש חשוב לי! כתמריץ שולי ולא חשוב: יש לי הזמנה אחרונה לג'וסט(JOOST) וגם יש לי הזמנות לאתרים שמקשרים להורדות שאסור לדון בהם פה עקב העוגן(-אז רק בפרטי בבקשה).. אז מי שיכול לעזור... בבקשה! אני אפילו מוכן להזמין אתכם לג'ימייל! ממש חשוב לי! תודה מראש, דימה. GRACIAS SPOSIBO DANKE THANX SHUKRAN
-
- 5 תגובות
- 713 צפיות
-
-
קטע משובח, שופופו... http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1535387
-
- 30 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היה לי מתכונת 003 והמורה הורידה לי עז זה שכתבתי ש m=0 האם זאת טעות? ואולי מישהו יודע אם יש מקום שכתוב כמה ועל מה מורידים נקודות בשאלון 003
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
הרשימה שלי : 1. Russia 2. Ukraine 3. Greece 4. Romania 5. Serbia 6. Finland 7. Spain 8. Slovenia 9. Georgia 10. Turkey מה הרשימה שלכם ?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים, אני וחבר שלי הקלטנו שיר חדש... העלתי אותו באי מיול ואין מקורות רבים. בבקשה עיזרו לי להפיץ את השיר וכך גם אתם תוכלו להנות ממנו (ותאמינו לי שאתם תהנו). קוראים לשיר "שורף לך ת'מוח" או בשם קובץ מלא: ג'יגימאווי - זמן ממוצע - שורף לך ת'מוח.mp3 בבקשה הורידו את השיר ושתפו אותו כדי שכל עמנו יוכל להנות ממנו!!! תנו פידבק גם כאן בפורום. תודה רבה, אתם לא תצטערו.
-
- 14 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני יודע שאסור לשים צופר מסוג זה ברכב. אני רק מעוניין לדעת היכן ניתן לקנות אחד כזה. תודה.
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שמעתי שמשחת שניים עוזרת. יש עוד עיצות?
-
- 4 תגובות
- 991 צפיות
-
-
מה המספר של העונה האחרונה של הסופרנוס? (כמו ש1 זה המספר של העונה הראשונה, אז מה המספר של העונה האחרונה?)
-
- 3 תגובות
- 791 צפיות
-
-
robert gitelman- club99 11.5.2007 robert gitelman- club99 11.5.2007 tracklist: 01. Pedro del mar feat. emma nelson- feel (martin roth girls love djs rmx) 02. K and A- Always A Fool (ClubMix) 03. Vincent de Moor- Fly Away (Cosmic Gate Remix) 04. Solar project- radial emotion (tragida remix) 05. Junior Jack- E-Samba (Lee Osborne's Space Mix) 06. Filo & Peri feat. Eric Lumiere- ANTHEM (John OCallaghan Remix) 07. Front- Cosmic Spring (aurura mix) 08. ABout Blank feat. mque- Active Side 09. Ehren stowers and the viceroy- way of life (original mix) 10. Yves deruyter- feel free (yves deruyter vs. dj vincenzo remix) DOWNLOADS: 1) robert gitelman- club99 11.5.2007…
-
- 0 תגובות
- 561 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה שמעתי איזה שיר בגלגל'צ הוא לא חדש.. אבל גם לא עתיק זה שיר סגנון אמריקאן פאי כזה.. זה גבר שר.. והפזמון זה משהו כזה.. nothing less again.. im sorry i cant be perfect
-
- 2 תגובות
- 543 צפיות
-
-
אני חושב שהאתר הזה מצריך דיון חדש.. למי שלא מכיר - שיכיר. - זה התחיל מכאן (בדיון על המסך המלא החדש של יוטיוב) האמת היא, שחבר מהעבודה שלי הראה לי את זה לא מזמן, אבל לא שמתי לב בזמנו לכמה זה באמת טוב... ניגש לעניין : http://stage6.divx.com/ אני ממש חייב לציין לטובה... איכות וידאו (וסאונד) הרבה יותר טובה בסטרימינג. - וגם המסך המלא, כאן הוא מלא ב 100%... ואפשר להוריד את הסרטים משם , זה פיצ'ר שהוא built in מלכתחילה ולא צריך תוכנות/פלאגינים בשביל לשמור משם וידאו.. ואני עדיין ממש לא יודע מה הולך שם מבחינת זכויות יוצרים וחוקיות כל העניין הזה, אבל בהחלט מקווה שהתוכן יישאר חופשי ושזה חוקי יש שם סרטים מלאים באיכות, בסטרימינג, שאפשר להוריד לגמרי למחשב... אני ממש לא מאמין איזו איכ…
-
- 41 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
איזה חתימה הכי אהבתם?? אני, אישית, אהבת את החתימה על האלה שפורצים לבית של מישהו, ואז עוצרים אותו על עותק בלתי חוקי של וינדוס. החתימה של WAREWOLF, הציטוט של נייק. "חחח אני מדמיין לעצמי אני קם איזה בוקר, שותה קפה מעשן סיגריה.. פתאום בום מישהו זרק רימון עשן דרך החלון אני לא רואה כלום בוםםםםםםם הפילו את הדלת... "what the..." ולפני שאני מספיק להגיד פאק.. איזה 3 מפלצות עם נשקים אוטומטיים צועקים FBI!!!! נכנסים בזריזות.. עושים עליי בדיקה.. "he's clear!" ממשיכים לחדר שלי. נכנסים בודקים את המחשב.. u are under arrest for holdin' illegal copy of winxp!" נ.ב מותר לי לפתוח תר'ד כזה, כבר הרבה אחרי 2 בלילה..
-
- 8 תגובות
- 947 צפיות
-
-
שלום אני מחפש דברים חדשים ומרעננים בסיגנון הבא ולא פסיכודלי זול ששומעים בום בום וזהו בדומה ל sun project dark soho hypersonic star x zeta dna ... על מה ממליצים אני פשוט חולה על הלבלים האלו ומחפש דברים חדשים
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משחקי אונליין זתומרת סתם המשחקים המעפנים שיש באנטרנט כמו בMINICLIP וכדומה.. אז. נכון יש תמשחקים האלה שמשחקים בהם עם החצים במקלדת? אז משום מה כשאני משחק איתם זה גם מגיב לי במשחק וגם מגיב לי על הדפדפן (תומרת זה גם מזיז את החלון, בגלגלת הזאת..) לאדע מה לעשות.. וגם אני לוחץ על השטח של המשחק זה לא עוזר.. בבקשה עזרה!
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
סתם עלה לי לראש ואני גם לומד עכשיו אזרחות אז זה כל החוקים והשטויות האלה ולא עולה לי שום חוק שנוגד את זה...
-
- 34 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=of0pfs8qZY8 לא יאמן....
-
- 12 תגובות
- 8.8k צפיות
-
-
חיסולים,דגמים ישנים,או אפילו גנובים חח...במחיר של עד 150 (עדיף 100) מישהו מכיר מקום שיש שם כאלה דברים? עדיפות ראשונה זה חולצות של טומי הילפיגר לא זיופים תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום לכולם כמו שאמרתי אני ברמן ורוצה להתמצא ביותר משקאות איפה אני יכול ללמוד עוד על סוגי משקאות וכו' תודה רבה לכל העוזרים eli_Asus.
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-


