עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. הכותרת אומרת הכל בעצם... תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by mikko,

    לפעמים שאני מחפש יש לי דף חיפוש חדש כזה עם גוון לבן כסוף שאי עושה refresh זה חוזר לרגיל זה נראה שזה בא והולך רדומלית מידי פעם גם אתם נתקלתם בזה ? העיצוב החדש נראה לדעתי יותר יפה אני יצרף ss בפעם הבאה שאני יתקל בזה

    • 4 תגובות
    • 701 צפיות
  3. Started by noambar,

    רציתי לדעת אם באמת שווה לשלם 120 ש"ח לכרטיס v.i.p בסינמה סיטי (כי אני רוצה ללכת לשם), למישהו אולי יש חוויות משם? וגם לא צריך לשלם עוד פעם על שתייה ופופקורן?

    • 6 תגובות
    • 776 צפיות
  4. אני מחפש תמדים של הצנחנים אני מתכון רק לחולצה שלהם שהיא מחוץ למכנס וששמים תחגורה עליה קוראים לה חולצה ירכית מישהו יודע אוליאיפה אפשר להשיג...? יכול לעזור? או אפילו לקנות...?

    • 1 תגובה
    • 2.8k צפיות
  5. יש לי כמה פעלים שששחכתי את הפרוש שלהם: VOULOIR POUVOIR METRE ENVIE IL FAIT BEAU ועוד 2 שאלות: 1) מתי שמים פועל בעבר במשפט? (למשל מ JE COMPRENDRE ל JE COMPRI) 3)מה החוקים של פעלים שחלים על עצמך ? (כמו SE FACHER) ואיך זה תקף בעברית (דוגמאות- רק מעברית) ואני צריך תרגום למשפט הבא: (אפילו אם הוא לא נכון) POURQUOI te fais des problems tu te connais

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  6. http://www.afik.net/info.asp?sub=Microsoft&courseID=2029027105 מישהו מכיר ויכול להגיד אם כדאי לי להירשם לשם

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  7. Started by Shay0600,

    :yelclap:מלך :yelclap:

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by white_rider,

    hi in looking for a site like translate.google.com but one with hebrew to english translation a site that can translate a full text and not only a word anyone knows of any thanks p.s.: if this is the wrong fourm please pass it

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by vipnisim,

    http://www.youtube.com/watch?v=pK_P20k3Hrk

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  10. Started by musari,

    אין עליו תיראו איזה קרוע הוא!!! קבל ח"ח האמצעי למי שלא שם לב תעשו לו דברים בפוטושופ כמו עם בני סלע...בזמנו מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3400042,00.html [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 709 צפיות
  11. Started by DOGMA,

    :smile1: :smile1: [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 965 צפיות
  12. Started by OutRaGe,

    שלום במטאל למרות שזה "עולם" עצום דיי מיציתי, שמעתי המון סגנונות, אהבתי המון, השארתי 20 ג'יגה על המחשב ויש עוד שצריך לנסות, בכל מקרה ביחד עם ה-ATP3 הגיע הזמן לסגנון חדש קצת 8) אני מחפש המלצות לטרנסים טובים..בעקרון לא מחפש משו ספציפי..תביאו לי שמות של DJים או הרכבים ואני כבר יסתדר אני אוהב תסגנון של Infected Mushroom Skazi Offer Nissim ( זה יותר האוס אני חושב אבל לא משנה זה גם טוב, עדיין בעדיפות שנייה ) Tiesto תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 837 צפיות
  13. Started by SweeT_EviL,

    שאלה פשוטה - במה אתם משתמשים, למה, ואיזה... אני אישית לא יכול לשים ג'ל כי אני מרגיש כזה מוזר והחולצה תמיד נדבקת לבית שחי.

    • 39 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. הגב שלי הרוס אני יושב חצי שנה על כסא מפלסטיק מהגינה ונמאס לי אני רוצה כסא נוח (התחת שלי מלא בסימנים מהכסא פלסטיק) סליחה אני רוצה שיהיה נוח מאוד ושיהיה למשחקים אם למישהו יש המלצה וגם אולי מאיזו חנות כי אני לא רואה חנויות שמוכרות כסאות ואני לא סומך על הכסאות "המפוארים" (עלק) שכתובים בכל מקום אני מתכוון חנות אמינה משהו בסגנון IQPC בבקשה אני רוצה שהכסא יהיה אצלי לפני שישבר לי הגב מהסכא הנוכחי הא ושאני יוכל להתנדנד מעט ושלא יחרוק

    • 6 תגובות
    • 996 צפיות
  15. באיכות טובה.. למישהו יש אותו? תודה

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  16. אני אמור לקבל סכום כסף במהלך השבוע והחלטתי לקנות מסוק על שלט, ראיתי שיש כאן לא מעט אנשים שמבינים בנושא אז החלטתי לשאול כאן כמה דברים. אז ככה: אין לי שום ניסיון קודם בהטסת מסוקים אבל יש לי חוש טכני לא רע והרבה סבלנות, התקציב הוא 1300 כולל כל מה שצריך... חשבתי לקנות את הESKY Honey Bee, יש משהו עדיף בתקציב הזה? קראתי ויש לי קצת הבנה, אבל לא הבנתי מה זה סרוו וג'ירו? מה ההבדל בין בראש לבראשלס? ביחד עם המסוק חשבתי לקנות סוללה נוספת, כבל לסימולטור וצלב אימונים - יש עוד משהו שכדאי לקנות? יש חלקים שבוודאות יהרסו לי תוך כדי הלמידה וכדאי לי לקנות חלפים מראש? במידה ומשהו יתקלקל ואני אצטרך להחליף אותו, יש כלים מיוחדים או שניתן להשתמש בכלים שיש בכל בית מצוי? הסוללה המקורית היא …

    • 31 תגובות
    • 2.8k צפיות
  17. Started by KrustyTheKlown,

    מישהו יודע מהי הצריכה הממוצעת של מחשב ממוצע לשעה נניח? ואיך זה מתבטא בכסף? תודה

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. הייתי באתר של התוצאות בחינת הבגרות שלי והיה תמיד רשום לי ורציתי עכשיו לבדוק ציון שקבילתי שנה שעברה וזה רושם לי: נתוניך אינם קיימים במאגר בדוק שנית את הפרטים שהזנת: ת.ז ות. לידה אם עדיין לא הגעת לנתונים, פנה לבית ספרך או לשלוחה האקסטרנית והכל הוזן נכון לעוד מישהו זה קורה? או שכל שנה הם מוחקים את הנתונים?

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות
  19. Started by Plazmata,

    הורדתי כמה משחקים ולא שמתי לב שזה לא בשיטת שידור פאל.... מישהו יכול להסביר לי איך להמיר משחק ps2 NTSC ל- PAL????? ???

    • 2 תגובות
    • 482 צפיות
  20. Started by eli33,

    יש לי שיר שאני רוצה לפרסם אותו ברדיו. איך אני יכול לגרום להם לקבל אותו ולהשמיע אותו ברדיו?

    • 9 תגובות
    • 8.2k צפיות
  21. חוץ מהגיר הנוראי וזה שאין 6 כריות אוויר וזה שאין בקרת יציבות(ESP), עכשיו, הסוכנים של טויוטה מתקשרים לאנשים שקנו אותה, ושואלים אם היא טובה והיא לסבירות רצונם. ואם לא, אז מה תקחו אותה חזרה....חחחח.... נראה לי שמשהו פה מסריח. אז אני זזתי להתקלח, וביינתיים, תעדכנו אותי בנושא(מי שנתקל בתופעה המוזרה). נ.ב. טויוטה טויוטה, אבל לא נראה לי שהחברה עד כדי כך דואגת ללקוחות שיהיו מרוצים ובגלל זה הם מתקשרים... חושבים שיהיה כך :auto: ובסוף זה כך:

    • 51 תגובות
    • 4.8k צפיות
  22. Started by Merrymoon,

    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2024233002 אז מה? הולכים לתבוע את Seaworld?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by redti,

    אתם מכירים תוכנה פשוטה או משהו שאולי יש על הוינדוס שיכול לקחת תמונה גדולה ששוקל 300-400 להקטין אותה קצת ולשמור על איכות לא רעה תוך כדי שהיא תהיה אחרי זה רק 100 קיי או פחות ?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  24. Started by mkx,

    אהלן חברה! האם הירידה התלולה בשער הדולר? - השפיעה על המחירים - עדיין לא - השפיעה ותמשיך להשפיע כמו כן עם שער דולר כזה נמוך לא כדאי לקנות בחו"ל?

    • 8 תגובות
    • 786 צפיות

דיונים חדשים בפורומים