כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
ניסיתי עדשות מגע כתחליף למשקפיים איכשהו אבל כל פעם שאני מנסה להכניס את העדשות לעין לוקח לי חצי שעה בערך וזה עולה על העצבים שלי מהר מאוד. אחרי שקצת הייתי עם עדשות וניסיתי לחזור למשקפיים ההרגשה המעצבנת הזאת שצריך לשמור עליהם שלא ישרטו, שלא יהיו עליהם טביעות אצבע בכדי שאני אוכל ליראות כמו שצריך ושצריך להסיר אותם ולהרכיב חזרה היה נורא מעצבן ובכלל, לדעתי משקפיים לא כל כך מתאימים לי :-\. אז מה דעתכם בנושא הזה? לעשות את הניתוח או לא? מישהו ביצע ניתוח כזה בעבר? האחוזים לסיכויים שאני אתעוור גדולים או שהם מתגמדים לעומת כמות ההצלחות של ניתוח כזה?
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך לדעת איזה חברות ביטוח לרכב יש. ומי מיהם הכי זולה ,או שזה שונה מרכב לרכב.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, יש לי מכרה שצריכה להיכנס כל שבוע לאתר של קופת חולים כללית בשביל לבודק תוצאות מעבדה. הבעיה היא שהיא לפעמים מסתבכת עם הקלדת הסיסמה, השם משתמש והתעודת זהות ואז היא לא מצליחה להיכנס. לא ראיתי שיש אפשרות באתר לשמירת הפרטים, אז אני אשמח אם תוכלו לעזור לי עם זה. חשבתי אולי זה יהיה אפשר להוסיף משהו לשורת הכתובת שיכניס את הפרטים אוטומטית. https://e-services.clalit.org.il/login/main.aspx?form=personallablist.aspx תודה!
-
- 6 תגובות
- 633 צפיות
-
-
YO ALL! באיזה בושם אתם משתמשים? [glow=red,2,300] CK ONE BLACK EDITION [/glow] [glow=red,2,300]AQUA DE GIO[/glow]
-
- 51 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
שלום, שני שאלות התייעצות בבקשה: 1. כידוע כל חלק של מחשב בנפרד יש מחיר אחר בכל חנות... האם כדאי לקנות כל חלק בחנות עם המחיר הכי טוב ואז בזה חסכתי? כדאי ? 2. אני בזמנו הייתי מרכיב מחשבים פנטיום 1 ופנטיום 2. מאז לא נגעתי במחשב !!! היום כדאי לי לקנות חלקים חדשים ולהרכיב לבד את המחשב? או לשלם על התקנה בחנות מחשבים ? האם אני מספיק בעל ניסיון? זה מסובך להרכיב מחשב חדש היום ? יש מדריך כלשהו ? תודה למענה במפורט לכל השאלות.
-
- 4 תגובות
- 703 צפיות
-
-
הפרק שאמור להיות משודר אחרי הפגרה חלק 1: http://www.myfiles.co.il/file/9768/Haalufa...-part1-rar.html חלק 2: http://www.myfiles.co.il/file/9769/Haalufa...-part2-rar.html
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אז עכשיו אנחנו כותבים משדה התעופה ב-HK. השעה פה היא 15:15, ועוד שעה ממריאה הטיסה שלנו לטאיוואן סוף סוף. יום שלישי מתחילה התערוכה החשובה ביותר בעולם בשוק המחשבים, והשנה צפויות כמה הכרזות מטורפות, חשיפת מוצרים ואנחנו נביא לכם גם קצת ראיונות עם בכירים מחברות. אם יש לכם בקשה או רצון לתצלום - תכתבו פה ואנחנו ננסה לרוץ ולמצוא. תמונות מהמסע בהמשך
-
- 56 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
חבל שאי אפשר לצרף מצגות power point (לא ברשימת הקבצים המותרים)- אז קיווצתי את זה ל rar. תהנו. [attachment deleted by admin]
-
- 23 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
-
-
-
השאלה בכותרת. האם זה בוודאות חוקי בארץ או לא? תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
קודם כל אני מרגיש שחזרתי ממרתון סרטי פעולה Hardcore באיכות TS קודם כל בואו נדבר על הסרט הראשון .. Planet Terror: קודם כל העלילה סופר אבל סופר דבילית ... הבנתי אותה אבל מה הקטע פה .. לא באתי לנסות לנחש מה עבר למי שכתב אותה מה הולך לו בראש.. הדגש פה הוא על ה.... מן הסתם סופר סופר אקשן רב ומופנם כל הקטע של הסרט זה להראות לכם דברים שאתם לא יכולים לעשות =] לפי דעתי רודריגז בערך כשל בהעברת המסר בסדר הבנו Nonstop Action ... אני לא ברוס לי לסרט הזה אין פואנטה .. הפואנטה היחידה שיש לו זה להכין אותך לסרט הבא.. Death Proof: 3 מילים? קוינטין שיחק אותה ובגדול! (אחים שלי פאנבויים של קוינטין אבל אני לא כזה ..) אהבתי את המשחק של השחקנים את האפקטים.. פשוט סרט גאונות למרות שח…
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
-
-
שלום אני מקווה שזה הפורום המתאים.. כשאני בא לשים את המפרט שלי באתר,זה מוביל אותי לאתר הזה http://abuse.spd.co.il/index2.php מה הסיבה?
-
- 3 תגובות
- 691 צפיות
-
-
האם יש עוד מנועי חיפוש עולמיים כדוגמאת גוגל?
-
- 8 תגובות
- 836 צפיות
-
-
רוצה לשים קיצור של זה איפה שנמצא השעון.. אתם יודעים.. בטאסקבר או איך שלא קוראים לזה.. איך שמים שמה את זה?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המחשב ואני רוצה לדעת האם זה הסוללה או הספק אנא זה ממש דחוף תשלחו הודעה באימייל krupalnik@gmail.com [br]פורסם בתאריך: 1.06.2007 בשעה 09:15:37 או עם ידוע לכם מקום שמוכר מטענים למחשבים נייידים
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
אז ככה, המגמה שלי דיי משעממת אותי (רובוטיקה), וחשבתי לפרוש מזה בשנה הבאה (יא') ולהרחיב רק מקצוע אחד. בבצפר טוחנים לנו ש"מי שיכול להרחיב יותר ממקצוע אחד שירחיב", אבל ממש אין לי כוח לשני מקצועות מורחבים. זה באמת משנה אח"כ אם הרחבתי מקצוע אחד או שניים (כימיה בכל מקרה אני ירחיב, לא בטוח בקשר למה עוד)? תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני בן 17 ואני רוצה לעשות פסיכומטרי השנה ב-24-25 בספטמבר, באו אלינו לביה"ס והציעו לנו קורס של לחמן, הבעיה שאני לא חושב שאני עד כדי כך צריך את הקורס ואני רוצה ללמוד בכוחות עצמי, השאלה היא איך: ממה שאני הבנתי הספרים היחידים לפסיכומטרי הם אלו של לחמן, יואל גבע וכו' ושם אין הסברים אלא רק תירגול. האם מחוסר ברירה ללכת לקורס או שיש דרך ללמוד לבד ? מה הניסיון שלכם בעניין ?
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
-
-
היי! אני מעוניין לדעת מהי צריכת חשמל של מחשב משרדי ממוצע כאשר הוא במצב STANBY. ממש התלבטתי באיזה פורום לשאול את השאלה מכיון שהיא קשורה קצת לכל פורום כאן ... מישהו שיש לו כ110 מחשבים במפעל שאל אותי את השאלה הזאת, כשאלת המשך ל"למה להשאיר את המחשבים דלוקים כל הלילה?" אשמח לקבל טיעונים למה להשאיר את המחשב דולק ולמה לא, אבל בעיקר אני מעוניין לדעת מהי צריכת החשמל של כל אותם 110 מחשבים בין 18:00 עד למחרת ב7:00. כלומר 110 מחשבים דלוקים (במצב STANDBY) למשך 8 שעות, האם זה משמעותי?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.supuzzle.com/ מתערב אפילו אחד לא יפתור את זה פה :] נראה לי אין לזה פתרון (אלא הם מרמים)
-
- 11 תגובות
- 881 צפיות
-
-
-
אהלן חבר'ה. בקרוב מאוד אני הולכת לעשות את הקעקוע הראשון שלי קיבלתי המלצה חמה מחברה על חנות בשם פסיכו טאטו בדיזינגוף סנטר, ת"א. מישהו היה שם ויכול לתת כמה מילים כלליות על המקום?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר אפשרות כזו ....שהיא גם פשוטה ? THX
-
- 4 תגובות
- 556 צפיות
-


