כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יש לי עוד יומיים מתכונת ואני כמעט בטוח שהמתכונת זה הבגרות של שנה שעברה. אז למי שיש קישור לבגרות של שנה שעברה יבורך! לא משנה אם זה קיץ/ חורף והיכ חשוב צריך שזה יהיה לרמה של 5 יח"ל. ואם מישהו מכיר קישור למבחנים של בגרות משנים קודמות תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
למישהו יש פרטים, משהו ? מתי הוא יחזור? למה זה קרה? :s05:
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אחריי שאתם עצבניים כולם כעסו והיו מגעילים והיה לכם יום חרא החברה לא מדברת איתכם בבית ספר אתם עייפים מלהקשיב אז אתם הולכים למחשב ושוכחים מהכול? אני עושה לפעמים ככה ופשוט שוכח הכול
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אהלן חברים; אני בכיתה י"א, וב-7 לחודש (דהיינו יום חמישי) יש לי צו התייצבות. עכשיו אני יודע שעוד מוקדם להחלטות, במיוחד כשאני לא יודע מה הפרופיל,קב"א שלי יהיה, אבל בכל זאת אני מתלבט: אני רוצה קרבי (חי"ר, או לפחות שריון), אבל הבחירה היא בין כ"כ הרבה פלוגות ותת מחלקות שאי אפשר להחליט! אין לי ראיה 6\6 (לעזאזל עם המשקפיים המחורבנות האלה!!!!) אז שייטת\מטכ"ל\טייס יצאו מהמשוואה; חשבתי על חובלים, אגוז, שלד"ג ו669 מה שכן, אין לי שום עניין ברפואה,הנדסה,תומכי לחימה לא קרביים, רק קרבי פרופר 8) אם יש לכם עצות\הערות,הארות אשמח לשמוע את דעתכם.
-
- 21 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום. אני צריך להתחיל כבר את עבודת הביוטופ שלי (אני כבר בסוף יא') ועדיין לא החלטתי על מקום... האם למישהו מכם יש עבודה גמורה כדי שאני אוכל להתרשם מהמקומות השונים וסוף סוף להחליט איפה אני אעשה את הביוטופ? אשמח גם לשמוע המלצות שלכם - במידה ואתם יודעים על מה אני מדבר. תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא זוכר לאיזה שלב הגעתי כי לא בדיוק היה לי זמן להתסכל באיזה שלב אני חחח אבל הגעתי ממש רחוק http://www.funny-games.biz/theimpossiblequiz.html עריכה: הגעתי ל55
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום אני מעוניין לרכוש מכשיר כושר ביתי לאימון במטרה להרזות קצת. אני מבקש מאוד לא להציע לי ללכת לחדר כושר, או להתאמן ולרוץ בחוץ - מסיבות אישיות זה בלתי אפשרי בשבילי. האם יש למישהו הצעה/המלצה אישית למכשיר כושר איכותי (כזה שלא יישבר אחרי כמה ימים של שימוש) שיוכל לעזור לי במאמץ לרזות ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 714 צפיות
-
-
מישהו יודע מה השם של השחקנית הזאת ? אני כבר שעות מחפש :-\ מי שעוזר לי מלך !!! אם זה עוזר, התמונה מפה: http://peb.pl/horror-thriller/112724-rapidshare-grindhouse-death-proof-planet-terror.html תודה רבה מראש ! :]
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
היה שם כרטיס אשראי, רישיון נהיגה, כסף וכרטיס קופת חולים. הודעתי למשטרה לגבי האבדה. את כרטיס האשראי ביטלתי, מה אני עושה לגבי הרישיון לאן אני נוסע להוציא חדש וכמה זה יעלה לי? [רצוי בסביבות אשדוד-רחובות]. עוד שאלה, עם אני נוסע ברכב להוציא רישיון ובאותו יום עצר אותי שוטר ואין לי\עלי רישיון נהיגה, מה אני אומר לו ומה הוא יכול לעשות?
-
- 6 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אהלן, אני חדש-ישן פה.. היה לי משתמש בשם אחר והתפוטרתי לאיזה חצי שנה.. רק רציתי את עצתכם בכמה נושאים. למישהו יש ניסיון בשימוש באיביי? איזה מוצרים אפשר להביא מחו"ל שאין בארץ או שהם יקרים בארץ.. אני מדבר בעיקר על אלקטרוניקה.. ואיפה אפשר אולי לקנות N95 יד שנייה?
-
- 5 תגובות
- 710 צפיות
-
-
טוב אני היתי צופה קבוע של WWE במשך שנים ראיתי תתוכנית שהקברן היה נגד "הענק גודזלס" ראיתי תתוכנית שהקברן היה נגד יוקזונה ראיתי את ברט ואוון ארטס ראיתי את סטון קולד סטיב אוסטין ותרוק וראיתי עוד רבים וטובים בשנים האחרונות הסידרה נפלה יותר ויותר ברמה גם מבחינת הדמויות וגם מבחינת הסיפור וגם מבחינת זה שהציפו מסחור בוטה בתוכנית כבר כמה חודשים הפסקתי לצפות בפרקים וצפיתי רק בתקצירים באתר האינטרנט ורק שהיה PFV צפיתי בו אבל עכשיו אין לי סיבה לצפות יותר כי זה נאפך לחראה וצפוי לדוגמה היה צפוי לגמרי שיתנו לסינה לנצח את קלי ב PFV האחרון כמו שנתנו לו לנצח בקודם בכלל כל היתמקדות המסריחה בצעירים שכניראה יותר זולים וממושמעים מהמבוגרים מגעילה אותי לסינה אין דמות מספיק מפותחת דווק…
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אמרו לי שאם הציון מגן נמוך ב20 נקודות מהציון של הבגרות עצמה אז המגן מתבטל זה נכון?
-
- 18 תגובות
- 15.8k צפיות
-
-
אני לא יודע אם כדי לי לגשת למבחן הבגרות שלי מחר בכימיה. אני לומד כימיה 5 יחידות ומחר אנחנו אמורים לעשות 3 יחידות(3 שעות מאוד ארוכות ). כמו שחשבתי בסופו של דבר יהיה לי ציון של בערך 70 בכימיה סופי. אני רוצה ללכת ללמוד לאוניברסיטה כמובן והבנתי שהם עובדים על פי ממוצע בגרויות וגם פסיכומטרי. הבעיה שכל הבגרויות שלי בציון גבוה משמעותית מ70. אני לא רוצה שה70 הזה בכימיה יקלקל לי את הממוצע. מה אתם חושבים כדי לעשות?
-
- 8 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום! אני מאוד רוצה לעלות במשקל אבל זה קשה לי מאוד. אני שוקל 63 גובה שלי: 1.79 ואני בן 17 וחצי ,זה לא מספיק אני צריך להיות 70 לפחות לא? תודה
-
- 10 תגובות
- 714 צפיות
-
-
לקוח מהפס קול של house http://files-upload.com/269888/1.wav.html תודה!! אם משהו מכיר אתר אחסון יותר טוב אני אשמח לשמוע
-
- 5 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שלום. לא הלכתי לבית הספר כחודשיים, וחסר לי את רב החומר שצריך לדעת למבחן המגן \ מתכונת. אני פונה אליכם בבקשה לעזרה במציאת חומר לימודי שצריך לדעת כדי להתכונן מחר למבחן. תודה.
-
- 0 תגובות
- 503 צפיות
-
-
EChecks: Payments made with an echeck (electronic bank transfer) can take up to 3-4 days to process. this something diffreent to the one below Be sure to include the following on a seperate piece of paper: -) Your username: -) Your World: 2 -) Your email -) Gold Coins: Then, mail the 2 slips in a stamped envelope to the address below: ZeldereX Online P.O. Box 29721 San Antonio, TX 78229 If you live outside the USA: You may send us an international money order but the money order you send us must be in US dollars. We cannot accept a money order that is not in US dollars. Contact your local bank for more information. Please allow for 1-3 weeks for processing. Important:…
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איך אפשר לשלוח דיסקים בארץ ? דואר רשום ? כי לפי מה שבדקתי דואר רשום זה עד 500 גרם (3 דיסקים זה יותר מ-חצי קילו ?). משלוח של חבילה עם הדיסקים בפנים ? כמה זה יעלה ?
-
- 10 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
נסעתי היום לקנות קצת בגדים וזה מה שקניתי.. כפכפים של QUICKSILVER מכנס של חברה לא מוכרת חולצה של QUICKSILVER מכנס ספורט של NIKE וקניתי עוד גרבים, ועוד מכנס כזה מעפן.. :-\
-
- 28 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
סתם אבל תעשו את האתר שלכם יותר ידידותי למסירי פרסומות ותחלקו את זה לשניי תמונות. תודה
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה ,הבעיה היא כדלקמן !!: אני מחפש ג'ל שיחזיק מעמד רוב היום וישאיר את השיער עומר יציב ומלא ברק גם אחרייייי נסיעה של רבע שעה בקטנוע מה שהורס לי את כלללללל התסרוקת בגלל הקסדה הצעות ? ;D
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בהצלחה לכולם :-P מי התחיל ללמוד? ציון הגשה : 100
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חייב עזרה דחוף בשינוי אייפי ... יש לי ראוטר של בזק 014 ואני מחובר לאיידיאסאל אני חייב לשנות ת'אייפי שלי כי אני בטורנטליץ' וקיבלתי באן אייפי ועשיתי משתמש חדש וכשאני לוחץ על משו כדי שזה יפנה אותי לקישור אחר זה רושם ארור 403 לא הותרה גישה לדף זה וכותב 403 FORBIDDEN YOUR IP IS BANNED! חייב עזרה דחוףףףףףף
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-


