כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://hwzone.co.il/news/1181405845/65095/ הם לא מצאו שם יותר טוב?
-
- 5 תגובות
- 846 צפיות
-
-
-
היי, דודים שלי מגיעים מארצות הברית עוד כמה שבועות והם אמרו לי להגיד להם מה להביא לי. אח שלי כבר מקבל PSP ואני כנראה יקח משהו שקשור למחשבים, משהו מAPPLE כנראה. יש לי כבר עכבר אלחוטי שאני דיי אוהב ומקלדת מולטימדיה חוטית רגילה של מייקרוסופט. עכשיו, הציעו להביא לי iPod Video ואני לא ממש יודע אם אני רוצה, אין לי נגן מוזיקה או משהו כזה. אמ.. חשבתי על המקדלת האלחוטית שלהם, מה נראה לכם? משהו סביר כזה... תציעו לי משהו בבקשה.. ראיתי את ה-APPLE TV, אבל לא ממש אהבתי את המכשיר. נראה לי המקלדת הכי סבבה.. תודה
-
- 34 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
יש כמה הצעות שעומדות בפניי, 1. להרשם לקידום לכיתת מועדון 700 במחיר מלא (6500 ש"ח) 2. להרשם ללחמן 2500 ש"ח 3. להרשם להיי-קיו שנחשבים לדיי טובים במחיר מבצע של 3800 ש"ח אתם בטח מבינים שעניין הכסף משחק פה תפקיד אחרת ללא ספק הייתי הולך על מועדון 700, אולי יש מישהו שלמד באחת מהמסגרות האלה ויוכל להמליץ? תודה.
-
- 8 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני זוכר שלפני בערך שנתיים מצאתי אתר שכותבים את הכתובת של אתר מסויים והוא מראה את האתר הזה איך שהיה בכל מיני חודשים בעבר..
-
- 4 תגובות
- 770 צפיות
-
-
מחפש המלצות לסרטים כמו מינכן,שומר המדינה,הפירצה ושאר סרטי ריגול ומתח על ה-CIA,FBI,המוסד,המלחמה הקרה וכל זה... בקיצור הבנתם על מה אני מדבר.. תודה!!
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
חברה אני יודע שזה ספאם אבל תנו לי... אירוע היסטורי לעומת כל האנשים פה שמפרסמים ביום מה שאני עושה בשבוע... אחרי 5.5 שנים בפורום (כן אני זקן, המשתמש שלי הוא 996 לעזזל. המשתמש הכי חדש הוא 36332 ) אחרי שהרבה דברים ראיתי ועברתי פה... הגיע היום לעלות דרגה מנהלים, שדרגו לי את התיאור שלי בבקשה לANIME Junkie ולא Addict
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חשבתי לפתוח טרד בנושא הזה אני אתחיל עם סרטון: http://www.youtube.com/watch?v=aEDoL_PFg6U
-
- 0 תגובות
- 911 צפיות
-
-
בשנה האחרונה די קיבלתי כיוון למה אני שאני רוצה לעשות בחיים,ללמוד,חשבתי על עריכת ווידאו וכל הנלווה לזה. בעיקר כי אני לומד עריכת ווידאו בבית הספר וצילמתי וערכתי 2 סרטים בעבר. איפה אני יכול ללמוד אחרי צבא עריכת ווידאו,שאני אצא מהלימודים עם משהו,בסיס כל שהוא לעבוד בחברה. יש לציין שזו פעם ראשונה בכלל שאני חושב ללכת לאוניברסיטה ולא כ"כ מבין איך העניין הולך,תארים וכו' ומה זה באמת נותן לי חוץ מידע,שיעזור לי למצוא עבודה.
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
משמיעה ראשונה היום בערב, הוא טוב עד טוב מאוד לדעתי (בניגוד לקודמו..) את הסקירה המלאה אני אשאיר לאחרים, אני רק באתי ליידע... Systematic Chaos
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איזו כותרת ענקית, אבל זה הכי ברור והכי קצר שיכולתי לכתוב. ועכשיו לענייננו: אם אתם זוכרים, לפני איזה חודש פתח Kidney_stonE/אריק דיון שמציג את Stage6, אתר וידיאו שפועל על נגן ה-Divx. לי ולעוד כמה אנשים פה היה איזה באג בנגן, שבגללו לא היה אפשר לצפות בסרטונים ב-Streaming באתר, אלא רק להוריד אותם או לצפות בהם ב-Firefox. המשפט שהיה מופיע כשהיית לוחץ על play היה: "Could not download video file". אז עכשיו נכנסתי לאתר/פורומים של DivX.com/Stage6 כדי לראות אם פתרו את הבעיה, וגיליתי את ה-Labs שלהם (מין בלוג שבו מפרסמים תוכנות בטא ודברים ניסיוניים). שם ראיתי את הגרסה החדשה של DivX Web Player שמתקנת את הבאג (ועוד רבים אחרים). להורדה וקריאה נוספת על הגרסה החדשה. ובשביל לשטוף את הע…
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי צריך לשולחן עבודה שלו את התמונה הזאת: http://www.michaeldeas.com/Mike%20Deas%20Website/site_images/columbia_pictures_logo_520.jpg אך באיכות טובה יותר ונורמאלית יותר יש למישהו? תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מחפש לשדרג קצת את המחשב שלי (יש לי 512MB ראם DDR ואני רוצה להוסיף לו ג'יגה). עברתי קצת על המחירים באייבי ולמרות שסימנתי בצד Worldwide יש בהרבה: Ships to: United States, Canada וכדומה איך אני יכול לסנן את כל אלה?
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אם אני מבצע מתח רק עם הראש מלפני העמוד העליון (במקום ברגיל מאחרי העמוד), אז אני עובד על מרחיקי שכמות? אם כן הוא אחראי על מקרבי שכמות? או שהוא עובד על שריר שדומה למרחקי שכמות? נ.ב מרחקי שכמות לוקחים אחורה את הכתפיים (לכיוון הגב) מקרבי שכמות לוקחים קדימה את הכתפיין (לכיוון החזה)
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
זכיתי בתחרות מסוימת באינטרנט ב 65 דולר, שנשלחו לפאיפאל שלי, עכשיו אני מחפש מה לקנות מאיביי עד 50 דולר (15 למשלוח, למרות שאם הוא יעלה יותר אני אשלם יותר, מן הסתם) עדיפות לכלי רכב מסוים על שלט -לא לייזרים (העניין הזה כבר טופל) -אם אתם פוזלים לכיוון טיסנים/מסוקים, לא 2 ערוצים -לא בגדים חס וחסה S: זה הכל, תודה לכל מי שיציע משהו (מן הסתם, גם אני עכשיו משוטט בין כמה אלפי עמודים טובים באיביי בחיפוש אחר משהו שימשוך את עיני)
-
- 47 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
משהו כמו זאפ... [אני רוצה לדעת כמה עולה אייפוד נאנו החדש 4 ג'יגה במחיר הזול ביותר בארה"ב] תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי יום ראשון מתכונת ואין לי את המיקוד ואני לא מצליח לימצוא באינטרנט מישהו יכול לעזור לי?
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
מה עושים היא פה לידי ואני לא יודע מה לעשות תעזרו לי בבקשה כמה שיותר מהר........... היא ועוד איזה מישהו פתחו את המחשב לא מיזמן ונגעו במשהו ומאז הוא לא נידלק כבר כמה ימים לא ניטען .
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
שמעתי לא מזמן על כתיבת ספר...וחשבתי לעצמי איך בדיוק עושים את זה? הולכים לעורך דין? הולכים להוצאה לאור? מפרסמים?
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
רציתי לדעת כמה דברים: 1. נגיד יש לי מגן 60 ובבגרות אני מוציא 90, ציון המגן לא נכלל בציון הסופי? 2. אם אני עושה מועד חורף ומקבל ציון נמוך יותר, הציון הגבוה קובע? 3. אם 1 נכון ו-2 לא, ויצא 90 אבל החלטתי לעשות מועד ב' וקיבלתי 70, זה נכלל ועושה ממוצע?
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
פעם הייתי מוריד קובץ ב-180 מיוטורנט היום אני מוריד על 80 (חיפשתי קובץ שיש בו כמעט רק מעלים בשביל הניסיון) וזה מוריד לי על 80 מה זה הדבר הזה?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
פשוט סרט תת רמה, מייבש אותך בצורה בלתי נתינת להסבר =| משעמם, משחק גרוע, אין אקשן.. בקיצור חבל על כספכם ולא ממליץ בכלל.. איכזב אותי קשות.
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
יש עוד כמה אתרים שנושאים את הבאג או "כשל" הזה .. כנסו לדוגמא ל Skypc , תוסיפי את אחד המוצרים לעגלה שנו את הערך למינוס ותעדכנו.. מעניין אם אתה מזמין במקרה כזה איך החברה מתייחסת לזה... אולי נותנת לך זיכוי.. עריכה: ב skypc כרגע זה לא עובד, יתכן מאוד שהם סידרו זאת בעקבות מייל ששלחתי להם .. אפשר עדיין לראות את זה באתרים אחרים
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
יש יותר ויותר רשתות (שבהם הום-סנטר, אייס ורוב הסופרים שאני מכיר) שדורשים לראות קבלה ביציאה מהחנות ומחתימים עליה "ביטחון", למרות שיצא לי לחשוב על העניין כמה פעמים לא מצאתי את ההגיון העומד מאחורי זה, מילא לראות קבלה ע"מ להוכיח ששילמת (למרות שעל-פי החוק על החנות להוכיח שלא שילמת ולא ההפך) אבל מה ההגיון מאחורי החותמת?
-
- 5 תגובות
- 834 צפיות
-
-
http://www.megashare.com/196876
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-


