עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by 114508534,

    זה נשמע טיפשי אבל זה כבר הפך להיות מכה בפלוגה שלי במחלקה שלי יש מכת זבובים מה לא ניסינו , עיתון , בקבוק עם סירופ שהם ידבקו אליו , מטקה כזאתי שהורגים איתה זבובים . יש אולי איזשהי דרך או שיטה לבנות מלכודות או משהו שהזבובים ימותו בה ? תודה

    • 16 תגובות
    • 6.4k צפיות
  2. Started by alergic,

    רציתי לשאול אם תעדכנו את המדריכים ו\או תוסיפו דברים רלוונטיים? ואם יהיו מדריכים חדשים?

    • 1 תגובה
    • 483 צפיות
  3. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    מישהו הולך?,קראתי על זה וזה נשמע סבבה לגמרי רק חבל שעולה 70 שקל...

    • 56 תגובות
    • 3.9k צפיות
  4. לאחותי יש אפשרות לרכוש דרך החברה שלה את גירסת OFFICE 2007 PRO בעיברית ב125 ש"ח. חיפשתי השוואת מחירים באינטרנט ושמתי לב שזה עולה או 500 דולר או 1800 ש"ח. בקיצור שווה לשלם 125 ש"ח עבור הרישיון משתמש או להשיג אופיס כמו שכולם משיגים?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. הוצאתי סוף סוף רישון ואני לא מצליח להכניס את הטיימר שסופר עוד כמה ימים נגמר לי המלווה לחתימה... הנה הכתובת של הטיימר: http://shimi.net/services/escort.php?date=28/08/2007 שאני רושם את הכתובת בחתימה זה פשוט נותן לי כתובת ולא תמונה...איך אני עושה שזה יהיה תמונה?

  6. יש ברשותי דיסק עם מספר סרטים עליו, הכונן שלי לא מצליח לזהות את כולם, רק חלק וגם אז הוא בזמן מסויים (משתנה מסרט לסרט), הוא מתחיל לנגן אותו מהתחלה, למישהו יש מושג מה הבעיה? נ.ב אני יודע שלפני כ3 שבעות הוא פעל טוב במחשב אחר, קח שקשה לי להאמין שזו הבעיה... וגם הדיסק הוא HDTV, האם אמורה להיות ליבעיה עם יש לי מעבד P42.8GHZ PRES וכרטיס מסך FX5500?

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  7. מחר בגרות בהסטוריה, :'( אני עושה הסטוריה א' על הציונות וכל השיט הזה. : מוגש על 90 איזה חרא זה- המבחן מתחיל ב2 וחצי בצהריים עד 4 וחצי. סתם תופס את כל היום. מה איתכם ? מי ניגש מחר ??

    • 149 תגובות
    • 8.2k צפיות
  8. שלום, הרגע חזרתי מפרזנטציה של כמה מהסוכנים של החברה הזו שבאתי אליה רק בגלל הסקרנות לאחר שחבר שלי נכנס לשם תמורת תשלום של 1080$ למרות שהפצרתי והזהרתי בפניו על כך שזה נראה כמו תרמית פרמידה טיפוסית , לאחר פרזנטציה ארוכה שכללה הרבה מילים יפות ומפוצצות בצורה דיי מגוחכת ומעט מאוד עובדות... גם בשלב השאלות כאשר שאלתי שאלות ישירות וברורות אשר נענו בהתחמקויות , אי ידיעה או חוסר מידע רלוונטי לגבי המוצרים שהחברה מוכרת אשר יעילותם מוטלת בספק במקרה הטוב כדגומת ג'ילים שונים לשתייה למטרות של הרזייה \ דחיית הזדקנות \ עירנות ושאר מטרות נעלות אתר החברה http://www.agelisrael.co.il אז רציתי לשאול אתכם אם יצא לכם לשמוע על החברה הזו Agel ? ומה דעתכם עליה ? כמו כן האם יצא לכם להיתקל במו…

    • 13 תגובות
    • 2.5k צפיות
  9. Started by Cranchh,

    עצומה חדשה. http://www.ipetitions.com/petition/Kilometer לא ניראה לי שצריך להסביר הרבה. כל מי שבעד לשנות את ההגדרה של קילומטר ל 1024 מטר, שיחתום על העצומה ומי שלא, אולי הגיע הזמן לקנות מחשב לא? בכל זאת אתה גולש ב HWZONE..

    • 37 תגובות
    • 3.3k צפיות
  10. יש פה את KSP אבל היא לא מומלצת אז אני מנסה להימנע ממפגש איתם. יש גם את איבורי אבל גם היא לא משהו. אני מתכנן לקנות מחשב (כבר תקופה די ארוכה) ויש התלבטויות בין החנויות. KSP זה 5 דקות מהבית ועם מחירים זולים לעומת זאת עוד חנות שעומדת על הפרק היא IQPC אבל בשל המרחק שלה מהבית זה קצת בעיה. הבעיה תהיה כשמוצר כלשהו יתקלקל ואז במסגרת האחריות אני אצטרך לשלוח להם את המחשב, הם יבדקו אותו ויחזירו לאחר מכן - תהליך שיקח הרבה זמן ואני לא רוצה את זה. יש המלצות למישהו?

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  11. וואו, תשנאו או תאהבו אותו ככל הנראה זה לא מתיחה וזה הדבר האמיתי, בדיוק אחרי הRAW של יום שני התפוצצה הלימוזינה של מקמן כשהוא בתוכה, ככל הנראה הוא מת, גופתו לא נראה מחוץ למכונית כנסו ל www.wwe.com לכל הסיקור או לhttp://www.wwe.com/inside/news/mcmahonexplosionupdate

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  12. Started by J0n1,

    שלום. יש לי קובץ וידיאו מסוים בגירסא 720p.HDTV.x264 כתוב שבשביל לראות אותו: התקנתי את כל התוכנות, אבל אפשר הסבר מה לעשות עכשיו? שמתי לב שאף אחת מהתוכנות אינה נגן מדיה, אז בעזרת איזה נגן אני מפעיל את זה? מה עושה כל אחת מהתוכנות והאם צריך להגדיר משהו או שהן עושות זאת אוטומטי? והאם אפשר לנגן את הקובץ גם במחשב שהוא לא כפול ליבה עם 512RAM? תודה

    • 8 תגובות
    • 819 צפיות
  13. Started by shai2009,

    רציתי לברר אם החנות SkyPC בכלל אמינה.. מישהו מפה בכלל הזמין ממנה משהו פעם? החלקים מגיעים באריזה המקורית? החלקים באים חדשים וללא נזקים? איך שירות התשלום לשליח הולך בדיוק? ועוד שאלה קטנה, כשקונים כרטיס מסך צריך רק לחבר אותו לחריץ?(אני יודע לאיזה הוא מתאים). *אם לא מתאים לפה בבקשה להעביר.

    • 9 תגובות
    • 999 צפיות
  14. Started by lior46,

    הוא צריך להיות ממש קל אבל אני לא מצליח משום מה... האיבר הרביעי בסדרה הנדסית גדול ב 3 מהאיבר השלישי וקטן ב 18 מהאיבר השישי,מצא את המנה ואת האיבר הראשון, תודה לפותרים

    • 6 תגובות
    • 715 צפיות
  15. שלום לכולם, עשיתי חיפוש,ב-7 עמודים ולא מצאתי מידע שכזה, אני צריך כמה חנויות מחשבים באמריקה, ולא חובה שהם ישלחו לארץ. בתודה, MuTaTiOn.

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  16. Started by M-a-T-a-N,

    שיר של חתונות שמעתי אותו בעדי אשכנזי מה השטויות האלה הולך ככה "כן אני אוהב אותך יותר מהרצוי" " כן אני אוהב אותך אפילו עוד יותר" ועוד שורה מהשיר "את המתנות הרי אני מקבל אז מה ההבדל אז מה ההבדל זה מה שאני זוכר שיר יפה קיצבי" מה השם שלו ?

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות
  17. Started by SweeT_EviL,

    יש את זה עכשיו באגו טוטאל. מה אתם אומרים על זה?

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  18. Started by Born2Kill,

    אני מעוניין לקנות כעיקרון קטנוע משומש, הדרישות: *125 סמ"ק *מראה טוב

    • 42 תגובות
    • 3.7k צפיות
  19. ^^^^^^^^^^^

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. כל תלמידי י' נבחנים בבגרות ביום חמישי בהיסטוריה א' הבגרות מתחילה ב2 וחצי... תיהיו בבית הספר ב2 ככה אל תלמדו באותו יום שלא תתחרפנו... בהצלחה לכולם! בקרוב אני יוסיף המון קישורים לסיכומים בבקשה: אספתי המון המון סיכומים מכל האינטרנט = Enjoy http://www.speedyshare.com/605138797.html

    • 7 תגובות
    • 679 צפיות
  21. Started by aviel1988,

    שלום לכולם אני מחפש אולי מישהו יכול להמליץ לי על חנות פיזית לחלקי מחשב בוושינגטון? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 519 צפיות
  22. שלום לכולם, עוד שנה אני רוצה להתחיל להיות כתב או כותב ביקורות באתר. לכן, אני מחפש אתרי חומרה גדולים בעולם, כדי שאוכל ללמוד את הנושא טוב יותר (אם מישהו יכול מפה יכול לעזור לי אני אשמח עוד יותר!)...

    • 9 תגובות
    • 925 צפיות
  23. Started by stone cold,

    כמו שיש תמשחק בפורום משחקים על לזהות תמשחק אני רוצה לפתוח משהו דומה על דמויות מסרטים סדרות וכו לדוגמה אם אני או מישהו אחר כותב משפט כמו זה- "אני יחזור" תרגום מאנגלית צריך לנחש מי אמר תמשפט ואז לעבור למשפט הבא במיקרה הזה זה המחסל בכל מיקרה אני יתחיל אם משפט שלדעתי צריך להיות די קל "זה היה סרט יפפה ונהדר אני ראיתי 22 ציצים כמה אנשים נהרגו ולא היה עלילה בכלל"-תורגם מאנגלית

    • 150 תגובות
    • 13k צפיות
  24. Started by TaZeR,

    http://youtube.com/watch?v=cV5spMHnDv4 החלק הכי מוזר: תינוק בקומה מעל בוכה חזק מאוד אבא את אמא דקר וירה לעצמו בראש ודם מקומה מעל נוזל לי על החלון על מה אני חושב הלילה כלום לא עצוב הכל כרגיל כלום לא קורה פה כלום לא קורה פה

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים