כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
זה נשמע טיפשי אבל זה כבר הפך להיות מכה בפלוגה שלי במחלקה שלי יש מכת זבובים מה לא ניסינו , עיתון , בקבוק עם סירופ שהם ידבקו אליו , מטקה כזאתי שהורגים איתה זבובים . יש אולי איזשהי דרך או שיטה לבנות מלכודות או משהו שהזבובים ימותו בה ? תודה
-
- 16 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
רציתי לשאול אם תעדכנו את המדריכים ו\או תוסיפו דברים רלוונטיים? ואם יהיו מדריכים חדשים?
-
- 1 תגובה
- 483 צפיות
-
-
מישהו הולך?,קראתי על זה וזה נשמע סבבה לגמרי רק חבל שעולה 70 שקל...
-
- 56 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
לאחותי יש אפשרות לרכוש דרך החברה שלה את גירסת OFFICE 2007 PRO בעיברית ב125 ש"ח. חיפשתי השוואת מחירים באינטרנט ושמתי לב שזה עולה או 500 דולר או 1800 ש"ח. בקיצור שווה לשלם 125 ש"ח עבור הרישיון משתמש או להשיג אופיס כמו שכולם משיגים?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הוצאתי סוף סוף רישון ואני לא מצליח להכניס את הטיימר שסופר עוד כמה ימים נגמר לי המלווה לחתימה... הנה הכתובת של הטיימר: http://shimi.net/services/escort.php?date=28/08/2007 שאני רושם את הכתובת בחתימה זה פשוט נותן לי כתובת ולא תמונה...איך אני עושה שזה יהיה תמונה?
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
יש ברשותי דיסק עם מספר סרטים עליו, הכונן שלי לא מצליח לזהות את כולם, רק חלק וגם אז הוא בזמן מסויים (משתנה מסרט לסרט), הוא מתחיל לנגן אותו מהתחלה, למישהו יש מושג מה הבעיה? נ.ב אני יודע שלפני כ3 שבעות הוא פעל טוב במחשב אחר, קח שקשה לי להאמין שזו הבעיה... וגם הדיסק הוא HDTV, האם אמורה להיות ליבעיה עם יש לי מעבד P42.8GHZ PRES וכרטיס מסך FX5500?
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
-
-
שלום, הרגע חזרתי מפרזנטציה של כמה מהסוכנים של החברה הזו שבאתי אליה רק בגלל הסקרנות לאחר שחבר שלי נכנס לשם תמורת תשלום של 1080$ למרות שהפצרתי והזהרתי בפניו על כך שזה נראה כמו תרמית פרמידה טיפוסית , לאחר פרזנטציה ארוכה שכללה הרבה מילים יפות ומפוצצות בצורה דיי מגוחכת ומעט מאוד עובדות... גם בשלב השאלות כאשר שאלתי שאלות ישירות וברורות אשר נענו בהתחמקויות , אי ידיעה או חוסר מידע רלוונטי לגבי המוצרים שהחברה מוכרת אשר יעילותם מוטלת בספק במקרה הטוב כדגומת ג'ילים שונים לשתייה למטרות של הרזייה \ דחיית הזדקנות \ עירנות ושאר מטרות נעלות אתר החברה http://www.agelisrael.co.il אז רציתי לשאול אתכם אם יצא לכם לשמוע על החברה הזו Agel ? ומה דעתכם עליה ? כמו כן האם יצא לכם להיתקל במו…
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
עצומה חדשה. http://www.ipetitions.com/petition/Kilometer לא ניראה לי שצריך להסביר הרבה. כל מי שבעד לשנות את ההגדרה של קילומטר ל 1024 מטר, שיחתום על העצומה ומי שלא, אולי הגיע הזמן לקנות מחשב לא? בכל זאת אתה גולש ב HWZONE..
-
- 37 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
יש פה את KSP אבל היא לא מומלצת אז אני מנסה להימנע ממפגש איתם. יש גם את איבורי אבל גם היא לא משהו. אני מתכנן לקנות מחשב (כבר תקופה די ארוכה) ויש התלבטויות בין החנויות. KSP זה 5 דקות מהבית ועם מחירים זולים לעומת זאת עוד חנות שעומדת על הפרק היא IQPC אבל בשל המרחק שלה מהבית זה קצת בעיה. הבעיה תהיה כשמוצר כלשהו יתקלקל ואז במסגרת האחריות אני אצטרך לשלוח להם את המחשב, הם יבדקו אותו ויחזירו לאחר מכן - תהליך שיקח הרבה זמן ואני לא רוצה את זה. יש המלצות למישהו?
-
- 3 תגובות
- 709 צפיות
-
-
וואו, תשנאו או תאהבו אותו ככל הנראה זה לא מתיחה וזה הדבר האמיתי, בדיוק אחרי הRAW של יום שני התפוצצה הלימוזינה של מקמן כשהוא בתוכה, ככל הנראה הוא מת, גופתו לא נראה מחוץ למכונית כנסו ל www.wwe.com לכל הסיקור או לhttp://www.wwe.com/inside/news/mcmahonexplosionupdate
-
- 31 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום. יש לי קובץ וידיאו מסוים בגירסא 720p.HDTV.x264 כתוב שבשביל לראות אותו: התקנתי את כל התוכנות, אבל אפשר הסבר מה לעשות עכשיו? שמתי לב שאף אחת מהתוכנות אינה נגן מדיה, אז בעזרת איזה נגן אני מפעיל את זה? מה עושה כל אחת מהתוכנות והאם צריך להגדיר משהו או שהן עושות זאת אוטומטי? והאם אפשר לנגן את הקובץ גם במחשב שהוא לא כפול ליבה עם 512RAM? תודה
-
- 8 תגובות
- 819 צפיות
-
-
רציתי לברר אם החנות SkyPC בכלל אמינה.. מישהו מפה בכלל הזמין ממנה משהו פעם? החלקים מגיעים באריזה המקורית? החלקים באים חדשים וללא נזקים? איך שירות התשלום לשליח הולך בדיוק? ועוד שאלה קטנה, כשקונים כרטיס מסך צריך רק לחבר אותו לחריץ?(אני יודע לאיזה הוא מתאים). *אם לא מתאים לפה בבקשה להעביר.
-
- 9 תגובות
- 999 צפיות
-
-
הוא צריך להיות ממש קל אבל אני לא מצליח משום מה... האיבר הרביעי בסדרה הנדסית גדול ב 3 מהאיבר השלישי וקטן ב 18 מהאיבר השישי,מצא את המנה ואת האיבר הראשון, תודה לפותרים
-
- 6 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום לכולם, עשיתי חיפוש,ב-7 עמודים ולא מצאתי מידע שכזה, אני צריך כמה חנויות מחשבים באמריקה, ולא חובה שהם ישלחו לארץ. בתודה, MuTaTiOn.
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שיר של חתונות שמעתי אותו בעדי אשכנזי מה השטויות האלה הולך ככה "כן אני אוהב אותך יותר מהרצוי" " כן אני אוהב אותך אפילו עוד יותר" ועוד שורה מהשיר "את המתנות הרי אני מקבל אז מה ההבדל אז מה ההבדל זה מה שאני זוכר שיר יפה קיצבי" מה השם שלו ?
-
- 2 תגובות
- 547 צפיות
-
-
-
-
-
כל תלמידי י' נבחנים בבגרות ביום חמישי בהיסטוריה א' הבגרות מתחילה ב2 וחצי... תיהיו בבית הספר ב2 ככה אל תלמדו באותו יום שלא תתחרפנו... בהצלחה לכולם! בקרוב אני יוסיף המון קישורים לסיכומים בבקשה: אספתי המון המון סיכומים מכל האינטרנט = Enjoy http://www.speedyshare.com/605138797.html
-
- 7 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש אולי מישהו יכול להמליץ לי על חנות פיזית לחלקי מחשב בוושינגטון? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום לכולם, עוד שנה אני רוצה להתחיל להיות כתב או כותב ביקורות באתר. לכן, אני מחפש אתרי חומרה גדולים בעולם, כדי שאוכל ללמוד את הנושא טוב יותר (אם מישהו יכול מפה יכול לעזור לי אני אשמח עוד יותר!)...
-
- 9 תגובות
- 925 צפיות
-
-
כמו שיש תמשחק בפורום משחקים על לזהות תמשחק אני רוצה לפתוח משהו דומה על דמויות מסרטים סדרות וכו לדוגמה אם אני או מישהו אחר כותב משפט כמו זה- "אני יחזור" תרגום מאנגלית צריך לנחש מי אמר תמשפט ואז לעבור למשפט הבא במיקרה הזה זה המחסל בכל מיקרה אני יתחיל אם משפט שלדעתי צריך להיות די קל "זה היה סרט יפפה ונהדר אני ראיתי 22 ציצים כמה אנשים נהרגו ולא היה עלילה בכלל"-תורגם מאנגלית
-
- 150 תגובות
- 13k צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=cV5spMHnDv4 החלק הכי מוזר: תינוק בקומה מעל בוכה חזק מאוד אבא את אמא דקר וירה לעצמו בראש ודם מקומה מעל נוזל לי על החלון על מה אני חושב הלילה כלום לא עצוב הכל כרגיל כלום לא קורה פה כלום לא קורה פה
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-


