עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. מישהו פעם שמע על האדם הזה? http://finance.walla.co.il/?w=/3/1132007

    • 33 תגובות
    • 3k צפיות
  2. Started by xpl0it,

    לי יש מחשב: Pentium 4 2.4GHZ ASUS P4P800 512MB DDR 400 GeForce FX 5200 128MB לאחותי הקטנה יש מחשב: Pentium 3 800MHZ מעט RAM כרטיס מסך 32MB ישן עד עכשיו אני הייתי קונה כל 3 שנים מחשב חדש ואת הנוכחי מביא לאחותי. עכשיו אחותי צריכה מחשב חדש, ואני מתלבט מה לעשות. האם זה הזמן לקנות מחשב חדש לי ? לדוגמא: Core 2 Due Q6600 OCZ 2GB RAM GeForce 8800GTS 640MB או לקנות מחשב חדש לאחותי, משהו הרבה יותר פשוט מזה ? מה שהכי מדאיג אותי זה משחקי ה-DX10. אני רוצה לוודא שאם אני קונה מחשב חדש עכשיו ומביא את הנוכחי לאחותי, המחשב שלי יריץ בלי שום בעיות משחקי DX10 כמו CRYSIS. כמו שאתם יודעים CRYSIS, או כל משחק DX10 עוד לא יצא, ולכן אין ביקורות. אז מה אתם אומרים ? לחכות שיצאו משח…

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Born2Kill,

    הנה כמה תמונות, אגב ראיתי שם גם את דקטור (אחראי פורום מקינטוש): http://img457.imageshack.us/img457/2280/006dm4.jpg http://img267.imageshack.us/img267/1604/007gl8.jpg http://img457.imageshack.us/img457/6717/017im4.jpg http://img457.imageshack.us/img457/5132/024ej5.jpg http://img391.imageshack.us/img391/7131/010vq5.jpg http://img477.imageshack.us/img477/3620/021pp9.jpg http://img457.imageshack.us/img457/7114/018uv9.jpg היה ממש נחמד, היה שם גם כיבוד אוכל, שתייה.... היה שם גם חנות של Yamaha וראיתי שם את ה-R1, ממש הזלתי ריר, איזה אופנוע שולטטטט!!, כך הוא נראה:

    • 0 תגובות
    • 514 צפיות
  4. Started by Andrey22,

    מי רואה את זה? מי שעדיין לא ראה את זה כדי שיראה.

    • 7 תגובות
    • 863 צפיות
  5. Started by Yehudaa,

    http://www.itsall3.com/game.swf?sb=true&dp=q.php&g=/ourgames/lines.swf צריך לאסוף את הכוכבים ולא לגעת בלבנים .

    • 4 תגובות
    • 869 צפיות
  6. Started by WhiteHaze,

    ועוד כמה במקור: http://www.stevecarter.com/albumcovers.htm

    • 8 תגובות
    • 969 צפיות
  7. בזמן האחרון ניתן לראות יותר ויותר אתרים חינמיים נסגרים או עוברים בצורה זו או אחרת לאתרים בתשלום... הסיבה פשוטה: אתרים בקושי מצליחים להחזיק את עצמם בחיים בזכות הפרסומות, וגם אם כן - אנשי האתר לא מרוויחים כלום עבור עבודתם.. אפילו בארץ ה"מהפכה" החלה... VGames, למשל, הוא אתר המשחקים היחיד בארץ, למיטב ידיעתי, שמחזיק את עצמו לבד, משלם לעובדים שלו, ואפילו מרוויח... לכן, סקר בקשר לזה חייב להופיע.. האם הייתם מוכנים לשלם כסף עבור שימוש באתרי תוכן? הכוונה היא כמובן מתוך הנחה שאם לא תשלמו, לא תוכלו להמשיך להשתמש בהם בחינם.. (זאת תגובה מראש להודעה הצפויה כל-כך של מורעל אסוס... ;D) הכוונה היא בתשלום סימלי, משהו בסיגנון ש-VGames לוקחים... נניח, 250 ש"ח לשנה.. נ.ב. כדי למנוע מצ…

    • 27 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. מצאתי כל מיני מפות אבל כשעושים זום עליהם רואים ממש גרוע. יש מישהו שיש לו מפה ברזולוציה גבוה? תודה.

    • 12 תגובות
    • 7k צפיות
  9. בשביל לאכול צריך, בד"כ, לעבוד.. לכל אחד ואחד יש עבודות מהנות, ויש עבודות שנואות... השאלה היא, אם אתם עובדים בעבודה מהנה, שגוזלת לכם את כל היום, האם הייתם מוכנים לעבוד בה בחינם (כלומר: בהתנדבות, ללא קבלת תשלום), או שלמרות שהעבודה מהנה, הייתם דורשים תשלום עבור עבודתכם אשר גוזלת לכם את רוב שעות היום ? נ.ב.אני מבקש מכל מי שבוחר "כן", להשאיר הודעה... יש לי כמה עבודות בשבילו..

    • 31 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. Started by Green,

    היי אני מחפש לקנות אול סטאר חדשות אני לא מבין את העיניין אבל לפני כמה שנים שקניתי את הזוג הראשון שלי זה עלה לי בערך 90שח היום רוצים בכל חנות שהיתי בן 200-250שח לנעליים הנמוכות ואני חושב שזה פשוט חוצפה וגנבה רק בגלל שזה חזר לאופנה רציתי לדעת אם מישהו מכיר חנות (עדיף בחיפה) שמתמחרת את הנעליים האלו במחיר הוגן? ועל איזה צבע היתם הולכים? אני עד עכשיו היה לי שחור אבל דיי נמאס לי חשבתי על אדום (או בורדו) או אולי ירוק מה דעתכם?

    • 36 תגובות
    • 4.2k צפיות
  11. נמאס לי מהרקע שלי כבר :s05: יש אשכול בפורום windows אבל זה אשכול מ2004... אין אתרים חדשים עם רקעים של ויסטה?

    • 4 תגובות
    • 742 צפיות
  12. Started by ag43,

    שהייתי ילד ראיתי סרט ששמו בעברית היה "לוחמי הגלקסיה" או משהו כזה. בסרט היה מסופר על מישהו שחי עם כל העם שלו מתחת לאדמה ויום אחד הוא העז לטפס החוצה ופגש שם הרפתקן שלקח אותו איתו לסייר בגלקסיה בדרך הם מוצאים רובוטית עויינת ומשנים לה את התכנות ומאז היא מצטרפת אליהם. בסוף הבן אדם חוזר לאנשים שלו מתחת לקרקע, אני כבר לא זוכר בשביל מה. זה כל מה שהזכרון שלי מגיל ארבע הצליח להחזיק עד עכשיו. אני חושב שהסרט הוא מ85 אבל אני לא בטוח. נשמע למישהו מוכר? אשמח לדעת מה שם הסרט.

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  13. Started by J0n1,

    אני מחפש קליפים נחמדים כמו מה שציינתי.. בעיקר בנושא מחשבים. מישהו מכיר?

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  14. Started by hedva,

    עשיתי חיפוש בגוגל על מועדון 101 וזה ממש מצחיק

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  15. Started by marlboro,

    מוזר קצת לדעתי ששוק מודעות הטקסט בכזאת פריחה, אפשר לראות אותם בכל מקום (או שלא), ועדיין אפשר לחסום אותם בקלות מרבית... מה זה אומר שבעוד כמה שנים שיותר אנשים יעבור ל Firefox כל השוק הזה יגווע. מסקרן.

    • 62 תגובות
    • 3.4k צפיות
  16. מישהו יכול לארגן לי כתוביות באנגלית? כמובן אם זה לא עובר על החוקים של הפורום תודה רבה

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. רציתי לשאול שאלה קטנה על ההגדרות של אי מיול ואיך לשפר את הביצועים שלו זה חוקי לשאול את זה כאן בפורום של HW? קראתי כמעט את כל ההזהרות ולא נתקלתי בזה שאסור לשאול על אי מיול או קאזה או ביטורנט מה שמצחיק/עצוב היה שביום הראשון שנכנסתי לאתר הזה קרה שהיתי כל כך מתוסכל כי הווינדוס נפל לי וכל המחשב היה מת ואיבדתי 40 גיגה מוזיקה בערך בכל מקרה שאלתי בפורום את השאלה הכי מטופשת: איך צורבים XP על דיסק? לא משנה כעסו עלי ושלחו לי מייל הזהרה אז אני לא רוצה לעשות שוב טעות בקשר לווינדוס אז קניתי חוקי (במיליון תשלומים) בכל מקרה מותר לשאול שאלות על ההגדרות של אי מיול? תודה

    • 9 תגובות
    • 770 צפיות
  18. Started by castor_troy,

    שלום. פתחתי חנות מחשבים.עכשיו יאני מחפש יבואנים של חלקים למחשב, דיסקים לצריבה , ומדפסות . באיזור המרכז בלבד . אם משהוא מכיר שיגיב. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 6.4k צפיות
  19. Started by VL,

    מקפיצים כאלה שכיף לשמוע... תודה רבה..

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  20. Started by ניר.,

    שלום רב ! כאשר אני מוסיף הודעות בנושאים שונים בפורום אז ההודעות מתעדכנות אבל מונה ההודעות שלי לא מתעדכן.... זה נראה כאילו או תקוע .. האם אתה יכול לסדר לי את זה....? הערה : הוספתי כבר 6 הודעות וזה לא עידכן לי את מונה ההודעות.... תודה מראש על העזרה...

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  21. Started by VL,

    מחר אני מתחיל לעבוד באחת מחברות הפצה אני מעדיף לא לפרסם את שמה של החברה. יש איזה טיפים או משהו לעבודה שיהיה יותר נוח לעבוד ? העבודה הולכת כך שהוא מסיע אותי ממקום למקום ואני צריך להפיץ עיתונים וכאלה

    • 7 תגובות
    • 833 צפיות
  22. Started by oorlevi,

    מחקר בריטי טוען כי משחקים מקוונים לא רק אינם מזיקים וממכרים, אלא אף יכולים להועיל לצעירים. http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=499036&sid=127

    • 0 תגובות
    • 789 צפיות
  23. Started by intel suck,

    אני רוצה לשדרג את המחשב תקציב: עד 1500 ש"ח

    • 1 תגובה
    • 465 צפיות
  24. Started by DeaglinG,

    מישהו מכיר ברים בת"א שמוכרים את הבירה פאולנר?

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  25. Started by Ghtm,

    אז למי שלא יודע, אתמול [השני ליולי] להקת הת'ראש מטאל Megadeth חזרו להופעה בארץ, אחרי ההופעה ב"מטאליסט" לפני שנתיים בה הם הופסקו לאחר ארבעה שירים מכיוון שהקהל שבר את גדרות ההפרדה בינו לבין הבמה. ההופעה אתמול הייתה אדירה, אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שנהניתי ככה. אחלה חימום של Betzefer [הם ניגנו כולה שני שירים, אני חושב שהם באו לשמוע את Megadeth יותר מאשר להופיע בעצמם], מלא קלאסיקות [symphony of destrution, A tout le monde, Holy wars], כמה שירים מצויינים מהאלבום החדש [sleepwalker, Washington is next!, Never walk alone], קטעי הדיבור של מאסטיין היו בדיוק במקום. עכשיו נשארתי רק עם תחושת באסה מטורפת, בלי קול, שמיעה ותחושה ברגלים. נקווה שיחזרו שנה הבאה. אז- מי היה? יש לכם…

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים