עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. זהו, השבוע האחרון הצבא מתחיל. הגיע הזמן להתחיל לחשוב על העתיד. לצערי עשיתי שטויות בתיכון ועם 3 יחידות לא ניתן ללמוד דבר. אני צריך לפחות 4 יחידות בציון מעל 70. יש לי מספר אפשרויות: א. מכינה קדם אקדמית באוניברסיטת תל אביב, שתופסת גם באוניברסיטה העברית ותחליף את תעודת הבגרות הבינונית שלי. ב. שיפור מתמטיקה במכון אקסטרני כמו אנקורי, לחמן, תיכון תל אביב, יואל גבע וכדומה. מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  2. Started by ZorD,

    מישהו ראה את הסרט ? הוא פשוט פיתח אצלי אונה-מוחית שמאלית אחורית חדשה.. אין לי מילים.. בייחוד לא בשעה הזאת.. אשמח להערות והארות לגבי הסרט. אני ילך לישון עכשיו, בתקווה שמחר אני לא יתעורר עם עוד אונה חדשה במוח.. או אולי עם אונה או שניים פחות. ...

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  3. מה אתם אומרים על האוטו? איך הוא מבחינת בטיחות?

    • 2 תגובות
    • 728 צפיות
  4. אני זוכר שהיה אתר שהיה בו גיבוי של אתרים אני לא מדבר על האפשרות בגוגל של הועבר למטמון תודה

    • 1 תגובה
    • 958 צפיות
  5. Started by IlanF,

    אני מחפש את הלוגו של המארז eagle sidewinder אני רוצה להכין ממנו מדבקה להדביק על המארז בגדול. הינה התמונה של הלוגו: http://www.eagle-techusa.com/product/gaming/sidewinder/usb.jpg אני צריך אתו גדול יותר ובאיכות טובה יותר... תודה לכל מי שינסה לעזור

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  6. שלום לחברי הפורום,יש לי שאלה רצינית בנוגע למועד ב במתמטיקה. קצת רקע- סיימתי י"ב לפני שבועיים,אני רוצה להשלים את טופס 3 על מנת לסגור 3 יחידות בציון 100 בישביל לאחר הצבא להשלים ל-4 יחידות. האם אני יכול לגשת כנבחן אקסטרני?בלי מגן,פשוט אין לי זמן ללמוד למבחן המתכונת,יש בעיה כלכלית בבית ואני עובד ועוזר אז אין לי זמן לשבת ללמוד, ככה ישאר לי שבוע למצוא עוד קצת זמן לחזור על החומר. אז מה אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 882 צפיות
  7. Started by y_a_n_i_k,

    תפוז\פליקס של איי הנאפה... בפירסומת יש קטע של מוזיקה, זה לקוח מאיזה טראק או משהו או שזה משהו מקורי? מישהו יודע מי המבצע? http://www.flix.co.il/tapuz/deep/showVideo.asp?m=1586104

    • 0 תגובות
    • 544 צפיות
  8. Started by אמיר יצחקי,

    מהסרטון מכות הזה http://www.yikers.com/video_collection_of_kimbos_knockouts.html תוTה

    • 9 תגובות
    • 742 צפיות
  9. Started by Born2Kill,

    יש לי ממיר של HOT, יש דרך כלשהוא להקליט תוכניות?

    • 10 תגובות
    • 854 צפיות
  10. Started by night-fire,

    ערוץ 10 ,עכשיו שמתי לב לזה. היה מקודם מטאליקה -זה מה שהדליק אותי חשבתי שמשדרים איזה הופעה שלהם שלא ראיתי או משהו . בתקציר כתוב גם רד הוט צילי ועוד כמה חברים לא מוכרים נשמע נחמד-שירים הרבה יותר טובים מכוכב נולד. שווה לראות.

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. אפשר איפשהו להזמין כרטיסים מהיום לסרט מאיזה אתר?

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  12. Started by stone cold,

    יש שיר שמנגנים ברדיו הרבה אם משפטים כמו הי זה אתה כאילו -למה אתה לא שר ביוונית אפשר לעשות שם ימבה כסף ודברים דדומים מישהו יודע מה השם של השיר?

    • 3 תגובות
    • 730 צפיות
  13. טוב חבר'ה, מחר אני מסיר מעליי את הבגדים האזרחיים , ועובר למדי צה"ל.. מה שעוד יותר הופך את העניין ל"מיוחד", הוא שמחר חל גם יום הולדתי אם יש למישהו טיפים לטירונות, לבקו"ם - אשמח לשמוע בנוסף יש לי שאלה אחת: הבנתי שאם אני מגיע עם זקן צרפתי, אני יכול להשאר איתו (ולהצטלם איתו לחוגר כמובן) אתם יכולים לאשש \ להפריך את המשפט?

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. Started by שייט לעתיד,

    משהו יכול להסביר לי איך אני משיג את התוכנה הזאת??? תודה אבי.

    • 4 תגובות
    • 879 צפיות
  15. Started by navk2,

    http://youtube.com/watch?v=jSBoN1OKXUE&mode=related&search חשבתי שאולי יהיה נחמד לנסות את זה פעם...

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  16. Started by שייט לעתיד,

    8 מיליון דולר!! תגידו משהו יודע איך קוראים לשיר??

    • 60 תגובות
    • 8.3k צפיות
  17. Started by LoveStoned,

    יש לי מזל נאחס רצח :'( , התקנתי אתמול את התוכנה Ashton [בלילה] הלכתי לישון ובבוקר הדלקתי את המחשב ,פתאום המסך לא נדלק..נשרף\: מזל שהיה לי עוד אחד[הישן] אז חיברתי אותו נכנס לי פתאום הכל נתקע , אז מחקתי את התוכנה Ashton ועשיתי R הדלקתי את המחשב וזה מה שאני רואה... מישהו יודע איך אני פותר את זה?!?! כל מהלך שאני עושה אני צריך לעשות אותו דרך Alt Ctrl Delete=>new task... ??? לא ידעתי לאיזה פורום זה מתאים אז שמתי את זה בפורום כללי , תעזרו לי בבקשה ! אני נואש :'( [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 870 צפיות
  18. Started by kill_b7,

    אז מי המועמד המועדף עליכם?

    • 10 תגובות
    • 966 צפיות
  19. אני מחפש אתר בסגנון של IMDB רק למוסיקה, לדוגמא אני מכניס שם של שיר והוא נותן לי את כל הפרטים עליו כולל ג'אנר אמן מלחין אלבום שנה cover וכו'.

    • 9 תגובות
    • 788 צפיות
  20. לא לבעלי קיבה חלשה. http://bidur.finder.co.il/online/news/4870.html

    • 36 תגובות
    • 2.6k צפיות
  21. http://www.pcworld.com/article/id,133631-page,1/article.html#

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by navk2,

    לאחרונה שמעתי כמה שירים של צ'ילדרן אוף בודום וזה ממש ממש יפה, הבעיה היא שיש מישהו שצורח כמו חולירע והורס תשיר ! יש משהו שדומה לזה אבל ללא מילים ?

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by רפאלח,

    שלום לכולם. אני בן 19, ויש לי רשיון חצי שנה. אחות של אמא שלי מתחתנת בבאר שבע, ואנחנו גרים בבית שאן. אין לנו אוטו ומונית עד לשם זה הון תועפות. אז אמא שלי העלתה רעיון שנשכיר אוטו ואני ינהג לשם, אך אין לי נסיון בתחום הזה. דוד אמר כדרך אגב שאם ההשכרה תירשם על שמי אז יקחו יותר כסף כי אני נהג חדש, ואם זה ירשם על שמו (יש לו רשיון 10 שנה) אז יעלה במחיר הרגיל, זה נכון? מאיזה חברה הכי מומלץ להשכיר באיזור מגורים שלי? (בית שאן) -אני מוכן לנסוע עד לחיפה כדי לקחת את האוטו, לא יותר. על מי כדאי לרשום את האוטו? אצטרך להשכיר ליומיים, אשמח אם תמליצו לי על אוטו נורמלי, שלא יהיה יקר, ושלא יהיה גרוטאה, ושכמובן יהיה בחברה עם שם טוב. תודה רבה מראש.

    • 5 תגובות
    • 647 צפיות
  24. השאלה בכותרת..?

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  25. Started by Born2Kill,

    הנה כמה תמונות, אגב ראיתי שם גם את דקטור (אחראי פורום מקינטוש): http://img457.imageshack.us/img457/2280/006dm4.jpg http://img267.imageshack.us/img267/1604/007gl8.jpg http://img457.imageshack.us/img457/6717/017im4.jpg http://img457.imageshack.us/img457/5132/024ej5.jpg http://img391.imageshack.us/img391/7131/010vq5.jpg http://img477.imageshack.us/img477/3620/021pp9.jpg http://img457.imageshack.us/img457/7114/018uv9.jpg היה ממש נחמד, היה שם גם כיבוד אוכל, שתייה.... היה שם גם חנות של Yamaha וראיתי שם את ה-R1, ממש הזלתי ריר, איזה אופנוע שולטטטט!!, כך הוא נראה:

    • 0 תגובות
    • 516 צפיות

דיונים חדשים בפורומים