כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני וכמה חברים מתכננים לנסוע לכינרת בקרוב מאוד (השבוע). רציתי לשאול האם מישהו היה כבר בחוף לבנון, ואם כן לשמוע חוות דעת, מה יש שם, איך המקום, וכו'.. תודה!!
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ואצלנו זה בצד שמאל ? זה בכוונה ? זה מרגיז...
-
- 28 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
קיבלנו עיסקה מ YES לאינטרנט, אחרי כמה ימים שדיברנו איתם שוב הם אמרו שזו טעות ולא ניתן לתת לנו את העיסקה הזאת ביקשתי עכשיו לדבר עם המנהל שם, השאלה שלי האם יש תוקף לשיחה שבה נתנו לנו את העיסקה (אפילו שזו "טעות" שלהם) ואיך אני יכול לאיים עליהם ולאלץ אותם, לקיים אותה.
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
לא מזמן פתחתי פה ת'רד דומה לזה אבל אני לא חושב שהבנתם אותי אז... אני מחפש סדרת מד"ב עם מתח ואני מעדיף עם חייזרים\יצורים, היום סיימתי ליראות את יריחו (JERICHO) סדרה דיי טובה אבל לא יודע... משעממת מידיי ודרמתית מידיי, אני מחפש יותר מתח אפילו אוליי לפחד קצת אבל משהו שישאיר במתח כזה... קיצור מי שראה את פלישה יודע על מה אני מדבר למרות ששם לפעמים זה גם כזה רדוד, וגם לא מראים יותר מידיי את החייזרים... אמרו לי שיש את T.I שהיא בדיוק מה שאני מחפש אבל לא מצאתי אותה בשום מקום... (לא תרגום ולא את הפרקים..) תודה רבה רבה למי שעוזר !
-
- 4 תגובות
- 711 צפיות
-
-
כל הסרטונים יוצרו ע"י davidx373. Taco Bell: [7-Eleven: Jack in the Box: Wendy's: Orchard Supply Hardware: Cho Cho San: Cheesecake Factory: Sausage Company: Best Buy: Disney Store: כל כך מצחיק, המומלצים שלי: 7-Eleven, בסט ביי, ודיסני.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש לי מסמך מודפס ואני צריך לשנות שם כמה ספרות, כיצד אני יכול לגלות את הגופן ואת הגודל שלו? תודה על העזרה ואל תדאגו זה לא למשהו פלילי.
-
- 13 תגובות
- 6.8k צפיות
-
-
-
לא עונים לי בפורום של רשתות והאינטרנט אז תנו לי בבקשה ראוטר טוב עד 350 שקל גג שיעבוד טוב והתשתית של הוט אז עדיין שיעבוד תודה רבה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
אני צריך אתר עם מילון עברי-עברי ושיהיה בחינם.
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
אוקי אז ככה..יש לי כמה סרטים על המחשב שאני חושש לצפות בהם כי אם הם גרועים ויכול להיות שהם גרועים..אז אני מרגיש בבעסה שנה אחרי זה! אז אני רושם פה את הסרטים מי שמכיר אותם שיכתוב עליהם ביקורת קצרה..המלצה וכזה תודה חבר'ה ! והמועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר הם : Pride.DVDRip.XviD-DiAMOND Civic.Duty.2006.LIMITED.DVDSCR.xVID-LRC Until.Death.2007.DVDRip.XViD-ESPiSE Smokin.Aces.2007.DVDSCR.XviD-NoSCR The.Astronaut.Farmer.DVDRip.XviD-DoNE Harsh.Times.2005.WS.DVDRiP.XviD.DvF The.Contractor.2007.STV.DVDSCR.XviD-FiCO Pathfinder.DVDRip.XviD-DoNE Hot.Fuzz.2007.PROPER.DVDRip.XviD-ORiGiNAL 16Blocks.2006.iNTERNAL.DVDRip.XviD-UNDEAD אוקי..כפי ששמתם לב הסרטים לא הכי מוכרים בארץ..כ…
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מי ניסה לחסל את התוכי? למי שלא שמע/ראה עדיין זה תחרות של בזקבינלאומי http://www.minisa.co.il/ התוצאות שהושגו שם במשחקוני הפלאש פשוט לא הגיוניות במשימה מס' 1 למשל אין סיכוי לרדת מ-3.5 שניות זה נעשה במרמה בטוח (מנסיון-תחרות מילקי) בעזרת תוכנות שקובעות מסלול לעכבר וכדומה תחרויות זמן זה סאקס.
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
מה דיקן עושה?... הוא מדקן? יש כזאת מילה? זה בכלל אפשרי לדקן משו? - "המבחן שלך שגוי, בוא נדקן אותו - או מאידך, בוא נגבה עוד כסף". מה בדבר מדיקון ופדיקון?... נשים נהנות מבעלים דיקנים? מה בדבר נשים דיקניות, מה טווח הגילאים? עד כמה העבודה הזו נחשקת? אשמח לתשובות מקיפות.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
עם רזולוציות כמו 1680*1050 עשיתי חיפוש קטן ומצאתי אתרים די טובים אבל אני מחפש אתר עם רקעים של בחורות (אם להיות יותר ספציפי אז של ג'יסיקה אלבה) תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
לכל מי שמחפש להקות חדשות וכאלה! http://www.last.fm באתר הזה אפשר להכניס שם של להקה שאוהבים והוא ימצא להקות עם אותו סגנון מוזיקה של הלהקה שרשמת בנוסף הוא יתן לך דגימות של שירים מהלהקות שהוא נותן!!!!!! תנו ביקורת....
-
- 5 תגובות
- 974 צפיות
-
-
שלום ,אני רוצה להזמין את הסרט הזה מההוט תכף אז רציתי לדעת אם זה שווה צפייה?
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום איפה אני יכול למצוא כזאת חולצה? או שלבקש שיעשו תדפיס או משהו כזה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך לקנות בקרוב 3 מחשבים משרדיים (פחות או יותר) בתקציבים של 2K, 3K ו-4K. מאחר וזה לא דחוף להרגע, רק צריך להיות בשבועות הקרובים, רציתי לדעת אם נגמרו צניחות המחירים של המעבדים או שיש עוד איזה ירידה משמעותית בקרוב. ברור לי שתמיד המחירים יורדים, אבל יש ירידות משמעותיות כל פעם ש-AMD/Intel שולפים ארנב חדש מהכובע... אז יש מה לחכות, או שאפשר להתחיל לבנות מפרט עכשיו ? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
פעם ראיתי בשוק הכרמל כובע של פרארי ולא קניתי, אני אמשיך להסתכל שם, אני אראה אם יש שם של עוד חברות. האם אתם מכירים איזהשהו מקום או חנות שאני שיש שם ביגוד של חברות מכוניות וכאלה?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום,יש לי הרבה חברים שמנגנים על גיטרה וזה מושך גם אותי מאוד מפני שאני טיפוס מאוד מוזיקלי עכשיו רציתי לדעת כמו עולה גיטרה קודם כול. וכמה צריך ללמוד בשביל להגיע לרמה כזאת למשל? http://www.youtube.com/watch?v=RN_Dg0t0XUQ תודה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היום בערב(בוקר ארה"ב)היה עוד כנס רפובליקנים בו כרגיל ד"ר רון פאול יוצא עם היד על העליונה! סקר ABC Ron Paul 30,239 Mitt Romney 3,853 Rudy Giuliani 2,920 Nobody won. I'm voting Democratic. 2,788 Nobody. I'm waiting for Fred Thompson or Newt Gingrich to enter the race. 2,630 Mike Huckabee 2,417 Sam Brownback 1,005 Tom Tancredo 680 John McCain 652 Tommy Thompson 397 Duncan Hunter 385 Total Vote: 47,966 סקר DRUDGE Brownback 20% 5,220 Giuliani 16% 4,299 Huckabee 3% 827 Hunter 2% 459 McCain 2% 467 Paul 40% 10,806 Romney 13% 3,452 Tancredo 3% 768 Tommy Thompson 2% 455 Total Votes: 26,753 לגוליזבל אין סיכוי
-
- 51 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה לחבר שלי נגמר המלווה ביום שלישי הקרוב.. אז לקראת הנביעה הצפוייה.. חשבתי להכין דיסק עם שירים מתאימים.. אני מאמין שעל השירי היפ הופ מחתרת האלה שנמצאים במחשקים כמו NfS יעשו את העבודה.. בתודה מראש, דור
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב אני מתחיל. יש לי את התמונה של קורט קוביין. זה הבנאדם שבזכותו בכלל הכרתי את העולם הזה שנקרא "מוזיקה"... שמעתי פעם בתכנית של "זהו זה" כשהייתי קטן את השיר "מריח כמו רוח נעורים" ומז נדבקתי בנירוונה ילד בגיל 11-12 הולך ומנסה להבין טקסטים של אמן שבולע 90% מהטקסט... עזר לי די הרבה לשיעורי בית באנגלית. היה לי גם קטע די מצחיק עם נירוונה: חסכתי כסף והלכתי לקנות את הקלטת של "NEVERMIND", למי שלא מכיר יש שם קטע של רבע שעה שקט ואחרי זה כאילו שיר סמוי... ואני כמו ילד מתלהב חוזר הביתה ואבא שלי רואה שקניתי קלטת. אבא שלי ישר לא הבין למה הבן שלו הולך וקונה קלטת של צעקות וגיטרות שם בטייפ וקולט שיש שם רבע שעה שקט! ישר הכניס אותי לאוטו והלך לשרוף את החנות למוכר כי הוא חשב שהוא עב…
-
- 57 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אשמח להמלצות למוזיקה כמו Infected Mushroom, Skazi וכו'. קיצר, כל מה שבא בטוב אחרי 2... תודה.
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-


