כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע איפה אני משיג עוד אפקטים לוינדוס בשביל התוכנה הזאת? עברתי כבר על כל גוגל וכל מה שהצלחתי למצוא זה הורדות של הטריאל
-
- 5 תגובות
- 748 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 789 צפיות
-
-
הייתי מנוי בחברת hot עד לפני כמה שנים,הבנתי שאמור להיות ארון כבלים איפה הוא אמור להיות נמצא?
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
-
שלום אנשים... אני מחר רוצה ליסגור וזה קרוב לי לבית והמחירים ממש טובים יש מכיר?? ד.א-לא מצאתי בחיפוש חוות דעת עליהם. ד.א 2-אם יש המלצות לחנויות באיזור ראשלצ נס ציונה רחובות שאפשר לתת בהם אמון והמחירים טובים מוזמן להמליץ..... תודההה
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום. רציתי לדעת כמה מקבל הטכנאי עבוד הכנת מחשב חדש עם כל הציוד ההיקפי והתקנת ווינדוז ושאר התוכניות השימושיות כמו אופיס ? וכמה מקבל עבור התקנת ווינדוז חדש רק ? תודה
-
- 2 תגובות
- 517 צפיות
-
-
-
היי מישהו אולי יכול להמליץ על חנות מחשבים ממש טובה בתל אביב שיש בה את כל הרכיבים הטובים? לא KSP משהו יותר מסוגנן מהם ועדיף חנות זולה יחיסית בעלת שם ידוע ( גם יחסית >_>) כל תשובה תתקבל בשמחה תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קודם כל שלום אז ככה, אני יודע שהכותרת נשמעת לכם קצת הזויה ובצדק. אני אסביר את עצמי .. יש לי כרגע פרופיל 97 וקב"א 53, בתחילת יוני הייתי ביום מיונים לחובלים/צוללות בביתן חיל הים בתל השומר, את יום המיונים סיימתי ועברתי בהצלחה לגיבוש צוללות .. דיי התאכזבתי בגלל שממש רציתי חובלים. לפני כחודש בערך שלחתי מכתב ערעור בנוגע לתוצאות יום המיונים, שבו אני מבקש הזדמנות חוזרת, ואכן העניין אושר, וקיבלתי יום מיונים חוזר בתאריך 9.4.07. נאמר לי כי גם במידה ואני לא אעבור את יום המיונים החוזר, תהיה לי אפשרות להגיע לגיבוש צוללות המתוכן לחודש אוקטובר/נובמבר. מצד שני .. יש לי את האפשרות להוריד פרופיל לפרופיל עורפי ולהכנס לממר"ם. בתיכון למדתי 5 יחידות מחשבים וסיימתי עם ציון סופי של 98…
-
- 45 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
-
צהריים טובים . חוץ מ AMAZON.COM האם יש עוד אתר בארה"ב שמקבל ויזה ישראלי ? ככה אני ישלםם וישלח את המוצר לדוד שלי שבא לארץ ... יש עוד אתר חוץ ממנו ? תודה ...
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל, אני מחפש אתרים שיש בהם כתוביות לסרטים וסדרות בספרדית, אפשר להתפשר גם על אנגלית. עד כה נברתי וחיפשתי בכל הרשת ולא הגעתי לתוצאות משביעות רצון כך שאם מישהו יודע על אתר זה או אחר זו תהיה עזרה לא רעה בכלל.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/3/1153091 חחחחחח, הבנאדם עשה בשכל מקסימום יהיה לו 10 מיליון דולר, לפחות הוא ייקבל פיצויי . ובכלל אני לא קונה מזון שם, האוכל שם זועק:"שומן שומן שומן". זה אחד המקומות שאפשר למות בהם.
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
האם הגלשן JS [גלשן אוסטרלי] הוא איכותי ושווה קנייה? וכמה הוא עולה? http://img.timeinc.net/surf/content/images/04/show1004/s1004m_js.jpg
-
- 1 תגובה
- 617 צפיות
-
-
קודם כל, מגיע לי מזל טוב, עברתי טסט שני אחרי תיאוריה ראשונה וקיבלתי את הרישיון ביום רביעי.. היום היה לי ויכוח עם חבר על ההגבלים.. אז יש לי שאלה.. מה הם כל ההגבלים והחוקים שאני צריך להקשיב להם מרגע קבלת הרישיון? תודה מראש, EliaV-PeretZ.
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
מה שכתוב בכותרת- שילמתי את האגרה לפני כחודש ורק אתמול הלכתי להצטלם. תוך כמה זמן אמור להגיע הרשיון? האם הרשיון הזה תקף גם לאירופה ( או ליתר דיוק איטליה ) או שיש לי צורך להוציא רשיון בינ"ל ?אם כן,מה הדרך הכי טובה להוציא אותו? תודה !
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כנהוג נשמות רבות מתאספות מפורמים שונים בכדי להיפגש ולהכיר זה את זה, הנשמה שלי נודדת בפורום זה מOCT 2006 ולא ראיתי שום מפגש פורום יחיד, אין פה מפגשי פורום או איך זה הולך?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
השאלה מוקדשת למי שראה את הסרט . שלום לפני כמה ימים הלכתי לסרט כולם אמרו לי שאו ילידותי אבל או לא סרט אם המון אפקטים והרבה דברים יפים . אז אני מחפש קטע קטן מהסרט שאני רוצה להוריד למחשב יש קטע שאם שמים פלאפון בתוך תיבה קטנה ואז מזרימים אנריגיה ואז הפלאפון הוףך לרובוט ומתחיל להתחרפן . אפשר להוריד מאיפשהו את הקטע הזה? פשוט או קרע אותי מצחוק תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא מבין למה בכלל ממשיכים לשדר את הערוץ הזה. אפשר לתבוע אותם על מרמה ושקר (לקרוא למחשב עם פנטיום 4 + כרטיס מסך מובנה מחשב "תותח על עם ביצועים מדהימים לגיימרים כבדים" - שזה בערך מה שהם אמרו אתמול זה ועוד איך שקר) , מעניין אם מישהו כבר ניסה לעשות נגדם משהו משפטי
-
- 118 תגובות
- 11.2k צפיות
-
-
האתרים שנסגרו: torec donkey subs subs-il[ לפי מה שכתוב זמני] יש עוד אתרים לכתוביות? שלא נפלו
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
שלום לכולם.... כפי שכולכם יודעים, דיי קשה להתמודד עם הקיץ הישראלי, וקשה לא להזיע בחוץ. עד היום כל דאודורנט שניסיתי השאיר לי כתמים לבנים על החולצה או שפשוט הקשה לגמרי את איזור בית השחי (בחולצה). אני מחפש דיאודורנט (שמורחים, לא ספריי) שלא משאיר כתמים, better yet, לא משאיר שום סימן כלשהו, ושמגן מזיעה וריח של זיעה בצורה מירבית. תודה רבה.
-
- 23 תגובות
- 19.5k צפיות
-
-
-
היה לי משעמם היום בלילה אז משעה 12 בלילה יצרתי משהו מעניין לראשונה.... סיימתי אחרי 3 שעות. זה מה שיצא ...... http://img292.imageshack.us/my.php?image=56837518ux5.swf מה אתם אומרים ? דרך אגב זאת רק ההתחלה.
-
- 4 תגובות
- 642 צפיות
-


