כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אין לי מושג מאיפה זה הגיע אבל יש לי וירוס מציק ששולח ממני הודעות ספאם לאנשים אחרים בלי סוף הנורטון משגע אותי ניסיתי לסרוק וירוסים עם הנורטון ולא מצא כלום ניסיתי ספייור עם AdAware SpySweeper וגם כלום מה אפשר לעשות כדי להיפטר מזה
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
התחלתי לצאת עם מישהי בשבוע שעבר, ומחר יש לה מסיבת יום הולדת והיא הזמינה אותי. אני לא מכיר אותה כ"כ טוב, ובכלל אין לי הרבה ניסיון בקטע של מתנות יום הולדת לבנות, אז אני אשמח להצעות לדברים נחמדים שאפשר להביא לה תודה רבה :]
-
- 36 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
אז בסוף לא יצא לטוס לנאפה בחופש הגדול. בחרנו יעד חלופי שהוא חופשת סוכות שזה יוצא סוף ספטמבר. האם מומלץ ? מבחנית מועדונים ותיירים ובעיקר תיירות שיהיו שם אנשים.
-
- 35 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
יש לי 2 שאלות: 1.על מה הסרט Taxi Driver ? (שמעתי סרט טוב) 2.לא הבנתי מה הולך עם kill bill יש את Volume 1 ו2 , זה המשך ? תודה מראש לכולם!
-
- 9 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום,עוד מעט אני בן 18 ואני 1.80 גובה,ואני שוקל 61 קילו. אני לא מצליח לעלות במשקל בשום דרך וזה פשוט כבר משגע אותי. מה לעשות שיעזור בצורה חכמה?
-
- 52 תגובות
- 4k צפיות
-
-
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
או שיש שביתה? לא הלכתי לביה"ס ביום שישי כי היתה שביתה אבל אני לא יודע אם זה נמשך גם ביום ראשון, חיפשתי ב-Ynet ובהארץ ולא מצאתי.
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
יש לי את התיק הזה כבר הרבה זמן, אני חושב שאבא שלי הביא אותו ממלחמת הכיפורים. יש עליו את הסמלים הבאים: יש למישהו מושג של מה הם? תודה
-
- 5 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני חצי שנה בערך שמתי-לב שאני יכול לקבל חשבון Premium באתר ראפידשייר ל-30 יום ויש לי כמה שאלות שלא מצאתי להם תשובות ב-FAQ שלהם באתר. שמעתי שבחשבון Premium אפשר להאריך את התקופה ב-30 יום ע"י 1,000 נקודות. בשביל ליצור חשבון פרמיום חינמי אני צריך 10,000 נקודות לחשבון האספן שלי(עכשיו יש לי בערך 8,900). רציתי לדעת אם אני אעביר את הקבצים שלי מחשבון האספן לחשבון הפרמיום ואקבל תוך פחות מחודש 1,000 אני אוכל להאריך את התקופה שלו ב-30 יום? השאלה מופנית אך ורק לאנשים שעשו כבר חשבון פרמיום חוקי ויכולים לומר לי את התשובה. כי אם אני אעביר את הקבצים הם ימחקו מחשבון האספן שלי. וזה מאוד חשוב לי.
-
- 4 תגובות
- 745 צפיות
-
-
חבר רוצה לפתוח חנות על רמה למחשבים באיזור המרכז. הוא מכיר כמה ספקים,אבל הוא רוצה לדעת אם יש אפשרות לכמה שיותר ספקים מהכל,של הכל,כולל גאדג'ט. אם זה חוקי מבחינת מנהל האתר לקבל רשימה ומספרי טלפון אשמח.
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי ב20 מיונים לגמא. למישהו יש מושג איך ניקראת תחנת הרכבת בה אני צריך לרדת? כי אני אפעם לא זוכר.
-
- 8 תגובות
- 920 צפיות
-
-
אחרי סופ"ש מהנה בצפון תהינו אני וחברי לגבי זרימת הנחל (אנחנו היינו באזור בית הלל) במיוחד כשממספר אנשים חזרה הטענה לגבי שיבר שהוקם על ידי החברות של הקיאקים , מישהו יודע דבר בנושא?
-
- 26 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מה המחיר להסרת קעקוע בינוני נגיד 15-20 ס"מ על 8-12 ס"מ?
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
אני צריך מתנה לילד בן 16 ליום הולדת שאוהב מחשבים ודברים כאלה ותקציב עד שח 700
-
- 10 תגובות
- 834 צפיות
-
-
מחפש שם של שיר שמושמע עכשיו הרבה ברדיו.. השיר בסגנון של בוב מארלי כזה .. והקטע של השיר הוא שאיזה זמר אפריקאי לקח את הלחן של אחד השירים של זוהר ארגוב וכתב לו מילים באנגלית שהם: Do you remember where you are coming from? מישהו מזהה ?
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי איטיות באינטרנט והתקשרתי אליהם והם אמרו שיש להם בעיה שם... לעוד מישהו את הבעיה? (עד שאני פתחתי את התראד הזה, כמה זמן לקח... :-\)
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני מחפש יצירות ממש יפות שנשמעות לאורך כול היצירה טוב לאוזן, לדוגמא: prelude in g minor -rachmaninoff prelude in c# minor- rachmaninoff turkish march-mozart moonlight sonata וכול יצירה שתשמע מתאים. אני מאד אוהב את הפרלוד בG מינור- אז אם יש משהו בסגנון אני אשמח. תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 953 צפיות
-
-
ראיתי במפרטים שלעיתים כתוב שהכרטיס למשל הוא retail, או רכיב אחר הוא in a box וכיוצ"ב. מכיוון שרכיב retail הוא זול יותר (למרות שאני מבין שאין הבדל בינו לבין מוצר זהה בקופסא), מה המשמעות מבחינתי כשאני לוקח את המפרט לחנות ומבקש להרכיב שם מחשב? מה, אני יכול לדרוש מהחנות שרכיב זה או אחר יתקינו לי ויתמחרו את התקנתו לפי retail כמו שהוצע במפרט? הרי החנות יכולה להגיד שהמוצר אצלה הוא לא retail ואז היא מתמחרת אותו במחיר גבוה יותר! ובכללת כיצד אתם מחליטים מתי להציע במפרט רכיב retail או את אותו רכיב בתצורה אחרת? האם יש כללים קבועים כאן?
-
- 0 תגובות
- 710 צפיות
-
-
הלו אני רוצה לקנות חרב בהזמנה מחנות בחו''ל, הבנתי הבנתי שיכולים לעשות בעיות במכס ולהחרים את החרב כי זה כלי נשק. פעם זכור לי שהיה איזשהו אישור מיוחד שהיה אפשר להוציא וזה היה עוזר בעניין הזה. למישהו יש מושג איך אפשר לקנות חרב מחו''ל [אני לא אעביר אותה, בשליחה!] בלי שיעשו לי בעיות איתה?
-
- 7 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
האיכות לא הכי טובה,אבל כיף לראות ולדעת שיש לנו צבא כזה.
-
- 5 תגובות
- 760 צפיות
-
-
צריך אתה להעלאת תמונות לאינטרנט , אני צריך שהוא יהיה חינמי ושאת התמונות שאני מעלה , יוכל לראות כל מי שאני שולח לו את הכתובת של התמונה .
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
פורסמה כתבה ב-Ynet על אתרים המאפשרים צפייה בערוצי טלוויזיה, סדרות וסרטים ישירות דרך האינטרנט באופן חוקי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3446706,00.html נגיד האתר ThinkMovieDownload מסוגל להחליף את Yes? http://www.thinkmoviedownloads.com/index.html
-
- 0 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שווה לי לשלם את כל ה14 חודשיים שנשארו לי בסלקום במכה? או שעדיף שכל חודש ירד? אני לא מדבר מבחינת נוחות לי אין בעיה לשלם הכל במזומן הקטע שאולי יש עוד קאטצ' שעדיף שישאר ככה או עדיף שלא מה אתם אומרים יש משהו שאני צריך לדעת?
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
אני צריך לזהות ידיים בתמונה על ידי אלגוריתם שאני צריך לבנות אני לא יודע לאן זה מתאים יותר לפורום תכנות או לפה כי גם מי שלא יודע לתכנת יוכל לעזור אני צריך שיטה יעילה לזהות איפה נמצאת יד בתמונה דרך לעבור על התמונה ולמצוא איפה היד נמצאת חשבתי על מספר דרכים: 1.בכל יד גובה האצבעות הוא בסדר עולה השמאלית והימנית הן האצבעות הנמוכות ביותר והאמצעית היא הגבוה יכול ליהיות בזה שימוש אבל זה נראה לי בעייתי 2.יש כל מיני אפקטים שאפשר להשתמש ולנסות להגיע למצב שליד יש סימני זיהוי ברורים ויש עוד כמה אבל הן כבר לא שיטות מעניינות למישהו יש עוד רעיונות יצירתיים שיוכלו לעזור לי כי זה ממש קשה לחשוב על רעיון לזה ואני גם לא יודע אם זה יעיל הפיתרון שהצעתי ברעיון מספר אחד כי אני צריך בדרך כל שהיא לה…
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
שלום רב יש לחבר שלי יומולדת(בן 19) ואני ועוד חבר רוצים לקנות לו מתנה ראויה ויפה הוא חבר מאוד טוב שלנו ואנחנו מחפשים רעיונות למתנה נחמדה ומקורית ראוי לציין שלא חסר לו כסף ויש לו הרבה מאוד דברים ככה שאנחנו מחפשים דברים שסביר להניח שאין לו כבר.. לא סתם דברים נדושים ולא מקוריים התקציב הוא עד 300 שקל בערך תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-


