עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. קבלו תומך טכני של מיקרוסופט שלא יודע מה זה HDMI וכבל אופטי ומסתבך - http://web.mac.com/coderedfilm/Site_2/Tech_call.html (לינק להקלטה של השיחה) ציטוטים- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=20898 וחובבי מיקרוסופט על תהרגו אותי זה הופץ על ידי בעלים של 360

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  2. Started by SamsungUser,

    כותרת ^

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  3. [attachment deleted by admin]

  4. שלום לכולם. רציתי לדעת אם יש דרך לקנות סרטי DVD עם תרגום לעברית דרך האינטרנט (או כל דרך אחרת) כך שאני לא צריך להגיע פיזית לחנות. אני גר רחוק מכל חנות וידיאו אבל רוצה לקנות בכסף או להשכיר, איך אני עושה את זה? נ.ב. חייב שיהיה מבחר גדול של הסרטים הכי חדשים.

    • 11 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. Started by YarYar,

    אהלן אנשים, נמאס לי מהחום הזה... מזגן רגיל אני לא יכול להתקין בחדר, והפיתרון שעולה לי לראש הוא רק מזגן נייד. החדר שלי בגודל של בערך 10 מ"ר. (חדר סטנדרטי). יש פה מישהו עם ניסיון בקטע כזה? מזגן נייד יעשה את העבודה בחדר כזה? אם כן, אז אפשר המלצות על כאלה עם העדפה לשקטים? תקציב אין לי ממש, נראה לי משהו בסגנון של 1500 שקל, אבל גמיש. וגם חשוב לי שלא יראה כמו איזו בוקסה שתשב לי באמצע החדר, ואופציה של תלייה על הקיר אם אפשר. תודה לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. מזה הדבר הזה בדיוק? זה משהו טוב? מישהו יכול להסביר לי קצת על זה..?

    • 14 תגובות
    • 4.1k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3450729,00.html ניראה לי שזה רק עניין של זמן שיעברו את גיל 120

    • 37 תגובות
    • 3.2k צפיות
  8. Started by intel suck,

    אף אחד לא פתח :-\ אז אני אפתח יש לי היום יום הולדת 15 אז מזל טוב לי

    • 15 תגובות
    • 945 צפיות
  9. Started by J0n1,

    יאו איזה פרק ענק במיוחד הסוף (מן הסתם) מה היה כתוב בפתק שמייקל והשני קיבלו?

    • 14 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. השנה אני מתחיל שנה א' בלימודי פיזיקה והנדסת אלקטרוניקה באונ' תל אביב ורציתי לשאול אם ישנם כאן אנשים נוספים שלמדו או לומדים בחוגים האלה? בכל מקרה אשמח לקבל טיפים לקראת תחילת הלימודים: מה העומס בשנה הראשונה (צריך להכין את החברה מראש... : )? מה לקנות ומה מיותר? קלסרים מול מחברות? האם באמת יש צורך במחשב נייד ועד כמה הוא מקל על החיים? קיצר כל טיפ ייתקבל בברכה, אשמח לשמוע על עוד אנשים שלומדים בתל אביב או למדו... שנה טובה לכולם!

  11. למשל פה אני מעוניין באודיו בלבד, האם זה אפשרי?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. האם אימונים בחדר כושר מגבירים היווצרות פצעים בעור ? ואל תגידו לי "כן חבר שלי לקח קריאטין ויצא לו בלה בלה.." לא מעניין אני מדבר ללא תוספים וכל השיט הזה, לא הכי בעד מבחינתי. נטו אימונים, הרי כשהגוף מתאמן הוא מפריש המון הורמונים וחומרים שונים שלא מופרשים במצב רגיל, שאלתי היא האם הם יכולים לגרום לאקנה/התגברות אקנה קיים או יצירת פצעים כאלה או אחרים ? המון תודה, ואגב, אם אתם מביאים טענה כלשהי מומלץ שתתמכו אותה על ידי איזו הוכחה לא לזרוק סתם באוויר. תודה רבה מראש לכל המגיבים ! [שעה הזוייההה!]

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by R0ck,

    ???

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  14. Started by eyaler,

    אז נוסעים באוטו בכיפור או לא נוסעים? מעניין אותי לדעת.

    • 58 תגובות
    • 2.9k צפיות
  15. Started by HaEsrimVeArba,

    יהי זכרו ברוך. כבר מהספר התשיעי אמרתי שהוא צריך למהר עם הסדרה ולא להשאיר את המעריצים אם סדרה לא שלמה. אני נקרע בין האכזבה על כך שהסדרה לא תושלם בצורה הנכונה (אף על פי שהוא הכין רשימות שאמורות לאפשר לאחר לסיים את הסדרה), לבין הצער שאדם נפטר. מי עוד היה ממעריצי הסופר המעולה הזה?

    • 6 תגובות
    • 813 צפיות
  16. שלום בזמן האחרון יש לי כאבי גב נוראיים ביגלל הכיסא שיש לי. אני מחפש נוחות, שאני יוכל לשבת יחסית שעות על גבי שעות ואני ירגיש רענן עם הכיסא. יש חייה כזו? תודה רבה ולילה טוב!!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by meowmix,

    בעמוד הראשי של Hwzone יש קישור לכתבה על מקררי אוויר עבור מעבדים של חברת Scythe. וזה מה שכתוב על הקישור: "חלוצי הקירור של Scythe החברה היפנית מנסה להציב אלטרנטיבה איכותית לגופי הקירור של החברות המובילות בשוק - רקוויאם לקירור אוויר" מכיוון שרקוואים הוא תפילה וטקס (וגם סוג של יצירות מוזיקליות המתלוות לטקס) לעילוי נשמות הנערך בד"כ לאחר טקס קבורה ניתן להסיק שהכתבה עוסקת בכך שעתידם של מקררי האוויר עבור מעבדים אינו וורוד, וזאת בגלל מוצריה של חברת Scythe. אז זהו שלא.

    • 5 תגובות
    • 817 צפיות
  18. סליחה אם זה לא לפורום הזה פשוט רציתי לרשום את זה פה מהר לפני שיסגרו את זה... וד"א, חייבים להיות רשומים ב-FP כדי להוריד את זה?? לי הוא אומר שחייבים לשלם...

    • 8 תגובות
    • 856 צפיות
  19. Started by ROMA_T,

    http://www.ifilm.com/video/2864248 טרילר שני: http://rapidshare.com/files/56616384/2ndteaserMP.wmv

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. הינני אוהד מכבי ת"א בכדורגל אשר מעוניין לצפות במשחקה של מכבי נגד הפועל כפר סבא היום ב20:30. לצערי הרב המשחק משודר רק ב"ספורט 1"... האם ישנו מקום באוטוסטרדת המידע הענקית המתקרת אינטרנט שבו אוכל לצפות במשחק על מנת לראות את קבוצתי מושפלת למען סיפוקי האישי(מזוכיסט כבר אמרנו)?

  21. Started by PropHat,

    אכלתי לתומי סנדוויץ' עם חמאת בוטנים כשפתאום הרגשתי משהו קשה.. חשבתי שזאת בטח חתיכת בוטן או משהו אבל כשהוצאתי את זה מהפה הבנתי שזה קשה מדי ואחרי בדיקה הבנתי שזאת חתיכת שן. התחלתי לחפש עם הלשון מאיפה זה בא ואז הרגשתי חור בשן הרביעית מצד שמאל בשורה התחתונה, הצד האחורי. כבר הרבה זמן החניכיים שלי מאוד רגישות וכמעט כל פעם שאני מצחצח החניכיים מדממות קצת. רק עכשיו שמתי לב במראה שיש לי גם די הרבה אבנית בצד האחורי של השיניים התחתונות. השן לא כואבת או משהו, אבל זה די מגעיל ומעצבן. כן אני יודע "לך לרופא!!!!!!!111" וזה בדיוק מה שאני יעשה.. מחר על הבוקר. רציתי לדעת איך מטפלים בכלל בכזה דבר, והאם יש סיכוי להציל את השן מכריתה :'(

    • 34 תגובות
    • 19k צפיות
  22. http://www.speedbandits.dk/

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  23. 1.הולכים למחשב 2.חברים. 3.אוכל 4.שיעוריים. 5.לישון היטב. 6.לקניון. 7.חוגים

    • 51 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. יש לי תמונות במחשב שאני רוצה לפתח, ראיתי שיש המון אתרים שמעלים אליהם את התמונות והם מדפיסים ושולחים... באיזה אתר אתם משתמשים, ולמה ? תודה

    • 5 תגובות
    • 653 צפיות
  25. היי אנשים, תשמעו מה קרה לי ביומיים האחרונים... נרשמתי לאתר XLOVE לפני כשבוע (כן כן, אתר סטוצים 8)), כשפתאום לפני יומיים קיבלתי הודעה מאחת שקוראים לה לינדה אדווין... היא יצרה כרטיס באתר הזה, אמרה לי שהיא מחו"ל ושהיא מעוניינת לדבר איתי בקשר למשהו חשוב ושאתן לה את האימייל שלי... אז נתתי, וכאן היא רשמה לי הודעה הזויה ביותר, מהסרטים - רק למי שיש סבלנות ומבין אנגלית טוב שיקרא - Hello My Sharo. How are you today together with your health which is the most important thing to me and your night hope fine? Mine is a little bit hot over here in Dakar Senegal In this camp we are only allowed to go out only on mondays and fridays of the weeks. Its just like one staying in the prison an…

    • 44 תגובות
    • 4.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים