עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני אתגורר בקרוב ברחוב שבטי ישראל. הםא יש מישהו שיכול לשתף אותי בחיבור האינרנטי שלו בחינם? ד.א. אני סטודנט דל אמצעים. נ.ב. לא עשיתי סריקת רשתות מכיוון שאין לי עדיין כרטיס רשת אלחוטי. תודה.

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by AloN(-)KiLLeR,

    יום הולדת לחברה. בת 17. מה עושים!? זה הזמן שלי לשבור ת'ראש! זה מתקרב. תנו רעיונות.

  3. Started by xtract1,

    העונה הרבעית של ד"ר האוס התחילה! מתנה משמיים! http://www.imdb.com/title/tt0412142/episodes#season-4

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  4. Started by ConRoe X Fire,

    http://www.glumbert.com/media/eyefi

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  5. Started by HdInspect,

    כלומר אני יודע שהיום זה ארב חג מחר זה חג האם ביום שישי בבוקר החנויות יתפתחו ??

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by stone cold,

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  7. עזרה אני לא יכול לראות את השאלה שרושמים שמישהו שואל שאלה ופותח דיון אני לא רואה את מה שהוא רשם אני יכול לראות רק את התגובות שהוא קיבל

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  8. Started by DimaX,

    סידרה מאוד מאוד נחמדה. מעניינת ומבדרת. ריאלטי ראשון מסוגו: בהשתתפות ילדים. מינינובה. Forty over-achieving kids are given free reign to create their own society in this new reality-based offering from CBS. Forty kids are given forty days free of adult supervision in an abandoned New Mexico town to build a new world. At the end of every episode, the kids have a town meeting. At the meeting the kids award one child a gold star worth $20,000. The finale will end with the biggest test, the biggest awards, and a special surprise. הייתי בהלם מהציון שרוב האנשים נתנו לתוכנית! אני ממש ממש אהבתי. כדאי לכם להוריד לצפות בפרק הראשון ולהחליט. http://www.tv.com/kid-nation/show/72860/summ…

    • 7 תגובות
    • 740 צפיות
  9. Started by סמיילי,

    איך מבדילים בין חיקוי לאמיתי? (אני רוצה בגדים נעליים, MP3 וכו.. ) ואם יש משהו שאני יודע בוודאות שהוא חיקוי (איך קוראים לזיוף של של הנוקיה 5MP?) אתם יודעים על זיוף ששווה לקנות שם? וחשבתי להביא PS3 כי אני מת לאחד ואין לי כסף למחירים של הארץ נ.ב מרצה של אחי בטכניון אמרה שהיא הביא משם דיסק און קי 200GB בכלום כסף קיים דבר כזה? יודעים איך אני יכול להשיג את זה שם? (היא אמרה שהיא הביא את זה ליד סין לא זוכר תשם של המדינה.. ) ובאופן כללי חומרה למחשב שיש שם בזול ואני יכול לדעת שזה אמין תירשמו

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by HdInspect,

    שהרי 95 אחוז מהאפסים שגולשים כאן לא יודעים מה זה שרת ESX , קל וחומר VI3

    • 5 תגובות
    • 775 צפיות
  11. (אם לא במקום הנכון נא להעביר)

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by pringles,

    חברה של אמא שלי מגיעה לארץ ושאלה מה אני רוצה שתביא לי אז זה צריך להיות לא גדול משו שימושי שהחיר שלו בארץ ממש יקר יחסית למחיר בחול מחכה להצאות 600 דולר גג

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אני בטוח שרובכם מכירים את התופעה, הטלפון בבית מצלצל, אתם עוזבים הכל ורצים לענות ובצד השני יש איזו ג' יפית מוקלטת שממליצה על ריבת אוכמניות בפיתה, רק היום בזיל הזול במחסני חשמל. אין אפילו את הכיף של לנתק בפנים למישהו בעצבים, זה הרי מוקלט, ומגיע ממספר לא מזוהה / חסום. זה קורה אצלי בבית לפחות 4-5 פעמים ביום בזמן האחרון (תקופת החגים) וזה מתחיל להוציא אותי מדעתי חיפשתי קצת ברשת לגבי הנושא, אבל לא מצאתי עדיין איזו תשובה שמסבירה מה עושים ולמי פונים בשביל להפטר מזה. אני עובד בחברה שכל מה שהיא עושה זה לטפל בספאם וווירוסים לארגונים (ע"ע mail relay לשרתי דואר) אבל לספאם טלפוני עדיין אין לנו פתרון האם למישהו מכם יש במקרה מידע או רעיון מה לעשות בשביל לפתור את זה ?

    • 27 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. כותרת...

    • 15 תגובות
    • 2.4k צפיות
  15. Started by eyal91,

    אוקי אז ככה יש לי מחשב יחסית חדש. מפרט לא מטורף אבל זה בהתאם לתקציב ולדרישה. doual core duo e4300 msi 1g אם אני לא טועה. geforce 7100gs lg 19' wide screen flarton 160g. אז ככה. איך אני יודע שאני מוציא מהמחשב את המירב? ואיך אני שומר על הרכיבים ועל הביצויים. ואיך שאני מודד ת'ביצויים. ביצויי המעבד וכו'... אייל.

    • 3 תגובות
    • 533 צפיות
  16. Started by hedva,

    אם הייתם אוהבים לאכול (כמו שראיתם שאני אוהב ;D), והייתם יוצאים עם מישהי שהכל סבבה איתה מלבד זה שהיא צימחונית ובשר מגעיל אותה :-X... האם כזה קשר נראה לכם שיכול להחזיק?

    • 13 תגובות
    • 789 צפיות
  17. Started by Koko Ben Hamin,

    שלום רב, האם צריכה מוגברת של חלבונים ושינה ארוכה יותר גורמת לצמיחה טובה יותר ? ואם לא,מה כן? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  18. Started by Hellgrace,

    אני אהיה במהלך ימים א'-ג' רוב הסיכויים,מישהו עוד בא? מישהו מחיפה מתכנן לבוא? אפשר לעשות מפגש פורום ברכבת או משהו בסגנון

    • 11 תגובות
    • 956 צפיות
  19. אני מחכה ומחכה ועוד לא יוצא תירגום.. מישהו השיג?

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  20. שירשום פה אני ישלח לו הודעה..

  21. Started by daniel89,

    אני רואה בפורום הרבה פעמים אומרים אוברקלוק או OC מה זה אומר ומה זה עושה??? ד"א אוברקלוק ו-OC זה אותו דבר? דניאל.

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  22. Started by J0n1,

    יום שבת בלילה אמא שלי ילדה מהכיתה שלי נפטרה. הם יושבים שבעה עד מחר כי יש חג. גם שנה שעברה אבא של ילד מהכיתה שלי נפטר, והלכנו 5 ילדים לנחם אותו, שהגענו אף אחד לא היה, והיה ממש מביך, לא ידענו מה להגיד ורוב הזמן שתקנו ורציתי לקבור את עצמי מבושה. עכשיו זה נראה לי יחזור על עצמו, אבל גרוע יותר, כי קודם כל היא ילדה(אין תחומי ענין משותפים), ואני לא מכיר אותה, והיא בכלל לא מכירה אותי, היא לא נראה לי שמה לב שאני בכיתה שלה,כי רק התחילה השנה והגענו לתיכון. מה אפשר להגיד לה? נגיד אנחנו פוגשים אותה, אז: הי,משתתפים בצערך. קיבלת שיעורים להיום? באילו מגמות את? אם אתה צריכה עזרה בהשלמה או משהו נעזור לך ברצון (כאילו שהיא תבקש) ועכשיו מה? כמה זמן להיות שם? רציתי ליזום שנלך שיהיו הרבה ילדים א…

    • 16 תגובות
    • 9.9k צפיות
  23. אהלן, אשמח אם תוכלו להמליץ לי על חנויות אמינות ומומלצות באיזור פתח תקווה, חנויות בסגנון נעה, פנדס, זיגזג וכו' תודה

    • 1 תגובה
    • 855 צפיות
  24. Started by hedva,

    מבוקש סוטה חתימות, שעושה לינץ בפרופילים אישיים ומעלים חתימות נדירות :lol:

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  25. קיבלתי את העדיפות השניה שלי לקורס במערך הטכני של חיל האוויר, 1245 - טכנאי מערכות ראיה, קורס קצר בן 5 שבועות בלבד. אשמח לקבל פרטים נוספים, מאנשים שמכירים את המקצוע או משרתים בחיל האוויר. :givemebeer: (שלא יהיה יבש)

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים