כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום, כרגע אני בכיתה י"ב אז אני עושה פרוייקט על חברת פורשה, ואני רוצה להמשיך 5 יח"ל ולא 3 יח"ל. אז פה הבעיה שכנראה אני לא יכול להמשיך למרות שאני רוצה כי בחברת פורשה האומנם יש אנשים מבינים בתחום מאוד ועם תארים וכו'... הבעיה שאין להם זמן להתעסק בפרוייקט שלי ורק מי שיכול לענות לי הוא סוכן מכירות פשוט שאין לו שום תואר ואינו בקיע בחברת פורשה בצורה יוצאת מן הכלל. כבר התחלתי את העבודה לפני חודש ו... והשאלה היא האם עדיף לי להמשיך 3 יח"ל עם סוכן המכירות שפחות או יותר ייתן לי פרטים או לעזוב את החברה בכלל לפרוש לחברה אחרת שאכן תיתן לי מענה לכל הקטע של ה-5 יח"ל (יש בעיה של זמן, אני אצטרך לבחור חברה אחרת בשיא המהירות ובזמן לחוץ)?. אז מה אתם אומרים?
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום מישהו יכול להביא לי מדריך איך לחתוך את השוליים השחורים מסירטונים וכו'? תודה
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
-
-
אני רוצה לטוס לחו"ל ב"ה בעוד חודש בערך, התאריך גיוס שלי הוא ב 4.12.07, האם יעשו לי בעיות בשדה תעופה ?
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
הזמנתי מהם: x20 DVD writer Black - OEM מוצר GSA-H55NK מקט 1 כמות [b]206[/b] מחיר יחידה LG יצרן 120mm case fan - 800 ~ 2400rpm- Max. 110.03CFM - 17dBA at 800rpm, 39.5dBA at 2400rpm מוצר FM121 מקט 1 כמות [b]105[/b] מחיר יחידה Silverstone יצרן Antec Sonata III - EarthWatts 500 Watt power supply included - Improved overall air intake - Front mounted USB, eSATA, Audio ports - 3 x 5.25 external drive bays - 2 x 3.5 external drive bays - 4 x 3.5 internal drive bays in individual trays with silicone grommets to absorb hard drive vibrations - 1 rear 120mm fan with 3-speed control - place for 1 front 120mm fan (front fan not included) - Built-in washable air filter - ATX מוצ…
-
- 3 תגובות
- 691 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לצאת עם כמה חברים לטיול אופניים ביער בן שמן או במקום אחר במרכז והסביבה ורציתי לדעת אם למישהו יש הצעות לגבי איזה מקום או מסלול או שמישהו יכול לספר שהוא עשה את זה ואם זה באמת כיף הדרישות של המסלול צריכות להיות שטח ודברים כמו חול עמוק/בוץ ירידות ועלייות טובות... אין לי כח ליסוע במשך כמה שעות ישר אני רוצה מסלול שיהיה מאתגר... ושיהיה עד 20 קילומטר מצאתי איזהשהו מסלול ביער בן שמן והאתר גם הביא מפה אבל אני בכל זאת רוצה לשמוע דעה של אנשים אחרים תודה רבה בבקשה זה חשוב
-
- 6 תגובות
- 774 צפיות
-
-
מזג האויר היום היה מצויין לטיול, ואני ואחותי ניצלנו את ההזדמנות להסתובב ברחובות ירושלים. יצאנו מהבית ואני חשבתי שכדאי שנלך שמאלה, אבל אחותי התעקשה שנלך ימינה אז וותרתי לה. הלכנו ודרך דיברנו על השיחרור שצפוי לה וגם על מבחן הפסיכומטרי. אחרי 300 מטר של הליכה, תוך כדי דיבור אני מסתכל על ילדה בת 7 בערך. לא היה לי מושג למה בכלל אני מסתכל עליה, אבל היה בה משהו מוזר. היא עמדה על שפת המידרכה והיה לי שקית של חטיף ביד ימין, ובאופן פיתאומי היא מתחילה לרוץ לתוך הכביש ומנופפת ביד שמאל. ואז לא היה לי ספק מה עומד לקרות: באה מכונית כסופה ב-50 קמ"ש ופגעה עם הכנף הימני (ליד הפנס) ברגל השמאלית של הילדה. המכונית מסובבת את הילדה באויר, והילדה נכנסה עם הגב במראה הצדדית (ושברה אותה) ונפלה עם הפנ…
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קצת באיחור אבל נזכרתי ששנה שעברה היה באתר שלרגל חודש אוקטובר שחררו מדירכים וכל מיני כאלה שעסקו בOC מה קרה לזה?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
ולטראנסים האיכותיים שלו: http://www.mytempdir.com/2038143 עריכה: לא שלי
-
- 1 תגובה
- 524 צפיות
-
-
לכל החיילים שביננו, יש מחר כנס קצינים ראשון המתקיים במז"י יש למישהו מושג איך מגיעים לשם? איפה זה נמצא? אם זה הכרחי - אני יוצא מכיוון ירושלים אם יש למישהו לינק לאתר המכיל מפה למקום - אני מאוד אודה לו שבוע טוב לכולנו
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איך אני רושם " ההוריקן( hurricane) הגיעה למצבו/גודלו המקסמלי" ?
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
-
-
התגיסתי לפני שבועים, קצין מיון אמר לי שבטירונות יגידו לי לאיפה אני משובץ. יום אחרי הגעתי לבית ניבל בסיס תובלה ליד נתבג ואני ממש לא רוצה להיות נהג! פרופיל 45 וקבא 54 דיברתי עם הרופא שם, הוא היה עייף ואחרי הרבה חירטוטים שיש לי בעיות קורדינציה[אין לי שום בעית קורדינציה] הוא נתן לי הפניה לניורולוג וקבן ואמר לי ש99% אני לא יהיה נהג אבל אני יכול לשכוח מרשיון באזרחי. זה נכון?באמת יכולים לשלול לי את הרשיון על זה הוא שזה רק איומים?במידה שאני נכשל בבדיקה של הניורולוג הכוונה זה אומר שבחיים לא יהיה לי רשיון? אני חוזר מחר לשבועים בסיס, עוד מאט הטירונות נגמרת ואני חייב לברוח מ"הפיל המשפיל", כל יום יש לנו שיחה עם איזה מ"כ או קצין שמסביר לנו יפה שאי אפשר לברוח משם. אני רוצה לשרת בצהל, לה…
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אתמול אני ועוד חבר נוסעים בחזרה לכיוון רחובות מרמת גן אחרי דאבל דייט עם שתי בנות שם... השעה כבר מאוחרת לפנות בוקר עם תחילת אור ראשון ,בדרך כלל אני נוסע על הנתיב השמאלי אבל במזל הייתי קצת עייף אז נסעתי לי באיזי על הנתיב האמצעי במהירות גבולית של 100~ לפתע משום מקום דווקא כשהכביש (לייד התחנת דלק לכיון בית-עובד למי שמכיר) היה בעלייה קטנה עם פנייה שמאלה קלה כשדה הראיה לא משהו מגיח משום מקום רכב שנוסע בכיוון הנגדי ועוד על הנתיב השמאלי !!! כלומר שאם הייתי נוסע על הנתיב השמאלי כמו בדרך כלל סביר להניח שלא הייתי כאן מספים אותכם . מדובר בכביש מהיר מרכזי וגדול עם הפרדה מובנת ולא בפס לבן, כמה שאני מנסה להבין מה לעזאזל הוא עשה שם אני לא מצליח ... היו לו שוליים דיי רחבים שהוא יכל לנ…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://fun.mivzakon.co.il/flash.aspx?id=10358 בתגובה לסתומה הזאת:
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום אני רוכש חלקים למחשב ואני מחפש המלצות לחנויות באיזור נתניה, חדרה ובאיזורים האלו כמובן חנויות שיש לכם נסיון איתם, שאין איתם בעיות עם שירות, אחריות וכו תודה
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3461269,00.html הוא כזה גזעני.... גם הרבה תגובות גזעניות יש שם :s07: :s07: אני תימני נו אז מה? עובדה שבהרבה דברים בבית ספר הרבה תלמידים באים לבקש ממני עזרה... עובדה שאפילו שני תימני אני מתחיל ללמוד לתואר במדעי המחשב... ואני רק בכיתה י' ויש לי עוד הרבה תוכניות עוד לפני שאני יסיים תיכון...(אני בכיתה י') לא להאמין לרמה של אנשים
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יודע שיש הרבה באמריקה אבל אמריקה זה מדינה שאיגרו אליה.. איזה מוצא זה במקור?
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
היי, אני מחפש VST של צלילים מוזרים.. משהו בכיוון של Infected Mushroom. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בוקר טוב. אני מחפש להקות בסגנון של דיו, בלאק סאבאת', ריינבוו, זאפלין ודיפ פרפל שאולי איכשהו פיספסתי... old school הבי מטאל... בלי גראולינג (או איך שלא קוראים לצעקות המעצבנות האלה- סיגנון פנטרה...). חשוב מוסיקה טובה (ולא אלקטרונית!), עם זמר שלא הורס (דוגמאת דיו ועוזי אוסבורן המלך ;D) :ylsuper:
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
האתר נפל או שזה רק אצלי הוא לא נמצא כבר איזה 5 שעות? www.tv-links.co.uk
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
לא ידעתי איפה לפתוח אז פתחתי פה מה שאני צריך זה מכשיר קטן שיוכל לקלוט מילים מכמה מטרים ממנו ולהקליט אותם. אני יודע שיש את זה בנגנים אבל אני צריך שכל הכסף ילך רק על המקלט עצמו וכך אני יקבל מיקרופון טוב יותר אין תקציב - כמה זה כבר יעלה? אשמח שתמליצו לי על משהו טוב
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
-
ספק אל פסק האם יש הבדלים בסוג סוללת הגיבוי שלהם מבחינת אורך חיים והאם יש הבדלים ברעש שהם עושים? למשל http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=895&category_id=36380fe71b60edf11377ffdd4db684f7& הוא נראה זול, כמה זמן הסוללה תחזיק והאם הוא יחריש אותי?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-


