עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Stingray,

    אוקי,יש לי כרטיס אשראי,ואני מעונין לרכוש משהו שראיתי בEbay,בדקתי,והבחור כן שולח לארץ. מה אני צריך לעשות? מה התהליך? והאם Paypal עובדים עם כל חברות כרטיסי האשראי בארץ? אם לא,לאיזו חברה עלי לפנות כדי לתנפיק לי כרטיס אשראי חדש? אירוניה : אני עובד בחברה של Ebay ,ויש לי כרטיס עובד של Ebay ואין לי מושג איך רוכשים דברים מEbay ;D תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  2. שלום, יש לי כאבים בצוואר, קשה לי בגלל זה להתרכז בלימודים וכו'... חוששני שזה נובע מהכיסא שיש לי כי אין לו משענת לצוואר, האם זה יכול להיות? ואיך אני מטפל בזה?

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by shloosh,

    אני חווה איטיות מעצבנת באתר בזמן האחרון....שבוע שבועיים אני עם 014 על 2.5.... עוד מישהו מרגיש הבדל???

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  4. Started by nikon,

    הנה משהו שנתקלתי בו באינטרנט http://www.aircraftresourcecenter.com/TPC/Funny_Pictures/1001-2000/1701-1800/73.shtm תיהנו

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. ביום ראשון לפני שבוע בדיוק, קניתי את הכרטיס HD2900PRO ואת הספק Corsair 450W מחנות FOXPC. החנות היחידה בארץ שהייתה מספיק חכמה בשביל לקנות כמות חתיכות רצינית של הכרטיס הנ''ל. תחילה שלחתי להם אימייל. האימייל נענה מהר, וענה על כל השאלות שלי בסבלנות. כשהתקשרתי לרכוש את הכרטיס, אותו מוכר שדיבר איתי באימייל, ענה לי. היה סבלני ונחמד מאוד. עד לפה התרשמתי לטובה מחנות יחסית חדשה שלא שמעתי עליה פה באתר. המשלוח היה אמור להגיע יום\יומיים אחרי. אך השליח לא הגיע. אסך (המוכר של החנות) התקשר אליי לשמוע אם הכרטיס הגיע, כששמע שהוא לא הגיע עדין (עברו יומיים) , כנראה ישר התקשר לחברת משלוחים . אחרי שעתיים שלוש הכרטיס הגיע אליי. לאחר הרכבה של כל החלקים שהגיעו אליי (לוח,מעבד זכורונות וכו') שזו הי…

    • 5 תגובות
    • 772 צפיות
  6. Started by סמיילי,

    מה אתם לומדים, איזה שנה? או במה עובדים?

    • 1 תגובה
    • 702 צפיות
  7. Started by Internal,

    היי אנשים אולי משיהו מכם יוכל לעזור בנושא מסוים עבדתי במפעל מסוים במחלקה מסוימת והמחלקה פשוט סבל אחד גדול גם לעובדים הקבועים ששם התנאים עלבים חוסר מנוחה תמידי שפוגע בבריאות עם הזמן + המקום לא בטיחותי בכלל שאפשר בקלות לקבל קביעה והרבה אנשים כבר קיבלו והיתי רוצה לשנות זאת ,חשבתי על ללכת למזכירה (לקבלה) של המפעל ולקבוע פגישה עם המהל (מנכל) מה שזה לא יהיה ולהציע לו רעיונות לשיפור של המקום את הרעיונות כבר יש לי (יכול להיות שזה יעלה לו כמה אלפים אבל גם העבודה תשתפר ויהיה יותר תפוקה) וזה אמור לעניין אותו טיפה ניראה לי?? אז איך בדיוק אני יעשה את זה ,כי ניראה לי הוא אפילו לא יחזור אליי כי מי אני בכלל ולמה שבכלל ישים אליי לב , בכל מקרה חשבתי על שיטה יותר אגרסיבית צילמתי תמונות של…

    • 5 תגובות
    • 765 צפיות
  8. http://www.keshet-tv.com/Ambatia/MediaPage.aspx?MediaID=20893 LOL

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  9. Started by IVORY COMPUTERS,

    בניתי לי מחירון של טכנאי לפי האינטרנט תגידו לי אם אני יקר או בסדר ... מחירון שירות בדיקה כללית של מחשב הכול כלול – 150 ₪ התקנה מערכת הפעלה – 150 ₪ התקנה אופיס – 120 ₪ התקנה נרו תוכנת צריבה – 70 שקל התקנה אנטי וירוס – 50 שקל התקנה זיכרון , כרטיס מסך , צורב , CD 50 – 70 ₪ . התקנה לוח אם – 100 ₪ * התרד לא למטרת רווח ** אם צריך להוריד מחירים אני מבקש ממכם להעיר לי תודה !!!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by AsD[eyal],

    מה עושים?=/ נימאס לי מהתה החם בעין זה מדבק? לא ללכת לעבודה ביגלל זה?

    • 12 תגובות
    • 3k צפיות
  11. http://technology.newscientist.com/article.ns?id=dn12825&feedId=online-news_rss20 הפארוסקים האלה . . . ;D

  12. Started by ziv,

    מעוניין בהמלצה בקניית מכונית לא משהוא רציני בילויים עבודה חזרה וכל השיט הזה קיצור הכיוון שאני הולך הוא ניראה לי סובארו אימפרזה 96 אך אומרים שהוא לא מיודע מה אני רוצה את הפולו אבל היתפשרתי עים אחותי והגענו לסובארו יש המלצות למכוניות אחרות ?

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  13. Started by silky,

    גיגלתי את הביטוי I cant stand it וזוהי התוצאה הראשונה שקיבלתי. http://www.theonion.com/content/node/34094 דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 960 צפיות
  14. Started by אמיר יצחקי,

    שלום!,אני בן 18 והיום קמתי בבוקר ושרף לי בטירוף הזין לא יודע למה והלכתי להשתין ולא עזר וכל חמש דקות הייתי צריך ללכת לשירותים. לא עשיתי שום דבר מיוחד יום לפני ,פשוט קמתי עם זה בבוקר. האם התופעה מוכרת? תודה

    • 26 תגובות
    • 13.7k צפיות
  15. Started by mabool,

    מי מה מו? ואני שמח :>

    • 112 תגובות
    • 9.5k צפיות
  16. אני מחפש לקנות את זה אבל אין לי מושג איפה יש??? מישהו יודע?? תודה מראש איתי

    • 7 תגובות
    • 683 צפיות
  17. Started by iem,

    נתקעתי בבעיה \ התלבטות. בהרצאה אנחנו לרוב מוכיחים טענות לפי "יהא X שייך ל... כך ש.." ואני יודע שיש דרכים של חוקי דה מורגן וקומוטטיביות ודיסטריוטיביות (רשמתי נכון?!) אבל המרצה מסבכת עניינים... אז איך אני למשל מוכיח את : (A n B)X C = (AXC) n (BXC) לציין כי n מציין חיתוך... אז איך מוכיחים לפי כללים פשוטים \ מפריכים באופן קליל ? אשמח ללמוד את השיטה. תודה !

  18. Started by ben060,

    לפני כמה ימים פורסום פה מדריך לאימיול מישהו יכול לתת לי קישור למדריך אם הוא הוריד למה אני לא זוכר באיזה פורום זה היה ואני גם לא מוצא בחיפוש אשמח אם מישהו יתן קישור למדריך תודה

    • 8 תגובות
    • 884 צפיות
  19. שלום לכולם אני וחברים טובים שלי יוצאים לרגילה מהצבא ואנחנו מחפשים דרכים מעניינים ונחמדים להעביר תזמן חוץ מלישון ולא לעשות כלום כל החופשה אפילו דברים שיכולים לעלות הרבה כסף או דברים יוצאי דופן יחסית כל מה שיש לכם תשפכו... תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 959 צפיות
  20. סתם משהו שמעניין אותי... לפעמים אני ממש שומע אפקטים שלא היו מביישים סצנות מפארק-היורה

    • 2 תגובות
    • 709 צפיות
  21. חבר'ה כל חובב כדורסל אירופאי(ומכבי ת"א בפרט...) מוזמן להצביע בסקר הזה של אתר היורוליג. http://euroleaguequiz.euroleague.net/50y_surv/europe_survey.htm http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3464552,00.html - הקישור לכתבה בYNET.

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  22. Started by hedva,

    מכירים את זה שאתם מחפשים רבע שעה את מכירים את זה מכירים את זה שאתם במצב רוח טוב וקצת מתחכמים, ופתאום האתר מז'עז'ע, ואתם בטוחים שחטפתם באן

    • 4 תגובות
    • 769 צפיות
  23. Started by intel suck,

    היי אני מחפש עבודה שמתאימה לגיל 15 אני יכול לעבוד עכשיו בבוקר בגלל השביתה אבל רצוי שלא תודה רבה למי שיעזור!

    • 13 תגובות
    • 17.9k צפיות
  24. תענו לי על מישהו קרוב קרוב קרוב שגר איתכם בבית יש בן אדם שאתם חושדים בו שהוא רע,רמאי,נוכל ומניאק הוא עשה לכם משהו רע++. קרה פעם/פעמיים וגילתם את זה במזל והוא מכחיש את זה (אין כמעט סיכוי שתתפסו אותו עוד פעם) לריב איתו? להתעלם? לנסות להסתדר? קשה לדעת מתי הסתדרתם/לדבר איתו על זה כי הוא עושה הכל מאחורי הגב, מעמיד פנים שהכל בסדר ושהוא בן אדם טוב עושה מצוות וכו..

  25. אוקיי אז למי שלא יודע DOTA הוא המשחקון הכי משוחק בCUSTOM GAME של משחק האסטרטגיה הכי טוב בכל הזמנים : Warcraft III ולא בקיצור:defense of the ancients ולעוד מידע: http://en.wikipedia.org/wiki/Defense_of_the_Ancients#_note-starpg1 ולכל מי שלא שיחק עדיין ב WARCRAFT III פשוט לא יודע מה הוא הפסיד , אין משחק אחד שקרוב להשתוות אליו חוץ מSC אבל הגרפיקה של WC מנצחת בגדול וגם SC היה 5 שנים קודם

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים