עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by The Dom,

    איך כותבים את השם שלו באנגלית? יש פרקים שהוא מופיע בהם הרבה פעמים?

  2. Started by IlanF,

    אין לי מושג איך עשיתי את זה... שנייה אחת, לחצתי "שלח תגובה" ושנייה אחרי אני קולט את עצמי לוחץ על קישור בחדשות ומיד לוחץ "חזור". התוצאה בתמונה למטה [attachment deleted by admin]

  3. עברתי את המיון הראשון לצוות אוויר בלשכת גיוס. מישהו יודע מה עושים בירפ"א א'?איזה סוגי מבחנים יהיו שם ואם יש דרך להתכונן?

  4. Started by hedva,

    מכירים את זה שאתם מחפשים רבע שעה את מכירים את זה מכירים את זה שאתם במצב רוח טוב וקצת מתחכמים, ופתאום האתר מז'עז'ע, ואתם בטוחים שחטפתם באן

    • 4 תגובות
    • 771 צפיות
  5. Started by Liran3331,

    בעיקר בשעות הערב, לפי דעתי זה בגלל עומס על האתר (מה שבטוח זה לא מהחיבור שלי כי באתרים אחרים הכל טס) יש מקרים שצריך לחכות 2 דקות לפחות בשביל שהאתר יפרסם תגובות ולוקח זמן לעמוד הראשי של האתר לעלות בכלל הכל פה ממש איטי וזה לא נעים :-\ לבעלים של האתר - בבקשה תעשו משהו עם זה...

    • 8 תגובות
    • 818 צפיות
  6. שלום מישהו אמר לי שלמשל בסרטים יש את הסצנה לפני הזריקה שהדוקטור נותן איזה שפריץ עם המזרק כדי לרוקן אותו מאוויר ושלמעשה אם מזריקים לך אוויר אתה יכול למות מישהו יכול להגיד לי אם זה נכון/לא נכון ולמה?

    • 31 תגובות
    • 21.4k צפיות
  7. אני מחפש איזה פקולטה,אוניברסיטה פתוחה וכו' שאפשר ללמוד שם בזמן הצבא... אין לי מושג כמה זה עולה, ואיך אפשר להירשם,ואיך הולך העניין עם מבחנים ושיעורים שצריך לבחור וכל זה... מישהו יכול לעזור לי בעניין? אני מחפש בסה"כ קורס למבוא לתולדות יפן,אני לא יודע אם מעניין אותי כרגע תואר,אני רוצה ללמוד בשביל עצמי... זה המקום היחיד באוניברסיטת ת"א,אבל מה אני צריך לעשות כדי להירשם לדבר כזה?? http://www.tau.ac.il/humanities/yedion/07-08/eastasia,m/courses/ תודה!!

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  8. כן אני יודע שזה הרבה מידי לבקש ובכל זאת אשמח אם תחלקו בפני נסיונכם מחנויות מחשבים. מחשב אחרון שקניתי (בשביל חבר) היה בזיגזג הם מעולים בהכל חוץ מהמחיר, לו לא היה אכפת להוציא עוד 700 ש"ח הפרש בשביל זה, אני קצת יותר רגיש לנושא. יש חנויות אחרות מומלצות באיזור המרכז רבתי?

  9. Started by david32,

    חחח אז החלטתי לפתוח אחרי שיכנוע מ moonjib ~~~~ספוילר/תאוריה~~~~ א. זה נראה די ברור שהתוכנית היא שהם יברחו מהכלא , בצידנית יש בטח חליפות צלילה או משהו דומה וזהו.... הבעיה היא שזה נראה כול כך ברור שבטוח זה מה שהמפיקים רוצים שנחשוב! ב. רק לי יש הרגשה שהם לא יברחו בפרק הבא? ~~~~/ספויילר~~~

    • 9 תגובות
    • 932 צפיות
  10. Started by bezangeloo,

    ~טלפון~ אני- "שלום". --"שלום, *** נמצא?" - לא, להשאיר הודעה? -- אולי אתה תוכל לעזור לי, יש לי בעייה של וירוס במחשב, איך אני יכול לתקן את זה? - קודם כל, אתה צריך תוכנת אנטי-וירוס מעודכנת על המחשב, בצע איתה סריקה במצב בטוח. -- מצב בטוח?! -כן, בעליית המחשב, לחץ קצובות על F8 עד לקבלת מסך עם כל מני אופציות. בחר שם safe mode -- רגע, אני צריך ללחוץ F8 כשאני מקבל boot fail? -

  11. שלום אני מחפש אתרי חדשות באנגלית עם RSS בנושאים הבאים: מחשבים: כללי, חומרה, תוכנה, רשתות ואבטחת מידע, משחקים, נושאים ב development של תוכנות ומשחקים מוסיקה: בעיקר מטאל כל העידכונים על שינוים בהרכבים,הוצאת אלבומים חדשים,פירסום הופעות וכו' אם יש לכם עוד נושאים מעניינים אתם יכול להציע. תודה רבה מראש.

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  12. חחחחחחחח אתם לא יודעים כמה צחקתי מהאתר/פורום הזה.. הם חושבים שהם מבינים במפרטים והם בעצם ילדים קטנים שלא מבינים בגרוש כותבים לך ש8600gt פי כמה יותר טוב מ1950פרו :lol: :lol: http://www.fxp.co.il/forumdisplay.php?f=465 חחח תנו בתגובות :hat: :hat:

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  13. Started by eladhor7,

    סרט טוב, - משפחה על גלגלים

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by the king2006,

    שלום .. 1- איפה לפי דעתכם אפשר לקנות את משקפי השמש הטובים והיפיים ביותר?? באיזו רשת או חנות ?? 2- מישהו מכיר מטווח בסביבת ראש העין ??? מאיזה גיל אפשר ללכת לשם?? תודההה :D:D

  15. Started by Ghosthunter,

    מזל טוב לטובי. מלאו לו 23 חורפים. מי יתן והפורום שלו יפרח וישגשג במעלה מוני ההודעות. בהצלחה בחיים ועד 120. for(int i = 0; i < 24; ++i)

    • 26 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by slim_shady,

    # 2007-10-23 - INVITATIONS DISABLED Registrations through invitations are disabled indefinitely. The invite system is disabled too, and all invitations sent and not used are revoked and cancelled. Please don't send us emails or contact support to ask them when invites are going to be open again, or to beg for ways to let your friends in. We simply don't know when we will allow new users to come in and we will ignore any email regarding this matter. זאת ההודעה שפורסה ב TorrentLeech .... לא יודע אם פירסמו כבר...

  17. Started by genia,

    למישהו יש שילוב כזה? אם כן כמה אתם מורידים ביום ויש מצב שמגבילים אותכם? אני בייומיים האחרונים הורדתי 18 וחצי ג'גיה ועכשיו אני מקבל מהירויות מאוד נמוכות אני חושב שמי שאשם זה הספק-יש דרך לבדוק את זה?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by cleric,

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/tees/7057812.stm :-X

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. http://www.shopexpress.co.il/prod_page.asp?dept_id=44&sub_dept_id=59&prod_id=529 זה אפילו יותר גרוע ממה שזד ואייבורי מציעים. כאילו וואט דה פאק, קיבלתי את זה למייל שלי מטעם אמריקן אקספרס, איך יש לאנשים עוד את החוצפה למכור חרא כזה? אולי זה פשוט מאחורי הקלעים, אבל ראבאק, אפילו YNET כבר מציעים מפרטים מומלצים (בלי שום התייחסות לספק או מארז, אבל עדיין), איך דברים כאלה עוד מתנהלים? אולי הם בונים על זה שלרוב בעלי כרטיסי אמריקן הם גברים בגיל 50+, ולא מנהלי פורום מפרטים, או משהו. מה שהכי מרתיח, זה שמחיר הרכיבים נמוך ממחיר המערכת, והם עוד לוקחים 790 נקודות. יש לכם מושג מה שוות 790 נקודות אמריקן? יש לי את הכרטיס 4 שנים, 2000 שקל מחוייבים עליו בחודש, ולא צברתי יותר מ500 במצטבר…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by IG,

    חיפשתי חיפשתי- ולא מצאתי תשובה מדריכים שונים מה בדיוק פשר הסימנים הבאים ליד שם הקובץ שנמצא בהורדה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by mabool,

    קיבלתי זימון למיון לחמ"ן לשבוע הבא, לא כתוב במדוייק לאן. מישהו היה ויכול לספר מה עושים שם?

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות
  22. ואולי בתוספת של מקסימום 100 שקל, שווה?

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by x-boy_24,

    שלום נכנסתי לאתר והיה שם שיר שמתנגן בזמן שגולשים פעם היה לי את השיר אבל ממזמן. זה מין רמיקס אז אני צריך את השם או אמיפה אפשר להוריד http://www.2all.co.il/Web/Sites/sus/PAGE22.asp

    • 6 תגובות
    • 625 צפיות
  24. Started by parker8,

    ניסיתי כמה ראשי דיו חלופיים, אבל הגעתי למסקנה שאין כמו המקורי. מישהו יכול להמליץ על מקום שמוכר מקורי בזול? או איזה מבצע בבאג/אופיס דיפו? תודה לעוזרים מראש

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  25. Started by fuck off,

    זו בירה ממש מגניבה ששתינו בפולין עם חברים. ככה זה ניראה. זו בירה בטעם תפוחים, מישהו ראה כזה בארץ? יודעים איפה לקנות? משהו?

דיונים חדשים בפורומים