כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
כשאני מוריד מהאתר הנ"ל כאילו יש הגבלה של המהירות ל1 מגה כשבפועל יש לי 1.5 מגה. מישהו עוד נתקל בזה ? הוט+נטויז'ן 1.5 מגה ניסיתי אתרים מהירים כמו מיקרוסופט ומשם הוא מוריד על 185 קילובייט. לדעתי זאת הגבלה של הכבלים כי ניסיתי להוריד אצל חבר שלי שהוא אותו צירוף רק שאצלו 3 מגה ואצלו זה מוריד על 380, כלומר על מהירות מלאה. אודה ךתשובות עיניניות. [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
?...
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=ffG4Jxm46do היה סבבה.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תוכנה אשר יכולה להוציא לי מידע על מחשב אחר ברשת הביתית שלי שיכולה להראות לי מסרים של מסנג'ר שנשלחים ב- Real time או מתעדת אותם... כאשר אינני צריך להתקין כלום על המחשב אשר עליו אני עושה מעקב... מישהו מכיר ,.? מיותר מלציין שיש לי גישה מלאה לתוכנת הראוטר...
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
-
-
שלום אנשים. יש לנו בית טלוויזיה LCD TV 37 אינץ. אנחנו לא מנויים לא להוט ולא ליס. אנחנו לא צופים בטלוויזיה בשום מצב (מעבר ל 2-3 סדרות שאנחנו מורידים מהאינטרנט) ככה שהטלוויזיה משמשת כצג מחשב ולא כטלוויזיה (אין לה גם טיונר ד"א). מישהו יודע למה לעזאזל אנחנו מתבקשים לשלם אגרה?! איך מבטלים את השטות הזו?! אנא - לא שמועות ולא אני חושב ש.., אשמח לעזרה אך רק ממי שבטוח בדבריו ויכול לגבות אותם
-
- 7 תגובות
- 968 צפיות
-
-
-
תשמעו, מתחשק לי לקשט קצת את הקירות, ואני לא ממש מכיר חנויות שמוכרות תמונות (ציורים או צילומים - לא פוסטרים), בכל אופן לא כאלה עם מבחר גדול שקולע לטעם שלי. אשמח לקבל המלצות לחנויות של תמונות באיזור תל אביב שמחזיקות מבחר גדול. קשה לי להגדיר את הטעם שלי, זה יותר עניין של לראות משהו שנראה לך יפה ולאהוב אותו. הכיוון הכללי הוא נופים, קשקושים יפים ותלת-מימד. איפה אפשר למצוא תמונות תלת-מימד יפות ומוארות? התקציב הוא עד 100 ש"ח לתמונה, או אולי כמה מאות שקלים בודדים לתמונה גדולה ויפה. אני לא מחפש תמונות מקוריות אלא רפרודוקציות של יצירות. חשבתי גם על אפשרות של להוריד תמונה יפה מהאינטרנט, להדפיס בגדול בחנות צילום ולמסגר, אבל לא מצאתי בגוגל. מישהו מכיר אולי אתרים שאפשר להוריד מהם תמונו…
-
- 3 תגובות
- 809 צפיות
-
-
אני צריך לקנות כרטיס רשת ובקר IDE שלא יגזימו במחיר ושיהיה זמין
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע איך מוצאים פונק' האם היא חח"ע או על על פונק' עם פרמטר X, אבל נתנו לי שאלה שאומרת: Z -- קבוצת המספרים השלמים (חיוביים ושליליים), R---- ממשיים. תהי f(x,y) = 3x + 2y , f:ZxZ --> Z הוכח כי f אינה חח"ע, והוכח כי f היא על. עכשיו... אני יודע כי אם יש לי y כפונק' של x אני מציב נניח y=2 ומראה כי y=-2 יהיה שווה לו גם כן אבל -2 שונה מ2 ולכן לא חח"ע, השאלה מה אני עושה במצב כזה בו יש לי גם x וגם y. תודה
-
- 32 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בוקר טוב, 1.אני מתגייס מחר(יום רביעי) ואני לא יודע אם אני יחזור יום שישי או שאני יסגור עד שבוע הבא, יש לכם מושג? 2. מה מומלץ לקחת יחד איתי ליומיים/שבוע לטירונות? וכמה מכל דבר? המלצות נוספות יתקבלו בברכה, נ.ב אני מתגייס לכלל צהלי, טירונות 02.
-
- 18 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
משהו מכיר Podcast שמתעדכן באופן שותף במוסיקה לועזית נוסח MTV בייחוד MTV base חיפשתי בנרות לא מצאתי...
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
המשפחה שלי ואני עומדים לעבור לגור בארה"ב לכמה שנים. יש לי חתול ואנחנו מתכוונים לקחת אותו,יש למישהו מושג כמה זה עולה(רשיונות או אנערף?),אם צריך חיסונים כלשהם או דברים בסגנון? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=25778&CatID=351 ממש איום ונורא! צריך להחרים את האוהדים האלה, ממש בושה וחרפה!
-
- 82 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
בקניית RS PREMIUM יש אפשרות של העברה בנקאית לחשבון שלהם. עכשיו האם מישהו ניסה לקנות ככה, האם הצליח, כמה עמלה הוא שילם וכו' והאם קיבל כמו שצריך. תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שימו תמונות של דיזלים חדשים מזוייפים או אמיתיים שיש בארץ אני מעוניין לקנות התקציב שלי זה עד 550 שקל לג'ינס אמיתי ולמזוייף 300 אבל שהוא דומה ממש למקורי ויפה
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1190992 בארצינו הקטנה אפילו הכיסאות מתפוצצים וגורמים לנפגעי חרדה.
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-
-
אני מחשפש אתר שבו אני יוכל לראות איזה סרטים חדשים יצאו לאחרונה ואיזה אמורים לצאת (אני מדבר על קולנוע), סרטים לא ישראלים אני מדבר על סרטים באנגלית מישהו מכיר כזה אתר?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=YpGEFLdroGs משעשע ביותר.
-
- 4 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אהלן בינואר עברתי טסט וקיבלתי רישיון כזה זמני בלי תמונה שהתוקף שלו היה עד אוגוסט עד היום לא קיבלתי רישיון עם תמונה לתמיד וכבר עבר התוקף של הזמני מה המספר של המקום שבו אני יכול לברר מה קורה עם הרישיון שלי? תודה
-
- 4 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מה זה אומר שיש משחק עם ממשק בצרפתית בלבד (לדוגמא)?? האם זה שכל המשחק הדיאולוגים וכל השיחות בצרפתית או שזה רק התפריט במשחק????
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
ניגשתי היום ב7:10 בראשון לציון. ונכשלתי, איזה מבאס זה. ביקש ממני חניה לשמאל, לא היה כל כך נורא, הייתי קצת רחוק מהמדרכה וישרתי. אבל דחף לי ברקס למרות שהוא לא היה צריך כשניסיתי לעקוף איזה אוטו, ואמרתי לו את זה גם אבל זהו נכשלתי. מישהו עוד ניגש היום? חוויות למיניהן?
-
- 28 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
-
איבדתי הערב את הרישיון נהיגה כמו אידיוט. כמה זמן לוקח להנפיק חדש? האם אפשר להשתמש ברישיון הזמני שקיבלתי כאשר היה לי מלווה? לאן לפנות בשיבל להנפיק כרטיס רישיון חדש? תןדה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סרטים פשוט גיאוניים בתכלית! http://movies.break.com/saw/ עוד לא ראיתי את הרביעי אבל שלושת הסרטים פשוט אדירים!
-
- 2 תגובות
- 710 צפיות
-
-
ברוב טיפשותי חשבתי שאני "טכנאי אופניים" כי לא היה לי כח לקחת לתיקון את האופניים שלי וכניראה ודפקתי שם משהו בכיוונון ההילוכים הבעיה מהתחלה הייתה מין "טיק" קטן כזה שמורגש רק בזמן הרכיבה עצמה (מורגש כשכניראה השרשרת נוגעת במשהו מסוים) וזה עצבן אותי אז כשחזרתי מהרכיבה ניסיתי לסדר את הבעיה רק שעכשיו הפכתי את הבעיה ליותר גדולה. בהילון הראשון על הראשון כשמפדלים נשמע רעש של "טררררררר" כאילו שהרשרשת נוגעת במשהו, המקום היחיד שבו נגעתי (ומזה נובעת הבעיה) הוא החלק של מערכת ההילוכים שיושבת על הגלגל האחורי. להלן תמונות: כאן ניתן ליראות (בסימון האדום) את הברגים בהם נגעתי: תמונות נוספות שאולי יעזרו בניתוח הבעיה:
-
- 2 תגובות
- 3.7k צפיות
-


