עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by silky,

    היי, עשיתי חשבון פרימיום ו: 1: האם אתה ממליצים לי להשתמש בתוכנת עזר(קשה ומעצבן להוריד ידנית עשרות קבצים)? 2: כאשר אני מפצל הורדה להרבה מאוד קבצים בו"ז, אני מנצל את רוחב הפס ,אך כאשר אני מוריד מספר קבצים בודדים לרוב אינני מנצל אותו. איך אני פותר בעיה זו? 3: המלצות/הערות/נאצות?

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by Toxin II,

    אהלן כולם יודעים מה אומר THIS IS SPARTAAAAAAAAAAA [למי שלא- זה יבהיר לו] בקיצור ולעניין, היום חזרתי מהבסיס אחרי עוד שבועיים מתישים, ובעודי על האוטובוס נתקלתי במחזה מתמיהה... איזה ילד בן 14 החליט לדפוק את אחד הקרטונים הענקיים האלה שתמיד מציבים בקולנוע שמפרסמים סרט שעתיד להגיע בקרוב... במקרה הזה, הוא דופק את הקרטון של "300"...הקרטון הכיל את דמותו של החמוד הנ"ל בגובה של איזה פאקינג מטר עשרים. איכשהו הוא הצליח לדחוף את הקרטון לתוך האוטובוס ולהניח אותו לידו באחד המושבים. מכיוון ונדפקתי עם תיק גדול, עליתי על האוטובס אחרון ולא היה לי איפה לשבת, אז עמדתי...ואז נגלה לעיניי מחזה מרהיב- מנקודת המבט שלי, אדון "THIS IS SPARTAAAA" הציץ כך שרק ראשו היה מעל המושבים וזה היה נראה …

    • 6 תגובות
    • 883 צפיות
  3. מישהוו יכול להגיד לי מי המלחינים או הזמרים של המוזיקה(SOUNDTRACK) של הסרט TRANSFORMERS???

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  4. Started by eegg,

    אני רוצה לדרמן (LEATHERMAN) חשבתי על הsurge אבל קראתי ביקורת שאומרת שהוא עושה רעשכשהוא סגור אבל הוא נראה כמו הכי טוב, ויש גם את הalx שהוא מעולה עם שני הרבה מקומות לביטים איזה לדרמן הוא הכי טוב אני משתמש גם בביטים אז אי אפשר אחד בלי. ותקציב לא חשוב כמה כי הכי יקר הוא בערך 120 דולר ואני קונה מאיביי והמחיר לא חשוב לי

    • 19 תגובות
    • 5.6k צפיות
  5. Started by AsD[eyal],

    כרטיס כבר קניתי.... מי יהיה תהיה להקת החימום?

  6. Started by tom123,

    רק לי יש ריצודים כאלה ריבועים תקיעות בערוץ 10 בימים החארונים ב HOT?

  7. Started by Fistuk1,

    תוכנית יפנית מטורפת ביותר בו המתמודדים צריכים לשחק בטטריס אנושי! http://www.vch.co.il/video-48.html איזה קרועים הם.

    • 7 תגובות
    • 751 צפיות
  8. <חפירה> [move][glow=red,2,300]אבל תקראו בבקשה אם אתם יכולים לעזור[/glow][/move] טוב עכשיו אני כיתה יב' ויש את המיונים הצבאיים לשם וחזרה, היום נפתחה בפני האפשרות להירשם למיונים לעתודה (אני בקטע של להירשם לכל מה שאפשר ואז אם אני מתקבל לבחור בסוף). אה, אני בן יחיד ואין מצב שאמא שלי חותמת אז אני לא רוצה להגיש קפה אז אם אני רוצה להתחיל להתמיין לעתודה אני צריך בהתחלה לבחור את המקצועות שאני מעוניין. בתכלס אני אוהב מחשבים ומתעניין בזה, גם חשבתי על חשמל ואלקטרוניקה שגם נשמע לי מאוד מעניין ואבא שלי הוא מהנדס חשמל. מבחינת משכורות במחשבים אפשר ישר להתחיל בסכומים גדולים, אבל מתכנת בגיל 40 זה כבר לא פשוט (יעדיפו מישו צעיר עם רעיונות). וחשמל מתחילים בקטנה אבל בונים עם הזמן ומהנדס …

    • 8 תגובות
    • 884 צפיות
  9. לכל אלא שהתנסו וקנו מהחנות - איך השירות? איך המוצרים? איך המחירים? איך הכל? כמה זמן לוקח להם לענות/להגיב לשאלות ששלכת? בכללי - כדאי לקנות מהם ??? חייב תשובה דחווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף! בתודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. זה אומר שאין לי הראשה יש לי חשבון משתמש עד אפריל ועד עכשיו הורדתי בחמשה ימים זה אמר לי שהורדתי בערך 25 גיגה יש הגבלה אולי?

  11. Started by kurt80,

    מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה שלי, לא מצאתי משהו יותר מתאים. הקיצר,מבקש המלצה לחנות ממנה אקנה מחשב חדש. מה שאני מכיר בב"ש זה KSP, מישהו יודע על חנות מוצלחת יותר? תודה.

    • 7 תגובות
    • 981 צפיות
  12. Started by Shasoosh,

    http://www.gloob.tv/games/dad_reenacts_bioshock_girl

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by achiya1,

    חחח [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 747 צפיות
  14. הנושא: דמיון משולשים. שאלה קצת מוזרה אבל המורה שלי אמר שהיא קשה רצח. נגיד שדף זהו ריבוע.[ABCD] E - אמצע צלע הריבוע AD. F - אם נקפל את הדף [הריבוע] באופן הבא: מחברים את הנקודה C עם הנקודה E אז נקודת החיתוך של הדף עם הצלע AB תסומן בF. צ"ל : AF = 2BF תמונה : http://img90.imageshack.us/img90/5107/68771140gx0.jpg תודה מראש לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  15. רבתי עם ההורים שלי לגבי המחשב שלי על זה שאני רוצה לקנות מחשב מTMS אבל אבא שלי לא מסכים וכל זה אז הוא התחיל לחפש בסביבה שאני גר בה חנויות מחשב אחרי כמה מקומות שלא מצאנו הוא הגיע ל Ivory הם מציעים שם דברים יותר זולים אפילו וזה דיי מוזר לי אבל העיקר הוא שאמרו לי שבחיים לא לקנות מ Ivory מסיבה כל שהיא שאני לא יודע אז בבקשה אם אני עושה טעות שאני קונה מ Ivory או שזה בסדר אם זה טעות שאני קונה מהם בבקשה תגידו לי למה! ממש חשוב לי חברה בבקשה תעזרו! תודה רבה!

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by SensatioN,

    הלכתי עם הכלבה שלי לטיול פתאום אני רואה מטאור !! כמו זה באיזור הקריות.. מישהו עוד ראה ?

    • 27 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by Guarding angel,

    >> SHIT LIST !!! >> ------------------------ >>THE GHOST SHIT >> The kind where you feel shit come out, see shit on the toilet paper, but >> there's no shit in the bowl. >> >>THE CLEAN SHIT >> The kind where you feel shit come out, see shit in the bowl, but there's >> no shit on the toilet paper. >> >>THE WET SHIT >> You wipe your ass fifty times and it still feels unwiped. So you end up >> putting toilet paper between your ass and your underwear so you don't >>ruin >> them with those dreadful skid marks. >> >>THE SECOND WAVE SHIT >> Th…

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. אני רואה שכולם קונים פה מהאינטרנט אבל אני עדיין בן אדם מיושן שצריך חנות פיזית לפנות אליה ולהביא לשם את המחשב כשיש בעייה. קיצר אני לא יודע באיזה חור נמצא KSP או SKYPC אני מחפש משהו יותר באיזור רמת השרון אם אפשר קיצר אם למישהו יש המלצות - בבקשה תכתבו כאן. לא ידעתי באיזה פורום אחר לשים את זה.

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  19. Started by RavivRavR,

    • 13 תגובות
    • 3.6k צפיות
  20. Started by Burned,

    יש דרך להפוך את הפונט למשהו יותר נוח כמו אריאל? הכוונה לתפריטים וכו'.

    • 0 תגובות
    • 477 צפיות
  21. בתחילת חודש אוקטובר, אחרי חיפוש אינטינסיבי,בין היתר באתר הזה, מצאתי את IQPC באשדוד -"אלף מחשבים" והייתי מוכן לעשות קנייה די רצינית. רק פריט אחד לא היה להם, המארז החדש של NZXT ה-HUSH דיברתי עם מנחם, בעל החנות, והבנתי ממנו שלא ניתן להשיג את המארז הזה משום ספק בארץ. אבל כן מצאתי אותו באתר של גיבור-נט. נשים בצד שבמשך מספר ימים התרוצצתי אחריהם, (הם יחזרו אלייך תוך יומיים - מהמוקד) - מדובר בחבורה שמפרסמת מוצרים שאין באפשרותם לספק וכך נתנו לי לחכות חודש ימים (הבטיחו לי שתוך שבועיים) ואחרי אינספור פניות למוקד, מבשרים לי שהמארז בכלל מחכה לי בחנות. למחרת התייצבתי בסניף שלהם ברמת-גן ואז התחילו התירוצים- 1. מארז ALEXA, כן? 2. זה לא בחנות, זה במחסן הראשי 3. המוקדנית לא אמרה 4. המוקדנ…

    • 136 תגובות
    • 21.4k צפיות
  22. http://hwzone.co.il/community/index.php?action=post;board=7.0

    • 3 תגובות
    • 634 צפיות
  23. לפני כשבועיים הזמנתי 2 ספרי קריאה מamazon uk אתמול קיבלתי את הפתק מהדואר וכתוב שאני צריך לשלם 30 ש"ח מכס! הלכתי לדואר וגיליתי שזה נכון אז ממתי לוקחים מכס על ספרים..? אם בכלל מותר? ומה אני יכול לעשות?

  24. Started by avokadoman,

    רציתי לשאול אם מישהו יודע אם אפשר לקנות את הPDR-880 בגירסה ללא כונן קשיח ופשוט להוסיף לו בניפרד. אם כן אז איזה כונן זה 2.5 או 3.5. תודה .

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  25. Started by marlboro,

    יש שם את ידיעות אחרונות, נראה לי מישהו פרץ לעיתון ומעלה את זה לאינטרנט בחינם!! www.ynet.co.il נעבור לאתר האמיתי, אתר של ביקורות סרטים משחקים... לגבי הסרטים זה לא עלוב כמו IMDB שיש "חשדות" שמעלים ציונים לסרטים ע"י כל מניי בעלי אינטרסים פה ממש לוקחים ביקורות מעיתונים ולא רק אינטרנט.... הרבה יותר אמין מ IMDB לגבי משחקים יש שם רשימות ממש מסודרות לכל הקונסולות עם ציונים, ממש מסודר ונוח להבנה הנה : http://www.metacritic.com/film/titles/310toyuma מי שלא מכיר את האתר שיהנה. עריכה : ברגע שרובוטריקים קיבל שם 6.1 ולא ציון שמתקרב ל 8 כמו ב IMDB (כאילו זה איזה סרט קלאסי כמו קן הקוקיה וכאלו) הבנתי שזה לא אתר זבל, בגלל שזה לא מסתמך רק על משתמשים אלה גם על ביקורות של מבקרים ומהרבה מקורות…

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים