כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אמרו לי שיש אתר ששמים תמונה וזה מדמה אותו למפורסם מחו"ל.מישהו מכיר?
-
- 4 תגובות
- 735 צפיות
-
-
מכירים את זה........ מכירים שאתם חולמים שאתם מסתובבים ערומים ברחוב? מכירים את זה שאתם מנגבים את התחת ופשוט החרא לא מפסיק להימרח על הייר? מכירים את זה ש ב 2 בלילה בא לכם פיצה? מכירים את זה שאתם חייבים משהו חדש ואחרי שאתם קונים אותו אתם בכלל לא מתלהבים. מכירים את זה שהתחתונים נכנסים לכם בתוך התחת ואתם חושבים שזה קקי? 8) לילה טוב זון...
-
- 55 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
"take me to your dealer" התמונה היחידה שאני מותא היא זאת: http://www.geocities.com/gilposters9g/general/fp0252.jpg יש עוד תמונה קצת שונה עם אותו השם... A phrase seen on posters and T-shirts in the late eighties up to the mid nineties. Has a picture of an extra terrestial with a light on hsi finger. A parody to "take me to your leader" זה אמור לעזור למצוא אותה, אם מישהו בכלל ראה אותה איפשהו
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go אחד הענקיים (גם ג'ף, וגם הקטע) - קורע מצחוק
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
אז ככה: אני מעוניין לדעת על מה אתם ממליצים - מנוי לשרת usenet כמו Giganews או Usenext, או פרימיום לשרת http כמו Rapidshare או Megaupload. הכל למטרות שאין לדבר עליהן בפורום, כמובן. ככל הנראה לתקופה של חודש-חודשיים. המחיר הוא לא issue, אבל כתשלום חד-פעמי וחרישה על התוכן האפשרי.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סתם התעניינתי לדעת לפי מה מנוע החיפוש פה בפורום קובע את אחוזי הרלוונטיות כשהוא מראה את התוצאות. : למישהו יש מושג? :s05:
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא יודע אבל בטח כולכם או רובכם מכירים את הפרסומת האסורה של XBOX שבה אנשים מתחילים לירות אחד על השני באמצעות הידיים בתור כלי נשק שונים ובכן לפני כמה שנים יצא לא בטוח אם פרסומת אבל משהו דומה מאד עם ילדים שיושבים באולם ספורט ומהשעמום הם מתחילים לעשות גם כן משחקים של נשק עם הידיים ורק אחרי שמישהו "נהרג" הם מתחילים מלחמה. (את זה אני זוכר מישהו מכיר קישור סרטון הזה, אני מחפש אותו כבר הרבה זמן וניסיתי מלא קומבינציות ושום דבר לא העלה לי את הסרטון הזה אז אם מישהו יכול לעזור אני אשמח מאד. תודה מראש לכל העוזרים. אין צורך הצלחתי למצוא את הסרטון סתם במזל
-
- 0 תגובות
- 484 צפיות
-
-
שלום,אתם יכולים בבקשה לזהות לי מי זאת הבחורה בתמונה הבאה: http://img115.imageshack.us/img115/3173/61925541sj8.jpg תודה
-
- 1 תגובה
- 542 צפיות
-
-
כל מה שתראו באתר - הכל חינם. החל מתוכנה למחשב, וכלה בבקבוק בושם. יפה, לא? http://www.bechinam.com
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אזור כפ"ס. עדיף כמה שיותר זמן שיעור => כמה שפחות שיעורים. יש המלצות?
-
- 0 תגובות
- 511 צפיות
-
-
אל תבהלו, זה סרטון אנימציה קורע, "סוף העולם": http://www.vch.co.il/video-3.html תהנו!
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אני רוצה להתייעץ איתם בנוגע לזכויות שלי עם מקום עבודה שהתפטרתי ממנו לפני כמה ימים. חיפשתי בגוגל, אבל לא מצאתי מספר של מרכז הייעוץ שלהם, ולפי מה שאני זוכר היה משהו כזה. מישהו מכיר?
-
- 4 תגובות
- 587 צפיות
-
-
איך לעזאזל אפשר לקבל פטור מהמילואים האלו??? 3 פעמיים כבר הייתי עריק ולאחר מכן כלא... מה הם לא מצליחים להבין שיש מקרים חריגים מידי פעם שעדיף להם לתת פטור מאשר לריב ולהילחם איתם שנים??? נדפק לי כבר השכל מזה, אובד עצות ולא יודע מה לעשות... אשמח לקבל פתרונות מעניינים...
-
- 22 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
הבעיה אצלי, או שעוד מישהו מרגיש אותה?????? הבעיה בדפדפן מפרסם במקום המתאים
-
- 3 תגובות
- 735 צפיות
-
-
ברשותי מכשיר דור שלישי ואני מנוי של orange אז הייתי חייב לקחת חבילת גלישה, החבילת גלישה כוללת 150mb בחודש. היום בדקתי את החשבון שלי דרך המכשיר הסלולרי שלי והיה רשום לי שם חיוב של 140 ש"ח על "גלישה ושירותי תוכן" והחשבון התעדכן לאחרונה ב-16.11 , התקשרתי 1010* בשביל לבדוק אם חרגתי במקרה מההקצבה שלי וגיליתי שנשארו לי 105mb מתוך ה-150mb שמוקצבים לי לחודש והפרטים האלה התעדכנו פעם אחרונה ב-18.11. הגלישות שעשיתי עם המכשיר היו בעיקר לבדיקת אימליים וקריאת חדשות ב-ynet , לפני יומיים נכנסתי ל-youtube וראיתי כמה סירטונים קצרים שלא היו אמורים לקחת הרבה MB ויום לפני הגלישה הזאת היו לי 120mb והם ירדו בהתאם לגלישה שלי, חשוב לציין שלא הורדתי שום דבר למכשיר דרך אורנג' ולא צפיתי בשום דבר ב…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
אהלן חברה! אני מתלבט בין לעשות מנוי למגזין של נשיונל גאוגרפיק בעיברית לבין המגזין popular science מה אתם ממליצים?
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
\/ \/ \/ הכי פשוט זה בגד, אבל יש להם שפע צעצוע עדיין מוקדם מידי דובי פרוותי, זאת אופציה למרות שזה לא שימושי כרגע חשבתי אולי על משאבה לחלב, מה דעתכם
-
- 13 תגובות
- 979 צפיות
-
-
פתאום קלטתי שלא ראיתי אותה המון זמן בפורום, לפי הפרופיל שלה הפעילות האחרונה שלה הייתה לפני קרוב לחודשיים (23.09.07) קצת מוזר לא? אולי קרה לה משהו
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
תגידו ביי ביי לרוסים הם חוזרים הבייתה והיידד לנבחרת ישראל!!!! עולה! 2-1
-
- 26 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן..מה כדאי לקנות לחברה שלי?אני בן 13 והיא 12 וחצי קצת יותר..מה כדאי לי לקנות לה ?? בערך עד 100-200
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שנות ה 70-80 חוץ מ pink floyd iron maiden dier straits led zepplin deep purple the doors police\sting וגם אשמח להמלצות של להקות רוק של סיאטל(או איך שלא קוראים להם) בסגנון של pearl jam\ alice in chains \mother love bone\soundgarden וכדומה אני אוהב הרבה סוגים של רוק , אבל חוץ מלהקות כמו slayer\metalica\pantera\megadeath תודה .
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום,אתם יכולים לזהות לי מי הבחורה בשיר הזה http://www.youtube.com/watch?v=vlz4fRzxBsQ בקטע של החמש שניות הראשונות של הקליפ.? תודה
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-


