עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by grove,

    זהו המסך שלי מזה כמה חודשים FIRMWARE אחרון http://img129.imageshack.us/img129/916/img0574hv6.jpg

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  2. Started by urdead,

    קיבלתי צו גיוס למחר 26.11 איך אני מגיע ללשכת הגיוס ממרכזית המפרץ בחיפה ?? איזה אוטובוס לקחת ??

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  3. Started by Yehudaa,

    תהי A קבוצה , ותהייינה h,g,f פונקציות מ A ל A . הוכח שאם f היא על , ואם gof=hof אז g=h תודה לעונים .

    • 8 תגובות
    • 725 צפיות
  4. Started by SweeT_EviL,

    קו 405 כמה זמן בערך לוקח לו להגיע לתל אביב בצהרים. לא נראה לי שכל השעות באמת לוקחות 55 דקות... זה די חשבו לי לדייק ולא להגיע שעה לפני..

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  5. אינני יודע כמה מכם עושים קניות בקניון אילון שבר'ג , אבל אולי כדאי שתהיו מודעים לנושא הבא. אני הייתי קורבן של תרמית מתוחכמת בזמן שעשיתי קניות. זה קרה לי וזה יכול גם לקרות לכם. התרמית עובדת ככה: שתי בנות 18 חתיכות ניגשות למכונית שלך בזמן שאתה מעמיס את הקניות לתא המטען. שתיהן מתחילות לנקות את שמשות המכונית עם סמרטוט ונוזל ניקוי, כשהשדיים שלהן כמעט פוקעות מחולצות הטריקו שקטנות עליהן בכמה מידות. לא ניתן להמנע מלנעוץ מבטים. כאשר אתה מודה להן, ומציע להן טיפ, הן אומרות "לא" ושואלות אותך אם במקום זה תוכל לתת להן טרמפ למקום אחר. אתה כמובן מסכים, והן עולות למושב האחורי. במהלך הנסיעה הן מתחילות לקיים יחסי מין זו עם זו. אחר כך, אחת מהן עוברת למושב הנוסע הקדמי ומתחילה לבצע בך מין אוראל…

    • 4 תגובות
    • 684 צפיות
  6. Started by shay18,

    רציתי כבר לקנות בקיי.אס.פי אבל הרצי חיפוש בפורום ואומרים שבשום אופן לא לקנות מהם ושהם מוכרים זבל וכו'...אז אני צריך ממכם המלצה לחנות טובה ואמינה ורצוי מאוד שתהיה רשת ובעיר שלי(פתח תקווה) אני לא רוצה לקנות מחנות בודדת כי המחשב הקודם שלי נקנה מכזאת והיום הוא בזבל והחנות איננה.. תודה!

    • 9 תגובות
    • 635 צפיות
  7. Started by Yehudaa,

    תודה .

    • 2 תגובות
    • 753 צפיות
  8. Started by arkady,

    היי תהיתי אם יש תוכנה [או דרך אחרת] להוריד דברים מיוטיוב, פעם שמעתי על דבר כזה, אבל לא ממש התעניינתי. למישהו יש דרך? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. קיצר בינתיים התחלתי לימוד פסיכו שאני צריך לעשות שוב פעם ,תנו רעיונות מה אפשר לעשות

    • 19 תגובות
    • 12.9k צפיות
  10. Started by oren12,

    אין לי מושג לאן זה שייך אז שמתי את זה בכללי.. יש לי Divx K-150 SONIC הצריבה שאני עושה היא DATA.. אני מכין תיקייה ושם בתוכה כתוביות + סרט (אני שם כמה סרטים בדיסק DVD- כל סרט בתיקייה נפרדת) עכשיו כשאני מפעיל את הסרט הכתוביות יוצאות לי הפוכות.. למשל הסרט רובוטריקים כתוב: ם י ק י ר ט ו ב ו ר אפשר עזרה?? מה עושים במצב כזה??

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  11. Started by So,

    http://www.youtube.com/watch?v=u1_73Vgm66U שימו לב למה שהוא אומר לאחר סיום הקרדיטים. הקישור הזה התפרסם היום במדור כלכלה של ידיעות אחרונות. [הערת שוליים: מישהו פרסם הודעה שהוא מחפש את הסרטון ב-4.11.2007, מכיוון שאסור להקפיץ פרסמתי הודעה זו.]

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. ולצערי הייתי צריך אותה. נמחק לי גם הזיהוי של חוקיות מ"ה אבל זה כנראה לא ממש מתאים לדיבור פה. אמנם תיקנתי את זה אבל זה מוזר כי מדובר בשינויים ברג'יסטרי שמוזר מאוד שהם נמחקו/נעלמו. אהה, ודווקא הקוקיז לא נמחקו. אז מה קורה כשהמחשב מפסיק לקבל חשמל בפתאומיות? האם זה לא משפיע או משפיע לרעה? ועל מה בדיוק (יש רכיב ספציפי)?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. שלום!!! יש לי להגיש עבודה במחשבים השבוע ויש כמה שאלות בנוגע לזיכרון של המחשב בבקשה ממכם עזרו לי דחחחוווווףףף!!!! הנה השאלות: 1. באיזה זיכרון נמצאת תוכנה שמותקנת במחשב (כדוגמת Word) כאשר היא אינה פעילה ? 2. לאיזה זיכרון נטענת התוכנה כאשר משתמש מפעיל אותה ? 3. למה מעבד לא יכול לבצע תוכנה ישירות מדיסק קשיח ? 4. באיזה זיכרון נמצא המסמך כאשר המחשב מכובה ? 5. באיזה זיכרון נמצא מסמך כאשר המשתמש עורך אותו ? 6. משה רוצה לשפר את הביצועים של המחשב שלו. לצורך כך הוא רוצה להגדיל את הזיכרון של המחשב. באיזה סוג זיכרון מדובר ? נמק. 7. מהם היתרונות של דיסק קשיח ביחס לתקליטור CD-R ? מהם היתרונות של CD-R ביחס לדיסק קשיח ? 8. באיזה מקרים נעדיף להשתמש ב-CD-R , ובאיזה מקרים נעדי…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by amit1242,

    אז ככה..קניתי את המחשב שלי מהם....ואני חושב שיש לי אתם עוד סיפור... כבר היה לי איתם משהו קודם: הוספתי 40 שקל כדי לקבל צורב lightscribe של asus ,ובסוף מתבבר שהם שמו לי צורב של lg [לא לייט סקרייב] התקשרתי עליהם,הם אמרו שאני צריך לשלוח להם את הצורב מהכסף שלי ורק אז הם יחליפו לי...בסוף התבבר שיש לי lg 62n .אז נשארתי...רק לא קיבלתי את הכסף חזרה והפעם...עכשיו קראתי נושאפה ומישהו אמר שם : אזהרה! אל תקנו מזד. קניתי משם מחשב מלפני כשנה. הם רמאים,הם כתבו זכרונות 667 ושמו לי 533. שמדברים איתם בתמיכה הם מאיימים ומקללים אותך. אומרים לך שהמחשב יהיה מתוקן עוד שעתיים שאתה חוזר אומרים תחזור מחר. בקיצור יותר גרועים מאייבורי. לא לקנות! http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=284462.1…

    • 42 תגובות
    • 4.9k צפיות
  15. Started by Born2Kill,

    שלום, כעיקרון אני לא מבין בתחום הזה ואני רוצה להיכנס אליו, אז אני צריך המלצה למכון כושר טוב, שנותן תמורה טובה לכסף, ייחס הולם וכו'....

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by ConRoe X Fire,

    ראיתי את הסרט הזה נראה לי רק פעם אחת: הסרט מתרחש ברוסיה ובארה"ב, בהתחלה יש רכבת ברוסיה שיש בה ראשי נפץ גרעיניים ויש ברכבת חיילים רוסים וקבוצה של חיילים (כנראה) אחרים נכנסים לרכבת (כדי לגנוב את ראשי הנפץ) ויש קטע שיש חושך ברכבת ורואים הרבה לייזרים אדומים את המצחים של כל החיילים הרוסים שעל הרכבת ואחרי זה הורגים את כולם (את אלה שהיו ברכבת). קצת אחר כך יש קטע שמתפוצץ ראש נפץ (או יותר) ורואים את הפיצוץ מרחוק מבית של זוג מבוגרים שהם מסתכלים על הפיצוץ שהיה ממש רחוק מהם (שטח פתוח) ואז הפיצוץ מגיע אליהם. בסוף הסרט יש 2 חיילים (או שוטרים או משהו - גבר ואישה) שמחפשים אחרי מישהו שיש לו ראש נפץ בתיק הגב שלו והוא נמצא בניו יורק והוא מחפש מקום לפוצץ את זה ובסוף הוא נכנס לכנסיה והם מוצאי…

  17. טוב ידידה שלי בת 25 ויש לה תחת מאוד יפה... והיא רוצה לדגמן בבגדים תחתוניים.. כאילו את התחת שלה... מישו יודע לאן אני יכול להפנות אותה... מה צריך לעשות? יש איזה קריטריונים.. משו שצריך להגיד לה?

    • 26 תגובות
    • 2.6k צפיות
  18. לא רוצה להתעסק עם תוכנה. תודה לעונים.

    • 6 תגובות
    • 713 צפיות
  19. שמעתי שיש אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה שממוננות ע"י כופת חולים לכבדי שמיעה מישהו יודע עוד פרטים?(בשביל קשיש)

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by almogas,

    יש לי עבודה ואני חייב לדעת איך עושים שינוי באחוזים מישהו יכול לתת לי את הנוסחה? נגיד יש לי מספר התחלתי שהוא x ואחרי שינוי מסויים הוא הפך ל y מה השינוי באחוזים? ואם אתם צריכים מספרים אז למשל האיקס הוא 2.80 והואי הוא 3.17 תודה

    • 1 תגובה
    • 33.5k צפיות
  21. אם מישהו יוכל להמליץ על מקומות באיזור המרכז\שרון זה יהיה מעולה. למי שיש מטען למכשיר שהוא לא צריך והוא מתגורר באיזור השרון (כפ"ס,רעננה) והסביבה, אני מוכן לתרום כליה או לשלם 70 שקל בשבילו.

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  22. סתם שאלה שחשבתי עליה. מפחד לנסות את זה...

    • 26 תגובות
    • 9.2k צפיות
  23. Started by avivlyaviv,

    יש לי מחבן מחר ואנחנו צריכים לכתוב פסקה מפעיל לסביל.. קיצור- איזה מילות קישור אתם מכירים כמו then, first of all.....?

    • 3 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. אוקיי יש לי קבוצה של שחקנים, מעצב ועורך, ואנחנו עובדים על סרט עלילתי תוך שימוש בCALL OF DUTY 4 (כמו RVB) רק לא קומדיה... יש לנו טיזר טריילר קטן שהכנו כבר, ואנחנו צריכים שחקנים ישראלים (בגלל הפינג). בואו תגידו מה אתם חושבים : )

    • 10 תגובות
    • 959 צפיות
  25. Started by Nihility,

    הרגשתי במרכז הארץ.

דיונים חדשים בפורומים