עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by הראל.,

    את זה אני הכי אהבתי: (How to be Gangster ) תסתכלו בRELATED VIDEO יש שם עוד 2: How to be Ninja How to be Emo

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by the king2006,

    ^^^^ מישהו יודע של איזה עיר זה??? תודההה

    • 6 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. Started by eegg,

    שמעתי שמשנה הבא הולכים להיות פי 2 שאלות בתיאוריה וגם כן מלווה של 6 חודשים זה נכון? אם כן מישהו יכול לפרט יותר. תודה

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. שלום, זמן רב לא כתבתי כאן,טוב לראות את המחשב קצת. אני התגייסתי לצה"ל לפני כחודש גיוסתי ליחידה קרבית אף על פי שאין לי אופי של לוחם, אני בן אדם די מפונק, ולא בדיוק זה שנותן בראש ורץ קדימה. בנוסף אני סובל מבעיות גב במאמץ כלומר כאשר אני סוחב משקל כבד על הגב לאורך זמן. לא הצלחתי לצאת מן היחידה הקרבית ולעבור למשהו יותר "נוח". כרגע אני משרת בחילותץ והצלה ואני בעל פורופיל 72. ראיתי חופלת מספר פעמים וגם רופא לגבי הגב והציעו לי רק כדורים נגד הכאב בנתיים ניסיתי גם קצת אימונים לחיזוק הגב שלא עזרו לי. לא הצלחתי לסחוב משקל לארוך של כמה שעות וקשה לעמוד זמן רב (מעל שעה וחצי) למשל בשמירות שלא עושים פטרולים. רציתי להדריך/ללמד עולים חודשים ובקשתי נידחתה למישהו יש עצות מה אני יכול ל…

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  5. Started by approx,

    מחפש דרך לישלוח SMS חינם דרך איזה תוכנה או אתר משהו כי ניגמר לי באיסיקוי וצריך למולות את זה בכסף ואני לא רוצה מישהו מכיר פיתרון אחר ?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by iem,

    קודם כל הכבוד לכם שהתקבלתם... (סתם ) בטכניון יש רשת WIFI האם היא מוגנת סיסמא (ע"י מסך אימות בדפדפן) או שהיא פתוחה לגלישה חיצונית (לא אתר הטכניון) במיידי ? האם תיאורטית ניתן להשתמש בסקייפ פון של http://www.belkin.com/skype/moreinfo/ בשביל לדבר בתחומי הטכניון או שתהיה בעיה בעניין זה.... תודה אנשים !!!!!

  7. אם אתם רשומים לאתר, לא תוכלו להתנתק מהאתר וכל המידע שלכם, חברים, תמונות, הודעות והכל ישמרו באתר ולא תוכלו למחוק את זה. אפשר רק להשאות את הפרופיל אבל זה לא עושה כלום חוץ מזה שלא תוכלו לעדכן כלום. אתם יכולים למחוק את כל המידע שלכם אחד אחד תמונה תמונה וזה יקח לכם שעות וימים אבל זאת הדרך היחידה וגם היא לא בטוחה ב100 אחוז הנה כתבה: http://computers.walla.co.il/?w=/4007/1214124

    • 26 תגובות
    • 3.7k צפיות
  8. Started by BIGWOLF,

    שלום חברים. האם אתם מכירים אנשים שמשתמשים במילה "מעבד" כאשר ברצונם להגיד "מארז עם כל הרכיבים יחד". או שהם אומרים " המוח" התקלקל ?! יש כאלה שאומרים את המילה "כונן" - אבל זה גם לא מדוייק. האם המילה "מחשב" - היא ההגדרה היחידה? לפי עניות דעתי, מחשב זה "הכל ביחד" - (מארז עם הרכיבים, מסך, מקלת ועכבר) אם כן... איך אומרים נכון בעברית "מארז עם כל הרכיבים יחד" (אולי "גוף המחשב"?) אני יודע שבשפה הרוסית משתמשים במילים - System Block , אבל איך אומרים את זה בעברית... מקווה שלא הצחקתי אותכם תודה לכל המגיבים

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by Shasoosh,

    טריילר נראה טוב!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. לא יודע בדיוק באיזה פורום לפרסם אני צריך טכנאי רשתות שיכול לטפל ברשת יש 3 מחשבים רגילים + נייד הרשת קיימת אבל פתאום מחשב אחד לא רואה את השני משלם כמו שצריך אבל מחפש תותח במחשבים בנוסף מחשב הראשי צריך לעבור שדרוג קל מפרסקוט 3.6 GHZ ל -Q6600 והחלפת קירור למעבד -לטוניק שזה המלצה של רוב החברה מהפורום אם יש טכנאי רציני ישיצור איתי קשר בפרטי ביקשתי טכנאי מכמה חנויות אבל אמרו לי שאין להם שרות כזה תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 794 צפיות
  11. Started by Thadar,

    אני צריך לדעת את השם של הסרט, לפי הסבר של מה שראיתי ממנו. תודה. אז ככה, טסים כעשרה אנשים במטוס קטן מעל מדבר, פתאום יש סופת חול או משהו והם מתרסקים. בזמן שהמטוס נופל התחת של המטוס נפתח ואיש אחד או שניים נופלים. בגדול אחרי שהם מתרסקים במדבר הם מנסים לבנות מהמטוס, מטוס קטן יותר. הייתה גם איזה סצנה שהם פגשו נוודים\ערבים והיה איזה קרב יריות ביניהם. תודה לכל מי שינסה לעזור לי!

    • 6 תגובות
    • 564 צפיות
  12. אני לא מתכוון ל-ICQ. תודה.

    • 0 תגובות
    • 960 צפיות
  13. Started by arik89,

    לצורך צילם סרט לבגרות זקוק למשתמטים המוכנים להתראיין באזור המרכז. יצירת קשר : shellygoldstein1990@yahoo.com תדה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. ועוד אחד של פעלולן אמיתי: ;D

    • 3 תגובות
    • 643 צפיות
  15. אני רוצה לראות את הסרט אבל אני רוצה לראות את הגרסה הלא מצונזרת כדי שאני אדע להבדיל בין גרסה מצונזרת ללא מצונזרת יש לי שאלה הקטע שהכושי שם את השיניים על המדרכה מופיע ממש בהתחלה, לפני הסצנה בחדר של המנהל או אחר כך?

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  16. Started by עמיר שחר,

    שלום, אני מחפש שני תמונות מפורסמות באיכות טובה (אמור להיות מודפס על ד A4). האשונה היא התמונה המפורסמת מפנוי ימית שרואים בא את תושבי ימית על גגות הבתים, ובאים אם ה"כלובים" לפנות אותם. התמונה השניה שאני מחפש היא תמונה מפנוי גוש קטיף, בא תושבי הגוש היו על הגג של בית כנסת ובמהלך השעות שלהם הם היו של הגג הם שפכו חומרים על החילים. האם משהוא יכול לעזור לי למצוא את התמונות. תודה ענקית עמיר

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. או אולי רק מדעי המחשב ? תודה.

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  18. Started by HeDesXs,

    למישהו יש את הספר 'תולדות עם ישראל בדורות האחרונים'? אני צריך צילום של המושגים בסוף הספר תודה!

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  19. ולפני שכל יפי הנפש העירוניים ששורצים כאן בפורום יתנפלו עליי מילולית ויאכלו אותי חי אני רוצה להבהיר שאני צריך סכין להגנה עצמית אחרי שלפני כחודש כמעט נטרפתי חי על ידי להקת כלבים משוטטים ואני לא מאחל לאף אחד לעבור את הסיוט שעברתי . זה היה עלול להיגמר בפציעה קשה ואולי אפילו מעבר לכך לולא הזדמן למקום שכן שלי שטייל בשטח ,הבחין באירוע וירה בהם עם ה-m16 שלו מהצבא (חבל רק שהוא ירה בהם כדורי פלסטיק). בתכלס חטפתי נשיכה קצת מעל הקרסול ,למזלי הייתי עם נעליים גבוהות כך שהנשיכה נבלמה ברובה על ידי הנעליים ולא חדרה לעומק. נמנעתי מלבצע את החיסון נגד כלבת מפני שמדובר בסדרת זריקות כואבות וגם החיסון עצמו יעיל לפרק זמן מוגבל למדי. מאז התקרית מיעטתי לצאת מהבית מפני שהאזור שאני חי בו משופע בלהק…

    • 42 תגובות
    • 7.4k צפיות
  20. קניתי לעצמי לא מזמן "מלח חמאה" שלפי מה שהבנתי זה מה ששמים עם הפופקורן בקולנוע כדי שיקבל את הטעם, הצבע והריח. שמתי את זה בשיר עם שמן פיזרתי הרבה אבל זה לא יוצא טוב. חלק מלוחים מדי, חלק בכלל לא, חלק יוצאים שרופים וחלק סבבה. קיצר - לא טעם של קולנוע. רחוק מכך. יש למישהו טיפים?

    • 13 תגובות
    • 4.6k צפיות
  21. היי, אני מנסה ללמוד לבגרויות, אני מחפש את חומר הלימודים במקצועות השונים לבגרויות. בנוסף, אני מחפש ספרי לימוד ברמה גבוה, עם הסברים, למקצועות השונים לבגרות. למישהו יש עצות בנושא?

    • 5 תגובות
    • 728 צפיות
  22. Started by Judas Iscariot,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3486704,00.html כמה גאון בן אדם אחד יכול להיות?!

    • 6 תגובות
    • 881 צפיות
  23. Started by הראל.,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3485381,00.html גאון מי שחשב על זה אם הוא לא יצליח בתביעה הספר הזה יהיה להיט (בעיקר בגלל הפירסום שהוא קיבל בגלל התביעה)

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. הורידו לי החודש מהמשכורת ניכוי של מס הנסה ,חודשים קודמים לא הורידו לי כלום , השתחררתי ב OCT 06 ....לזכרוני לא אמורים לנקות לי מס הכנסה לפחות שנתיים . אשמח לקצת יותר ידע בעניין תודה .

    • 13 תגובות
    • 6.4k צפיות
  25. אכן בובה מטומטמת, אבל אני חייב להשיג אותה. מישהו ראה אותה במקרה/יש רעיונות איפה בטוח- כמעט בטוח אפשר למצוא כזה דבר? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות

דיונים חדשים בפורומים