כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
כותרת
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
שלום, יש לי בבית אזעקה כבר הרבה זמן שאני רוצה לתכנת אותה מחדש כי אני לא יודע מה הסיסמא שלה עכשיו.. הדגם הוא: AV-GAD EasyLoader AV-701 אשמח אם מישהו ימצא לי מדריך איך לתכנת את האזעקה מחדש ולשים איזה קוד שאני רוצה. (משום מה בסטטוס עליה יש מנורה ירוקה אבל ב-alarm לא מופיע כלום וגם אף פעם לא הופעלה האזעקה בבית.. אני כבר גר פה 8 שנים) תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אז ככה אני מחפש לקנות אוטו זול גג איזור ה 10K רצוי חסכוני בדלק, כמה שאפשר יותר בטוחה (למורות שרוב המכוניות בסכומים האלו הם דיי גרוטאות) בנתיים אני בכיוון של פז'ו 106 שנת 97 ומעלה שאפשר למצוא יד שניה באיזור ה 10-12K לאיזה עוד כיוון אפשר ללכת?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע אולי מה הם הולכים לשים במקום(אם בכלל)?
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מחפש כאלו. תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
סיפרתי את זה לכמה אנשים ואמרו לי שאני משוגע, ותאמת יש מצב אז לא יודע.. בכל זאת מעניין אותי לשמוע דעה של אנשים שלא מכירים אותי אכלתי סלט לא מזמן (כ-כף אחת), כ-15 דקות אחר כך אני רואה הכל אדום ומאבד שליטה על היד (היא נופלת לי מעצמה והיד השניה היתה רפוייה), זה עובר אחרי כמה שניות. אחרי כמה דקות זה חזר עוד פעם אבל חלש, שוב לכמה שניות ואז נעלם. אני מטבע הדברים חשבתי שזה קשור לסלט שגם היה מריר במיוחד (פעם ראשונה בחיים שלי שטעמתי אותו והוא היה מריר). עכשיו המקרה הזה שהכל אדום ומאבד תחשוה ביד לא קרה לי בחיים לפני זה וגם לא קרה לכל מי שדיברתי איתו. אתם חושבים שיש לזה קשר לסלט? או שזה קשור למשהו אחר (למה יכול להיות קשור)?
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היה לי דגם של טליט (חברת פלאפון) שהתחייבתי עליו ל-36 חודשים לחבילת שיחות ו-SMS שעולה 69 שקל לחודש (והמכשיר עצמו עולה 9.9). זה היה לפני 10 חודשים ונשארו לי עוד 26. הפלאפון אבד. יש קנס יציאה מתוכנית ההתחייבות על סך 1000 שקל. אני רוצה בעיקרון לקנות מחדש מכשיר זהה או דומה אבל מפחד שפלאפון ינצלו אותי. איך אני יכול לצאת מהסיפור הזה בצורה הכי טובה וזולה? למי שקרה מקרה דומה - מה עשיתם? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מכל אחת משתי נקודוצ הנמצאות מחוץ לאותו מעגל במרחיקים שונים מהמרכז יוצאים שני משיקים למעגל. מבין שני המיתרים המחברים את שתי נקודות ההשקה [של אותה הנקודה כמובן] איזה מיתר גדול יותר זה של הנקודה הקרובה יותר למרכז המעגל או זה של הנקודה הרחוקה יותר מהמרכז? הוכח. חשבתי על זה כמה שעות היום בשיעור תנ"ך ולא הצלחתי. אשמח לעצות תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 845 צפיות
-
-
Rodney Carrington - Show Them To Me.mp3 אני מחפש את השיר הזה, עדיף להורדה ישירה. תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
טוב אז חשבתי להתחיל אולי ללמוד ליהיות טבח ומשם כבר הלאה... המקצוע הזה ממש מוצא חן בעיני ורציתי לדעת לאן אני צריך לפנות וכמה שיותר פרטים על הנושא תודה
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
מישהו מכיר את הבטא הזאת ? למישהו יש דרך להריץ שהוודיאו יעבוד בארץ עם איזה פרוקסי או משהו ? יש למישהו תוכנה או משהו ?
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
חחח טוב אני מסובך... לא יודע מה יותר משתלם לקנות 6 בקבוקים של 2 ליטר שעולים 12 שקל או לקנות 8 בקבוקים של 1.5 ליטר שעולים 17.9 שקל? מה יותר משתלם?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מחפש לקנות בארץ ferrofluid (מגנט נוזלי) וגם Neodymium (מגנט אדמה) מישהו יודע אולי איפה אפשר למצוא את זה בארץ? אולי חנויות לציוד מעבדה או משהו כזה? תודה
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
-
הבנתי משהו שברק הולך לאיפה שהכי נוח לו ואמרו לי בתור דוגמא שאם אני לבד במדבר ויש גשם ואני רואה עץ לא ללכת לשם לתחבא מהגשם כי אז יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהברק יפגע בי כי אם יהיה ברק באזור הוא יעבור דרך העץ..
-
- 26 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום קיבלתי מנילה קרבית בהתאם לפרופיל שלי(97) ות'אמת אני לא מעוניין ללכת לקרבי, אני מודע לזה שלא הכל לפי מה שאני בוחר אבל בכל זאת יש סעיף במנילה ששואל לגבי שירות במקצוע למי שלמד בבית ספר מקצועי או מגמה מקצועית שזה המקרה שלי. השאלה כמה הם מתייחסים לזה ? היה לי כבר מיונים למודיעין ונכשלתי בראיון אישי(שאגב אני מנסה לערער על זה כי אני באמת חושב שיכולתי להוציא יותר) נניח אני ימלא את התפקידים הקרביים למיניהם 1-2 ואת המקצוע 5 זה יעזור במשהו ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום,יש בושם עם תמונה של גבר צעיר ששם את היד שלו בתחתונים ורואים לו מלא שיערות ביצים :,זה בושם שחור כזה עם ריח מתוק. משהו Rose נראה לי. תודה למזהים[br]פורסם בתאריך: 22.01.2008 בשעה 18:41:09 מצאתי!http://www.couleurparfum.com/image/paco-rabanne/black-xs,4595,2.jpg
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
1) אם באתי במגע עם מישהי שנגועה באיידס/נגיף כל שהוא (נדבקה לפני יום וזמן התפרצות המחלה הוא עד 8 שבועות). האם גם אני חולה באיידס? דוגמא: מישהי שוכבת עם חולה איידס בלי הגנה והנגיף מועבר אליה. כעבור יום בה מישהו שלישי ושוכב עם אותה אחת ששכבה עם החולה איידס. הנגיף ממה שהבנתי עוד לא התפרץ אצלה (לוקח כמה שבועות עד שאפשר לגלות את זה בבדיקה). השאלה אם המישהו השלישי ששכב איתה בלי הגנה גם כן נדבק באיידס. 2) אם יש לי חשש שנדבקתי מנגיף כל שהוא איך אני יכול לבדוק את זה? (נגיפים כללים לא דווקא משהו ספציפי). 3) אם נחשפתי לנגיף לדוגמא כלבת בכמות מאוד קטנה, זה מחסן אותי או מדביק אותי בכלבת?
-
- 7 תגובות
- 823 צפיות
-
-
להיום בשישי. שיהיה כמה שיותר קשה, כבד והעיקר לא פלצני.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי ביום חמישי מבחן בהיסטוריה ואנחנו צריכים לאחת השאלות להביא המצאה מישהו יכו לתת לי דוגמה להמצאה בשנים האלו שהיא לא נורת החשמל
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי לכל מנהל פורום שיפתח את הת'רד. אני לא כותב לPM כי איני יודע מי מכם יראה את ההודעה ראשון. היום קיבלתי שתי הודעות פרטיות בעלות אותו תוכן לPM והאופי שלהם היה פירסום מבצעים שבנועה מחשבים. אני בטוח, שעוד משתמשים וחברי הפורום קיבלו הודעות בעלות תוכן זהה או דומה. לתשומת ליבכם, בתודה מראש, KEMAN
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הטקסט הולך ככה: Unfortunately it seems, that a few Israeli ISPs, are intensionally altering the announces to our tracker of their clients, announcing to our tracker false stats (over 8.000.000 TB of upload and download) in order for these users to be probably banned (and save some bandwidth). We made a script to automatically detect this false announce, and reset the user's account (reset uploaded/downloaded). Although this is NOT a fix, only a temporary solution, we cannot do anything more from our part, since this is not a problem of our tracker. We know that reseting these accounts is not pleasant, but the other alternatives were to ban these accounts or to ban all the…
-
- 6 תגובות
- 872 צפיות
-


