עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. תודה רבה לעונים...

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  2. Started by AmirNadav,

    שלום לכולם.. היום פירמטתי את המחשב, אך לפני הפירמוט צרבתי את הקבצים שרציתי לגבות. עכשיו כונן הדיסקים לא קורא את הדיסק והקבצים האלו מאוד חשובים בעבורי. האם יש אפשרות כלשהי להחזיר את הקבצים האלו (תמונות בעיקר) עם תוכנה או משהו? :-[ :'( תודה מראש לעונים, אמיר [br]פורסם בתאריך: 24.01.2008 בשעה 20:46:03 מצטער על הדאבל, אבל בדקתי את הדיסק בDVD הביתי והקבצים נצרבו. הבעייה היא בצורב כנראה (3 שנים כבר אצלי)..אחח איזו הקלה.. אמיר.

    • 7 תגובות
    • 891 צפיות
  3. Started by rjjb7,

    האם ישנה אפשרות לצליל התראה כאשר מתקבלת הודעה בפורום HWZone ?

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  4. Started by אמיר יצחקי,

    שלום,אני בן 18 וחודש ובזמן האחרון אני כל הזמן רעב וזה פשוט מוזר כי אני בן אדם רזה (63 קילו בערך) 1.80 ואף פעם לא הייתי אוכל הרבה ופתאום זה בא. מזה יכול להיות?

    • 2 תגובות
    • 950 צפיות
  5. נראה שאין בו מספיק אפקטים ולא חושב שאפשר להקליט את עצמך ולנגן על זה בחו"ל תמורת 200$ אפשר לקנות את ה GT-10 החדש (שנראה לי יותר מדיי מיקצועי)

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  6. ההודעה הבאה פורסמה כרגע בדף הבית של TL: Unfortunately it seems, that a few Israeli ISPs, are intensionally altering the announces to our tracker of their clients, announcing to our tracker false stats (over 8.000.000 TB of upload and download) in order for these users to be probably banned (and save some bandwidth). We made a script to automatically detect this false announce, and reset the user's account (reset uploaded/downloaded). Although this is NOT a fix, only a temporary solution, we cannot do anything more from our part, since this is not a problem of our tracker. We know that reseting these accounts is not pleasant, but the other alternatives were to ban these ac…

    • 2 תגובות
    • 924 צפיות
  7. הבנתי משהו שברק הולך לאיפה שהכי נוח לו ואמרו לי בתור דוגמא שאם אני לבד במדבר ויש גשם ואני רואה עץ לא ללכת לשם לתחבא מהגשם כי אז יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהברק יפגע בי כי אם יהיה ברק באזור הוא יעבור דרך העץ..

    • 26 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. http://news.walla.co.il/?w=/5101/1224420 הכתבה עוסקת בפירות יבשים אבל יש גם פה פלא שלא מספרים ללקוחות הישראלים אני חייב לציין שלא ידעת שבאמת עושים את זה לפירות. אבל התהליך עצמו של יבוש בעזרת קרינה כן שמעתי עליו! לפני מספר שנים. משהו ציין את זה... http://news.walla.co.il/?w=/5101/1224420&tb=/i/12713761

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  9. Started by Ido.G,

    שלום, אני מנסה לפתור שאלות ממבחנים בחדו"א. יש 2 שאלות שאני לא מבין. אשמח אם מישהו יעזור לי. אני שונא את הסגנון הזה של שאלות... התרגילים פה: http://www.planetnana.co.il/ido_gal/index.htm תודה מראש!!

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  10. שלום לכולם אני צריך להגיש עבודה (מצגת ) לעוד שבוע...תאמת ? אין לי ממש כוח לזה . אם אתם מכירים עבודה מוכנה המסבירה על מעבדים ולוחות אם זה יהיה מצויןו ! תוןדה רבה !

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  11. אני משתמשת באופן קבוע בפונקציה "הראה את כל ההודעות אשר לא נקראו..." ולאחרונה היא עושה לי המון בעיות.

    • 2 תגובות
    • 520 צפיות
  12. נראה לי ששמעתי את זה אצל קליידרמן אבל עברתי על 30 שירים שלו ביו טיוב וזה לא היה שם אבל יש לי כמה תווים מהתחלה, אז אם מישהו מנגן בפסנתר הוא ימצא את זה מהר זה המוטיב המרכזי: G F# E F# G

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Dark Respect,

    איך אני רואה סטטיסטיקות של קובץ שהעלאתי, כמה הורידו אותו וכל מיני?

    • 1 תגובה
    • 557 צפיות
  14. Started by dany_tab16,

    שלום, אני רוצה לכרוך ניירות של עבודה לבית ספר עם כמו פלסטיק כזה כמו שיש על תעודת זהות. מאיפה קונים את זה ואיך מחברים? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 807 צפיות
  15. מצאתי בבית חצוצרה של אבא שלי ואני רוצה למכור אותה. הדגם הוא yamaha t100s אבא שלי אמר שהיא שווה די הרבה ויצאו רק כמה כאלה. מישהו יכול להביא לי קצת יותר מידע? כמה היא שווה באמת ואיפה כדאי לפרסם אותה..? תודה

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות
  16. מצטער על אי הרלוונטיות לפורום, פשוט יש לי בעיה שניתן לקרוא עליה בפורום תמיכה טכנית. ולא רציתי לפתוח דיון "שכונה" בפורום כרטיסי מסך.. מי שיש לו את הכרטיס הנ"ל- יכול לבדוק לי בבקשה אם יש לו את הרזולוציה 1280x800 או אחת דומה באיזור? ואם כן.. איזו גרסה של דרייברים יש לכם? תודה ויום טוב.

    • 2 תגובות
    • 779 צפיות
  17. Started by dol222,

    שלום תמיד אני רואה שרשום על כל מיני מוצרים בדגם שלהם RETAIL...כמו בכרטיסי מסך וצורבים לדוגמא. מה זה אומר? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 8.1k צפיות
  18. Started by ben060,

    מאחר ויצא המטבע של השני שקל

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by אמיר יצחקי,

    שלום,אני הולך היום לחברה שלי בשעה 3 בצהריים אל הבית שלה,השאלה מה אפשר לעשות?,אמרו לי שלא לשבת על המחשב איתה. אני בן 18 היא 17 וחצי. תנו רעיונות למשהו. תודה

    • 48 תגובות
    • 4k צפיות
  20. עד היום לא הצלחתי למצוא אנימה חוץ מדת' נוט שאין בה לפחות דמות אחת בכיינית,וזה ממש מעצבן שחצי פרק זה רק בכיינות. יש למישהו המלצה?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. שלום לכולם, כולכם ודאי יודעים שמחלקי מחשב ואלקטרוניקה ישנים אין להפטר כך סתם... הרבה מהאתר אוהבים לאסוף ג'אנק שכזה למודינג וכדומה, אך כשיש באמת צורך לזרוק חלקי אלקטרוניקה יש להפטר מהם כראוי באתר פסולת מתאימה. כיום קיבלתי את המייל הבא ולכן החלטתי להפיץ אותו כאן: "אנו מקימים מרכז למחזור מוצרי אלקטרוניקה שונים בארץ המוצרים הללו נזרקים לאשפה והופכים לזיהום סביבתי קשה ביותר. בעיקר למי תהום . באירופה כבר יש מרכזי מיחזור ואנחנו בקשר אם אחד כזה להקים (בשעה טובה) גם בישראל . הבעיה היא שישראל היא ארץ קטנה עם מעט מודעות לנושא הסביבה. אנו מריצים ניסיון להוכיח שאפשר לארגן דבר כזה גם בארצנו הקטנה . אז כל מי שרוצה להפטר ממוצרי אלקטרוניקה (כל דבר - החל ממכשיר גילוח ועד טלוויזיה או מ…

  22. Started by Shasoosh,

    קניתי אצלם עכבר לפני שנה בערך, מאז כל כמה ימים הם שולחים לי זבל לתיבה על קופונים ומבצעים ועוד ועוד דברים שממש ממש לא מעניינים אותי. לינק להסרה אין ומיילים ששלחתי אליהם בנושא לא זכו לתגובה. שלחתי גם ל sales וגם דרך תיבת שירות הלקוחות שיש להם באתר. גם ל yuval@noacomp.co.il וגם ל service@noacomp.co.il חנות מחשבים שאמורה לכבד את עצמה. לי ממש ירד מהם. כאילו מה, הגענו למצב שאי אפשר לתת את האימייל גם כדי לבצע רכישה? אני באמת צריך להטריח את עצמי כדי להקים עוד פילטר במיוחד בשבילם? מעצבן.

    • 29 תגובות
    • 3k צפיות
  23. Started by Yoav,

    יש לי מחר משהו שקשור לצבא, ואני צריך להיות שם ב-14:30. התוכנית היא לקחת את הרכבת מחיפה בת גלים ב- 12:30 ולהגיע בסביבות 13:30. השאלה היא באיזה תחנה הכי טוב לרדת - השלום או מרכז, ומשם איך להגיע. כמו שכתבתי, אני צריך להגיע לבית אליהו שכתובתו אבן גבירול 2.

    • 4 תגובות
    • 603 צפיות
  24. Started by lital1,

    מה אתם חושבים עליהם?

    • 59 תגובות
    • 7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים