כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אז מה אומרת המילה "סי לה וי"? "אלה החיים"? חיפשתי את הפירוש/הסבר בבייבלון וגוגל ולא מצאתי כלום. אשמח לראות כאן תשובות.
-
- 4 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם והינה לו עוד פורים הגיע, ואיתו התחפושות, :clown: בבית סיפרי יש תחרויות תחפושות כגון: התחפושת הירוקה (מחלקים ממוחזרים) :elkgrin: התחפושת המקורית ביחיד, :bigglasses: התחפושת המקורית בזוגות :argue: אני צריך שתעזרו לי לחשוב על רעיון טוב ומקורי לתחפושת, משהו מעשי שלא דורש סכום גבוהה של כסף, הוא יכול להיות מאיש אחד לעד 2 אנשים מקסימום, שלא יהיה מאד מביך, :-[ וזהו, רק שיהיה מדליק. אז יש למישהו רעיון מקורי שיכול לזכות במקום ראשון בתחרות הזוגות או תחרות היחיד? (לא בא לי על הירוקה ) בינתיים חשבתי על MP3 (אני אתחפש לMP3 והאיש השני יסתובב עם אוזניות ענקיות העשויות מצמיגים\אבובים :DJsmile:) ר-ע-י-ו-נ-ו-ת!!! :jump1:
-
- 108 תגובות
- 12.2k צפיות
-
-
נמאס לי ליהיות כזה עגלה אז החלטתי שאני מתחיל לרוץ לי בפאנן בתוך המושב. אז הבנתי כבר שאסור לאכול ממש ליפני כי אז אני אקיא, או קיי, אבל אז הבנתי שצריך לפני הריצה לאכול חלבונים ואחריה לאכול פחמימות או איזה שטות כזאתי, זה משנה בכלל ? ואם אתם יכולים תנו דוגמאות שאפשר להשיג, איזה אחד אמר לי : "תאכל שומן דגים" וטען שזה בריא :s05: ושלא ייפלו עליי שהייתי צריך ליפתוח את זה באיה פורום רפואה, אין לי כוח להכין משתמש וכל זה, פשוט אני רוצה לקבל תשובה פשוטה וזהו.. תודע.
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלן אני יודע שאחרי 3 שנים עם רישיון רגיל אפשר לקבל רישיון לאופנוע קל אחרי מבחן שליטה בלבד ובלי כל השיעורים והמסביב. עכשיו אני גם יודע שהשתנה משהו בהגדרה של אופנועים. ועכשיו הם מדורגים לפי כ"ס או משהו כזה. אם אני באמת עושה את המבחן שליטה הזה ועובר, על איזה אופנוע אנ יכול לרכב? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני נרשם ללימודי תואר ראשון במתמטיקה (ו/או מדעי המחשב) בשנה הבאה, והבנתי שיש תכניות מצטיינים (אמירים מדעי הטבע באוניברסיטה העברית, ותכניות המצטיינים החד-תחומית והבין-תחומית בתל אביב). מישהו מכיר את התכניות האלה ויכול לספר קצת עליהן?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שנה שעברה סיימתי פיזיקה 5 יח' עם ממוצע של ,80 מה שלא מספק אותי. לכן אני רוצה לגשת לבגרות אקסטרנית ולשפר את שני השאלונים האחרונים. מישהו יכול להסביר בכללי מה ההבדל בין אקסטרני לאינטרני מה ההשלכות לזה שאני עושה את המבחן בצורה הזאת. עד כמה זמן לפני הבחינה אני צריך להרשם ואיפה? האם יש הבדל בין המיקודים לשני הבחינות? והאם יש עוד דברים חיוניים שעלי לדעת לפני שאני מתחיל לחרוש?
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אני שואלת על מידע קונקרטי, בלי ניחושים והצעות כמו "תתקשרו לכל החנויות ותבדקו".
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
בימים האחרונים נעזרתי די הרבה בפורום וקראתי מלא דיונים, לקראת קניית מחשב חדש. יש שני דברים שמאוד הפריעו לי בכל הדיונים: 1. אנשים שממליצים על מוצר מסוים הרבה פעמים לא מסבירים למה, אלא רק זורקים את שם המוצר. תמיד כדאי לגבות את ההמלצה בהסבר, אפילו של משפט אחד. 2. במקום לכתוב את שם המוצר נותנים לינק לחנות. זה סתם מיותר, גורם לנו לפתוח עוד ועוד חלונות, ומסבך את הקריאה. אם כבר אתם רוצים לתת לינק עדיף לתת אותו בנוסף לשם המוצר. מקווה שתתחשבו בעניין ותודה מראש (ותודה גם על כל העזרה בפורומים השונים!), צביקה.
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
עד לא מזמן בויקיפדיה הופיעו רשימות של כל חיל, איזה כלים יש לו, וכמות מוערכת. משום מה, עכשיו שחיפשתי- גיליתי שזה נעלם. למישהו יש איזשהו אתר או רשימה עם הערכה מסוימת? תודה מראש לעונים
-
- 3 תגובות
- 788 צפיות
-
-
צריך פרטים על התהליך, והאם השינוי מתעדכן אוטומטית בכל המשרדים הממשלתיים? למישהו שעשה זאת היו בעיות אח"כ בזיהוי איפשהו? תודה.
-
- 9 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אני מנסה להיכנס לאיזה לינק, וצץ לי ההודעה הזו. ישראל חוסמת חלק מהתכנים שם? או שזה YOUTUBE או מה? ד"א זה הלינק: http://www.youtube.com/watch?v=Oe5Zc1Kouak
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם עכשיו ראיתי את הפירסומת החדשה של פאלפון עם נינט (זה שישפריצו עלה מים והיא הפילה את התפוחים ) אז שמה היה שיר רקה כזה ואייי זה היה שיר מה זה מוכר אבל שככתי את השם שלו אולי מישהוא זוכר תודה ;D עריכה : עכשיו ניזכרתי מאיפו השיר הזא אני זוכר שהיה לי איזה מישחק לסוני אחד פעם (מרוצ מכוניות )
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
קודם ישבתי לי וראיתי ערוץ 2, עד שפתאום ראיתי פרסומת למחשבים בערוץ הקניות. אמרתי לעצמי "יאללה, יהיה מצחיק, נהנה קצת"... ולא אכזבתי את עצמי... כנסו לכאן: (יש גם סרטון!!! זה ממש חיה, איך שהם מתלהבים מכל דבר...) http://www.21.tv/arutz/prod.aspx?channel_id=73435&channel=3 או לאופציה ל"גיימרים"(?!?!): http://www.21.tv/arutz/prod.aspx?channel_id=73436&channel=3 עכשיו תראו את המפרט: מעבד E2160, לוח 945P, זיכרון 1024 667MHZ(!!), כרטיס מסך מובנה..., כרטיס קול STEREO (וואוווו!!!), ועוד הרמקולים... עזבו עדיף שלא לדבר.. וכל זה רק במחיר מומלץ של......: 6240 שקלים!!! ועם הנחה בערוץ... 5892!!!\ ועוד עם ההנחה להיום זה יותר 2900 ומשהו... שאז זה אולי אוליייי בסדר, אבל זה לא משהו.…
-
- 85 תגובות
- 8.4k צפיות
-
-
איך קוראים לאתר הזה שמצעים בו מחיר עם אגורות ומי שלוקח זה זה שהציע הצעה הכי גבוה ושאף אחד לא הציעה? נכנסתי אליו פעם ושכחתי איך קוראים לו יש מישהו שיודע?:\ תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שאאלום. אני מחפש שירים בסגנון של השיר She's Fading של Manilla Road אפילו של אותו האומן, אני לא מכיר הרבה שירים שלהם... תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתחבט אם לקנות נייד חדש או להעביר את הנייח לחדר החדש ורק עוד שנה וחצי או יותר לקנות נייד. אני ממש לא צריך נייד עכשיו אבל זה אסטטי יותר ומצד שני בזבוז של כסף ורק עוד שנתיים אני אצטרך נייד [אוניברסיטה] ואני אעדיף משהו חזק, קל ודק - היום במחיר נורמאלי אי אפשר להשיג משהו כזה. הגם שכבר תכננתי לחבר את הטלוויזיה למחשב [עשינו חציבות בחדר בשביל זה] וחשבתי אפילו לקנות מסך חדש והאמת, נייד פחות נוח.. אולי לקנות תחנת עגינה והכול? אבל זה יהיה סתם בזבוז לקנות עכשיו את הנייד :-\ אני בדילמה, אשמח את תסייעו לי! תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 882 צפיות
-
-
-
אוףף חרשתי את כל האינטרנט ולא מצאתי המלצה לספר משיהו לרוץ איתו ואני חייב להגיש תעבודה לפני שבוע וקיבלתי הארכה עד למחר ולא קראתי תספר יש מצב לעזרה ממשיהו?
-
- 8 תגובות
- 730 צפיות
-
-
יש איזה מקום באזור המרכז שממלאים בלון כזה ? כזה
-
- 0 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
*כותרת* מה אתם חושבים על החנות הזאת אתם חושבים שיש חנות יותר טובה? וכל זה זה די דחוף אז תודה רבה לכל מי שמגיב.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מקרה קשה של רמזור תמים שבמקרה נח לו .... [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 901 צפיות
-
-
-
שלום, אני רוצה לשמוע פעימות ספרדיות, שיהיו בלי מילים רק מנגינה. תודה
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-


