עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Ido.G,

    שלום. אני לומד לימודי הנדסה. בסמסטר הקודם למדתי פיזיקה 1 (מכניקה). הסמסטר הזה אני לומד פיזיקה 2 (חשמל). אני מוצא את הנושא מאוד קשה.... הרבה יותר ממכניקה. האם מישהו פה יודע איזה חומר עזר טוב אני יכול למצוא? אני משתמש בספר של Serway וגם הזמנתי אותו- אבל הוא בעצמו דיי קשה ומסובך גם כן (הוא גם באנגלית). האם קיימים מקורות שמסבירים את החומר "בגובה העיניים" ועם זאת לא באופן רדוד מדי? האם קיימים מקורות עם תריגילים ופתרונות מלאים? אשמח לעזרה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. תיראו אני רוצה ליקנות מחשב חדש בקרוב שמתי את העין שלי על חנות בראשון בשם סקי פי סי ואבא שלי עובד בראשון אבל הבעיה שנגיד יש בעיה ואני צריך לתת את המחשב לתיקון החנות נסגרת ב 6 וחצי והוא לא יכול להספיק להגיע... עכשיו השאלות שלי הם ככה מה דעתכם על החנות? מישהו קנה מהם וממליץ , ועד עכשיו לא היו לא תקלות? מה קרה אם כן היו לו? ושוב יש להם אחלה מחירים זולים האם הם אמינים או עושים צרות? אני גר ברעננה ... ואבא שלי די בטוח שאייבורי הם טובים וכולם לא ממליצים עליהם ואין להם את החלקים שאני רוצה למחשב אבל בכללי אתם ממליצים עליהם יותר לעומת סקי פי סי ? תנמקו בבקשה מה דעתכם... האם יש עוד חנויות מרכז שאתם ממליצים ולא עשו צרות? נ.ב האם אתם מכירים חנות בשם SMART PC ????

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  3. Started by arik100,

    אוקיי אז ככה : אני מחפש המלצות לשירים של IRON MAIDEN אל תתביישו לכתוב נ.ב. שירים שאני שומע: fear of the dark , METALLICA : master of puppets , where i may roam , etc evanescence : all albums ככה כדי שתנסו לקלוע לטעם שלי תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. יש לי אקווריום ואני מקבל כנראה דגי זהב גדולים יחסית בחינם אני בטח יוסיף עוד סוגים בעתיד ואבנים כבר יש לי בכל מקרה אני צריך לדעת מה צריך עוד מבחינה של חמם\פילטר וכו ? איזה סוגים ? מה רמת המחירים ? יש אצות שכדי לקנות ? חלזונות ים ? בקיצור כל המלצה תתקבל בברכה מה שיש כבר זה דגי זהב\אקווריום\אבנים את היתר אני צריך לקנות בנפרד

    • 38 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. Started by oferl31,

    היי קיבלתי הודעה באימייל שאני צריך לחדש את המודעה שלי . הלינק מפנה אותי לעמוד ה TRADE ואין לי מושג מה לעשות מפה ????? תודה

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  6. Started by drorhazan,

    מי פה קונה הרבה בארקדיה ומכיר את המוכרים שם? אני מכיר את העובדים שם כבר הרבה זמן.

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  7. שלום לכולם , מכיוון שבפורום גאדג'טים פה לא שמים עליי , רציתי לשאול אם מישהו מכיר פורום גאדג'טים טוב בארה"ב? זה גם יכול לעזור לי כי אני כנראה אקנה בארה"ב ושם יש דגמים שונים וכל זה... תודה על העזרה חברים

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  8. Started by fuck off,

    ישל י דוד בארה"ב שמתעקש לשלוח לי מתנה, אני דיי התנגדתי אבל הוא ממש עקשן. נכון לעכשיו הוא רוצה לקנות לי אייפוד נאנו. אני דיי נוטה להסכים ולקחת, אבל לא מזמן החלטתי שאני רוצה שעון. אני לא יודע להחליט לבד בנושא, אז אשמח לעזרה מכם. אפשר גם להציע דברים אחרים. ד"א, האייפוד עולה 150$ אז אם אתם מציעים משהו זה מחיר הגג. לי אישית יש כבר אייפוד, אבל זה מיני, והוא ישן וגוסס ואני לא רוצה לחכות לזמן שהוא ימות ולהישאר תקוע בלי נגן בכלל. אמרו את דבריכים.

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. Started by Shizel,

    מישהן יכול לתרגם לי תטקסט הבה בצורה מובנת בבקשה Place the ring and middle fingers of each hand at the outer corners of eyes. Pull the corner of the eyes toward the hairline and hold. At the same time, squeeze eyes shut; hold for six counts and then release תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. שלום לכולם שבת שלום. אני מחפש סיכומים על הספר הזה למבחן בספרות מחר ופשוט אין סיכומים! אולי למישהו פה יש משהו ממה שהוא למד בבספרות שיכול בבקשה לסרוק לי או שסתם מצאתם משהו שאני לא? בבקשה תעזרו אני ממש ממש צריך עזרה עם זה

    • 0 תגובות
    • 740 צפיות
  11. שמוכרת רכיבים טובים ולא משומשים, שיש לה שירות טוב ומחיר סביר וטוב. אני הייתי מעדיף שהחנות תהיה בחיפה, אבל גם הקריות והרדיוס הזה יהיו טובים עם החנות תהיה מספיק טובה... אבקש שם החנות וקישור לאתר שלהם. תודה ש

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  12. Started by exquisite,

    תתכוננו למות 1. http://www.ebaumsworld.com/video/watch/122905/ 2. http://www.ebaumsworld.com/video/watch/194642/

    • 2 תגובות
    • 761 צפיות
  13. חח הגיע הזמן שאני אחפש איזה חיה ולשאלה.. אני מחפש שרת אחסון חינמי שלא יהיו בו פרסומות. יש לי כמה שהיו בלי פרסומות, אבל בזמן האחרון החליטו שהם צריכים אותם. זה חשוב לי שזה יהיה בלי פרסומות. יש המלצות?

    • 7 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. Started by eliau21071981,

    שלום לכולם אתם חייבים לעזור אני מחפש תמונה של דבר מסויים שנראה כך אין לי מושג איך זה נקרא בעיברית או אנגלית אתם יכולים לתת לי את השם של זה אני רוצה למצוא את התמונה ושהיא זזה מה שאני יודע שזה מין דוגמא למע' עצבים משהו כזה

    • 5 תגובות
    • 677 צפיות
  15. Started by ben060,

    שלום, לאחרונה אני מתעניין במושג "כאריזמה", הרבה אנשים אומרים : "הוא בעל כאריזמה" או " הכאריזמה נוטפת מכל מקום" , משפטים כאלה ודומים (לאו דווקא אלי). יש הרבה דמויות מוכרות שידועים בזכות הכאריזמה שלהם לדוגמא: משפחת קנדי, המנהיג "הדגול" היטלר וכו'. מה שאני רוצה לעלות בדיון הזה זה מספר שאלות: איך מזהים בן אדם כאריזמטי? תכונה מולדת או לא? כיצד מסגלים את התכונה? והאם בכלל אתם מגדירים את עצמכם ככאריזמטים? אשמח לשמוע את דעותיכם בנושא וללמוד מכך. לא חייבים לענות על השאלות אלא פשוט לכתוב את דעותיכם.

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  16. העלתי תמונה לSIZ וניסיתי להעתיק כמה קישורים.. שום דבר לא עובד עזרה עם אפשר!!

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  17. Started by Nokami,

    http://www.heep.co.il/heep/media/135728 די מזכיר את היום שאחרי מחר...אבל זה לא. מישהו יודע?

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  18. Started by Burned,

    משהו מאוד מוזר קרה לי עכשיו. ניסיתי להיכנס לחשבון שלי בג'ימייל ופתאום אני רואה שהסיסמא שגויה. ניסיתי להיכנס לעוד כמה חשבונות שלי ואני רואה שגם בהם הסיסמא שגויה. בערך 6 חשבונות שלכולם הסיסמא לא עובד -לא לכולם יש אותה סיסמא - הסיסמא קשה -לא יכול להיות ספייוור כי פירמטתי את המחשב לפני שבוע בערך וגם כי יש חשבונות שלא נגעתי בהם מעל חצי שנה וגם הם לא עובדים. מישהו יודע מה אפשר לעשות?

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  19. Started by approx,

    אתמול קניתי אותם ב400 שקל תמונות http://i162.photobucket.com/albums/t275/danicars15/DSC00026.jpg http://i162.photobucket.com/albums/t275/danicars15/DSC00027.jpg http://i162.photobucket.com/albums/t275/danicars15/DSC00028.jpg

    • 87 תגובות
    • 9.5k צפיות
  20. מעניין אותי לדעת מה ההבדל ביניהם מבחינת היוקרה של התואר.. (שימו לב שאני לא מדבר על הקורסים...) כאילו אם יהיה לי תואר בהנדסת תוכנה אז מה ההבדל בין זה למדעי המחשב וההפך ? והאם הנדסת תוכנה באמת שווה את ההשקעה יותר ממדעי המחשב ?

    • 26 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by LIOR1994,

    איפה ניתן להיג בזול חולצות כדורגל כמו ברצלונה ארסנל מילאן

    • 3 תגובות
    • 737 צפיות
  22. אני פשוט רוצה לדעת בכמה סלקום נותנים אותו היום במבצע או איזה דיל פגז... אני מודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  23. אתמול והיום היו ימים ממש תענוג! מה שכן אני לא זוכר איי פעם שבתחילת חודש מרץ היה כזה חם, אני זוכר שבפסח אחד לפני כמה שנים ירד גשם דיי חזק, וזה עוד היה באפריל.... שאלה ליותר בוגרים בפורום - אתם זוכרים איי פעם תחילת חודש מרץ כזה חם?! global warming - here we come....

    • 29 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. Started by J0n1,

    http://emulator.co.il/game5.htm זהירות ממכר הגעתי לקטע של ה5 שניות שהוא אומר ללחוץ על הX הכי קטן, ואני לא מוצא

    • 122 תגובות
    • 13.6k צפיות
  25. הי אני עוד חודש נכנס לקבע שנה וחצי. הקטע שחתמתי על חוזה הקבע כשה הייתי בן 17. אז השאלה היא העם זה חוקי???

    • 62 תגובות
    • 10.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים