כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני רוצה לשתף באתר תמונות שאיתו יהיה שיר שמתנגן ברקע, יש כזה דבר?
-
- 7 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אני מזהה את מייקל מיורס מ"HALOWEEN" גייסון מ"יום שישי ה13" שתי בובות שלזכר קוראים צ'אק(אם אני זוכר נכון)- אממ שחכתי מה שמו של הסרט צעקה פרדי-"סיום ברחוב אלם" אתם?
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני יודע שזה ממש ישן, אבל היום עשיתי למישהו את הקטע של אולגה בטלפון (אתה מתקשר, מבקש את אולגה ועונה לך אחד רוסי שמקלל אותך). בקיצור, הוא לא הכיר את זה. עשיתי לו את זה איזה 6 פעמים, והוא לא תפס את הקטע. אל תשאלו איך הוא קילל אותו בחזרה, כאילו שהוא באמת מדבר עם מישהו. אני נשפכתי, ממש קרע אותי! בסוף לא יכולתי יותר, אמרתי לו "תעזוב, אל תתקשר יותר, בסוף הוא עוד יבוא לפה". עד עכשיו הוא לא יודע שזה לא אמיתי. עשיתי את זה לעוד אנשים מזמן, וגם ראיתי אחרים שעשו להם, אבל זה היה הקטע הכי קורע. בכל מקרה, הבנתי שיש קטעים חדשים של "אולגה 2" ושל "ז'קלין". מישהו מכיר את זה? : אשמח אם תעלו אותם לפה, וגם קטעים מצחיקים אחרים שאפשר לשים בסלולארי.
-
- 23 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
היה פה פעם ת'ראד דומה אבל משום מה לא מצאתי אותו... \= סגורים על מקצוע? עובדים במשהו? תחום הומני\ריאלי? עצמאים\שכירים? מי יודע, אולי בטעות נמצא שותפים עיסקיים! אני מתרגם מאמרים אקדמיים (אנגלית-עברית) מגיל 18 ובקרוב מסיים את לימודי המקצוע בתחום ויוצא עם תעודה, נקווה שתהיה עבודה. יאללה, שפכו!
-
- 46 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלומות, יש לי שאלה... מוזרה משהו. אני מתכונן כרגע למבחן במתמטיקה ובמספר רב(מדי) של תרגילים על נושא האליפסה הקנונית, אני רואה שכתוב כדלקמן: "אליפסה שציריה הם צירי השיעורים". מה זה לעזאזל אומר? *הנה שתי דוגמאות: "ישר המקביל לציר ה-x חותך אליפסה שציריה הם צירי השיעורים בשתי נקודות שהמרחק ביניהן הוא 8. מרחקי אחת הנקודות מהמוקדים הם 6 ו-10 בהתאמה. מצא את משוואת האליפסה ואת משוואת הישר הנ"ל." "הנקודה (3,1) נמצאת על אליפסה שציריה הם צירי השיעורים ומרחקה מהמוקד הימני גדול פי 2 ממרחקן מהמוקד השמאלי."
-
- 2 תגובות
- 6.4k צפיות
-
-
שלןם! אני מחפשת חידות מגניבות על מחשבים בכללי אם זה על מערכות הפעלה, חומרה או כל מיני דברים מגניבים עם חרוזים או בלי מי שיוכל לעזור לי אני אשמח מאוד:] תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש לקנות כובע של צ'לסי ואני לא יודע מאיפה להתחיל לחפש. שאלתי באלוף הספורט ואין להם שם (כנראה אין רק בסניף). אני מעוניין לקנות רק בישראל, לא בא לי להתחיל להסתבך בהזמנות מחו"ל. אלו הכובעים שאהבתי: יש למישהו מידע? http://jdsports.scene7.com/is/image/JDSports/50694a?wid=400&resmode=sharp&op_usm=1.1,0.5,0,0 http://www.ghos7.be/chelsea%20cap.jpg
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
זה ממש לא נוח לחפש אותם מחדש. תודה
-
- 12 תגובות
- 6.7k צפיות
-
-
שבת שלום לחברי הפורום . אם אפשר בבקשה תמליצו לי על הרכבי האוס מוצלחים אבל רק את המוצלחים והאיכותים , בבקשה אל תתנו לי שמות של הרכבים לא איכותים תודה חבר'ס
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש שירים בסגנון euro dance מקפיץ כמו: Basshunter - Now Youre Gone Darude - Sandstrom Groove Coverage - Poison (זה לפלייליסט של אימון כלשהו אז חשוב שזה יהיה מקפיץ ו"עצבני")
-
- 7 תגובות
- 879 צפיות
-
-
איך אני בודק מצב חשבון בחברת פלאפון? (בסלקום למשל זה 444*)
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה מה שקורה כשמפספסים שיעור או שתיים בכל מקרה נתקעתי על שאלה ממש פשוטה אודה אם תעזרו לי: האם הזרם שמראה A2 גדול,קטן או שווה לזרם שמראה A3,נמק-יעני צריך להראות חישובים http://img187.imageshack.us/img187/7096/dsc01027kv6.jpg A1[יש מצב שטעיתי] מראה 3 אמפר V מראה 24 וולט. בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 844 צפיות
-
-
סתם דברים מצחיקים 1. http://www.liveleak.com/view?i=d5b_1189733324 http://www.liveleak.com/view?i=71d_1193674016 .2 http://www.liveleak.com/view?i=c9b_1207091365 .3
-
- 1 תגובה
- 948 צפיות
-
-
הפראנויה בועטת.. מה לעשות שכמו מטומטם החזרתי את שלי לאולמרט על מגש של כסף והבנתי איזה טעות נוראית עשיתי... מצאתי את www.approvedgasmasks.com וממה שהבנתי מהאתר יש סיכוי ששלי מילא לא הייתה תקינה, חשבתי להביא לי כבר איזו ערכה שלמה, אבל מדאיג אותי לשזה לא יעבור במכס ("ציוד צבאי" עלאק כולה רוצה לחיות) מה אתם חושבים ? הזוי !!הם ממשיכים לאסוף http://www.abach.co.il/
-
- 36 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום, משהו מכיר חנות בארה"ב (באינטרנט) אשר מקבלת כרטיס אשראי בינלאומי (חוץ מ- AMAZON)? בדקתי ב- BUY.COM, NEWEGG.COM, CLUBIT.com והם לא מקבלים. אני מעוניין במשלוח בתוך ארה"ב. תודה.
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
-
אז ככה קודם כל : 1. ניסיתי לשחזר , אבל כנראה שאני לא זוכר את התשובות לשתי השאלות , לא במדויק לפחות , והוא לא אומר לי מי מהן שגוי אלא שניהם 2. ניסיתי לשחזר דרך אימייל אבל כנראה שהבנאדם שפרץ שינה את האימייל, כי הכתובת שאני מכניס הוא אומר שהיא לא מתאימה יש דרך אחרת לשחזר את הסיסמא? או את החשבון? ליצור קשר עם חברת ICQ? כי לא נראה לי שהם יעשו משו... עכשיו מה שאני יותר אופטימי לגביו אם אפשר להיות אופטימי במצב הזה , זה לשחזר את רשימת אנשי הקשר , כי זה באמת מה שחשוב לי , רשימת קשר של 5 שנים... יש איזה תוכנות שמאפשרות לשחזר את רשימת אנשי הקשר? או איזה דרך כלשהי שאתם יודעים עליה? שימו לב שהאשכול הזה בא במטרה להחזיר לי את האייסי שלי ולא לפרוץ או לעשות שום דבר לא חוקי אחר נ.ב. אני…
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום מה קורה??? תגידו מי היצרן של מוצרי קינדר ?? תודהה
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין בהרשמה מול המוסד האקדמי עבור העתודה האקדמית בצבא ואני לא בטוח אם עבר התאריך האחרון לזה =\ אני מנסה להשיג אותם בטלפון לפניות בנושא קד"צ ולא עונים אם מישהו יודע אני אשמח לקבל תשובה ונושא שני זה המלצה למוסד..כעקרון לא התקבלתי בסף של הצבא להנדסת תוכנה לכן אם אני הולך לעתודה זה למדעי המחשב וחשבתי על אונ' בר אילן או אונ' תל אביב..כאשר טכניון זו אופציה שלישית אבל פחות עדיפה עקב מרחק גדול מי שטיפה מתמצא בנושא שוב אני אשמח לתשובה תודה מראש, לירן
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש רכב משנת 99' חסכוני וטוב. מומלץ גיר רגיל (אבל אפשרי אוטומט). שלא עבר הרבה קילומטר. עד 25000 שקל. תודה
-
- 5 תגובות
- 785 צפיות
-
-
שלום, כבר שנה עברה לה מאז שנפגשנו בפסח 2007. כמו בכל פסח הגיע הזמן להיפגש שוב. אז אני מבקש ממכם שתרשמו פה באיזה תאריכים אתם יכולים להפגש ובאיזה שעות (בוקר/צהריים/ערב וכו'...). תאריך המפגש יוחלט לפי רוב התאריכים המצויינים... יש לתת תאריכים בין ה-11/4 ל-27/4. התאריך הסופי יוחלט בשבוע הבא. (עד 10/4). עריכה: המפגש יהיה כרגיל בתל אביב בעזריאלי.
-
- 87 תגובות
- 7.7k צפיות
-
-
ואני לא מתכוון לאיזה שיר שניים כאורחים או משהו כזה, אלא הופעה משש שלהם. כמובן מצולמות שאוכל להשיג ולראות אותם ולא לדמיין אותם... =]
-
- 7 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
-
שלום, במסגרת לימודי בכלכלה וניהול אני עושה עבודת מחקר על לקיחת סיכונים כלכליים. אני אודה לכם מאוד אם תוכלו למלא את השאלון המצורף ולשלוח לי אותו בהודעה פרטית או למייל - guyalki2@yahoo.com. תודה מראש גיא [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-


