כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
בפורום משחקים אפחד לא נמצא, גם זה לא בדיוק משחק פופולרי. חייב למצוא ת'שם של המשחק.
-
- 7 תגובות
- 907 צפיות
-
-
השפיץ של פרגי ניצח את התחת של גרנט... מה דעתכם על המשחק??? GLORY GLORY MANUNITED!!! manchester united uefa championship 2008 I've paid my dues - Time after time - I've done my sentence But committed no crime - And bad mistakes I've made a few I've had my share of sand kicked in my face - But I've come through We are the champions - my friends And we'll keep on fighting - till the end - We are the champions - We are the champions No time for losers 'Cause we are the champions - of the world - I've taken my bows And my curtain calls - You brought me fame and fortuen and everything that goes with it - I thank you all - But it's been no bed of roses No pleasure cruise - I con…
-
- 2 תגובות
- 745 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר איך בדיוק הדבר הזה עובד? נכנסתי לאתר האוניברסיטה הפתוחה http://www.openu.ac.il/ ואני לא מוצא הרבה מידע. כסטודנט בתיכון (י"א) מה אני יכול להשיג דרך האוניברסיטה עד לגיוס (ו/או במשך הגיוס)?
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין בלימודים בחול ובעיקר בארהב. יש לי אזרחות אמריקאית. 1)אני צריך עזרה למצוא את עלויות התואר הראשון והשאר בעיקר באוניברסיטות הפרטיות והיוקרתיות ולא סתם אונ'. 2)אני גם צריך למצוא תנאי קבלה לאונ' הנ"ל בבקשה. ד"א -ניסיתי לחפש לבד באתרים של MIT YALE ועוד ועוד אבל לא הצלחתי למצוא סכום כולל ותנאי קבלה לאזרחים. תודה רבה
-
- 47 תגובות
- 6.9k צפיות
-
-
אם מישהו מכיר, מה אתם אומרים על הטלויזיה הזאת (דגם 42LG60 / 42LG6000), מכל הבחינות ? תודה
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אהלן, סתם דבר שרציתי לדעת, אם לבן אדם יש פטור לינת בית מקפ"ס, קבן, ויש הקפצה בלילה פתאום לחזור לבסיס, האם הוא חייב לחזור? (אני מדבר על ג'ובניק מת) תודה
-
- 4 תגובות
- 978 צפיות
-
-
כפי שחלקכם אולי זוכרים, לפני שבועות אחדים פתחתי ת'רד עם בקשה לטיפים לבניית נעלים להליכה על המים היום התקיימה התחרות בחמד"ע, ואני עם הקבוצה שלי זכינו במקום I (היו שני מקומות ראשונים), (אני הלכתי על המים, אחד צילם, והשני עזר לי לעלות על הנעליים) בנסיון הראשון עברתי את הבריכה (10 מטר) ב 1:58 שניות, בנסיון השני, דקה אחת.
-
- 9 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אם עושים 5 יחידות מתמטיקה ו5 יחידות מחשבים.. התעודת בגרות היא תעודת בגרות עם 10 יחידות מדעיות.. או שלא?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מחר יש לי מתכונת בכימיה של כיתה יא' אבל אין לי איך להתכונן.. מישהו יכול להביא לי מתכונות או תרגילים ברמה של בגרות שמתאימים למיקוד של השנה ושיש להם פתרונות (כדי שאני ידע אם אני עושה נכון )? אני לא התחלתי להתכונן רק היום ואני יודע ממש טוב את החומר אבל אני חייב לתרגל ...(אז בלי הערות לא קשורות)
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 542 צפיות
-
-
מישהו מפה נבחן ב18.5 בתורה שבעל פה? אם כן ספרו איך הלך והאם יש לכם את הפתרונות? תודה ;D
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי,עשיתי HIDE ל תקייה מסוימת אבל אני לא יודע איך להחזיר אותה למצב המקורי,כך שאוכל להכנס אליה .
-
- 1 תגובה
- 515 צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 941 צפיות
-
-
-
שלום לפעמים עודף ידע מקשה על קבלת ההחלטות אני עומד לרכוש מחשב חדש מגלישה באינטרנט אני לומד שיש לקוחות רבים שאינם מרוצים מיחס ואיכות המוצרים בכל מיני חנויות. רציתי לדעת איפה אני יכול לקנות מחשב בביטחה ממקום אמין באיזור ראשון ת"א רמת גן. תודה
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
הנה הגיעה לה עונת החומנים והיום היו לי כבר 4 בחדר וכולם עפים ומתנגשים בקיר. אף פעם זה לא עניין אותי אבל עכשיו שאני חושב על זה.. למה בדיוק הם מתנגשים בקיר זה כיף להם? הם לא רואים? הם שיכורים? מישהו יכול להסביר לי?
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
קודם כל קישור: http://www.hp.co.il/perpet/ אני זכיתי בכרטיס זוגי האם עוד מישהו קיבל כרטיסים והולך?
-
- 3 תגובות
- 813 צפיות
-
-
פתחתי נושא חדש, כי הקודם לא באותו נושא בידיוק, אם זה אותו נושא , אין לי בעיה שיאחדו את הנושאים. לעניין: האם מישהו יודע אם מוכרים בדיוטי פרי ציוד היקפי למחשב וכל מה שקשור? אתן דוגמאות לרכיבים שהייתי מעוניין, אם מוכרים האם המחירים נמוכים משמעותית? מעבד E8400 - בארץ כ900 ש"ח רמקולים לוג'יטק Z10 - בארץ כ800 ש"ח כרטיס קול M-Audio Revolution 5.1 - בארץ כ460 ש"ח מארז אנטק P182 - בארץ כ750 ש"ח עכבר G5/G9 - בארץ לG5 כ220 ש"ח מקלדת לוג'יטק WAVE - בארץ כ285 ש"ח
-
- 20 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי אין לי כרטיס אשראי בין לאומי וההורים שלי מעדיפים שלא לשים את פרטי האשראי שלהם באינטרנט. האם קיימת דרך אחרת להעביר דולרים לחשבון PayPal? אולי באמצעות העברה בנקאית מהבנק בארץ? כל דרך שלא מצריכה כרטיס אשראי בין לאומי? תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 7.4k צפיות
-
-
בספטמבר אני מתחיל קורס של 5 י"ח מתמטיקה,כי פישלתי בתיכון. בכל מקרה,יש למישהו איזו הצעה מה ללמוד,לעשות,משהו מועיל?
-
- 28 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
האם יש מע"מ/מכס/תוספת תשלום כלשהי בהבאת רמקולים (במקרה שלי Z10) לארץ? מישהו טס לחו"ל (בולגריה) ואני מתכוון להגיד לו לקנות את הרמקולים שם במחיר סביר - גג 140$. ואני צריך לדעת אם יש תוספת תשלום על הרמקולים.. כי אם כן צריך לדעת "להסתדר"...ואם כן מישהו יודע כמה? לגבי כבל החשמל, הוא יתאים גם לארץ, כן? אירופי...
-
- 4 תגובות
- 649 צפיות
-
-
חברים מישהו פה עבד או עובד כמלצר בקייטרינג ? אני מחפש עבודה עם גמישות מבחינת ימים ושעות. הבנתי שמקבלים את הכסף בסוף כל יום עבודה, איך השכר ? איך הטיפים יחסית לעבודת מלצרות במסעדה ?
-
- 9 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
מישהו התנסה בהוצאה של דרכון רומני לאחרונה (אחרי מרץ 2007) ? אני ממש לא יודע את השפה הרומנית ועד ינואר 2007 אלה היו הדרישות כי מאז שהם הצטרפו לאיחוד אולי חלו שינויים כאלו ואחרים... בעיקרון הדרכון כבר פג תוקף מ-1995 ואני מעוניין "לחדש" אותו, כלומר להוציא חדש... אשמח לעצות והכוונות... תודה
-
- 11 תגובות
- 3.9k צפיות
-


