עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום, אני יודע שפורום מחשבים לא הכי המקום לשאלה מסוג זה, אבל תיארתי לעצמי שמישו כאן יוכל לפתור לי את הסוגיה, מה ההבדל בין קלוריות לבין קילוקלוריות? כמה קלוריות אנחנו אמורים לצרוך ביום וכמה קילוקלוריות אנחנו אמורים? והאם קילוקלוריות זה בעצם קילוגאול קלוריות? בתודה מראש, דור

    • 6 תגובות
    • 9.8k צפיות
  2. שלום אני לא יודע למה אבל אני לא מצליח לשלוח ה.פ. למשתמשים אחרים אני לא יודע למה מנהלים מישהו יכול לעזור לי .... ובדקתי תעניין בשביל הידע זה לא רק למשתמש אחד ! :-\ מוזר אה ??!!

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  3. אהלן, עוד יומיים יש בגרות באלקטרוניקה.. ויש לי שאלה מה אומר לי הנתון V=2SIN(WT ובהקשר השאלה סעיף א' הוא קל יחסית Vout = -V1 - (2)*V2 לגבי סעיף ב' אין לי שמץ איך להתייחס לנתון.

    • 4 תגובות
    • 754 צפיות
  4. אגרתי כסף במשך כמה שנים, ועכשיו יש לי הרבה זמן פנוי, אני רוצה להביא באיזה מחשב חזק או באקסבוקס 360... עכשיו שהדולר נמוך אני יכול לנצל תמצב ולהביא איזה משהו שיפריח תשיעמום ההולך וגובר. יביאו לי את החלקים למחשב או את האקסבוס360 מחו"ל. אני בהתלבטות ולא יודע כלכך מה לעשות, כי יש לי מחשב סבבה לא מריץ משחקים כבדים...(7600 GS) ואם אני קונה מחשב חדש אז אני קונה מחשב באיזה 4000 שקל.... מה אתם חושבים שעדיף ?מה יציג גראפיקה טבה יותר ? ומה יותר משתלם לזמן הארוך ?

    • 27 תגובות
    • 2.5k צפיות
  5. אתמול התקשרתי להזמין שני מוצרים מסוימים, כרגיל כמו שאנ מזמין בכל חנות, "שלום, אני רוצה לעשות הזמנה על בלה בלה בלה, אני אבוא לאסוף את זה מסניף מגדל העמק" ומשם הם התחילו לטבוע בכוס מים. "רק שניה, אני בודק אם יש לנו את זה זמין", "לא אין לנו את זה בסניף פה, רק בראשל"צ" אמרתי שאין לי בעיה לחכות כמה ימים ופה אמרו לי משהו שלא שמעתי בחיים- "מחר אחד הנהגים שלנו יהיה בסניף בראשל"צ, תתקשר אליהם בין 11 ל 12 בערך ותבקש את XXX, תגיד לו שיאסוף מהסניף את המוצר שאתה רוצה" .......סליחה? אני? הלקוח המשלם צריך לטרטר את עצמו בטלפונים בשביל לקנות מכם מוצר? מה הבעיה פשוט להכניס הזמנה למערכת, כל יום להוציא את ההזמנות שאין במלאי בסניף אחד ויש בסניף אחר, ואז לעשות משלוח מרוכז? הם אמרו לי בעצם שיש …

    • 17 תגובות
    • 3k צפיות
  6. שלום החלטנו במשפחה לקנות טלוויזיה חדש. אנחנו לא מתמצאים בכל העניינים כמו HD, LCD, פלזמה, חברות, דגמים, מחירים.... מבקש לקבל הפניה לפורום בו אוכל לקבל המלצות ומידע [כמו שהתיעצתי בפורום הזה לפני רכישת מחשב, כך אני רוצה להתיעץ בפורום מסוים לפני רכישת טלוויזיה]. תודה =]

    • 1 תגובה
    • 491 צפיות
  7. התקשר אליי הבחור ושאל אם אני מעוניין שהוא יסדר לי מיונים לתותחנים. חוץ מהגדודים יש : א)מערך רקטי. ב)מורן. ג)מזלטים-זיק. אני מעוניין לעשות תפקיד מעניין בצבא שמשלב מחשבה ועבודה עם טכנולוגיה אז רציתי לשאול מה אתם אומרים על איכות היחידות הנל ואם שווה להתמיין. תודה

    • 27 תגובות
    • 5.7k צפיות
  8. Started by oded234,

    תצביעו למערכת ההפעלה שאתם הכי אוהבים

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  9. אני עושה כמה בדיקות במקום העבודה שלי כבודק תוכנה (QA) והייתי רוצה לראות אולי אוכל לשאוב ממכם כמה רעיונות חדשים. במסגרת העבודה שלי אני בודק את תוכנת ה-SKYPE. יש לי כמה מצבי בדיקה: שיחה נכנסת,יוצאת,שיחה שלא נענתה,שיחה שנחחתה וכל אלו גם ברשת פנימית (כמו רשת ביתית קטנה) וגם ברשת רגילה בין 2 משתמשים שנמצאים רחוק אחד מהשני (בגלל שהבנתי שפרוטוקול ה-SKYPE מתנהג בכל מצב באופן שונה). יש לכם אולי רעיונות חדשים ? תודה.

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  10. Started by c5123,

    anyone els have problems with bezeqint all week i cant even use ventrilo its killing me how bad it lags

    • 4 תגובות
    • 952 צפיות
  11. Started by My_Name,

    יכול להיות שאני ימצא עבודה שדורשת בעיקר סתם לפרמט מחשב, להתקין עליו כרטיס DVR ולהגדיר את כל מה שצריך. לפני שאי קופץ לחפיפה, יש פה מישהו עם ניסיון עם כרטיסי DVR שיכול לתת איזה טיפ, או להעלות תקלות נפוצות, או להסביר את תהליך ההגדרה ? סתם שאני יבוא מוכן. ד"א, לא מצאתי פורום מתאים אז תעבירו את זה לאיפה שאתם חושבים שמתאים

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  12. זה שלוקחים אותו אל מול מכונת משחקי וידאו, איכשהו הוא מתהפנט ונרדם, אח"כ מביאים אותו לזירת המשחק (שחזור), והוא נלחם עם הרובה פלסטיק עד עילפון, אח"כ מחזירים אותו אל מול המכונה. זוכרים? איפה?

    • 1 תגובה
    • 627 צפיות
  13. Started by TermiNal,

    אני יודע שזה עוד קצת מוקדם יש עוד חודש לבגרות אבל המתכונות כבר מתקרבות למישהו יש סיכומים טובים של כל החומר לבגרות השנה? ואולי קצת טיפים איך הכי טוב ללמוד? קניתי מיקודית אבל אני פשוט נרדם אני לא מצליח לקרוא את זה תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by ChrisBrown,

    מצאתי פלאפון NOKIA 73 במצב מצויין . אני לא יודע מה לעשות איתו ,הוא ריק מתוכן,ואף אחד לא התקשר בשביל לחפש אותו כבר שבוע . אז החלטתי למכור אותו אני מוכר אותו ב600 ש"ח אם מישהו רוצה שיצור איתי קשר 0507175559 או בפרטי

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by LOL,

    לפני איזה כמה חושים אכלתי בצפון איזשהו פרי ולאף אחד לא היה מושג מה השם שלו ואני צריך את השם שלו אם זה עוזר הוא בא גם בלבן בפנים תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 724 צפיות
  16. כפי שכתבתי בכותרת. כרגע יש לי את השעון הזה - http://images.hifishop.cz/Orig_big/casio_str-111-1b.jpg אחרי פחות מ6 שנים איתו (מסוף 2002), כיברת דרך, באש ובמים. חשבתי להחליף אותו באחד אחר. צריך שעון, אלגנטי-ספורט. סיירתי בזאפ, מצאתי המון דגמים אבל זה לא עוזר לי כל כך. השעון ירכש מכאן או מהדיוטי פרי. לגבי הרצועה, אני עדיין מתלבט אם עדיף לי גומי קשיח או מתכת. בכל מקרה, הצעות יתקבלו בברכה.

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by 00000,

    בקרוב תעלה תכנית חדשה בישראל שתקרא "רגע האמת". רגע האמת בגרסה האמריקאית: http://www.youtube.com/watch?v=FzZWqYWhdQw הגרסה שתצא בישראל: http://news.walla.co.il/?w=/1/1282176 תכנית הורסת משפחות. נקווה שתיפול כמו "הדבר הגדול הבא".

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום לכולם אני רוצה לקנות logitech g25 והמחירים פה בארץ קצת יקרים אז חשבתי אולי לקנות מאתר בחו"ל אבל אני רוצה לקנות מחנות יד 1. חדש ולא משומש! אז תמליצו לי על חנות טובה בקשה. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  19. Started by nimrods,

    שלום לכולם.!! יש לי כמה שאלות.!! בקשר לזה : http://www.vizamotors.com/engines-c-111.html?filter_id=1 מי שהוא יודע אם הם עושים משלוחים לארץ (מנוע).? באיזה ארץ החנות הזאת.? וכמה יעלה לי לעשות משלוח (למנוע)..? תודה לעוזרים.!!!

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=7012

    • 50 תגובות
    • 7.1k צפיות
  21. אני מעונין לקנות כרטיס מסך (8800GT) עכשיו התקציב שלי דלל מידי וראיתי שבחו''ל הוא עולה משהו כמו 200 דולר ואפילו פחות.... ויש לי מישהו בשכונה שיש לו paypal ואין לו בעייה להזמין לי... עכשיו אני צריך את ההמלצות שלכם על אתרים אמינים בחו''ל שמוכרים בזול ועושים משלוחים בארץ ואני שואל אם מישהו עשה פעם דבר כזה של להזמין חלקים למחשב מחו''ל...

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  22. Started by asi1998,

    רציתי לדעת האם זה בטוח להזמין מחשב באינטרנט, וחברת tms בפרט..?

    • 5 תגובות
    • 728 צפיות
  23. שלום לכולם! לפני כמה שבועות פתחתי ת'רד על הT42 שלי, שיש לו FAN ERROR ממש בתחילת הבוט, המסקנות מהת'רד הזה ומקריאת חומר באינטרנט הם שהבעיה יכולה להיות במאוורר או בלוח האם. במידה ומדובר במאוורר סדר גודל המחיר יהיה 400-500 ש"ח (ולפי מה שהבנתי 95% שהבעיה היא רק במאוורר) ובנוסף רוב המעבדות מקזזות את מחיר הבדיקה שנע בין 150 ל200 שקלים למחיר העבודה הדרושה. במידה והבעיה היא בלוח האם אז אני בצרה קצת יותר גדולה, כי פה מדובר על סכומים מאוד גבוהים. הבעיה העיקרית שלי, אולי זה ישמע קצת ילדותי, היא שאני לא ממש סומך על כל המעבדות, שזה נוגע למחשב שולחני אין לי בעיה לדעת בעצמי מה הבעיה, אבל שזה נוגע ללפ טופ אין לי מושג, גם אין לי רכיבים מקבילים שאוכל לבדוק בעזרתם. אז אני מבקש המלצ…

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  24. Started by Guy King,

    אנחנו הגענו מקום 9 מתוך 25, מכובד למדי לדעתי, בהתחשב בכך שאנחנו לא בברית של סקנדינביה, בריה"מ או בבריתות קטנות אחרות.

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים