עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by NakNikkolog,

    אחרי כל השנים של העבודה הקשה, הגעתי לגיל 35 ועכשיו יש לי את הכסף העודף ואת הזמן לעשות טיול מסביב לעולם. כבר טיילתי קצת במערב אירופה ודרום אמריקה (אחרי הצבא), כעת אני רוצה לעשות טיול ענק שישאיר בי חותמת לכל החיים. אשמח לשמוע מכם המלצות ו/או חוויות שעברו עליכם בביקורים מחוץ לגבולות ארצינו, אני אוסף כמה שיותר חוויות מרחבי הרשת, לאחר מכן אגבש את התכנון

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Yuvky,

    היום הייתי במפגש הראשון, 30 אנשים באו, היה קשה אבל טוב. מישהו היה במפגשים בערים אחרות? אני הייתי בכפ"ס בקבוצה של עומר.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by benor,

    התחלתי מדן בצפון והגעתי עד איזור מישור החוף בנתניה. השביל הזה הוא אחד הדברים המדהימים אני באמת מאחל לכל אחד שילך לעשות אותו. כמה רגעים מהשביל: [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. לצערי, אלו לא דברים חדשים גם מנסיונים של אחרים וגם מנסיוני שלי. יש לינקים שמובילים לסיקור דומה על Ksp שהבנתי שלא רחוק מהכתבה הנוכחית. פשוט לראות ולבכות. אף אחד לא ציפה מהם שיהיו חנויות "נישה" שמתמחות בגיימינג וכו' אבל זו כבר ממש רמה נמוכה של ידע (של המוכרים) ושל שירות. http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=592258&sid=127

    • 74 תגובות
    • 8.7k צפיות
  5. בתחילת ינואר השנה הזמנתי רכיב מוזל (מעודפי ההחזרות המחודשים), מיבואן גדול לציוד-מחשב בארץ, שנמצא במיקום-גיאוגרפי שהנו מרוחק-יחסית. בגוף ההזמנה, שנשלחה כמקובל אצלי, באמצעות הדוא"ל, כתבתי במפורש : "אציין כי הזמנה זו מיועדת בעיקר לשיריון הציוד בעבורי, שהרי מלאי קבוע ממנו איננו זמין בחברתכם", ובנוסף ציינתי כי ברצוני : לשלם באמצעות כרטיס-אשראי (שאת פרטיו צירפתי), ולהגיע לאיסוף ההזמנה בעצמי. ההזמנה הוכנה לאיסוף (כולל חיוב כרטיס-האשראי בסכומה) למחרת היום. כשבועיים לאחר מועד ההזמנה, יצרה עמי קשר האחראית על המשלוחים, ובשיחתנו סוכם כי אשתדל למצוא פתרון לאיסוף הזמנתי בהקדם - ותו לא. בתחילת פברואר שלחתי, באמצעות הדוא"ל, הזמנה נוספת, וביקשתי "להעמיס" על המשלוח גם את ההזמנה הקודמת, אך …

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by shai_ka,

    שלום לכולם ברצוני לשתף את חברי הפורום ( במיוחד הגיימרים שבינכם) בחווית קניה של כרטיס Palit Revolution Deluxe 4870X2 .... ובכן הכל התחיל בפניה למספר חנויות ש"מוכרות" את הכרטיס אך הוא לא במלאי (לא בחנות ולא אצל היבואן....) נציג אחד אף אמר לי שיש בוודאות את הכרטיס במלאי ! לאחר שהגעתי לחנות ...לא כרטיס ולא נעליים ,גם לא אצל "היבואן" (היה נחמד מצדו להציע לי משהו אחר...) לבסוף נמצא צדיק...R.S.M....הזמנתי ולמחרת קיבלתי את הכרטיס! ( גם במחיר מעולה...). כאן העלילה מסתבכת.... שמח ומאושר קיבלתי את הכרטיס הראשון . לא עבד . Bios לא עולה...בשני מחשבים. חזרתי ל R.S.M . ללא כל בעיות הכרטיס הוחלף. שמח ומאושר קיבלתי למחרת את הכרטיס השני . לא עבד. מסך כחול בהתקנת דרייברים. כל גרסאות הדריי…

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by FresH-MeaT,

    מי שזוכר היה לי קטע שחשבתי שהם עובדים עלי וניבהלתי.... כשקניה נימשכה קצת יותר מדי זמן... הם אמרו לי שהם הזמינו לי כבלים על חשבונם ושהם מרכיבים לי על חשבונם.. ולא האמנתי.... בסוף סתם יצאתי טמבל.... לא רק שקיבלתי מחשב מורכב שעובד פיקס... הם עשו לי אותו ככה שתיהיה לי זרימת אוויר מושלמת... כולל כבל מאריך שלא הספיק והכל על חשבונם... יצא שסתם הייתי לחוץ והוצאתי להם שם רע... אז קבלו תיקון... אני באמת ממליץ בחום

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. שלום לכולם כמו כל אדם שרוצה לרכוש מחשב, אחת הדברים שהכי חשוב היא לבחור חנות אמינה, עם שירות טוב. חיפשתי חנות לקנות ממנה את המחשב באזור הדרום ואני רוצה לספר לכם על חווית הקניה שלי. את המחשב שלי הלכתי לרכוש בשבוע שעבר ביום חמישי בחנות IQPC באשדוד לחנות זאת הגעתי מהמלצת אנשי הפורום כאן אני רוצה לציין כמה דברים פה: כשנכנסתי לחנות קיבלה אותי המזכירה שהפנת אותי למנחם האחראי על החנות בחור סימפטי בכל מובן המילה. ישבנו ביחד הבאתי לו את המפרט של המחשב שאני רוצה והרכבנו אותו. נתן לי את הצעת המחיר כפי שמופיע באתר של IQPC. לאחר מכן מנחם עשה לי ביקור בחנות,הראה לי את התהליך שהמחשב עובר, כיצד מטפלים בכל מחשב שהולכים להרכיב מההתחלה עד הסוף. העלה אותי למעבדה והראה לי אותה, הראה לי כיצ…

    • 16 תגובות
    • 2.6k צפיות
  9. קניתי מכשיר סלולרי מאחת החנויות המובילות בזאפ - דים פון והחלטתי לספר לכם על חווית הקנייה. רכשתי sony ericsson k850i ועוד באותו היום המכשיר נכבה ולא נדלק יותר. חזרתי לחנות תיקנו לי אותו ולאחר שאספתי אותו, שוב לאחר מספר שעות הוא נכבה ולא נדלק יותר. חזרתי שוב תיקנו לי אותו ושוב הוא נכבה ולא נדלק יותר. חזרתי לחנות שוב בפעם השלישית בטענה שמכרו לי מכשיר דפוק. אמרו לי שישלחו אותו למעבדת היצרן ושאז זה יהיה בטוח בסדר. חזרתי עוד באותו השבוע רק כדי לגלות שהם לא שלחו אותו אלא תיקנו אותו בעצמם. למרות זאת לא התלוננתי כי חשבתי שאי אפשר לטעות 3 פעמים אבל טעיתי ושוב באותו היום המכשיר פסק לעבוד. בפעם הרביעית אכן שלחו אותו למעבדת החברה וחיכיתי שבועיים לתיקון אבל גם זה לא עזר והמכשיר שוב פסק…

  10. ביום רביעי האחרון הזמנתי את המוצר הנ"ל: http://www.skypc.co.il/pl_product~nT330i~14~0.htm הזמנתי, אחרי שווידאתי שסטיק זיכרון SO-DIMM DDR2 1GB 667MHZ כלול במחיר. וויתרתי על ה-DOK מתנה תמורת הנחה קטנה במחיר, וסה"כ כולל דיסק קשיח של WD וכולל משלוח יצא 1305 ש"ח. קיבלתי את ההזמנה היום עם שליח, הרכבתי, הפעלתי, ואני נהנה מכל רגע. ATOM על שתי ליבותיו וארבע נימיו מספיק חזק בשביל אינטרנט, ואת ה-ION ב- FULL HD עוד לא בדקתי. הבעיה היא, שסטיק זיכרון איכשהו לא נכלל בחבילה, אז השתמשתי ב-2GB שלי, שהוצאתי מהנייד. רצתי לטלפון לברר, אבל היום בסקאי-PC הייתה ספירת מלאי והם לא היו זמינים בראשל"צ. אני מאמין ומקווה שהטעות קרתה בתום לב. מחר אתקשר שוב, מקווה שישלחו לי סטיק זיכרון בקרוב בל…

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by KvodHagab,

    קניית מחשב מבחינתי זה אירוע גדול, מעבר לזה שהדבר קורה רק פעם ל3-4 שנים, יש גם את צד ההשקעה הכספית הרבה שאני משקיע בכל קניה (שמסתכם בממוצע של 6 אלף שקל עד כה) לכן חשוב לי שהחנות שאני קונה בה תרגיש "נכונה" ושלא ארגיש פספוס ולא בטוח. על כל פנים, מאז שהוכרז I5 אני מתכן עליו, ועל ה"EVERGREEN" שהוכרז בזמנו, ומהרגע שיצאו כרטיסי ה5870/5850 ניסיתי לחפש חנות נורמאלית בארץ שתרגיש לי נכונה. דיברתי עם כמה חנויות (לא אזכיר כאן שמות של חנויות עם התרשמות רעה, כי זה לא מטרת הפוסט ויש מספיק דיונים כאלו בפורום) ובכל אחת מצאתי פגם זה או אחר, באחת השירות לא היה מספיק אדיב/סובלני, בשניה הרגשתי חוסר התמצאות ומקצועיות (כאשר התעקשו איתי שזכרון 1.8 הוא זכרון שמתאים לחלוטין לI5 למשל) בחנויות אחרות …

    • 7 תגובות
    • 2.4k צפיות
  12. Started by navk2,

    שמעו, לפני כמה ימים פתחתי פה ת'ארד על החנות BIGPC הנה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=284254.0 ---------------------- ביום ראשון התיקשרתי ל IQPC (לאחר שהזמנתי מהם את 1950XT של HIS ביום חמישי) ושאלתי אותם משהו לגבי האחריות ואחרי זה שאלתי אותו אם יש סיכוי שהוא יהיה מוכן באותו יום, הוא ענה שלא והוא אמר שמחר יהיה את זה (יום שני)... למחורת היתקשרתי ושאלתי באיזה שעה זה יהיה מוכן אז הם אמרו שזה מתעכב ושזה יהיה רק מחר (יופ שלישי)... ביום שזה כבר היה אמור להגיע וגם ביום שנגמרו 4 ימי העבודה היתקשרתי אליהם שוב ושאלתי באיזה שעה יהיה אפשר לקחת את המוצר והם ענו שיש בעיה עם המלאיי של הכרטיס וכנראה שהם לא יוכלו להשיג אותו בזמן הקרוב. אחרי שכבר היית מבעוס וזה אמרתי אולי א…

  13. שלום לכולם מספר שאלות אליכם. סוף שבוע שעבר הזמנתי את המפרט הבא מ RSM AMD Phenom 2 X4 955 Black Edition Quad Core AM3 BOX , יחידות 1 ₪750 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=927 Scythe Mugen 2 Rev B, יחידות 1 ₪216 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1676 Samsung 500GB 16MB Sata2 HD502HJ SpinPoint F3, יחידות 2 ₪378 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1324 TwinTech GeForce GTX460 768MB GDDR5, יחידות 1 ₪839 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=2135 צורב Samsung SHS223 x 22 Sata- ATA Black, יחידות 1 ₪116 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=844 Cooler Master 690 2 Advance Black, יחידות 1 ₪468 http://www.rsm.co.il/produ…

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by WiSe-Man,

    המחשב שרכשתי הגיע שבוע שעבר! לתדהמתי קיבלתי כל מה שהזמנתי, לא שינו לי את המפרט, הכל הגיע ארוז עם כל החלקים, לא ניסו לדחוף לי חלקים והמחשב עבר בדיקות מאמץ בקיצור, זה המחשב השלישי שאני קונה מהם וטוב לדעת שיש חנויות כאלה שעוד זוכרות מה זה שרות לקוחות, גם במקרה של בעיות הם נתנו לי שרות מעולה בעבר. ותאמינו לי שאני ביקורתי מאוד, אם הייתה לי בעיה הכי קטנה איתם, הייתם שומעים אותה פה. בכל מקרה הפורום תמיד מלא תלונות על חנויות אז הנה משהו שונה קצת.

    • 30 תגובות
    • 3.8k צפיות
  15. שלום לכולם, לפני כמה ימים קניתי את המחשב החדש שלי, מדובר במחשב חזק מאוד שמיועד אך ורק לגיימינג לכן במחשב כזה אסור להתפשר, צריך לבחור בפינצטה את החלקים שיהיו חזקים ולא פחות מכך את המקום שאתה עומד לקנות ממנו. שנים קניתי מחשבים ליד חנות מעולה שהייתה באיזור מגוריי באור יהודה אבל היא פשטה את הרגל ולכן הגיע הזמן לבחור בחנות חדשה. לאחר שהחלטתי איזה חלקים לקחת והשוויתי מחירים ברשת ראיתי שבIQPC באשדוד אני מקבל בעבור המפרט את המחיר הזול והאטרקטיבי ביותר אך כמובן שמחיר זול בלבד לא מספיק כי צריך גם חנות עם שירות מצוין. לאחר חיפוש מעמיק בגוגל ראיתי המון תגובות חיוביות מאוד על החנות והחלטתי ללכת על זה אפילו שהחנות רחוקה ממני שזה דבר שתמיד חששתי והתרחקתי ממנו כי לך תסע עד אשדוד (ש…

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. שלום חבר'ה, הלכתי לקיוסק קניתי חלב. הגעתי הביתה -חור בשקית. חזרתי לסופר, סירבו לממש אחריות . שלחתי מכתב חריף להנהלה באימייל ואין תגובה כבר שבוע. מה עושים?!?! עכשיו ברצינות, נראה לי שהלכנו קצת רחוק מדי עם כל הקטע של להתלונן על כל פיפס שקורה לנו במעמד הקנייה, לא? אתם גם רואים את זה קורה או שאני לבד פה?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by psu,

    הלכתי עם חבר אתמול לקנות מארז אנטק 300 בחנות זיג זג מחשבים ביהוד, ואני חייב לציין שהופתעתי מאד לטובה! פעם ראשונה שהייתי שם, ולדעתי יש תודעת שירות שלא ראיתי בשום חנות מחשבים בארץ. זה מתחיל בזה שיש שם מחשב עם משחקים (COD MW2 למשל) שמחוברות אליו אפילו המשקפיים החדשות של נוידיה 3D! שינעימו את זמנך אם יש קצת תור (רעיון מעולה שעוד לא ראיתי בשום חנות מחשבים!). האיש מכירות היה מאד מקצועי ונחמד (ארז אם אני לא טועה), לא ניסה לדחוף מוצרים יקרים סתם, ואפילו עשה לנו סיור במעבדה ובחנות והראה לנו איך הם עובדים. דבר נוסף שהתרשמתי ממנו בסיור היה שיש להם מעין "חדר חום" כל מחשב שהורכב עובר סדרת בדיקות עם התקנת ווינדוס כמקובל בכל המקומות, אבל היתרון פה זה שהם שמים את כל המחשבים החדשים בחדר ל…

    • 38 תגובות
    • 7k צפיות
  18. אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל, אני כולי נזעם ונפעם מהיחס המשפיל שקיבלתי בחנות. קודם כל הייתי צריך ללכת לסניף "הקרוב" לבית שלי, מרחק של 2-3 דקות הליכה, פשוט לא יאומן, החוצפנים האלה לא יכלו לפתוח סניף מתחת לבית שלי? מתחת לכל ביקורת. אחרי שהגעתי ונכנסתי לסניף הייתי צריך לפתוח את הדלת בעצמי. כן כן הבנתם נכון, אפילו דלת אוטומטית לא היה להם החוצפנים האלה, הייתי צריך למשוך את הידית לגמרי בעצמי. אחר כך כשנכנסתי לסניף היו שם 2 בחורים, אחד מהם חיוך אליי ואמר לי "אהלן, אפשר לעזור לך?", פה זה כבר היה מוגזם, החוצפן הזה, החוצפן חסר תודעת השרות הזה מעז להגיד לי "אהלן"? מה זה "אהלן"?! מה אני חבר שלו? בעברית תקנית צריך להגיד "שלום" ולא "אהלן". אבל מילא, הבלגתי, אני בנאדם מאוד סבלני וסלח…

  19. Started by Senator Stupidity,

    בדר"כ אני לא נוהג לקשקש על השירות שאני מקבל, אבל השירות של אנטק (Antec) היה יוצא דופן וגורר תגובה יוצאת דופן. הסיפור - לפני שנה קניתי בארץ מארז של אנטק (P180 ליתר דיוק). במשך הזמן, בעיקר משום שאני מזיז אותו יותר מדי, שתיים מ-4 רגלי הסיליקון שלו נפלו, הדבק שלהן נחלש והן סירבו להיצמד בחזרה. ניסיתי סתם לשים את המארז עליהן, והן פשוט זזו שוב, ופחדתי להדביק אותן עם סופר-גלו כי חששתי שזה יפגע בחומר איכשהו. הפתרון שלי היה לשלוח אימייל (בעצם Trouble Ticket ממרכז התמיכה האינטרנטי שלהם) לאנטק, בו שאלתי אותם האם אפשר להשתמש בדבק מגע עם רגלי הסיליקון שלהם. התשובה שקיבלתי: תן לנו את הכתובת שלך, ואנחנו נשלח לך רגליים חדשות. חשוב להדגיש שזו תשובה של אנטק הגלובלית, בלי כל קשר לחנות שק…

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  20. http://www.memorypc.co.il - Memory PC - האם מישהו מכם רכש בעבר מוצר כלשהו מהחברה הזו? - מהו טיב השירות והאמינות של החברה; האם אכן קיבלתם את אותו מוצר שרכשתם? האם היא כיבדה את האחריות שהונפקה לכם עבור מוצר שרכשתם ללא דפי?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  21. Started by thebestof2005,

    דבר ראשון, אני מקווה שבכלל מותר לשאול על זה. חיפשתי בחוקי הפורום ולא מצאתי שום דבר כנגד זה. אני די בטוח שרובכם מכירים את החנות. שמה היא "סקאי פי.סי" http://www.skypc.co.il/. אני מעוניין לקנות מהחנות כרטיס טלויזיה. הקטע הוא שהיא די רחוקה מאיפה שאני גר והשאלה העיקרית נוגעת בקטע של נתינת שירות ואחריות על מוצר שניקנה אצלה. אז אנשים אתם מוזמנים לשתף איתי את חווית הקנייה שלכם בחנות. שוב אני מקווה שזה מותר על פי חוקי הפורום, אם לא אז אפשר לנעול... תודה רבה מראש לעוזרים...

    • 11 תגובות
    • 828 צפיות
  22. שלום לכם , ראיתי את המוצר הזה http://www.israelbody.org/טריבסטאן-טריבולוס-תמצית וחיפשתי קצת לגביו באינטרנט ממה שראיתי זה מוצר טוב שיכול לעזור בתוספת אנרגית ושריפת שומן ... מישהו ניסה אותו ?? מה דעתכם ??

    • 3 תגובות
    • 7k צפיות
  23. Started by יורם,

    התערבתי עם חבר איזה מפרט יותר טוב וזה מחשב לגיימינג אז תביאו חוות דעת על המפרטים פה מפרט 1 http://i42.tinypic.com/2nsto55.jpg מפרט 2 http://i40.tinypic.com/esqa1s.jpg

    • 3 תגובות
    • 632 צפיות
  24. Started by adis50,

    אני מתכנן לקנות בKSP הם זולים ורוב החברים שלי קנו משם והם מרוצים עכישו בכל הפורום לא מצאתי תגובה חיובית על החנויות שלהם וגם כל התגובות השלישליות הם לא מפורטות אלא רק "אל תקנה בKSP" אז אשמח לשמוע חוות דעת רצינית ומפורטת עליהם תודה ויום טוב

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. כדי להשקיע בזה? לפי מה שראיתי זה דבר שווה אבל אני רוצה להיות בטוח העם כדי לקנות? (לא קופץ למים ללא חוות דעת מקצועית )

דיונים חדשים בפורומים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.