כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש מישהו בעל ידע בבריכות והשימוש בטבליות כלור וכו.... קניתי את הבריכה הזאת: את הפילטר הזה: ואת משאבת פילטר: ואת החומרים הללו: נגד עצות וטבליות כלור השאלה שלי היא כזאת...כשאני ממלא את הבריכה בפעם הראשונה אני צריך לזרוק טבלית כלור אחת?או שזה אחרי המילוי יחד עם הפילטר שיפעל עם הטבלית?
-
- 0 תגובות
- 984 צפיות
-
-
פרודיות סופרמן גדול יפה חמוד מגניב כל מילה אפשרית. גייסבונד באטמן בחזרה לעתיד מלתעות אינדיאנה גונס - גדול
-
- 0 תגובות
- 494 צפיות
-
-
http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord/ רוצים לעזור להם ? רשומים כבר 781,532
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איפה אפשר להשיג אחד כזה וכמה בערך זה עולה זוכרים את המשחקים של פעם במשחקיות היה של terminator2
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אז נכון..בעבודה יש מחשב שרושם אבל עדיין אני רוצה לרשום בעצמי...אחרי שרשמתי בפנקס ואיבדתי אותו החלטתי שעדיף לרשום במחשב שלי ולגבות לעוד מקום..יש למישהו תוכנה\גליון אקסל\משהו אחר יעיל לרישום שעות עבודה?
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
טוב בזמן האחרון יש כל מיני דיווחים איזה קבוצה החתימה את איזה מאמן\שחקן\שוודית ;D בקיצור בגלל שהדיונים על הליגה ושרף גם ככה נהפכו לדיונים על החתמות ואת מי צריך להחתים החלטתי לפתוח דיון במיוחד בשביל זה הדיון יכלול דיווחים בתקשורת כמו זה - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3551179,00.html וכמובן הדבר הכיף וזה לנסות לבנות קבוצה רק תנסו שזה יהיה ראלי ולפי התקציב זה לא ששקיל אוניל מגיע בקרוב לליגת ווינר
-
- 1 תגובה
- 870 צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה למחר שיכולה לזכות אותי בנקודות לציון הסופי, ואני לא כל כך מצליח לפתור אותה... הוכח באינדוקציה: הביטוי n^2+6n+4 אינו מתחלק ב-8 ללא שארית. (בני גורן, מתמטיקה חלק ו', ע"מ 108 תרגיל 106). תודה לפותרים (וגם לאלה שניסו ).
-
- 4 תגובות
- 638 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. איזה חבר משועמם החליט שהוא פותח מקושרים עם הפרטים שלי והתמונה שלי. בכל אופן אתמול גילתי שיש לו ברשימה(שלי בעיקרון) איזה 200 איש . עכשיו דיווחתי על המשתמש אבל די ברור שלא יאמינו. יש אפשרות לעשות משהו?
-
- 7 תגובות
- 939 צפיות
-
-
ברכות. אני מחפש כיסא חדש לישיבה מול המחשב וכבר חיפשתי ברוב החנויות הידועות (Office Depot, Ace וכו') ולא מצאתי כלום. התקציב הוא בערך 600 ש"ח, אבל אם יש איזה hidden gem איפשהו בארץ לא אכפת לי להשקיע אפילו 1K, העיקר שלא יהיה flimsy ושיהיה נוח. הצעות?
-
- 26 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
כעקרון אני יודע שהצייון הסופי שיכתב בבחינת הבגרות הוא הממוצע של המגן ושל הציון בבחינה... עכשיו אני לא בטוח אבל אמרו לי שזה משתנה ושזה תלוי בממוצע הכתתי וההפרש בין ממוצע המגנים לבין ממצוע הציונים בבגרות עצמה לדוגמא אם בבית ספר מסויים הממצוע הכתתי מאוד גבוהה יחסית לבגרות אז זה כבר לא חמישים חמישים אלה שבעים שלושים או משהו כזה...רציתי לדעת איך בדייוק מחשבים כמה אחוז המגן יהיה יחסית לציוןו הבגרות....ושמועה אחת אומרת שאם ההבדל הוא מעל שלושים נקודות אז המגן לא תופס.... דוגמא: היום בבגרות בפיזיקה קבלתי ציון טיפה יותר משבעים והגישו אותי על מאה...[בכתה שלנו רק אני ועוד תלמיד אחד נגשנו שנינו נגשנו על מאה ואני בטוח ששנינו לא נקבל מעל 90] השאלה היא האם המגן יתפוס חמישים אחוז או פחות?…
-
- 11 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
שלום לכולם ניסית לבצע את רכישתי הראשונה באיביי יש לי חשבון מאושר של פייפאל הסכום +המשלוח הינו 1000 דולר עם מוכר אמין מאוד שנבדק פידבק 99.8 מוכר הרבה מאוד זמן באתר המוצר הינו במחיר פיקס ללא הצעות הבעיה היא שאני מנסה לשם הוא מציק הודעת שגיאה בחשבון שלי מופיע זכיה וכשאני לוחץ שלם עכשיו"הוא מפנה אותי ללוגאין של פיי פאל ואז מופיע ההודעה הבאה Your request could not be processed at this time Help The service is currently unavailable. Were sorry you faced an issue. Please click here to try your payment again. אגב כניסה לאתר ישירות נעשית ללא בעיה תמונות מצורפות
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את הטלפון הזה, שבא כסט של טלפון חוטי + שלוחה אלחוטית. קיבלתי את המכשיר החוטי והוא מכוון לצלצול מתקפים - PULSE, אני רוצה להעביר אותו לצלצול TONE כדי שאפשר יהיה להתקשר באופן נורמלי - האם מישהו יש לו את המכשיר הזה ויכול לעזור לי? אין לי את ההוראות שלו ובאתר של פנסוניק לא מכירים אותו בכלל. אני ממש לא מצליח אפילו להגיע לתפריט שקשור לבחירה של סוג צלצול.
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
-
לחברה שלי יש יום הולדת בקרוב ורציתי להשכיר ליום ההולדת שלה לימוזינה,רציתי לדעת כמה זה יעלה לי?
-
- 6 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
זה כואב, זה מדמם וזה נפוח - מה זה? ואו זה נראה גרוע ביותר במציאות .
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
זה המפרט אחרי שיפור ושידרוג Core 2 Quad Q6600, 1066MHz @ OC 49% 3.56Mhz Zalman CNPS9500a LED 2x2GB OCZ Reaper HPC Edition Dual Channel 1066Mhz @ 1188Mhz GIGABYTE GA-EP35C-DS3R 8800GTS 512MB GDDR3 DX10 HDTV @ OC 15% Thermaltake - DuOrb Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professional CREATIVE Inspire 5200 Western Digital 74GB Raptor 10K, 16MB, SATA Western Digital 250GB 7200RPM 16MB SATA II Optiarc AD-7200S DVD±RW x20, DL x8 Black Sata Chieftec 550 Hauppauge WinTV-PVR-150 MCE-Kit Edimax EW-7128G 54Mbps PCI Microsoft Natural Wireless Laser Mouse 6000 מקלדת Teac SMX-20 2X XBOX 360 Wireless CONTROLLER 37" PILOT LCD HDMI MS VISTA SP1 64Bit וכל זה במארז ס…
-
- 43 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
העבודה שוחקת? הבוס יושב עליכם על הוריד? המורים\מרצים מעצבנים וקטנוניים בטירוף? החברה התחילה לשגע עם השטויות שלה? סתם עצבניים ואין לכם כוח? כאן המקום לשפוך את חמתכם על הגויים, הנושאים שהוזכרו לעיל ו... על הכל בעצם. אני אתחיל - המרצה הקטנונית שלי ללימודי תרגום מתקדם. קרצייה פדנטית! כל הזמן מתיימרת לדחוף לנו "סביבת עבודה" בכיתה אבל בפועל היא סתם נתפסת על שטויות בד"כ וגורמת להרבה מאיתנו להיות עסוקים בהתגוננות על צורת העבודה שלנו. מיותר לציין שבעבודה ממשית לא באת ישימו לך אם בטעות יצא לי רווח כפול אחרי איזו מילה (דוגמה: מרצה מעצבנת) או על שטויות כמו י' כפול או גודל פונט כשכותבים מילה שגורה באנגלית - ז"א SMS אז צריך להתאים את הפונט לאותו גודל בעברית. התקטננויות שבעבודה רצינית ל…
-
- 254 תגובות
- 27.9k צפיות
-
-
במקרה נתקלתי בדבר הדבילי הזה: http://www.hablok.co.il/ אז חוץ מהעובדה שהיא קוראת לבלוג "בלוק" ואומרת "כנסו לבלוק שלי, הכנתי עוגיות", מה היא בעצם רוצה? אני פשוט לא מצליח להבין אם זה אתר רציני או שזאת בדיחה לא מצחיקה במיוחד..
-
- 3 תגובות
- 802 צפיות
-
-
-
אני טס לעבוד בארה"ב בקניונים בתקווה להשאר שם for good.כדאי לעשות ביטוח בארץ? כאילו לא חבל על 2 דולר ליום,נגיד אם יקרה לי משהו פעם ב3 חודשיים כול הכסף שהשקעתי על הביטוח הזה אני יכול לכסות באותו הרגע(אם יקרה משהו בכלל) בלי עין הרע !!
-
- 10 תגובות
- 951 צפיות
-
-
-
ראיתי על זה כמה כתבות ב YNET ממש מזמן. אבל הפסיקו לעדכן... מישהו יודע משהו בקשר לזה, לדוגמא יש לי טלפון ל HOT, אפשר כבר להיתחבר ל ADSL או שהחוק הזה עדיין לא תקף? תודה!!!
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-


