עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by genia,

    אצלנו בריצת 3 קילומטר אנחנו צריכים לעשות 16 דקות כל אחד אומר זמן אחר-כמה זה אצלכם בבית ספר? אני מתכוון לבגרות

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. Started by xTz,

    איזה זוועה של מקום http://download.yousendit.com/1CA810DF5E6477E1

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  3. Started by לילי123456,

    שלום יש פה מישהו שהתקבל לממר"מ שמתחיל ב18.9?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  4. Started by 00000,

    דרך אלרט פיי, ושאר אתרי הפרסומות? אם כן, כמה זמן לקח לכם להרוויח וכמה, והאם יש לכם referals?

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by galsko,

    מי אתם אומרים יותר טובה skypc הוא tms

    • 20 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. Started by LRa,

    שלום, יש ברשותי חלקי מחשב ישנים, מטענים ומוצרי חשמל שאני מעוניין לזרוק. איכן ניתן לעשות זאת באזור ת"א באופן נקי?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. כיצד נקרא הסרט across the universe שיצא שנה שעברה, בעברית? תודה מראש לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  8. Started by bm1125,

    נתקלתי באתר הזה: www.mp3va.com נראה לכם אמין? 15 סנט לשיר? לא נראה קצת זול ? באמאזון וBUY.com מוכרים ב90 סנט מינימום. עשיתי גם חיפוש בגוגל, לפי מה שראיתי לא הייתה תשובה חד משמעית. מה אתם אומרים ?

    • 0 תגובות
    • 977 צפיות
  9. שלום, הבנתי שיש כאן לא מעט אנשים שחולים בג'וק הזה. חשבתי ללכת על ספשליזד הרד רוק. זנב קשיח. מה דעתכם? תקציב כ 2500 שקל. http://www.pbike.co.il/product_info.php?cPath=66_125&products_id=267 נ.ב יד שניה לא בא בחשבון. ולא יודע את אופי הרכיבה, מחפש משהו להתחלה.

    • 12 תגובות
    • 3.9k צפיות
  10. הגיע עד לאתר התרבות האינטרנטית 4chan והנה תמונה :

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by Burned,

    יש לי מחר מבחן ואני לא ממש מבין את החומר. שאלה לדוגמא: כוח של 40N מושך כלפי מעלה גוף שמסתו 2kg ומרים אותו לגובה 3m. א. מהי עבודה הכוח? את זה הצלחתי. ב. מהי תוספת האנרגיה הפוטנציאלית? את זה גם הצלחתי. ג. מהי תוספת האנרגיה הקינטית? כאן לא הבנתי איך אני אמור לעשות את זה.. מישהו יכול לעזור לי?

    • 13 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. שלום לכולם; אז כמו שהכותרת אומרת, הייתי מעורב בתאונת רכב. 12 בלילה, רמזור ירוק, צומת דיי ריקה.....ולפתע, כשאני כבר על מעבר החצייה להולכי רגל, רכב אחר חוצה את דרכי, אולי נסע ב100 קמ"ש. כמובן שמייד דרכתי בחוזקה על דוושת הבלם, אבל היה מאוחר מדיי, נכנסתי בו באזור הגלגל האחורי\באמפר אחורי. אני-בסדר, בשוק אבל בסדר. 2 החברה האחרים-גם בסדר. נזק לרכב נטו. אני יוצא מהרכב, מסתכל למעלה לעבר הרמזור, והוא עדיין ירוק. הנהג וחברו ברוב חוצפתם יוצאים, ובטון מאיים פונים אליי "נסעת באדום" עם אצבע מופנית. אותי זה לא מפחיד, אני בנאדם דיי גדול ולא מפחד מדיבורים. מה שאבסורד בכל הסיפור, הוא שכל הערסוואטים שיצאו מבתיהם, טוענים שאני נסעתי באדום. למה? "תסתכל, אם ככה נכנסת בו לא יכול להיות שהוא נסע ב…

    • 49 תגובות
    • 3.3k צפיות
  13. Started by tomer861,

    שלום לכולם אני החלטת שאני רוצה לעצב מחדש את החדר וחשבתי שהפתרון הטוב ביותר שמתאים לי זה שולחן או שידה ארוכים שיספיקו לכל כלומר שגם המחשב יהיה עליו וגם הטלוויזה הממיר וכדומה ואני מחפש ומחפש ולא מוצא אז אם מישהו יודע על מה אני מדבר ויכול לעזור אני יודה לו מאוד

    • 15 תגובות
    • 3.4k צפיות
  14. זהו חברים! תוציאו מהר את החשבוניות האחרונות על השוחד שנתתם כי משבוע הבא פשוט לא תוכלו יותר! ואני שואל.... מה לעזאזל קורה בבית המשפט?

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  15. Started by redti,

    זה זמן ארצי אם אני לא טועה ואני בבלבול רציני ... מישהו יכול לאמר לי באיזה שעה זה?

    • 9 תגובות
    • 967 צפיות
  16. אממ אז ככה, אני מחפש כיסא למחשב בתצורה של bucket-seat מישהו מכיר חנויות שמוכרות? או שיש לו רעיון איך אני בונה לי אחד? בתודה מראש, דור

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by SciFi7,

    שלום, בחופש הגדול אני רוצה לטוס עם חברים ... עכשיו התחלנו לברר מחירים ושטויות, והגעתי למצב שראיתי את שני האיים איס וקוס, עכשיו מה ההבדל ? נשמע לי כיאלו איוס זה עם פחות ישראלים, יתרון משמעותי... אבל בכללי, משהו יכול להגיד לי מה עדיף ? ד"א אנחנו לא ערסים, אנשים איכותיים, ככה שאני מעדיף לימנע מ"ישראליות" יתר תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by IG,

    לפני שאתם שולחים אותי לגוגל- ניסיתי... כבר כמה שעות אני מחפש שם בלי הצלחה לעניין: אני רוצה להזמין טיסה לאירופה באוגוסט, ואני רוצה לדעת איזה טיסות יש, מתי, וכמה עולה כרטיס. ניסיתי את כל האתרים של וואלה וכו', ואפילו הגעתי לאתר שמציג את לוח הטיסות בבן- גוריון.... אבל יש עם זה בעייה: לפי הלו"ז, יש טיסה של ישראייר בתאריך מסויים וזמן מסויים שמתאימים לי, אבל כשאני מחפש את הטיסה באתר של ישראייר- היא לא מופיעה! מה שאומר שאני לא יכול להזמין כרטיס... אשמח לעזרה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. אחרי שהתברר לי מה עלות תיקון הגולף הענתיקה ברשותי ,החלטתי לאור עליית מחירי הדלק מצד אחד ושתיית הדלק המסורתית של הרכב מצד שני להיפטר ממנו סופית . בהתחשב שהוא אינו במצב נסיעה, אין לו כבר טסט , הוא ישן מאוד , וגם לא נראה טוב אני לא חושב שאף אחד רציני לא יהיה מעוניין בו ואין לי שום כוונה לשים עליו שלט למכירה שרק יביא לי שיחות של כל מיני ליצנים ויגרום לסתם בלבולי מוח . ככול הנראה אני אמכור אותו למגרש גרוטאות תמורת כמה מאות שקלים ושם הוא ייגרס כפסולת מתכת . עשיתי לעצמי רשימה של כל הדברים שכדאי לי לפרק לפני הפרידה ושעשויים לשמש אותי בעתיד במידה ואני אקנה רכב חלופי (אם בכלל ) . אם אתם סבורים שפספסתי משהו , תגידו לי מה להוסיף לרשימה כדלהלן : מצבר ,רדיו-דיסק,רמקולים ,גלגל רזרבי,כי…

    • 47 תגובות
    • 4.8k צפיות
  20. Started by Born2Kill,

    שלום, אתם בטח זוכרים שלא ייצא לפועל המפגש הקודם כיוון שעד שאנשים החליטו לקח המון זמן..... מכל מיני סיבות. אז עכשיו חשבתי לעשות את המפגש בתאריך ה-30.6.08 (יום ב'). במגדלי עזריאלי (כרגיל). למה בתאריך הזה? *כי זה אחרי שיוצאים לחופש הגדול. *כי זה עוד בתקופת הבגרויות ואחרי תקופת הבגרויות לא נוכל לארגן מפגש נורמלי כי כולם יירוצו לחפש עבודה ולעבוד. *כי יש לנו טווח זמן טוב עד ה-30.6.08 כדי להחליט. אז.... מי מסכים ומי לא מסכים? ואם למישהו יש הצעה יותר טובה, תפאדל!!

    • 114 תגובות
    • 9.7k צפיות
  21. היי חברים, רציתי לדעת איזה קו/אוטובוס צריך לקחת מתחנת רכבת שלום בתל אביב,ולהגיע לדיזינגוף סנטר? או להיפך, איזה קו לקחת מדיזינגוף סנטר ולהגיע לתחנת רכבת השלום? תודה חבר'ה,שבת שלום :]

    • 5 תגובות
    • 805 צפיות
  22. Started by xTz,

    אהלן אני בן 20, רוצה להתחיל לעבוד בתור טכנאי מחשבים פרטי. מבחינת הידע שלי אני די בטוח בעצמי, לא גאון או משהו אבל יודע דברים. החששות שלי הן אחרות -> מס הכנסה אני רוצה להפיץ הרבה מאוד פליירים בתיבת דואר, מה הסיכוי שמס הכנסה יעלו עלי? מה העונש? האם מתחשבים בגיל? [סך הכל 20] מה אחוזי הלקוחות שדורשים קבלות? בבקשה גלו לי כל מה שאתם יודעים ורק אחרי זה אני אדע אם שווה לי להתחיל עם כל העסק בכלל.. תודה רבה!

    • 21 תגובות
    • 3.5k צפיות
  23. Started by sagi_10,

    שלום לכולם התחלתי למכור שטויות באיביי ונתקלתי בכמה שאלות , אם יש פה אנשים שביצעו כבר מכירות ויוכלו לענות לי על כמה שאלות בפרטי זה יהיה מעולה . צרו איתי קשר או השאירו הודעה פה תודה

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  24. funny sh*t ;D

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות