כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
כל פעם אני קונה חולצה חדשה והופ אחרי פחות משבוע יש כתם, אני לא מבין מאיפה הוא צץ אבל יש כתם! משהו מכיר תכשיר טוב נגד כתמים על חולצות? ???
-
- 4 תגובות
- 892 צפיות
-
-
יצא לי לאחרונה לראות הרבה קיפודים.הם יכולים לזרוק חצים או שהם לא יכולים להזיק?
-
- 22 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
קניתי היום כמה חולצות, ואחת מהם היא החולצה המוכרת של אינטל. כתוב בעיגול Insane Inside ואז למטה במקום פנטיום כתוב Venhtium processor מזה Venhtium? הבנתי שזאת מילה שהתחברה עם פנטיום, אבל איזו מילה? ???
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש להזמין HD4850/4870 . צריך המלצה לחנות שעושה משלוחים ולא עושה בעיות. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 770 צפיות
-
-
אוקיי, אז יוצא שמחר אני צריך להיות בדיזינגוף סנטר בת"א. מישהו יכול להגיד לי איך לעזאזל אני מגיע לשם? באיזו תחנת רכבת בת"א לרדת, ומשם מה הלאה? לאן ללכת ואיזה קו אוטובוס לקחת?
-
- 23 תגובות
- 14.8k צפיות
-
-
תושבים רבים בצפון הארץ ובמרכזה דיווחו על גרם שמיימי שנראה חוצה את שמי הארץ. כמה מהעדויות טענו כי אותו גוף אף השמיע שריקה במעופו. גם למוקד החירום של המשטרה באזור השרון הגיעו פניות רבות מאזרחים שצפו בתופעה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3565737,00.html
-
- 35 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
מישהו יודע באיזו שעה יש את השאלונים F ו G? ,חיפשתי באתר של מישרד החינוך אבל אני לא מצליח לימצוא את זה.
-
- 3 תגובות
- 918 צפיות
-
-
המועד ב' באנגלית שאלון F ו G באיזה שעה זה? תודה רבה מראש.
-
- 1 תגובה
- 954 צפיות
-
-
-
כמה יעשו לי בערך בטרייד אין על המחשב הזה: 1 giga ram 40 giga דיסק קשיח כונן dvd כרטיס מסך 5200 fx מעבד Intel Pentium 4E, 3000 MHz (15 x 200) וtms עושים תרייד אין?
-
- 5 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שמעתי שאסור לשתות מעל 3 פחיות ביום. זה נכון? יש איזה סכנה או שאפשר לשתות את זה כמו מים? פעם שמעתי שמישהו מת לאחר ששתה כמה פחיות ביום אחד. זה מלחיץ אותי כי אני שותה הרבה כאלה כי זה הדבר היחיד שבאמת עוזר לי להרגיש עירני וללמוד, אחרת אני נרדם על הספרים.
-
- 66 תגובות
- 10.6k צפיות
-
-
שלום, כשאני פותח הודעה חדשה ורושם הכל על פרטי המוצר וכו'.... אני לוחץ על המשך ואחרי כ-10 שניות זה נכנס לי לדף לא זמין. כשאני מרענן את הדף, אותו דף חוזר לדף הפרטים כאשר השדות כבר אינן ממולאות. בעיה אצלי או אצלהם? (אני משתמש בדפדפן IE7).
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זאת אומרת בלי השירה של המשתמטים ברקע רק את המנגינה.. אפשרי ? תוכנה שעושה תעבודה גם תספיק..
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
כמה צבעים יש בסיבית אחת שאני בוחר ב-32 בהגדרות?? איפה שההגדרות של המסך..
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, יש לי רשיון נהיגה לדרגה B כלומר רכב פרטי. עכשיו אני עובר ליישוב קהילתי ושמתי עין על הקטנועים החשמליים שהביאו לארץ וממש קורץ לי. השאלה שלי היא מכיוון שיש צורך בתוספת של דרגה A2 נדמה לי לרשיון מה בעצם הפרוצדורה של תוספת הדרגה הנ"ל לרישיון? אין לי צורך לעבור שוב את הטרור של תיאוריה + 200 שיעורי נהיגה נכון?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם. היום קיבלתי לתיבת הדואר שלי פרסום על חנות מחשבים חדשה שנפתחה בקריית יובל. בפרסום מצויין גם אתר האינטרנט שלהם ונכנסתי אליו כדי לראות במה מדובר. לשמחתי גיליתי כמו מה שנראה חנות שמבינה בתחום ופונה לשוק היותר מקצועי - ואני לא חושב שבירושלים היתה חנות כזאת עד עכשיו. לשמחתי אני גר לא רחוק מקריית יובל והחלטתי לקפוץ אליהם לביקור: מהתרשמות ראשונית מדובר בחבר'ה נחמדים מאוד, אדיבים, ובקיאים בתחום. ישבתי שם ושחחתי איתם כחצי שעה, והיה נחמד מאוד. החנות עצמה מסודרת ומאורגנת היטב - חידוש מרענן בהשוואה לחנויות "מחסני" המחשבים שקיימות בכל חור בירושלים. מקווה שתמצאו בזה עניין - אולי סוף סוף גם לנו הירושלמים תהיה חנות איכותית באיזור... למי שמעוניין בכתובת האתר: http://www.p-see.c…
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה אדם מסויים החליט לשגע אותי. פרץ לי למספר רב של חשבונות ברשת. ועכשיו השיא שהוא פרץ לי לאימייל ששם יש לי מספר פרטים מאוד מאוד אישיים. צבא,אשראי ועוד'. האם יש דרך לשחזר את הססמה? ניסיתי לעשות שיחזור אבל הוא שינה את האימייל של השחזור כנראה. יש לגוגל מרכז תמיכה לבעיות כאלה?
-
- 19 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אופיס-דיפו יצאו השבוע במבצע חדש שנקרא Summer Save ואחת האטרקציות היא הנחה של 15% עד 40% על מוצרי החומרה של מיקרוסופט: * אם קונים מוצר אחד, מקבלים 15% הנחה. * אם קונים שני מוצרים, מקבלים 25% הנחה על שניהם יחד (למי שלא הבין, זה לא 15% על הראשון ו-25% על השני אלא 25% על שניהם יחד). * אם קונים שלושה מוצרים, מקבלים 40% הנחה על שלושתם יחד. מוצרי מיקרוסופט באתר אופיס-דיפו: http://tinyurl.com/microsoft-office-depot - שימו לב שזה כולל תוכנות, פשוט מנגנון החיפוש של האתר עילג משהו. תוקף המבצע: 17-07-08 אטרקציה נוספת היא שנגני המוזיקה של סנדיסק נמכרים כולם ללא מע"מ, כלומר, הנחה של 15.5%. הנגנים: http://tinyurl.com/sandisk-office-depot תוקף המבצע: 17-07-08
-
- 22 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
קיבלתי מכתב שהנדון שלו הוא: "מועמדות למסלולים טכנולוגיים בחיל המודיעין - פרויקט 'גאמא' " המשך המכתב - בלה בלה קיבלתי קוד ומספר מועמד, עליי להיכנס לאתר שלהם ל"איתור אישי ישיר" ומשם לשאלון מילוי נתונים לפרויקט "גאמא" ומשם להמשיך ע"פ ההנחיות. מתחת לסעיף בו כתוב לי את זה ^ יש הערות: על מנת להתרשם ממגוון המסלולים אותם מציע חיל המודיעין ומתהליך המיון, מומלץ ל"שוטט" באתר, טרם מילוי הטפסים הנך מתבקש למלא את השאלון גם אם אינך יכול לציין ידיעותיך במספר סעיפים. תחומי העיסוק בחיל אינם מתמקדים בתחום המדעים המדויקים בלבד (מתמטיקה, פיזיקה ומחשבים וכו') אלא גם בתחום המקצועות ההומניים (היסטוריה, מדעי המדינה וכו') לרשותך חודש למילוי הטפסים, ואף תוכל לשמור אותם ללא שליחה במהלך החודש השאלה…
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קמתי בבוקר שתתי כוס קפה וקראתי עיתון ארץ. פיתאום רואה למעטה כתבה קטנה כזאות שביתה במישרד הרישוי אין טסטים!!!!!. היתקשרתי למורה שלי והוא אמר לי זה בסדר ויש בסוף טסטים. נהגתי בטסט הכול טוב וחלק. הגיע השעה 5 לא היה לי אומץ להיתקשר למורה שלי. פשוט לא יכולתי לישאול אותו עם עברתי או לא אחרי שבטסט הראשון נהגתי מושלם והכשילו אותי על זה שהטסטר חשב שנהגתי לאט מדי. אז אמרתי ניתקשר לאמא שלי שהיא תתקשר אליו ותגיד לי את התשובה. בדיוק אחרי שאני מסיים את השיחה הטלפון מצלצל ונחשו מי? המורה שלי אומר לי תישמע דניאל יש לנו רשימה של כול הנכשלים ביגלל השביתה. ואתה לא מופיע שם אז אמרתי לו עברתי? והוא אמר לי כן!... דרך הגב המורה שלי אמר לי שהרשיונות לא יגיעו עד סוף השביתה. זה אומר שלי ולחבר שלי …
-
- 7 תגובות
- 9.9k צפיות
-
-
נשארו עוד כמה כרטיסים בודדים (400-700 ש"ח לכרטיס בלי קומבינות ) עדכון: הופעה נוספת ב-08.09 - יש כרטיסים בשפע.
-
- 21 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
יש לי הזדמנות להביא PS3 במחיר מציאה מצרפת השאלה היא, האם שיטת השידור שם היא PAL כמו בארץ ובכל אירופה?
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
מישהו אולי מכיר חנוית של מחשבים שאפשר לשלם בצ'קים בתשלומים מלבד סקי פיסי תודה מראש יואב
-
- 24 תגובות
- 19.3k צפיות
-


