כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
שלומות חברי הפורום, חיפושיי אחר עבודה הובילו בינתיים לייאוש רב, ואני אסביר למה. סיימתי י"ב, אני אהיה בן 18 בספטמבר - תאריך הגיוס שלי נקבע ל16 במרץ, כלומר, עוד 8 חודשים לערך. הרבה יותר מדי זמן בשביל לא לעבוד, וכמובן שאני רוצה לעבוד. הצרה היא, שאני לא יכול לעסוק בעבודה פיזית. בזמן השביתה בתיכונים בתחילת השנה עבדתי בבית קפה מסויים, ובו, באופן הכי מילולי שאפשר, נשבר לי הגב. כלומר, עמידה ממושכת(=כמה דקות!)/הליכה/ריצה גורמים לי לכאבי גב עזים - מה שלא מאפשר לי לעבוד בעבודה פיזית מזדמנת כגון מלצרות/מקדנולדס וכו' וכו'. לכן, פניתי ושלחתי קו"ח למקומות כגון סינמה סיטי(קופאי), פלאפון/סלקום/אורנג'(תמיכה טכנית/שירות לקוחות) שכן מדובר בעבודות בישיבה, אותן אני יכול לבצע. פנו אליי מסינמה ס…
-
- 24 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
http://enthusiast.hardocp.com/news.html?news=MzM4MTAsLCxoZW50aHVzaWFzdCwsLDE= למקרה שמישהו תוהה מה לקנות לי ליומהולדת.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לי ולחבר שלי היה ויכוח לגבי ספירת הברות במילים, לקחנו את המילה צ'יפס כדוגמה. הוא אומר שבגלל שבמילה יש תנועה אחת ("צ'י") אז יש רק הברה אחת. אני אומר שבגלל שאחרי שמפסיקים את התנועה יש עוד המשך למילה (ה-"פס") צריך לספור את זה כהברה נוספת, אז יש שתי הברות. כן, אין מה לעשות בחופש אז מי מאיתנו הוא המנצח ומי הוא הלוחש לכבשים?
-
- 14 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, החלטתי לפתוח ת'רד אשר ירכז בתוכו טיפים למניעת בזבוז משאבים וניצול טוב יותר של משאבים קיימיפ אשמח אם חברי הפורום ישתתפו כאן באופן פעיל - אני מאמין שלכל אחד יש מה לתרום. אני לא מצפה כי כולם יסכימו עם כל ההצעות אך גם אם תאמצו כמה - שווה. חשמל: החלפת נורות בנורות PL חסכוניות - נורות אלו מחזיקות זמן רב יותר, צורכות חשמל נמוך יותר ומפיקות הרבה יותר אור ומעט חום ניתוק מכשירים אשר אינם בשימוש - כמעט כל מכשיר מודרני צורך חשמל במצב STANDBY ע"מ להמנע מבזבוז זה אפשר להתקין שקע עם מפסק ולכבות שלא בשימוש. דבר זה גם כולל את המחשבים, נתבים מסכים ועוד. זה גם הרבה יותר בטוח מכיוון שאתם מנתקים את השנאים אשר מהווים לא פעם סיכוי לשריפה. דוד שמש - לצורך חימום מיים חוסך מאות שקלים ב…
-
- 15 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
התחלתי ביום ראשון קורס קיץ בכימיה באוניברסיטה. ידעתי שאוניברסיטה זה לא תיכון והמרצים לא לועסים את החומר עבור התלמידים, אבל לעזאזל לא ציפיתי לזה. מגיע מרצה, מראה מצגות, עושה הרצאה וזהו. אין חומר כתוב, אין תרגילים, אין הפנייה לספרים. איך אני אמור ללמוד ככה? הבנות בקורס הכי מעצבנות אותי. הן תופסות את השורות הראשונות וכל ההרצאה מסכמות חומר. דפים על גבי דפים. איך?! אני לא מבין איך הן מצליחות לשמוע, להבין ולסכם. זה לא אנושי. אתמול החלטתי לנצל את אפשרות הקלטת קול ב-iriver clix והקלטתי את הכל ההרצאה. לפחות יש מה לשמוע ברכבת, אבל עדיין מכאן ועד למידה לציון טוב יש דרך ארוכה. למישהו יש טקטיקה? איך לומדים?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לכתוב אני מאותם האנשים אשר... אז צריך לרשום I'm like those people who taking their או I'm like those people whom taking their או I'm like those people which taking their ? תודה
-
- 5 תגובות
- 835 צפיות
-
-
אז ככה. השאלה שלי האם כשאני מחבר משהו לחשמל והמשהו הזה לא פועל, האם הוא צורך חשמל? למשל טלויזיה, כשהיא מחוברת לחשמל היא כן צורכת גם כשהיא כבויה. אבל למה? (חוץ מהנורה הקטנה שדולקת) ובנוסף.. האם מטען של טלפון סלולרי צורך חשמל כשלא מחובר אליו בקצה השני המכשיר????
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב אז כבר הגיע ה22. המסטול הראשי, הלא הוא MastulMaster חוגג היום יומהולת 14. הרבה הרבה מזל טוב, וכמיטב המסורת, דובונים! :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: ואחד לשנה הבאה: יאללה פנקו בברכות..
-
- 7 תגובות
- 694 צפיות
-
-
אמור להיות לי יום ראשון צו ראשון לפני כמה זמן ביקשתי לדחות והקדימו לי ועכשיו ביקשתי לדחות בשנית כי אני לא אספיק למלא את הטופס הרפואי [אני בבדיקות עכשיו] אז שלחתי איימל ללשכת גיוס והם אמרו שהם לא יכולים לדחות[שאני מכיר המון אנשים שדחו תצו ראשון ] מה אני יכול לעשות?להתקשר?אם לא יסכימו גם בטלפון?אולי פשוט להודיע ביום של הצו שאני לא בא בפקס כי אני חולה?[אני בבדיקות-אני באמת חולה חח ] אם מישהו יודע מה כדאי לעשות תודה מראש ..
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברשותי מאזדה לאנטיס 99 עם מערכת Pioneer Premier DEH-P560MP. בחודשים האחרונים אני שם לב שהרמקול הקדמי הימני עובד לתקופות ומפסיק. אני חושד שיש בעיה עם החיווט כי לפעמים ב"קפיצות" הוא מתחיל לעבוד ולפעמים סתם בנסיעה ישרה. כמו כן, נראה לי שאחד הרמקולים האחורים מת לגמרי כי אני שומע אותו מחרחר לו להנאתו.. בכל מקרה המצב שלי לא טוב. היות ואנני איש של מערכות סאונד, ומפחד להיכנס לסתם חנות כך שיעמיסו עליי ברגע ציוד יותר מדי יקר שאינני זקוק לו, אני צריך המלצה למקום שבו יוכלו לבדוק את התקלה שלי ולהמליץ במקרה הצורך על רמקולים חדשים. או אפילו להסביר איך ניתן לעשות זה לבד, אם זה לא מצריך כלים מיוחדים. מה מידות המקולים הקדמיים\אחרויים במאזדות? איזה סוג של רמקולים אני צריך לשים עין עליהם? מה…
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
הבנתי שיש כמה בתי קולנוע דיגטלים שמקרינים באיכות HD. איזה בתי קולנוע הם ? ויש באמת בהבדל באיכות ההקרנה ? תודה =]
-
- 2 תגובות
- 772 צפיות
-
-
http://www.break.com/index/wrestlers-need-a-chair-and-fans-deliverb.html
-
- 2 תגובות
- 696 צפיות
-
-
איפה אני קונה? ראיתי ספר: ActionScript 3.0 Game Programming University (Paperback) by Gary Rosenzweig (Author) ואני רוצה לקנות אותו. איפה יש בארץ? פשוט המשלוח של אמאזון זה או לחכות חודש או לשלם מלא כסף.... תודה
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לקנות את הסט Logitech Wave ואבא שלי אמר לי שקרא לאחרונה על מבצע בשקם אלקטריק. מישהו יודע עליו? יש בשקם אלקטריק מקלדות\עכברים בכלל? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
ביום חמישי התקשרו מהביטחון של הדואר כדי לבדוק מה יש בחבילה ולאשר, כלומר המוצר הגיע לארץ. עד היום לא הגיע אליי שום פתק אדום הבייתה, התקשרתי לפקיד הדואר והוא אמר שעוד לא הגיע חבילה. המוצר הגיע יותר מהר מארה"ב לארץ מאשר הוא יגיע בארץ אליי. ההשערה היא שזה אולי תקוע במכס, זו גם ההשערה של פקיד הדואר שזעף על ההתנהלות שלהם רוב השיחה. מישהו יודע מה המספר של מכס ישראל ובאיזה שעות הם פועלים? תודה.
-
- 8 תגובות
- 16.6k צפיות
-
-
שלום לכולם ב25 אני כבר אהיה בצרפת. רציתי לדעת על אילו קליפים אתם ממליצים לי לקחת לשם. משהו לשמוע ברכבת, בחדר, ואפילו בטירות. אני אוהב רוק קל-בינוני (כגון RHCP, FOO-FIGHTERS,GREEN DAY) בינתיים מה שיש לי זה ככה: Wake Me Up By The Way Otherside Can't Stop Best Of You The Pretender Road Trippin (מתכנן למחוק) Learn To Fly Portal ואם אפשר גם לעזור לי למצוא את הקליפ של RHCP אם אני לא טועה, דיי ישן, ובקליפ רואים בחור שהולך ביום יפה והורס את כל השכונה. בתודה רבה, אור כהן
-
- 9 תגובות
- 814 צפיות
-
-
אז ככה, ביום שבת חברים הזמינו אותנו לשוט איתם ביאכטה (סירה עם מנוע ומפרשים לא גבוהה). יבקצה יש ירידה כזאת עם מדרגות למים ואפשר לשבת שם ולשים את הרגלים במים. ואכן ירדתי למים, ואחרי כמה דקות של ישיבה קמתי והפלאפון שהיה לי בכיס עף למים זה היה ברוחק איזה 200-300 מטר מהחוף איפה שהעומק זה 40 מטר... בקיצור הוצאתי את החליפת סופרמן שלי וקפצתי אחריו למים (טוב נו, בלי החליפה...), לקח לי כמה שניות לפתוס אותו לפני שהוא כבר היה עמוק מדי (הייתי צריך לצלול איזה מטר). ישר הוצאתי אותו, פירקתי את הסוללה ושחיתי ליאכטה... בערך שעה-שעתיים אחי השיט (שלאורכו הפלאפון היה בשמש) החזרתי את הסוללה, וזה לא עבד... והייתה לי הרגשה שזהו, הפלאפון היפה והטוב שליווה אותי לאורך כמה שנים הלך לעולמו :'( אבל…
-
- 40 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
-
שלוחים סט מקלדת ועכבר של לוג'יטאק MX5000 מחול אני צריך לשלם מע''מ או מכס משו כזה ...? אני לא מבין בזה. תודה לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שלום... אני מחפש המלצה לחנות מחשבים טובה באחת מהערים הנ"ל. סקרתי את כל החנויות המומלצות בארץ (שאני יודע עליהן), וככה יצא: FoxPC.co.il - ראשון לציון או מגדל העמק. SkyPC.co.il - ראשון לציון. IQPC.co.il - אשדוד. Pandas.co.il - קיסריה \ באר-שבע \ חיפה. zigzag2000.co.il - יהוד. TMS.co.il - קרית מוצקין \ הרצליה. NoaComp.co.il - נשר. כפי שאתם רואים, אף אחת לא באחת מהערים הנ''ל... אם אין איזו חנות ממש טובה בערים שציינתי, אני כנראה אקנה מ- TMS הרצליה. אשמח להמלצות. תודה!
-
- 20 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
שלום לכולם למי שלא יודע עד אתמול במשך 3 ימים היא 18% הנחה על מסכי הLCD רציתי לדעת מי ניצל את זה? אני רכשתי אתמול 2 מסכי 971P ב1475 ש"ח כל אחד!!! עשיתי בדיקת פיקסלים, לשניהם אין פיקסלים שרופים. אני מאושר ;D אכן מסכים דיי טובים. מה אתם קניתם?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אין לי ממש מושג מה אני רוצה לעשות בחיים (יותר מידי תחומי עניין ), אז החלטתי שבמקום לבזבז את הזמן אלך ללימודי הנדסאי כמעין "מכינה" נפשית לתואר. חשבתי על תוכנה או אלקטרוניקה אבל באורט אין תוכנה אז למקרה שאלך על אלקטרוניקה רציתי לדעת איפה לדעתכם עדיף ללמוד. תודה מראש ;D
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-


