כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
1. האם מותר למישהו שאין לו ביטוח (בכלל) לנהוג ברכב- כשבעל הרכב לידו (יש רישיון...)? 2. כמה עולה (בממוצע) ביטוח לנהג חדש? (פחות משנתיים מיום הוצאת הרישיון...)? ואיך בכלל מסתדר כל הקטע הזה היום? תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז כמו שכתבתי מחר אני מתגייס (שיריון) מקווה שיהיה טוב, בכל מקרה אני קצת מבולבל בנושא של מה להביא.. חברים אמרו לי לארגן תיק גדול עם כל הדברים: בדגים ודברי רחצה וכ'ו... עכשיו בדקתי בטופס שנשלח לביתי וכתוב שם שאת כל הדברים אני מקבל שם כולל תיק וכל הביגוד וכ'ו... אז אם כך מהאני מביא ליום גיוס חוץ מכל הטפסים הרגילים?
-
- 36 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
שלום לכל המעוניינים אני מחפש חנות שאפשר להזמין ממנה לארץ כלי נגינה (גיטרה, ספציפית). מן הסתם אני מחפש אחת אמינה וזה למה אני שואל אותכם ולא סתם מחפש בגוגל (הסיבה שאני רוצה להזמין ולא לקנות בארץ היא א' המחיר ב' לא מצאתי בארץ את הדגם ) מישהו מכיר אתר/חנות כזו?
-
- 7 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
נראה כמו שורת "מצליח". [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
מחפש להורדה את הספר "סודות הפיתוי" של מאפי (mapi) לינק לאתר של הספר https://www.mapi.co.il/order/book_order.php?bonus=1 תודה רבה ושבת שלום!!
-
- 1 תגובה
- 8.2k צפיות
-
-
איך בא לי אחד כזה בחדר! לחצו על התמונות על מנת להגדיל.
-
- 2 תגובות
- 934 צפיות
-
-
-
-
להשמיד אותו להשמיד אותו להשמיד אותו אפילו השטן בכבודו ובעצמו לא מסוגל לרוע כזה הצטרפו עוד היום למאבק במתמטיקה הבדידה והצילו אלפי חפים מפשע
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בזמן האחרון כל הזמן תקועה לי השורה: you are a funny guy don't you? אני זוכר שזה גבר שאומר לגבר אחר בטון די מעוצבן, אני חושב שאחרי זה מגיעה שורה כמו I bet you think you are a funny guy אבל אני לא זוכר מאיזה סרט או סדרה זה הגיעה, ויוו אני משתגע זה כמו השירים המציקים שאתה שר כל הזמן, אני כל פעם אומר את זה בראש ולא יודע מאיפה עזרה? ניסיתי גם בגוגל.. אבל אני לא מוצא את זה... עריכה, זה נראה לי לקוח מקומדיה
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לא מצאתי את המקום המתאים בתקווה שפה המקום. למישהו יש חנות מחשבים אמינה עם מחיר זול באזור ירושלים שיכולה להביא לי באותו סכום את המפרט הבא. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=351349.0
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
או אפשר להרשם ממש יום לפני הבחינה ? לא מדובר על שום דדליין באתר שלהם פשוט וזה נראה לי מוזר. בחינה מטופשת , יש לי SAT די טוב ועכשיו אומרים לי לא אתה צריך גם את הטופל... זה די סותר אחד את השני... אם הSAT טוב למה שפתאום יראו שאני לא יודע אנגלית? סחיטת כספים מוזרה שמתאימה יותר לארץ לא לארה"ב ... 150 דולר ! מישהו כאן הצליח להכנס לקולג' בלי הטופל ?
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
מישהו מכיר חנות שתשכפל לי כרטיסי ביקור בזול? אני נותן להם את זה מוכן בתמונה, מצידי מסודר כבר על A4, רק שישכפלו לי כמה שיותר ובזול... חנות בתל אביב.. באיזה קניון או קרובה לתחנות רכבת.. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
-
תגידו לי- כמה משועמם צריך להיות בשביל לנסות את זה, ואיזו קואורדינציה צריך בשביל להצליח?
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני קניתי משם כבר כמה דברים אבל אני עדיין רוצה לדעת מה דעתכם עליהם כי אני עכשיו עומד להזמין מהם עוד משהו ויש לי אפשרות לקנות מחנות אחרת אז בגלל זה אני שואל... תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מהי התוכנית הקומית הטובה ביותר?? (היה לי משעמם, ואני חייב 5 הודעות כדי לכתוב הודעות פרטיות )
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אוקי אז ככה יש לי פה תרגיל מול העיניים ממבחן כניסה לאוניברסיטה זה משוואה עם שברים עשרוניים ורגילים בחילוק וכפל + סוגריים קיצר תרגיל שרק מחשבון יכול לפתור בצורה רגילה אך מבקשים לפתור את התרגיל מבלי מחשבון בצורה הפשוטה ביותר עכשיו חשבתי על משהו קטן אבל זה לא הפשוט ביותר לדעתי ורציתי לדעת אם מישהו פה יודע איך בדיוק אמורים לפתור זאת המשוואה שווה ל1/2 זה בעצם שבר עצום (בלי נעלמים) שווה ל 1/2 עכשיו אמרתי נשווה את המונה ל X ואת המכנה ל 2X אבל לא נראה לי זה הכי טוב מה אתם אומרים
-
- 8 תגובות
- 925 צפיות
-
-
מצאתי את האתר הבא שמאפשר לעלות עד 5GB http://www.yourfilelink.com/ אני רק לא יודע עד כמה הוא אמין
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
היי חבר'ה, הזמנתי אתמול בלילה את המוצר הראשון שלי דרך ebay, הופתעתי שלא היה שום מקום למלאות הערות למוכר וגם שלא מצאתי עדיין פרטים לגבי מצב החבילה כמו אם היא נשלחה כבר או לא וקוד מעקב כדי לדעת איפה היא נמצאת... יש דרך לקבל את הפרטים האלה? אני אמור לקבל אותם מהמוכר לבד או שאני צריך לבקש ממנו אותם? תודה ד"א כוס אומו המדינה הזאת! המשלוח עולה יותר מהמוצר! :-\
-
- 7 תגובות
- 6.9k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן מבצע ניקוי למחשב. הכוונה היא לכל רכיב (מעבד, גופי קירור, כרטיס מסך ועוד), כל כבל, ואת כל המארז. ב- "מבצע" יכלל גם כל הציוד ההיקפי לסוגיו (עכבר, מקלדת). במה כדאי להשתמש לניקוי יסודי? יש לי אלכוהול 70%, מטליות נייר, אני אקנה גם ספריי אוויר דחוס... תודה
-
- 22 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש עבודה כלשהי, לא מאומצת/אימוץ קל. חיפשתי בעיתונים והתקשרתי, חלקם לא היו כבר רלוונטיים, חלקם דרשו עוד משהו וחלקם שכחו לציין גיל.... קיצר עשיתי לפחות איזה 10 צילצולים ועדיין לא מוצא. מישהו יודע איפה אני יכול עוד למצוא?
-
- 6 תגובות
- 833 צפיות
-
-
זה גוגל בשחור http://www.blackle.com/ לבן צורך יותר חשמל במסכים אז החליטו לעבור לשחור. זה חוסך ממש ממש טיפה של חשמל אבל יותר ממיליארד חיפושים ביום יכולים לחסוך המון!
-
- 3 תגובות
- 982 צפיות
-
-
אני והמשפחה טסים עכשיו לסלובקיה, רומניה ונראה לי גם צ'כיה. יש למישהו המלצות איזה דברים זולים וטובים אפשר לקנות שם בכל מיני מקומות ?
-
- 7 תגובות
- 933 צפיות
-


