עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by FresH-MeaT,

    וואלה איפה שאני לא רואה שמופיע משהו על צ'אק נוריס אז יורדים עליו בצורה הכי אכזרית שיש מכתבות מתמונות וממשחקים מאיפה כל זה התחיל? לדוגמא http://uncyclopedia.org/wiki/Chuck_Norris/Facts אני קורא את זה ופשוט על הריצפה

    • 45 תגובות
    • 6.4k צפיות
  2. Started by alexbmw,

    חברה פעם בחו"ל שתיתי Vesper Martini וזה היה אחד הדברים הטובים ביותר ששתיתי אז היום אני רוצה להכין אחד כזה אבל אני לא יודעה איך אם מישהוא יודעה איך ומה צריך בישביל המשקה זה יעזור לי מאוד תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 898 צפיות
  3. Started by J0n1,

    אז כמו שכמה שמו לב בפורום גאדג'טים, אני רוכש בקרוב אייפוד קלאסיק שחור. אני רוצה לחרוט עליו איזה משפט יפה משיר מטאל, ופה אני צריך את עזרתכם. שום משפט לא עולה לי בראש, אני מחפש משפט מטאל/רוק טוב, שכדאי שגם יתקשר למוסיקה. חשבתי לרשום רק משפט אחד, ואז בשורה השניה לרשום שם, אבל אם יש לכם 2 משפטים (מחוברים) טובים, אני אתפשר על זה. בינתיים מצאתי את הקטע הבא + שורה משני שירים של Manowar, הם נראים נחמדים. Fighting the world every single day Fighting the world for the right to play Heavy Metal in my brain I'm fighting for Metal 'cause it's here to stay אולי 2 השורות הראשונות, או שורה שניה ושלישית, או רק רביעית...? Blow Your Speakers with Rock And Roll אני מעדיף מ…

    • 81 תגובות
    • 5k צפיות
  4. Started by djelectric,

    מישהו מוכן להסביר לי את זה? http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=QSQ9400

    • 2 תגובות
    • 944 צפיות
  5. Started by avivhhaviv,

    לא מתחרה לזה, העיקר באנגלית ושהיו שם הודעות גם בנושאים כללים בשביל לשפר את השפה תודה

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  6. Started by QQQ,

    אם לגבי ישר מסויים יש לי נקודה (x1, y1), שיפוע (m) ומשוואה (y=mx+n), באיזו נוסחה אני יכול להשתמש כדי לחשב את האורך (d אני חושב?) של הישר?

    • 3 תגובות
    • 643 צפיות
  7. Started by KoM,

    יש לי הזדמנות להביא דברים מתאילנד, אני מתענין בעיקר בגאדג'טים, האם יש משהו ששווה להביא משם ? איך המחירים שם ? אשמח לכל מידע בנושא.

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  8. שלומות, ביום שני(הראשון בספטמבר) יש לי זימון ל: "מבחני התאמה לאשכול: קצונה יעודית בחיל התקשוב - קצין קשר גדודי". לפני כמה ימים הגיע עד אליי בחור חביב בשם ברק אשר סיפר לי על החיל, בנסיון(די עלוב האמתי) לשווק אותו ואת התפקיד. מישהו יכול לשפוך קצת אור על התפקיד? החיל? חפרו חופשי. כמו כן, במכתב הזימון כתוב שיש להביא את הדברים הבאים: א. הזמנה זו ב. תעודת זהות ג. כלי כתיבה ד. אישור רפואי חתום ע"י רופא המשפחה ה. בגדי ספורט ונעלי ספורט ו. ציוד לינה אז השאלה שלי בנוגע לציוד היא כזאת: מה זה בגדי ספורט ונעלי ספורט ומה זה ציוד לינה? מישהו יודע כמה זמן זה המיונים? אם יש להביא ציוד לינה אני מניח שזה כולל גם לינה במקום, השאלה היא כמה זמן אחרי זה זה גם נמשך... תודה מראש!

    • 23 תגובות
    • 9.4k צפיות
  9. Started by xtract1,

    קצת מצחיק אותי הקטע הזה,כי זה משהו שאני ממש לא נוהג לעשות (ויודע מי שפעיל מאוד בפורום הזה). אני תמיד חושב שהתייעצות לגבי נושאים אישיים היא קצת מוזרה ולא אפקטיבית - אבל יאלה..אולי יש משהו שאני מפספס וזה כן עוזר.. ובכן,חשבתי לעשות בחלק הפנימי של שריר היד את הקעקוע הזה (שכנראה מוכר לכולכם מהסדרה גיבורים) : http://www.tattoo.co.il/images_page/DSCF0993.JPG בגלל שחברה שלי אומרת שזה מוזר,רציתי לדעת מה דעתכם... אז נכון שזה מסדרה,אבל זה נראה לא רע (כי אני מחפש דברים בסגנון,ולא חיות או דברים כאלו ואחרים),ועדיין קטן ועדין מספיק בישביל לא להראות ערסי או משהו כזה (וכמובן לא להיות יקר). בנוסף גיליתי שיש לזה משמעות נחמדה : God sending great ability

    • 27 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. Started by GIlan,

    אני יא'

  11. Started by galz,

    לעולם לא אבין זאת. מה הקטע שבהרבה דיסקים הטראק האחרון הוא בערוך של כל שאר האלבום, בהתחלה שלו יש שיר, ובסופו יש לך שיר מוחבא (הרבה פעמים שיר לא רע בכלל) שכדאי להגיע אליו צריך לסרוק קדימה שעה בטראק הארוך והריק? למה עושים את זה?

    • 7 תגובות
    • 903 צפיות
  12. Started by QQQ,

    התרגיל: בריבוע ABCD האלכסונים נחתכים בנקודה O. הנקודה E נמצאת על הצלע AD והנקודה F נמצאת על הצלע DC. הקטע BE חותך את האלכסון AC בנקודה G והקטע AF חותך את האלכסון BD בנקודה H. הקטעים BE ו-AF נחתכים בנקודה I. נתון: AG=DH הוכח: את המרובע GOHI ניתן לחסום במעגל. שרטוט למטה תודה.. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 3.9k צפיות
  13. Started by NiTRo37,

    היי חבר'ה, לפני כ20 דקות נחתכתי על ידי סיכת בטחון חלודה...(אל תשאלו למה חח) ירד קצת דם,אבל טיפלתי עם וודקה ויוד. עכשיו, יש חשש לזיהום כלשהוא? עברתי חיסון טטנוס בכיתה ח' (עכשיו סיימתי כבר את י''ב) האם החיסון עדיין אפקטיבי? תודה וסורי על החפירות :]

    • 5 תגובות
    • 3.5k צפיות
  14. אי אפשר להגיש תלונה במשטרה על הטרדה? הם כבר עולים על העצבים עריכה: יש דרך להשתיק שיחות שמתקבלות ממספר חסוי?

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  15. יכול להיות בגלל שאני צריך להתקין איזה משהו, בכל מקרה אני לא יודע מה צריך להתקין. מישהו יודע מה הבעיה? עריכה: פתרתי את הבעיה! [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  16. Started by Mesatla,

    :'( יש לי פוביה :-[ http://www.rent-a-clown.com

  17. Started by huber,

    http://www.hadash-hot.co.il/story/34665

  18. Started by huber,

    • 35 תגובות
    • 4.8k צפיות
  19. Started by huber,

    שלום רב אני משה כהן , מתגורר ברחוב התאנה 27 ומציין בזאת את העובדות הבאות: לפני הרבה שנים התחתנתי מתוך אהבה עם אלמנה שהייתה לה ילדה בת 18 אחרי החתונה אבי בא לבקר כמה פעמים ופתאום התאהב בבתי החורגת והתחתן אתה ללא הסכמתי. כתוצאה מכך הבת החורגת שלי הפכה לאמי החורגת, ואבי לחתן שלי. האישה של אבי (ז'א בתי החורגת) שבו זמנית היא גם אמי החורגת ילדה בן שהוא נכדי מפני שאני בעלה של אימא של בתי החורגת, וכך הבן הזה הוא גם אחי כבנו של אבי. בו זמנית, אשתי הפכה לסבתא מפני שהיא האימא של אשת אבי וכך יוצא שאני נכד של אשתי. זמן קצר אחרי זה אשתי ילדה בן שהפך להיות גיס של אבי, אח חורג של אשת אבי וכך גם דודי. בני הוא גם אחיה של אמי החורגת ודרך אמי החורגת הפכה אשתי לסבתא ואני לסבי שלי . …

    • 2 תגובות
    • 907 צפיות
  20. שלום, אני חייל משוחרר, חיפשתי באינטרנט אבל לא מצאתי, איך אני מחשב כמה אמור לרדת לי מהמשכורת על ביטוח לאומי ומס בריאות? אני שם לב שזה משתנה בצורה לא ברורה מחודש לחודש... על החודש הזה, על משכורת של 6721.63 שקל (מתוך זה 500 בונוס ו400 מתנה לחג) ירד לי 167.04 ביטוח לאומי ו248.72 מס בריאות. הגיוני?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  21. Started by --Adidas,

    תמליצו לי בבקשה על ספר טוב מהאתר הזה http://www.booknetshop.co.il/ בחיים לא יצא לי לקרוא ספר .... אז תמליצו על משהו טוב ומעניין

    • 33 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by alexbmw,

    מה הגבוה של גימס בונד (של אחד השחקנים או של Daniel Craig או של Pierce Brosnan)?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by 125,

    למה זה כל כך קשה? יש לי חברה ואנחנו כבר הרבה זמן ביחד ואני אוהב אותה והיא אוהבת אותי , ובכתב אני אומר לה הרבה פעמים שאני אוהב אותה אבל פנים מול פנים אני בקושי אומר את זה , זה כמעט ולא קרה.. לא יודע יש הרגשה מוזרה כזאת כשרוצים להגיד את זה , כאילו המילים נתקעות בגרון ולא יוצאות , זה ממש מציק...אני לא מבין מה הבעיה מישהו יכול להסביר את זה?אני יודע שהתופעה הזאת קיימת אצל הרבה אנשים וזה לא רק אני

    • 13 תגובות
    • 3k צפיות
  24. אז ככה.. אני לא מבין הרבה במחשבים.. חשבתי שאני מבין.. לפני 5 שנים קניתי מחשב.. שנישאר לי עד היום והגיע הזמן להחליפו. ב-3 שנים האחרונות הייתי בצבא ולא הייתי מעודכן בכלום בכל מה שקשור למחשבים.. וכשחזרתי מהצבא לעם.. גיליתי שכל עולם המחשבים שונה רצח.. אם כשקניתי כרטיס מסך של ג'יפורס 4 ..440MX היה פעם נחשב תותח.. היום הוא כלום חחח.. הזיכרון שהיה לי 256MB DDR2.. ישן מת עם מהירות פחות מ-400MHZ.. מעבד פנטיום 4.. 2.4GHZ.. בקיצור הבנתי שהמחשב שלי זקן מת.. ואפילו המארז שלי צריך החלפה כי אין בו מספיק איוורור לחלקים של היום.. מפה לשם התחלתי לשוטט בפורומים שונים ולהתייעץ עם אנשים.. לגבי מפרט.. ובסוף עליתי על כיוון.. ובחרתי לעצמי אחלה מפרט... אז הנה הוא לפניכם.. (המארז.. בהתחלה …

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by J S Bach,

    מחר אני מתחיל את הלימודים בגלל שעושים לנו גשר בין יום כיפור וסוכות, מה עושים?!?! אין לי כוח לזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :s07: :s07: :s07: :s07: :nixweiss: :kopfpatsch: :nono: :pissed: :bash: :bash: > > :2gunsfiring: :2gunsfiring: :2gunsfiring: :angryfire: :puke: :behead: :behead: :itschy:

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים