כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
"TSAR" זאת פצצת האטום החזקה בעולם. שעוצמת הפיצוץ שלה מישתווה ל57,000,000 פצצות דינמיט מפחיד לחשוב אפילו עם דבר כזה נופל קרוב לישראל. הפצצה לפי מה שהמדענים טוענים יותר חזקה פי 4,000 מי הפצצה שנפלה על "ירושימה" בקיצור אינה לכם 2 סירטונים שיתארו לכם איך זה ניראה 1 2 http://www.youtube.com/watch?v=FfoQsZa8F1c תהנו.
-
- 30 תגובות
- 12.3k צפיות
-
-
-
יש לי קובץ מסויים שהוא טופס הזמנת מוצרים, אני מחפש דרך לעשות כמה קבצים שירכזו לי את כל הנתונים של מס' טפסים שאני שומר לפי מה שאני בוחר(אפשר להתחיל עם קובץ אחד ביינתים). הוא נועד כדי שאני יעשה משלוח יהיה לי כבר טופס מרוכז של מה שצריך לעלות לרכב מכל דבר. אני יודע שניתן ליצור לחצן בטופס שברגע שאני לוחץ עליו הנתונים שלו ישלחו לקובץ אחר (אבל אני לא יודע איך?). אני צריך גם אפשרות לבטל את השליחה ולהעביר אותו למשלוח אחר. אשמח לרעיונות ולעזרה .
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אימלא!!! בהמשך לדיון הקודם- http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=359421.0 אז היום תפסתי אותה וביקשתי לצאת איתה. אז היא אמרה שנקבע מקום בטלפון, וניפגש בערב. עכשיו, מי מו מה מתי למה איך? אני חושב שהיא קיבלה את זה בשוק. אני חושב שאני אלך איתה לקניון לראות סרט או משהו. יש סרט מומלץ? מה מותר ואסור לעשות בפגישה ראשונה? האם אני צריך לשלם עליה? לאסוף אותה? מה נהוג? עזרה!!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------- -חזרתי מהדייט- שלום לכולם תפסתי היום בייצים והצעתי לה דייט בבית ספר (אחרי שחבר שלי איים עליי שאם לא אספר הוא יספר) מילאתי את המחברת במילה לחץלחץלחץלחץלחץלחץ....... הצעתי לה, היא קי…
-
- 69 תגובות
- 9.2k צפיות
-
-
-
פריזים כאלה קטנים... מעצבנים הנה עוד סיבה למה לעבור מHOT
-
- 5 תגובות
- 976 צפיות
-
-
כל כביש בארץ לוקח לו שנים ! לסיים אותו וגם שמסיימים הוא כזה מעפן ואז מבינים שאיזה אדריכל עשה טעות וואייי צריך להזיז אותו קילומטר (: ושלא נדבר על הפקקים שזה גורם והדלק שהולך ! אז מה איתכם יש פה נהגים או כל אחד שחושב שזה נושא לדיון ? אההה וזה שר התחבורה מאז קום המדינה
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 882 צפיות
-
-
שלום אני יושב הרבה על המחשב ויש לי בעיות בגב וכסא די גרוע. אני מחפש כסא טוב שלא יהיה ממש יקר, מקסימום 800 שקל. תודה.
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
טוב אז ככה... קיבלתי 5000 דולר ואני רוצה להמיר אותם לשקלים אני לא ממש מבין איך זה הולך... לרגע שבו ניכתבה ההודעה לפי הבדיקה שלי באתר של בנק הפועלים הדולר שווה 3.625.. השאלה שלי היא כזאת... עם אני ילך לבנק עכשיו וימיר לשקלים את ה5אלף דולר אז יצא לי 18125 אלף שקל? ולדעתכם כדאי לי לחכות להמיר כבר חודש הבא.. כי אני רוצה לקנות פשוט אוטו ואני צריך את הכסף חודש הבא
-
- 8 תגובות
- 12.7k צפיות
-
-
כמה לדעתכם שווה המפרט הבא (יד 2) מעבד: AMD 4600X2 לוח:GAMA69VMS2 זיכרון: 2 ג'יגה 800 צורב: SATA LG DVD X 18 דיסק קשיח: 250GB SEAGATE כ. מסך: GF8500GT 512 MB מארז פשוט וספק 450 עם 3 שנים אחריות המחשב הוא 9 חודשים (המוכר רוצה לקנות נייד)
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הוא פתאום מסרב בתוקף להתחבר .. לא יודע אם הסיפור הזה קשור לשרת של מיקרוסופט , הספק או אצלי משהו..
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ישמח לקבל קצת אינפורמציה לגבי הדבר הזה חייב אשראי בין לאומי? ואם כן מה עלי לארגן רק ישראכרט בין לאומי ואיך יוצרים יוזר? ישמח עם תוכל לתת לי קצת מידע,מיכוון שאני חדש בזה הבנתי גם שאפשר לקנות דרך PAYPAL הרבה דברים באינטרנט זה אמין?מובטח? תודה מראש eliran23
-
- 1 תגובה
- 4.3k צפיות
-
-
צפייה מהנה: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/263784.html
-
- 7 תגובות
- 847 צפיות
-
-
היי מאחר ופה בארץ החנויות חומדות לי את הממון בצורה אגרסיבית על כל צעד ושעל רציתי להזמין את הפריט [ בקר IDE TO SATA ] דרך אתר EBAY. פה בארץ מחיר הבקר 75- 120 ש"ח ודרך EBAY אני מביא אותו כולל משלוח בפחות מ 20 ש"ח ! כולל כבלים. השאלה שלי : אם אני מזמין והכל, אצטרך לשלם על זה מכס? או כל מס אחר שיעשוק אותי? לינק למוצר : http://cgi.ebay.com/IDE-TO-SATA-100-133-HDD-CD-DVD-Converter-Adapter-A091_W0QQitemZ230288977077QQihZ013QQcategoryZ41993QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ShippingPayment
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה למכור תסוני אריקסון שלי K610I כולל כל הקבלות הקופסא וכל הציוד המקורי הפלאפון במצב מצויין כמה אני צריך לדרוש עליו? יש לי אותו שנה וחצי
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
(לא מצאתי לאן האשכול מתאים אז פתחתי פה, תעבירו אם צריך) קיצר אני מתכנן לקנות מחשב ממש בימים הקרובים ואני צריך חנות טובה במרכז(רמת גן\גבעתיים\תל אביב) חוץ מKSP\אייבורי לא מצאתי חנויות.. מהם אני לא רוצה לקנות. תודה לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משחק הרבה שעות רצוף ומחפש כסא שיתמוך טוב בראש בגב התחתון ובידיים.... עד 800 שקל רצוי פחות.... יש המלצות?
-
- 9 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני עובד בתור מחלק עיתונים ברכבת ואני מרגיש קצת מושפל עם זה.. למרות שאני יודע שאין בזה שום דבר שפל ויש עבודות יותר משפילות. או שאולי זה בגלל שיש לי הסמכת טכנאי מחשבים ואני לא עושה איתה כלום כרגע אז המקור של מה שאני מרגיש מגיע מזה... מה אתם חושבים?
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
אם לא,אז יש איזה ספק אחר מומלץ?
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
COMiON IMPRESS BLACK Intel Pentium IV 3.0G@3.6Hz Prescott 2M 64-bit W.D 200GB 7200 8MB Buffer S-ATA II Gigabyte GA-8I945PG Intel 945PG Kingston KVR533D2N4-512MB DDR-II DDR 533 Memory X2 Gigabyte FX6600 GV-NX66256D PCI-e 550@620 ספק 500W רגיל כמה הוא שווה? אני רוצה לקנות לי מחשב חדש... יש לי את שאר החלקים אני צריך לקנות רק לוח מעבד וכ.מסך בערך ב 1600 שח
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
עזרה. נותרו לי רק חודשיים, ובנתיים אני הולך לפי המנילה שלי ל"גבעתי" עם לא אז ל"כפיר 900" לא יודע מה בקשר ל"גולני" אבל אני יודע שהם נהרגים ראשונים בזמן מילחמה וזה לא מתאים לי.צריך המלצה ליחידה טובה עם אפשרות לקרירה צבאית והסבר במה זה כרוך ? תודה רבה. לעוזרים ארתור.
-
- 34 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
רעיון חביב מה הן המסעדות הכי נוראיות שהייתם בהן ואתם ממליצים בכל תוקף לא להגיע לשם?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב , זה ממש מתאים לפה כי זה ממש Off -topic ;D אז אני מחפש לעשות הלבנת שיניים התחלתי לברר בכמה מקומות, המחירים שונים נעים מ500 ש"ח עד 1800 ש"ח בכל מיני שיטות שונות.מישהו יכול להסביר על השיטות ולהמליץ על מקום טוב שעשה בו/מכיר מישהו קרוב שעשה שם? המטרה שלי מן הסתם היא שיניים שיהיו באמת לבנות ולאורך זמן כמובן. צריך המלצות ממישהו שקרוב לתחום וכמו כן לינקים גם יעזרו.אני גר במרכז אם זה חשוב.כמו כן אני גם חייל. תודה רבה ויום נעים לכולם.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-


