עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Immaculate,

    זו לא ממש שאלה בנושא אוברקלוקינג אז לא שמתי את זה בפורום ההוא, יותר שאלה כללית: מה הקטע ב-OC? כלומר, תכננו מעבד, קבעו לו multiplier כלשהו, קבעו לו מהירות כלשהי, והוציאו לשוק. עכשיו, אנחנו באים ואומרים "לא מתאים לנו המהירות הזאת, בואו נפעיל את המעבד יותר מהר". אני לא ממש מבין למה. יש שיאמרו, כי ככה אנחנו מקבלים יותר כח עיבוד באותו כסף. אבל בשביל לגרום לזה לקרות, צריך לקנות ציוד קירור יותר יעיל, ובנוסף לכך חיי המעבד (ושאר רכיבי חומרה) מתקצרים. וכלל, שמתי לב שרוב האנשים שעוסקים ב-OC בד"כ מוציאים המון כסף על המחשב שלהם, כי זה התחביב שלהם. כך שחסכון כסף הוא בטח לא סיבה לעשות OC. הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה כדי לעשות OC, זה כי זה מגניב. אבל אם זה מגניב אז הייתי מנסה את זה…

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. יש לי דוד שמש של 200 ליטר ורוצה להתקין לו פורק לחץ מתאים ואיני מוצא בשוק יש רק עד 150 ליטר בלבד מי יודע היכן למצוא ואיך . תודה.

    • 1 תגובה
    • 5.3k צפיות
  3. Started by Aviad6,

    אהלן ושבוע טוב החורף כבר אוטוטו כאן ואני מחפש נעליים טובות. שמעתי המלצות מחברים ושמות ורציתי לשאול גם כאן. הנעליים מיועדות להרים בעיקר, סלעים וכאלה וגם הרבה מים! הם ישמשו אותי לחורף (השימוש בנעליים יהיה יום יומי) וצריכות להיות אטומות למים ושיהיו חמות (שלא יקפאו לי הרגליים מהרוח למרות שהרגל יבשה. הנעל צריכה להיות חזקה מאוד בגלל שאני לא בדיוק מרחם על נעליים (קופץ הרבה, בעיטות (אבל לא כדורגל או משהו) ושיחזיקו לי לכמה שנים (אני מקווה). תקציב אממ בוא נגיד שאם ה מחו"ל אני לא ממש מוגבל אבל אני גם לא יוצי אלף שקל על נעל מחו"ל, בארץ אני מוכן להשקיע עד ה900 שקל. עכשיו הבנתי שבין הנעליים הנבחרות יש את הגרסה החדשה של ה Asolo HIghland http://shop.lametayel.com/cgi-bin/lametayel/354.h…

  4. ז"א מה התקציב האידיאלי למחשב חזק היום כשבעת שיפור שנה מהיום או יותר לא יהווה מכשול לדוגמא אם אני לוקח ספק Corsair vx450 ובעוד שנה אני מתכוון לקחת כרטיס HIGHEND עם דרישות גבוהות שאני לא אצטרך להחליף גם עוד רכיבים

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  5. Started by OuTsIDe,

    אני מגיעה...אני רק צופה ;D מי מישתתש? מי צופה?

  6. http://business.il.msn.com/opinions/article.aspx?cp-documentid=10206597 כדי לקרוא את הכתבה ולהוריד את התוכנה אני מוריד עכשיו ואני אבדוק

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  7. Started by bomba6,

    נו, מה לעשות.. כשקשה להירדם, רואים ערוץ הקניות. ואני כל פעם בשוק מחדש מאנשים שקונים משם מוצרים... לרבות מחשבים!! א- המחירים שם מופקעים. ב- הרכיבים הם חרא של רכיבים. ג- הסתקרנתי לראות כמה זה גרוע ונכנסתי לאתר האינטרנט שלהם. הממצאים מצורפים. זה פשוט קורע מצחוק. [attachment deleted by admin]

  8. אם תוכלו לעזור לי בכמה משפטים בתרגום לאנגלית אני אשמח: בהמשך לשיחתנו נכון להיום לאחר חודש החבילה עדיין לא הגיעה. עפ"י הפרטים שנתת לי הכתובת שלי אצלכם נכונה,לאחר בדיקה בדואר אצלי החבילה לא נמצאה לפיכך יש לי כמה שאלות: 1 אם אתם שולחים לי את החבילה שוב האם אני יחוייב בדמי משלוח שוב ? 2 אם אני רוצה להוסיף עוד פריט למשלוח האם אני עדיין יהיה חייב לשלם דמי משלוח או שאפשר יהיה להוסיף עוד פריט ללא דמי משלוח אשר כאמור שילמתי כבר בפעם הראשונה ?

    • 5 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. מי מגיע מחר לאליפות ישראל באוברקלוקינג ? אני משתתף, אשמח לראות הרבה אנשים מהפורום... ובהצלחה לכל המשתתפים..!

    • 24 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by DDOORR,

    אפשר בבקשה את האתר של החברה.. pixxel העולמית

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  11. Started by Dimka,

    שלום, השתחררתי ביוני השנה וזו פעם שניה שאני מקבל צו חריג... בפעם הראשונה הסכמתי כי זה הסתדר לי. איך שחזרתי ממנו הבייתה כולי אבק וללא מקלחת כמה ימים, רואה בתיבה שלי עוד מעטפה עם צו חריג! זה עיצבן אותי מאוד כי לא דיברו איתי על זה, דיברתי עם הקצינת קישור ואמרתי לה שאני לא יכול לעשות והיא הפנתה אותי למפקד במילואים שלי. דיברתי איתו והוא אמר לי שזה טעות וזה צו רגיל כי זה אימון בלה בלה בלה והוא לא "משחרר" אותי. הפעם לא יכול לעשות כי זה לא מתאים לי והמנהל שלי גם בפעם הראשונה לא היה מרוצה שהסכמתי לצו החריג... הקצינת קישור עושה ראש קטן והמפקד משקר... מה לעשות? אני יכול סתם לא להגיע לצו הזה? איך זה עובד? (הרי הודעתי לשניהם שאני לא יכול לבצע את המילואים)

    • 11 תגובות
    • 4.7k צפיות
  12. Started by pavlo,

    E8600 @ 4.5 GHZ Tri-SLI Evga GTX 280 And it Keeps going פשוט תראו את הוידאו... לינק למכירה ב EBAY למעוניינים (2500$) http://cgi.ebay.com/CUSTOM-Gaming-PC-E8600-4-5Ghz-Tri-SLI-GTX-280s_W0QQitemZ220294215641QQcmdZViewItem?hash=item220294215641&_trkparms=72%3A1205%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14 תגובות ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by MiniMizer,

    אני זוכר שראיתי בזמנו סרטון פלאש עם איזשהו שיר Emo שמתנגן ברקע, ובסרטון רואים כל מני ציורים ב-paintbrush שעושים צחוק מהשיר ומהמילים שלו ואיך שהן נשמעות (נדמה לי שזה לא היה הביצוע המקורי של השיר, אלא סתם איזה מישהו שניסה לשיר אותו). אני זוכר שזה היה ממש מצחיק בזמנו ואני רוצה למצוא את זה בין הפותרים נכונה יוגרל גולש שלא פתר נכונה, וכן 100 הודעות למונה.

  14. רוצה לקנות מעבד של 100 $ דרך EBAY האם יקרעו אותי במיסוי? האם יש קומבינה לעקוף את זה? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. תודה רבה ... נעזרתי ביוטיוב [יש שם אחלה הסברה]

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אני רוצה לקנות משחק שמופיע כניתן לקנייה רק בארה"ב ומקסיקו,תהיתי אם אפשר לעקוף את זה איכשהו ולקנות בכל זאת?

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  17. Started by Shoko,

    שלום. אז ככה אני לידור בן 15 וחצי תלמיד כיתה יא' (קפצתי כיתה...) ... רציתי לדעת פרטים לגבי קבלה לעתודה בהנדסת מחשבים . קראתי והבנתי במה המקצוע עוסק. אבל מה בידיוק אני צריך לעשות ? למי לפנות ? ומה עם הממוצע בגרויות שאין לי בינתיים ? וכן אני יודע שאחר כך צריך לחתום קבע 3 שנים. [br]פורסם בתאריך: 17.10.2008 בשעה 21:57:49 אהה ו-2 המקצועות שהרחבתי 5 יח"ל זה פיזיקה ומדעי המחשב .

    • 31 תגובות
    • 5k צפיות
  18. חברה בבקשה לא לצחוק,זה ממש חשוב לי. קיבלתי טבעת שהייתה של דוד שלי שנפטר , אומנם הטבעת לא זהב 50000 אלף קראט אך יקרה לי מאוד. מעולם לא שמתי טבעת ונראה לי קצת מוזר . אני אחד שהולך עם צמידים בידיים אם זה משנה ואני ימני. בעיקרון שמתי על יד שמאל על בקמיצה (ליד הזרת לאלה שלא יודעים,ויש כאלה אז לא לצחוק) וזה נראה דיי טוב אבל אני רוצה לדעת אם אני לא מפדח את עצמי \= תודה רבה ושוב אני מבקש לא לצחוק (אם אפשר כמובן.. כי ראיתי בדיי הרבה נושאים פה שיורדים על אנשים )

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. Started by mrsph666,

    ערב טוב לכולם, התגייסתי ב-6.10 וכעת אני עובר טירונות בבט"ר זיקים. אתמול הקרינו לנו סרטון באורך כחצי שעה בנושא חטיפת חיילים. בסרט, בין השאר, הראו חייל שמאחר לחתונה, ומחליט לתפוס טרמפ, ועל כך משלם בחייו, ומשאיר את אמו ומשפחתו מצולקים וכואבים. אולי למישהו מכם יש מושג אם הסרטון נמצא ברשת? תודה מראש.

    • 17 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. כאחד שקונה הרבה מחו"ל חוייבתי עבור קניה (דרך PAYPAL) שלא בצעתי. ביום רביעי גיליתי את המקרה, הכרטיס שלי בוטל ושלחתי הצהרה שלא בצעתי את הקניה הזאת. היום גיליתי שבצעתי לכאורה קניה ביום שלישי (יום לפני ביטול הכרטיס) מאותה חנות. ישראכרט חייבה וזיכתה אותי מייד על הקניה השניה. כידוע לכם, כשקונים דרך PAYPAL מקבלים אוטומטית אימייל על התשלום. אני לא קיבלתי שום הודעה מ-PAYPAL על שתי הקניות הללו. נכנסתי לחשבון שלי ב-PAYPAL וכל הפרטים כולל כתובת האימיייל תקינים. האפשרות היחידה שעולה בדעתי היא שמישהו נרשם עם מספר כרטיס האשראי שלי. תוך כדי כתיבה עלתה בראשי אפשרות מפחידה הרבה יותר. האם מישהו מספקית האינטרנט השתמש במספר כרטיס האשראי שלי? הרי מספר כרטיס האשראי נמצא ברשותם, ואני מניח שאותו …

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. לצערי איבדתי את הדיסק שהגיע איתו. משום מה באתר הרשמי לא מצאתי. מחיפוש בגוגל מצאתי הורדה מאתר X-driver או משהו בסגנון, רק שזה מוריד על 1-2Kbs וכרגע הרבה זמן זה כבר פשוט הפסיק להוריד. אשמח ללינק נורמאלי ועובד (לא חייב מלוא המהירות, אבל משהו סביר). אם למישהו במקרה במקרה יש את הדיסק המקורי שיכול לעלות ולשלוח לי זה יהיה אפילו עדיף. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. Started by ariel-ro,

    עכשיו שמתי לב, שאיפה שאמורים ליהיות מספר התגובות שלי, כתוב leet(מצורפת תמונה) וזה לא רק בפרופיל אלה בכל הפורומים למה זה, ומה זה אומר? תודה [attachment deleted by admin]

  23. עיינים שלה ושאר הפנים מכוסות

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. שלום לכולם, לפני כמה זמן הייתי אצל רופא עיינים וגילתי שכניראה הראייה לרחוק שלי נפגמה כניראה (למרות שאם אני לא טועה הייתי חולה שאולי זה יכל להשפיע אני מקווה מאוד שזאתי הייתה הסיבה למרות שאני לא מאמין... לצערי... ), יצאתי דיי מבואס... והבנתי שזהו החלטתי שהפעם אני אקח את עצמי לידיים בכול מה שנוגע למחשב ואקח יותר הפסקות, ויגדיל את הפונטים... אבל חוץ מזה ניזכרתי שיש לי אפשרות לשנות במסך בין המצבים (Text, Game) וכו... שמתי לב שב-Text הבהירות נמוכה בהרבה מזו של Game (מה שהיה אצלי ולא שינתי), השאלה שלי, האם כדאי לי לשים על מצב Text כול זמן שאני לא במשחק? האם זה שהבהירות נמוכה יותר יכול לעזור יותר בשביל לא לפגוע בעין? או האם להפך? איזה עוד דרכים אני יכול לעזור לעין שלי לא להיתאמץ?…

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by DarkMoh,

    ככל הנראה הפרופיל הרפואי שלי (פלטפוס, בעיות בברכיים, משקפיים במס' גבוה) ימנעו ממני להתגייס ליחידה קרבית. למרות זאת, אני מחפש תפקיד שיהיה איכותי לא פחות מתפקיד קרבי ברמת השירות שלו. אני מחפש משהו שיתן לי סיפוק, אתגר וסביבה נהדרת במסגרת הצבאית. כרגע אין לי ממש מושג לאן לפנות ובגלל שרוב האנשים כאן אחרי גיוס אשמח לקבל המלצות. חשבתי על מצ"ח, מודיעין (שלא קשור בתיכנות), תפקידי ניהול שונים (כוח אדם וכו') או אפילו מראיין פסיכוטכני. שירות בשב"ס נשמע כמו חוויה מאתגרת, אבל האיכות הכללית של התפקיד, הסביבה האנושית והמשמרות נראים קצת נמוכים. תפקיד מעניין נוסף שחשבתי עליו הוא המשטרה, כלומר פשוט להיות שוטר. אם למישהו יש משהו ספציפי להציע, או סתם "כיוון כללי" אשמח לשמוע אותו.

    • 0 תגובות
    • 813 צפיות

דיונים חדשים בפורומים