עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by djhenrya,

    [attachment deleted by admin]

  2. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3613854,00.html ;D ;D ;D

  3. יש שם מסלול שמיועד לריצה? אם כן מישהו יודע לכמה ק"מ?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. שלום, למישהו יש המלצות? חשובה לי מאוד האמינות. זה הנושא העליון מבחינתי, אני מאוד פחדן בכל הנוגע לעסקים שאני לא מכיר ולא שמעתי עליהם, לכן אני מבקש המלצות על חנויות שהתרשמתם מהם לטובה בנושא קניית רכיבי חומרה. אני רוצה לקנות רק לוח אם (אני כבר די סגור על דגם, פחות או יותר), ומחפש מקום שמוכר לוחות של ג'יגה בייט, מקום אמין שמוכר ציוד איכותי כדי שאני לא אתחיל להתרוצץ בנושא האחריות חנוית באיזור המרכז, עדיפות לת"א-ר"ג-גבעתיים-חולון והסביבה תודה!

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  5. Started by genia,

    מה המידות של התמונה? 3.5X4.5 ? 4.5 זה גובהה ואם מישהו יכול להפנות למדריך פוטושופ להקטין תתמונה למידות המתאימות\תוכנה שעושה את זה אוטומטית אני אשמח מאוד

    • 0 תגובות
    • 10.1k צפיות
  6. ההודעה היא: You are going to continue to be credited with 10 GB download traffic per day, until 02.11.2008. It is 6 days remaining. מה זה אומר ?

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  7. Started by Judas Iscariot,

    שלום, אני כרגע מחפש אחר כרטיס אשראי, אשמח אם תעזרו לי. יש לי חשבון בבנק הפועלים, כרגע יש לי ישראכרט דיירקט שמשמש אותי בעצם בדיוק כמו מזומן - שזה מצויין. רק מה - אי אפשר לפרוס איתו לתשלומים וכן הוא לשימוש מקומי בלבד. כרגע אני מתלבט בין מאסטרקארד לויזה לאמריקן אקספרס... אם יש בכלל הבדל חוץ מהעיצוב של הכרטיס מה ההבדל ביניהם? מה ההבדל בין לקבל את הכרטיס דרך Cal או דרך ישראכרט? האם אני יכול לקבל את הכרטיס דרך לאומי קארד אם אני, כפי שציינתי, בעל חשבון בפועלים? תודה מראש לעוזרים.

    • 20 תגובות
    • 2.7k צפיות
  8. שלום לכולם אני צריך עזרה אם מישהו יכול לעזור לי..אני רוצה להעלות את הPAGE RANK שלי יש לכם עצות??...ודרכים יעילות לעשות זאת?

  9. Started by huber,

    http://il.youtube.com/watch?v=Qq8Uc5BFogE

    • 3 תגובות
    • 899 צפיות
  10. Started by kobi_af,

    שלום רציתי לדעת כמה גילוחים אני יכול להתגלח בסכין גילוח.? עד שהפס הכחול נשחק ?איך זה עובד...

  11. Started by coben,

    יש שירות שנותן את זה (שעדיין פועל)?

  12. שלום לכולם . אז ככה שמתי לב שבימים האחרונים האינטרנט שלי זוחל . בדקתי את המהירות דרך האתר ותראו את התוצאות . עכשיו המהירות שלי זה 2.5 מגה , ותמיד כשבדקתי מהאתר הזה אז המהירות לא הייתה מתחת ל2K . הספקית שלי זה 014 ואני מחובר דרך הוט . השאלה שלי זה למי להתקשר לספקית או להוט ? וגם איך אני יכול להוכיח להם שהאינטרנט שלי עובד לאט מהרגיל ? תודה מראש .

    • 10 תגובות
    • 991 צפיות
  13. Started by Milford Cubicle,

    משום מה לא מצאתי בגוגל כמה עולה נסיעה במונית לפי מונה. זה אמור להיות מחיר אחיד לדקה הקבוע בחוק, לא? פשוט רציתי לנסוע במונית מסויימת, במקום מסויים (נסיעה עירונית), והנהג הציע לי "50 ש"ח או הפעלת מונה". 50 ש"ח נראה לי סכום גבוה בטירוף לנסיעה של 6 ק"מ (כ-5 דקות), אפילו שהיה מדובר בתעריף 2 (שעות הלילה), אבל פחדתי להגיד לו "מונה" ופתאום לגלות שהוא מפיל עליי איזה 200 שקל.. מצאתי למשל את זה: http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=178429 פסק דין שקבע קנס לחברת מוניות שגבתה מחיר אחיד (ללא הפעלת מונה) בנסיעה עירונית. אפילו היה כתוב שם: "הפעלת מונה מבטיחה לנוסע שלא ייגבה ממנו מחיר הגבוה מהקבוע בתקנות". אבל לא כתוב בשום מקום מה המחיר לפי המונה. האם זה באמת מחיר קבוע…

  14. Started by approx,

    תמליצו לי על שירים של ac/dc

    • 5 תגובות
    • 923 צפיות
  15. מחפש המלצה לספר שאוכל לקרוא בכמה שעות, למטרת בוק ריפורט. עדיף באנגלית, אפשר גם בעברית. עדיפות לספר נפוץ שאוכל לקרוא בזמן יחסית קצר, מן הסתם שיהיה מעניין. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 7k צפיות
  16. Started by coolspot,

    hi i want to learn one of the subjects ,and i dont know where to start i prefer to learn ccna ,i think i can do the tests of the mcse without the courses, but i dont know if microsoft allow that. yesterday i heard about mcpd-net it sounds very interesting. what do you say?. i need your suggestion i'm a bit confused. thanks

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by navk2,

    חשבתי על זה קצת והגעתי למסקנה שעכשיו אנחנו בתקופה ממש מוזרה, אין למה לשדרג תמחשב ! כי תחשבו על זה, קרייסיס יצא לפני מעל שנה ולא ניראה אף משחק באופק שייראה יותר טוב ממנו, אז למה ? לי למשל יש 1950XT וזה כמעט מספק אותי, לפי דעתי, מי שקנה 8800GT עשה הכי בשכל ! תחשבו, מי שקנה את ה 8800GT בתקופה שהוא יצא (שזה היה לפני קצת יותר מחצי שנה אם אני זוכר טוב), לא צריך לשדרג לפחות שנתיים ! אין אף משחק שיותר כבד מקרייסיס ! וגם לפי דעתי לא יהיה כי רוב המשחקים היום מנסים ליהיות לכל הפלטפורמות ו 8800GT יכול להריץ משחק של הקונסולות בלי בעיה... אני חושב שזה יישאר ככה עד קונסולות הדור הבא, רק אז תיהיה שוב פעם עליית מדרגה בטכנולוגיה... אתם זוכרים כמה הוא עלה שהוא יצא ? ניראה לי זה היה איזה 12…

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. כמו שבוודאי ידוע לכל משתמש פרימיום(אך לא למי שרוצה להצטרף,כי זה משהו שראפידשר מסתירים באותיות המאוד קטנות),יש בראפידשר מגבלת תעבורה,שזה בעצם הגבלה של כמות הג'יגות שאפשר להוריד. עד לפני כמה ימים,מגבלת התעבורה הזאת הייתה 10 ג'יגה ליום,והיה אפשר לצבור ככה עד 50 ג'יגה אם לא מנצלים את כל התעבורה. אבל לפני יומיים זה השתנה. מעכשיו זה לא תעבורה יומית,אלא חודשים של 80 ג'יגה,שזה בעצם 2.66 ג'יגה ביום. אולי זה נשמע הרבה בהתחלה,אבל כשמורידים זה ממש ממש לא... רק רציתי לכתוב את זה כאן כדי שתוכלו לדעת על השינויים האלה שקורים פתאום בראפידשר...שהם פתאום מחליטים להגביל ככה את התעבורה לתעבורה כל כך קטנה...

    • 49 תגובות
    • 5.1k צפיות
  19. Started by huber,

    השתמשתי באתר הנ"ל לבדוק תקצירים של סרטים בעיברית אך ביומים האחרונים הוא נעלם מהרדאר, יש למישהו תחליף?

    • 8 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. האם אפשר ואיך כמו שרשום שם תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 11.6k צפיות
  21. Started by sir f,

    יש לי חבר בכיתה י"א כרגע. הוא יודע C# ברמה די טובה יחסית למישהו שיודע שפה אחת במשך זמן זה שהוא יודע אותה.(מספר) עכשיו כמובן שהוא רוצה לעשות 5 יח'(ואולי גם טכ"ם). הוא עשה שנה שעברה 3 יח'(פסקל בלי פרויקט מאגר מידע) אבל... בתיכון שהוא לומד בו אין בבסיסו מגמת מחשבים, יש הצעה להקים אחת, אבל זה יהיה כרוך בתשלום נוסף. אם הוא ינסה ללכת למגמה, זה יצור על משפחתו עומס כספי נוסף ולא נעים, שאולי הוא מיותר. אז השאלה היא, האם הוא צריך ללכת לשיעורים ב5 יח' כדי להצליח בבגרות(הצלחה=שואף למאה). אני לא מדבר מבחינה חוקית אלא האם הוא ידע מספיק כדי להצליח?

    • 2 תגובות
    • 683 צפיות
  22. שבוע טוב! נתקלתי בבעיה מציקה מאוד בבית השבוע.. אני לא מצליח להשאיר את החלון של הממד פתוח. יש אפשרות להשאיר אותו כשהוא נוטה מטה ורק הלמעלה קצת פתוח ,אבל כל פעם שפותחים עד הסוף הדלת נסגרת בתנופה... מישהו כאן יודע על איזה כפתור או פעולה שתשאיר את החלון פתוח בלי צורך בקשירות כאילו זה מחנה מאולתר ?

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. לפני כמה ימים שביקרתי בחנות מחשבים כלשהי ראיתי על אחד מהמסכים שומר מסך מגניב כזה בשומר מסך השולחן עבודה נשאר אותו דבר רק שיש מלא בועות כאלה מקיפות אותו וזזות מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג שומר מסך כזה? תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 4.4k צפיות
  24. יש לי אופניי "מדבקה" ,כלומר אופניים זולות -שאינם מתוצרת מותג ידוע. סתם אופניים של 600 שקל . שלשום ירדתי מדרכה גבוהה למדי ושמתי לב שהגלגל האחורי התעקם ועושה שמיניות. ניסיתי ליישר את הגלגל עם מפתח שפיצים (קוצים ) והצלחתי ,אולם זה החזיק בדיוק יומיים. היום ירדתי מדרכה לא גבוהה במיוחד ושוב פעם הגלגל האחורי התעקם. לא מבין בזה יותר מדי ,אבל נראה לי שיש פה עניין של עייפות מתכת ופשוט הג'נט\חישוק כבר מת ודורש החלפה. למיטב הבנתי אין הבדל בין הגלגל הקדמי לאחורי מלבד הציר הארוך יותר של הגלגל האחורי וגלגל השיניים היושב עליו. יש לי גלגל קדמי רזרבי מהאופניים הישנות שלי שזהה במידות לאלו של האופניים הנוכחיות . השאלה אם ניתן לפרק את הציר הארוך והגלגל שיניים מהגלגל האחורי ולהעביר אותם לרזרב…

    • 15 תגובות
    • 2.6k צפיות
  25. Started by חן מ,

    היי אזה אתרי טורנטים טובים אתם מכירים? ואפשר לקבל הזמנה לאיזשהו אתר של טורנטים? תודה

    • 2 תגובות
    • 4.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים