כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אבד לי מעיל א' (צבא). איך אני יכול להשיג חדש? חשבתי לקנות - איך זה נקרא? ואיפה אפשר לקנות אותו?
-
- 5 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
קניתי לאחרונה מחשב ומהרגע שהוא הגיע אלי היו לי מסכים כחולים ותקיעות במשחקים ואפילו בויסטה אחרי שבוע של ניסיון להחליף את הוינדוס ב64 ו32 וכדומה נשארה הבעיה והבאתי את המחשב לחנות ואמרתי להם את הבעיה הם כמובן האשימו אותי שלא התקנתי דרייברים נכון וחרטות כאלה (ואני מעולה במחשבים). אחרי שבדקו שמו לי ויסטה מקורי שלהם וכל הדרייברים וטענו שהכל תקין. שמחתי שהתקינו וינדוס בחינם ולקחתי את המחשב אלי. אחרי ששמתי כמה משחקים שמתי לב שאין מסכים כחולים יש רק תקיעות וגם בוינדוס בעבודה רגילה. לי ממש נמאס ואמרתי להם תחזירו לי את הכסף ותקחו את המחשב אליכם זה לא הגיוני מה שהולך. הם טוענים שלא מחזירים אלא מתקנים! ושאם אני רוצה להחזיר %20 מגיעים להם כי השתמשתי במחשב! האם זה הגיוני?! אנא עזרו לי!…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, האם יש יבואן רשמי ללוחות Asus בישראל? ואם לא, תוכלו לתת לי שמות שונים של ספקים שמייבאים ישירות?
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני ב-4 יחידות מתמטיקה אז חשבתי אולי יהיה אתר עם פתרונות שיעזור לי בספרים של בני גורן -005 ויואל גבע 003 תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה המצב אנשים ?.. אני לא יודע אם זה מתאים לפה אבל זה הפורום שנראה לי הכי מתאים ... האם הפסקת חשמל הורסת את החלקים במחשב ?.. היה לנו עכשיו הפסקת חשמל והמחשב שלי כמובן נכבה ולא נראה שמשהו קרה ... אז השאלה שלי אם המחשב שלי אחר כך נפתח ועובד בצורה תקינה זה אומר שלא קרה כלום או שזה נזק מצטבר ועם עוד הפסקות חשמל אז בסוף איזשהו חלק\ים יהרס\ו ?.. אפשר אולי איכשהו לבדוק אם משהו נהרס (מבלי לפתוח את המארז) ?.. תודה מראש, משה
-
- 23 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
איך אני יכול להשתמש במחשב וברמקולים שלו כמגבר לגיטרה (חשמלית) בצורה הטובה ביותר (עם מינימום הוצאות) ואם אפשר גם לתת כמה אפקטים טובים בנוסף... כנראה שיש איזה מתאם שעושה את זה אבל אני מעדיף לחסוך...
-
- 18 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
קניתי מהם ביוני, שרק יצאו ה HD48xx מחשב עם מערך CF של 4850, בקיצור כידוע לכל מי שמחזיר בערך כזה, הבעיות רבות ומרובות. הדרייבר היחידי שפועל עם ה CF הוא 8.10, אי אפשר להכניס את המחשב למצב המתנה, המחשב קורס לפעמים עם מסך כחול וכו' חיפשתי בפורומים של ATI וגיליתי שהגורם הוא הגשר של ה CF, ובגלל שב 4850x2 אין גשר, שמה אין את הבעיות... נראה לכם שהם יסכימו להחליף לי תמורת תוספת תשלום ?
-
- 4 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני חייל משוחרר ומעניין אותי תחום המחשבים חשבתי להתחיל קורס טנכאי Pב ומנהל רשתות שמעתי שיש שילוב של השניים השאלה שלי היא כזאת האם התפקיד הזה דורש תעודת בגרות? כי אין לי תעודת בגרות והשאלה השנייה האם יש קורס כזה באזור חיפה? או הצפון
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות הזמנה מהאתר Newegg. איך אני אם הוא עושים משלוחים לארץ, איזה חברת משלוחים, וכו'. האם יש אפשרות שישלחו בכלל לארץ? האם יש אפשרות שישלחו למקום שאני אשהה בארה''ב? האם הם גובים כסף על משלוח? /אני מעוניין להזמין את זה http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16832116550 או לתוך ארה''ב\או לארץ. מה שיותר זול. תודה!
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
רואים ילדה עולה במדרגות ואז זה משתנה לזוית שרואים שהיא מושיטה את היד לארון ופותחת אותו חרשתי על החיפוש ועל ה10 דפים אחרונים ואני לא מצילח למצוא-מישהו?
-
- 2 תגובות
- 800 צפיות
-
-
כותרת
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אין יותר מדיי מה להגיד כמה שפחות כסף להוציא אני מעדיף http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=RS510 http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1JCcg485 לא ניגנתי אפעם לפני , אני רוצה לדעת אם אני יאהב את זה , אני רוצה לנסות אין טעם לשכנע להוציא יותר כסף אני מתכוון לקנות עם זה נרתיק וחוברת , אתם תומכים? תודה מראש
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
פנדורה לא זמינה יותר מישראל http://www.pandora.com/restricted
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש ברשותי שלט ייס (תמונה מצורפת) אבל אני לא מצליח לכייל אותו כלומר להתאים לטלויזיה החדשה שהביאו לי. יש לי קודים אבל אני לא מצליח להביא את השלט למצב בו יהיה מוכן לקלוט אותם. ניסיתי את השיטה שבה מכיילים את השלטים החדשים http://service.yes.co.il/service/RemoteCoordinatin.aspx אבל זה לא עובד בשלט שלי. מישהו שיש לו מושג איך עושים זאת, עזרו והסבירו בבקשה. תודה על הטירחה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
הדבר החידי שאני זוכר זה שחבורה (של פושעים?) משתמשים ברובוטים שנראים כמו פחי אשפה ע"מ להתגנב לבניין ולגנוב משם משהו. Ring any bells?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הייתה פעם בערוץ 22 תוכנית בשם איצ'ה עם ספי ריבלין מישהו יכול לשלוח לי הורדה או צפייה ישירה של הפרקים??
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
:lol: :lol: .."קודם כל המערך הנ"ל של ATI מתפקד כמערך SLI לכל דבר. יש עם העניין בעיה אחת : לא כל המשחקים ובעיקר לא כל התוכנות הגרפיות יודעות להשתמש בתכונה זו. מה תקבל בפועל? כוח עיבוד של "כרטיס אחד" במקום שניים במקרים של חוסר תמיכה. סביר להניח שבדקת את העניין מול משחקים שתומכים בSLI/CF ולכן ידעו לנצל את כל הכוח של הכרטיס...." פשוט בא לי להירשם ולענות להם..לא יאומן!! הקישור: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=91&msgid=124747465
-
- 10 תגובות
- 959 צפיות
-
-
שלום! בימים האחרונים ביררתי לגבי הצעות מחירים למחשב חזק לגיימינג בעיקר. אני כבר כמעט סגור על הרכיבים אבל תודות לכתבה על הורדת מחירי ה-HD4870, התחלתי לחשוב- האם כדאי לקנות מחשב בתקופה הזו של השנה?! אנחנו בדצמבר, ATI הורידו את מחירי הכרטיס מסך הטוב ביותר שלהם ולא מזמן יצא הצ'יפ החדש של אינטל (I7). האם יש הסתברות גבוהה לכך שבתחילת 2009 יירדו מחירי כרטיס המסך של ATI ו-NVIDIA, בנוסף לירידה במחירי המעבדים? אני לא רוצה למהר ולקנות מחשב היום, כשעוד חודש חודשיים הוא יעלה 500 ש"ח פחות. אשמח לתגובות!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם בעלי תואר בוגר אונ' במדעי המחשב יכולים לעבוד בניהול רשתות ואבטחת מידע ? (האקינג\ אנטי-האקינג לרשתות, תחזוקתם ואבטחתם וכו') או רק בתכנות ? האם כדי לעבוד במקצוע הנ"ל צריך להיות בעל תואר אחר ממדמ"ח? איזה מסלול לימודים צריך לבחור באונ' בשביל זה ? תודה :]
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היה לי היום צו ראשון, היה נחמד . . . מבחנים פסיכוטכניים חופרים, ראיון אישי חופר, אבל סה"כ היה טוב. בסופה של ה"ועדה" הרפואית (בחיים לא שמעתי על ועדה שמורכבת מבנאדם אחד ), קיבלתי את הפרופיל הנכסף - 45 רפואי. הסיבה לפרופיל הנמוך היא תאונה קטנה שעברתי לפני כ-5 שנים, ולמרות שאין לי שום מוגבלות עקב אותה תאונה - היא זו שהורידה לי את הפרופיל. יש על מה לערער ? (1) יש בכלל סיבה לערער (2), כי אני לא בניתי על שירות קרבי, אבל ע"פ ויקיפדיה "בעיה קשה מאוד (לדוגמה: אסטמה קשה או בעיה אורתופדית חמורה, ולעתים בעיה נפשית) – בלתי כשיר לשירות קרבי ולקורסים צבאיים רבים". מה הם אותם "קורסים רבים" ? (3) ו...יש דרך לגלות קב"א וחבריו, בלי קומבינות (4) ? תודה ויום טוב
-
- 49 תגובות
- 33.2k צפיות
-
-
מה אתם חושבים על זה? הסיבה היא בגלל שאין את הג'ינסים שאני רוצה בארץ. מצאתי ג'ינס באיביי - הג'ינס שאני רוצה כרגע. ויש לי את הכסף במזומן ואני רוצה לדעת מה אני צריך לעשות, איך להעביר את הכסף איך להזמין והכל וגם איך אני יודע שזה אמין שאני אקבל את זה כמו שאני מקבל את זה בחנות וכו'.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
מעבד E2200 - 455 ש"ח , E5200 - 525 ש"ח לוח ASUS G31 - 330 ש"ח זיכרון 2GB DDR2 800 - 170 ש"ח / + 170 ש"ח כונן קשיח WD 160GB - 250 ש"ח צורב LG DVD - 165 ש"ח 1.44 - 0 ש"ח מארז - 255 ש"ח הרכבה מחשב + בדיקות מאמץ : 200 ש"ח סה"כ : 1700 ש"ח ( 2 גיגה זיכרון ) / 1870 ש"ח ( 4 גיגה זיכרון ) מזומן ! / צ'ק מזומן . ===== יש לו עסק קטן הוא לא יבואן אז להגיב בהתאם ( עוסק פטור אני חושב בלי מע"מ ) ==== למשל תוספות כמו VISTA במחיר 485 ש"ח , או מסך 22 אינץ במחיר 860 ש"ח .. וכו' יחסית לעסק קטן אני חושב שהמחירים שבניתי לו מעולים למרות שאני אישית המלצתי לו לסגור את העסק ולעבור לתחום אחר חוות דעת ?
-
- 62 תגובות
- 7.5k צפיות
-
-
1.האם לסוני-אריקסון ישנם כרגע פלאפונים עם כניסה 2.5-3.5 מ"מ לאוזניות שנמצאים במלאי של החברות הסלולריות? 2.איך המגברים בפלאפונים הללו לעומת נגן MP3 איכותי? בל נשכח שאני מדבר על סדרת ה W של סוני( יעודיים למוסיקה) תודה.
-
- 0 תגובות
- 544 צפיות
-
-
אהלן, יש למישהו לינק של הטפסים שאמורים לחתום עליהם הורים, במידה והם מאשרים לבן היחיד להתגייס לקרבי?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


