כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מכיוון שיותר אנחנו לא מקבלים אינטרנט מהעבודה צריך להחליט בין 2 ספקיות: 012 ונטוויזן. יש למישהו המלצות?
-
- 7 תגובות
- 782 צפיות
-
-
מי הזוכה האמיתי ? שפרה או יוסי
-
- 27 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
אהלן יש לי ראיון עבודה מחר לטכנאי בKSP אם אפשר לקבל קצת מידע טיפים זה יעזור לי מאוד. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה לאנשים שמכירים אחת או את שתי המכללות הנ"ל. איפה עדיף להמדיף ללמוד י"ד הנדסת תוכנה - באורט סינגולובסקי (תל אביב [מאוד קרוב לבית שלי]) או גמנסיה ריאלית (ראשון לציון). תודה רבה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי רישיון מזה שנה ו11 חודשים בקרוב אני צריך לחדש את הרישיון שאלתי היא כזאת יש לי כמה דוחות שלא שילחמתי בסכום מצטבר של 2-3 אלף שקל האים אני חייב לשלם תחילה את הדוחות על מנת לקבל רישיון חדש? או שמא אני יקבל בלי שום קשר לדוחות הללו?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמובן שהסקר הזה נכלל לצורכי השאלה. אני מתערב שלפחות 75% ממי שיענה, יענה כן.
-
- 2 תגובות
- 779 צפיות
-
-
שאלה פשוטה, האם אתם מנשנשים\ממנצ'ים בייגלה לפעמים\עכשיו או בתקופה האחרונה... מוזמנים לשתף. אני אומר 75% - כן.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
...
-
- 4 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אממ שאני שואל כי אולי שנה הבאה אני עובר לשם... אז סתם עניין אותי חח... אז נגיד יש לי 5000 שקל. איפה אני משיג מחשב יותר טוב?בארץ או בשוויץ? אם מישהו מכיר גם חנויות אשמח לקישורים.. תודה.
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות מכונת תספורת לעיצוב זקן במחיר של עד 200 שקל בערך ראיתי את Philips G370 שהיא נראית די טובה עם הרבה אביזרים, למישהו יש ניסיון איתה? ויש את הרמינגטון HC600 שהיה אותה לחבר ואני יודע שהיא ממש טובה אבל יותר לתספורות
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
-
היי, אני הולך לרכוש את המחשב החדש שלי מחנות בתל אביב בשם moretech. האם החנות זהו נחשבת לאמינה? (מבחינת איכות הרכיבים) תודה!
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
חזרתי לג'אם הזה של קוסוף לפני כמה ימים והרגשתי מן חובה לשתף את הקטע המוזיקלי הגאוני הזה עם אחרים. אין לי מושג מה בדיוק הביא אותו לבטא רגשות שכאלו באופן הבלתי אפשרי והבלתי מתקבל על הדעת כאשר שומעים את זה - למרות שיש מספיק תיאוריות. כנראה שסמים היו OC לאנשים כמוהו. והם גם נשרפו בטרם עת. בכל מקרה, זהו החלק השני והמפורסם יותר המופיע גם באלבום "Back Street Crawler". תהנו, ושתפו בדעותיכם.
-
- 4 תגובות
- 912 צפיות
-
-
ניתן לשייך מחשבים שמיועדים לעריכת וידאו? שלום, עיינתי בלוח המפרטים המומלצים, לא מצאתי שם קטיגוריה נפרדת לתחום זה. אמנם ראיתי כאן בפורום כמה מפרטים למחשבי עריכת וידאו (שניתנו בידי גורמים מסחריים), אך אני סבור שבלוח המפרטים צריכה להופיע קטיגוריה נפרדת לכך, אלא אם היא כלולה כבר בקטיגוריית קולנוע ביתי או עריכה גרפית. מה אתם אומרים? תודה ושב"ש.
-
- 4 תגובות
- 712 צפיות
-
-
שיחה בין בן לאביו אבא חרדי ליטאי מסביר -אבא, איך ניצחנו את היוונים ? -בעזרת השם. -אז בשביל מה המכבים? -הם היו רק החיילים . השם עזר להם בעזרת השם, וברוך השם הם ניצחו . -המכבים היו חיילים? -אה... חיילים של השם, צבאות השם. -אז המכבים היו חב"דניקים -לא! לא! חס וחלילה!! הם היו ליטאים. -ליהודה המכבי היה נשק ? -כן . -אז יהודה המכבי היה חילוני או גוי ? -חס ושלום, מה פתאום חילוני או גוי? -אבל רק חילונים וגויים הולכים לצבא -פעם גם דתיים היו הולכים לצבא. -למה המכבים הלכו לצבא ואנחנו לא? -כי היום התורה שומרת עלינו . -ואז התורה לא שמרה עליהם ? -אולי תלך עם מוישי לקרוא קצת משניות? -המכבים למדו משניות? -למדו תורה. הרבה תורה . -ולא עבדו? -חס ושלום. -אז אנטיוכוס נתן…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רציתי בבקשה לדעת כמה יעלה לי להביא מארה"ב רכיבים בשווי 600$. המחירים שם זולים יותר(במיוחד כרטיסי מסך וזיכרון). יש לי חבר שגר שם ויכול לשלוח אותם.מה שמעניין אתי זה עניין המכס פה(ואם ישלחו הפריטים הם ישלחו כיד שנייה ללא קופסא או קבלות) ,כמה יקח על הסיפור,האם משלמים על יבוא מוצר משומש. דרך אגב אותם החלקים יעלו בארץ בסביבות 900$-1000$ אז נראה לי שמשתלם....וכן אני מודע לקשיים שיהיו לממש את האחראיות.
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
היום,אני סתם משוטט לי בyoutube ,פתאום אני רואה בוידאו,watch in hd ואני נדהם הייתי בטוח שאו שעובדים עליי,או שגם אם זה יעבוד זה יהיה איטי רצח,אז לא!!!(לפחות לא לי יש כאלה שזה יעבוד להם לאט בגלל מהירות האינטרנט) האיכות פשוט מדהימה 720p פשוט תאווה לעיניים כיף לראות כל וידאו לא משנה מה תוכנו ;D וידאו לדוגמא : #2 : http://il.youtube.com/watch?v=LyVGSGynYpg למטה כתוב watch in hd פשוט תלחצו,או שבURL תקלידו &fmt=22 תהנו ולא לשכוח תגובות!
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
שלום כולם... אני רוצה לארגן יציאה לסרט היום/מחר, אבל בדקתי באינטרנט ועל כל סרט היו ביקורות מעורבות... אז אני צריך המלצות לסרטים טובים (לגיל שלנו) שיצאו לאחרונה... תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני אמור להירשם לאוניברסיטה בקרוב ואני מתלבט בין מדעי המחשב להנדסת תוכנה. הבנתי שמבחינה כלכלית זה יותר משתלם, אבל מה ההבדל בלימודים בין שני המסלולים?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם זה מעניין אתכם, עד יום שני הקרוב (22/12) כולל, בבאג ובאופיס-דיפו יש מבצע ללא מע"מ. באג - עמוד המבצע: http://www.bug.co.il/page.asp?id=999 אופיס-דיפו - עמוד המבצע: http://officedepot.co.il/specialLinks.do;jsessionid=0000tE9ToIsDxeIVw088zGTnbT9:12bbi68k5?id=no_tax
-
- 20 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
-
-
שלום, אני יודע שאני משגע אתכם היום, שאלה שניה כבר, אבל הראשונה הייתה באמת בקטנה... יש שאלה שאני לא מצליח לפתור, בבקשה מי שפותר אז שירשום הסבר מובן, כיוון שאני לא באמת מבין את החומר הזה ברמה מספיק טובה (כי היו לנו רק 2 שעורים). תודה מראש ערן. עריכה אני ארשום את התרגיל שיהיה יותר ברור... בתרשים מתוארים במבט מלמעלה שני כדורים בעלי רדיוסים שווים, הנמצאים על משטח אופקי חסר חיכוך. כדור א שמסתו 0.3kg, נע במהירות של 3m/sec. כדור ב שמסתו 0.2kg נח. לפני ההתנגשות, היה המרחק בין מרכז כדור ב לבין מסלול התנועה של כדור א' (מרחק זה מכונה פרמטר התנגשות) שווב לרדיוסו של כל כדור (ראה תרשים). לאחר ההתנגשות נע כדור ב' במהירות שגודלה 1.2m/sec. הנח כי הכדורים אינם מפעילים כוחות חיכוך זה על זה.…
-
- 7 תגובות
- 3k צפיות
-


